Valentin Manoliu: rege si stapan la Antena3 ? Esti ridicol omule!

Subject:
Sunte-ti ridicol din cale afara D-le Manoliu,
Date:
11/30/2012 10:49:59 A.M. Eastern Standard Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

De ce m-ati mintiti D-le Manoliu spunandu-mi ca "Nu v-am sters nimic, contul a fost sters de alti si au sters si peste 170 de filme ale mele, degeaba va spun ca tot nu intelegeti" si "Am pierdut toate filmele de fizica, acolo e toata munca mea.Iar, daca dumneavoastra ati crezut si credeti o clipa ca eu v-am mintit si inselat" si "Sa va spun ceva, ce nu am vrut sa va spun. Am fost atacat cu virusi puternici si mi-au distrus un calculator si hard de 400 de giga de aprope 100 de milioane de lei, aveam o televiziune intreaga pe hard si ei stiau, aveam infromatii de la colegi din toata lumea si acolo aveam tot de ani de zile si acum lucrez pe un amarat de leptop care nici nu e al meu, ci e de imprumut.",cand toate filmele dvs. cu titlul "REGELE MIHAI EXCREMENT SIONIST CRIMINAL" sunt pe YouTube asa cum rezulta mai jos: http://www.youtube.com/results?search_query=REGELE+MIHAI+EXCREMENT+SIONIST+CRIMINAL+&oq=REGELE+MIHAI+EXCREMENT+SIONIST+CRIMINAL+&gs_l=youtube-reduced.12...8469.8469.0.9792.1.1.0.0.0.0.84.84.1.1.0...0.0...1ac.2.WNK27JmIgSk
Cum aceste filme apar de pe un "amarat de leptop care nici nu e al meu, ci e de imprumut" ?! Sunte-ti ridicol din cale afara D-le Manoliu, dar cu mine nu va merge, asa ca vreau filmele mele ori banii mei inapoi.
C.Burlacu
 
Subject:
Re: Ultimat adresat lui Valentin Manoliu
Date:
11/30/2012 10:14:12 A.M. Eastern Standard Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)


Ce-i cu jocul asta ?
Subject:
Re: (no subject)
Date:
1/12/2011 1:14:22 P.M. Eastern Standard Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Buna ziua am creat doua teme pe forum ANTENA 3 UNDE SUNT REGE SI STAPAN, SE PUBLICA TOT CE SCRIU ori pe toate bloguirile ANTENA 3 si la toate emisiunile si pe alte WEB-uri.
In a message dated 11/30/2012 5:19:00 A.M. Eastern Standard Time, manoliu.valentin@yahoo.com writes:
Intreaba pe tantia aia cu sprijinul caror juranlisti si televiziune din Romania postaul ala arab de televiziune a facut filmul in Romania. Esti glumet tare, stia postul de televiziune arab unde locuieste Marius Oprea, Tinu si alti anticomunsti din film? Stia postul de televiziune arab cine e Oprea ce face si ce a facut si TINU, esti nostim tare? Daca nu le spunea cei de la ANTENELE lui VOICULESCU.Filmul e facut sa-l atace pe Basescu si toata prezentarea de la Antena 3 de la Gadea s-a vorbit numai si numai de Basescu, dar pe noi ne intereseaza ce mai ascunde acest film
Povestea nici nu mai este de actualitate, s-a ispravit.
Informatia e la dumneata si dumneata esti in masura sa o apreciezi si sa o verifici e bine sa intrebi si pe alti..
Verifica ca doar esti in America: CNN si Antena 3 si o sa ajungi la arabi, filmul arabilor s-a prezentat la Antena 3 si a fost prezentat de jurnalisti care au participat la realizarea filmului.

Comments

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928