Îţi plâng de milă

Îţi plâng de milă, Popor Român! Stăpân al unui plai bogat, dorit până la salivare de trei imperii, cărora secole întregi le-a lăsat gura apă dorind să te înghită, descendent al unor viteji care au înfruntat cel mai de seamă imperiu al antichităţii, izvor nesecat de talente şi chiar de genii, ai ajuns în cele din urmă după ce ai urcat „noi culmi de civilizaţie şi progres”, să devii muritor de foame! Unde îţi sunt bogăţiile de altă dată? Cărate la turci, la muscali şi prusaci, la Sfântul Munte şi mai nou în bănci străine şi în paradisurile fiscale, ţie ce ţi-a mai rămas în afară de pribegie şi de a sta cu mâna întinsă la naţiile devenite bogate chiar pe spinarea ta?
Vezi, de aceea îţi plâng de milă de mi se rupe inima, iar ca plânsul meu să aibă o mai mare eficienţă, voi face acest lucru într-un loc special, chiar la zidul plângerii din Ţara Sfântă, unde am emigrat tocmai în scopul de a valorifica acest plâns în favoarea ta, rugându-mă la Dumnezeul Universal, Iahve şi la Clona sa Creştină, la evreul Hristos.
Desigur că rugile mele verbale vor fi însoţite şi de rugi scrise pe care le voi plasa în rosturile marilor blocuri de piatră care alcătuiesc zidul. Şi fireşte că printre aceste rugăciuni va fi şi una prin care voi implora divinitatea să-mi restituie averile confiscate în Epoca de Aur, dar şi pe acelea pe care eu le-am cumpărat pe nimica toată de la mulţi alţi foşti proprietari care au făcut cereri de restituire dar încă nu au fost repuşi în drepturi şi care şi-au pierdut orice speranţă.
Vezi ce altruist sunt? Dintr-o prudenţă şi o modestie neînţeleasă de mine, tu nu prea îţi plângi de milă. Preferi adică să le facă alţii pe toate pentru tine: să muncească, să plângă, să te organizeze, să le spună conducătorilor tăi ce trebuie să facă. Şi cum orice pe lumea aceasta are un preţ care trebuie plătit, să nu crezi că-ţi voi plânge de milă gratis, ci trimit la tine FMI-ul, eu mulţumindu-mă doar cu dobânzile de la credite.
Semnat,
Un „patriot adevărat” cu dublă cetăţenie
Mesaj recepţionat de Dan Căpruciu

Comments

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928