Boema din America

Stimate Domnule Lucian Gruia,
 
Pe 27 septembrie l-am intalnit la New York pe Dl Florian Hutanu, venit la lansare de carte a Dlui Burcin- un veteran al scrisului- cuplata cu un miniconcert al lui Grigorie Lesa! in cadrul Cenaclului Eminescu! si cu patronajul ICR New York- prezenta fiind si Doamna Doina Uricariu! care mi-a promis ca va veni la lansarea mea de carte! Eu ii cerusem sa fac lansarea chiar la ICR! dar se pare ca "tonul" cartii si programul ICR-ului nu-s compatibile!
Am stat destul de putin de vorba, fiecare preocupat de ale lui
Dl Hutan ar vrea sa faca o revista "Boema" la New York! Scriitori sunt destui in zona dar trebuie sa-i aduni si eventual sa-i si "motivezi" ca broasca nu canta pe uscat iar de voluntariat cred ca s-a saturat toata lumea!
Poate ca ICR-ul ar putea sa participe si sa incurajeze actiunea si cu niste fonduri! Ramane de vazut cum putem s-o semnsibilizam pe Doamna Doina Uricariu, directoarea Centrului ICR din New York.
Sunt convins ca si Preotul Th. Damian-Domnia Sa mi-a spus de existenta in sala a Dlui Hutan- cu Cenaclul Eminescu patronat de catre Biserica Sfantul Petru si Pavel pe care o pastoreste cat si Revista Lumina Lina vor sprijini intentia Dlui Hutan pentru o revista mai putin incorsetata de perceptele religioase! Este loc pentru toti!
Banuiesc ca intentia Dlui Hutan este ca revista sa fie editata-doar- in State dar tiparita la Bucuresti sub egida Boemei33 deja-asa am inteles eu-inscrisa si acceptata !
Am sa-i intocmesc Dlui Huntanu o lista cu "scriitorii" din aria New York-ului pe care-i cunosc si care cred eu ca ar fi dispusi sa puna umarul!
Intentia Dlui Hutanu nu-i rea dar cere efort si spirit organizatoric..
Voi incerca pe cat pot sa-l ajut! dar ar fi fost bine daca Domnia Sa lasa la Bucuresti "vorba" si imputernicire ca revista de acolo sa-si continuie activitatea si in lipsa Domniei Sale
Sunt convins ca si "colegii" din Bucuresti-chiar limitati financiar- vor intelege si vor ajuta intentia Dlui Hutan fie prin preluarea-cel putin in parte- a activitatilor legate de revista pe care Domnia Sa le-a avut in tara cat si cu scrieri pentru urechile romanilor rataciti pe pamant american.
Urari de bine confratilor de la Boema 33
Virgil Ciuca
Subject:
Boema din America
Date:
9/29/2013 8:34:14 A.M. Eastern Daylight Time
From:
To:

Comments

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928