VADIM ESTE FRATE CU TIGANII,NU CU ROMANII.RUSINE FOSTULE PRM-IST !!!

 
 
http://adevarul.ro/locale/sibiu/sibiu-regele-romilor-1_52170c5bc7b855ff5605a1c4/index.html
 UPDATE 12.05 Vadim Tudor a declarat, acoperit de sunetul asurzitor al fanfarei aflate la înmormântare, că a fost foarte apropriat de autoproclamatul rege al romilor, Florin Cioabă. ”Am venit la un frate. El îmi spunea mie frate Vadim şi eu îi spuneam lui frate Florin. La Congresul Internaţional al Romilor, ţinut în aprilie la Sibiu, eu şi Elena Băsescu am fost singurii europarlamentari prezenţi, deşi Florin Cioabă i-a chemat pe toţi”, a declarat fondatorul PRM. Acesta a mai adăugat că este de părere că fiul cel mare al lui Florin Cioabă, Dorin, va fi un rege foarte bun.
UPDATE 11.50 Fondatorul Partidului România Mare, Vadim Tudor, a ajuns la palatul romului Florin Cioabă din Sibiu pentru a-şi prezenta omagiile.

Comments

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928