Turnatorul, escrocul si mahalagiul Valentin Manoliu se dezlantuie

Subject:
Citeste... si ia aminte !
Date:
12/2/2012 5:25:36 P.M. Eastern Standard Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Ma aduci d-ta pe dracu in catusi la Bucuresti. N'a reusit sa faca acest lucru faimoasa Securitate, si vei reusi d-ta un jefuitor hoteste de bani ? De asemenea, n'a reusit regimul dictaturii comuniste sa ma condamne in 1977, pentru instigare la revolta si la lupta cu arma in mana, a minerilor si muncitorilor de pe santierul hidroenergetic Lotru, si reusesti d-ta un flutura vant ? Cate beri ai baut astazi D-le Manoliu, de ti-ai baut iar mintile si umblii cu amenintari, apoi te plangi ca te atac ? Daca nu vroiai sa-ti mai vada cineva numele pe filmele care mi le-ai facut si postat pe YouTube, si ai avut grave probleme din aceasta cauza, cinstit si corect era sa-mi trimiti filmele pe DVD ori back up, sa fac ce vreau eu cu ele, nu sa mi le sechestrezi, dupa ce m-ai jacmanit de 1 800 de dolari pentru ele. La mintea d-tale cred ca esti in stare sa-mi trimiti filmele in Israel si sa ma torni la sionisti, cum a procedat mai marele comandant legionar Horia Sima si ciracii lui, dar degeaba. Parca te dadeai mare frate cu mine si ca ma iubesti si-ti place activitatea mea, cum din mare "patriot" te-ai transfomat intr-un turnator ordinar, obicei prost mostenit de romani din timpul tiraniei comuniste ?! DA!!! sunt pentru inarmarea poporului roman si uciderea tuturor dusmanilor care-l asupresc si exploateaza sangeros, i-l jacmanesc hotestii de bogatii ca banditii la drumul mare, i-l dezbina si-i distrug si fura tara. Nu-ti convine, n'ai decat scrie la Ierusalim,la Mossad, SRI, ZOG, JDL, UE, ex-regele Mihai, presdintele Basescu, George Soros &Co. si la cine vrei d-ta, ca prea putin imi pasa. Si mai veziti de mucii d-tale, ca noi nu ne tragem de maneca ori de sireturi. Te-am bagat in seama pentru ca am crezut ca esti om serios, dar m-am lamurit. Nu esti decat o iscoada,laudaros, storcator fraudulos de bani, escroc si santajist. Si nu uita sa-mi trimiti urgent, filmele ori banii. Atat pentru moment!
 
In a message dated 12/2/2012 3:25:16 A.M. Eastern Standard Time, manoliu.valentin@yahoo.com writes:
Nu va jucati cu focul, va aduc cu catusele la Bucuresti sa spuneti de unde faci dumneavoastra rost de arme fara bani in Romania si pentru instigare la revolta si crima.
Potoliti-va ca dati de dracu.
Subject:
Re: Pentru ca nu fac ce doresti dumneata ma ataci?
Date:
12/3/2012 11:10:29 P.M. Eastern Standard Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Parca faceai mare valva ca si Robert Horvarth ca Basescu face traffic ilegal de arme cu tarile arabe impreuna cu Victor Bout,nu-i asa ? Pai acelea arme le confisti, si fara sa coste un ban, inarmezi cu ele natiunea romana, pentru a se apara de cei care vor s-o stearga de pe fata pamantului.Vezi la asa ceva nu-ti fuge mintea sa faci un bine tarii, dar sa ma ameninti pe mine cu catusele mai rau decat sionisto-comunistii o faci in cea mai mare graba, crezand ca ma speri cu ceva si o las balta. Domnule, eu am avut sub regimul dictaturii comuniste catusi la maini si lanturi la picioare, pentru motive politice legionare si anti-comuniste,asa ca lasta-te de aceste metode si procedee invechite mostenite de la Ana Pauker, Dej, Ceausescu si Imperiul Diabolic Comunist, ca eu am trecut pe sub mana, prin ciur si prin sita,iar cu amenitarea d-tale ca ma aduci cu catusele la Bucuresti, ma faci sa zambesc fara sa vreau. Esti un nesimtit si neobrazat fara pereche D-le Manoliu, pentru ca ai mancat o bucatica buna de paine de la mine,iar apoi mi-ai intors spatele ca maimuta. Cate luni de pensii ori salarii inseamna astazi in Romania 1800 de dolari pe care i-ai incasat banditeste de la mine, fara sa am nici un folos din filmele pe care mi le-ai facut ? Pe Mihai CohenZollern, ori lui Soros, ori pe cei contra carora ti-ai indreptat filmele pe YouTube, de ce nu-i aduci in catuse la Bucuresti si sa-i pedepsesti pentru inalta tradare,instigare la revolta, jefuirea tarii si crime ? Aaaa! esti prea mic pentru aceste fapte mari, dar contra mea te dai grozav, crezand ca gata-gata sionisto-masono-crestino-comunisto-monarhistii, cand vor afla aceasta, te vor lua in brate si iti vor da o mare gratificatie si te vor face seful strazilor din Bucuresti. Astia dupa ce-si ating scopul te scuipa ca pe Ceausescu si sa ti minte de la mine aceasta.Mi-ai vorbit de sotie,copii si colegii d-tale si sunt curios ce spun ei ca m-ai inselat, stors fraudulos de bani, santajat, insultat, calomniat si amenintat, fara sa-ti fi facut vreun rau, ci numai bine ? Consulta-te cu prietenul d-tale avocatul Mihai Rapcea si o sa-ti spuna cu toate ca-mi este dusman, ca poti sa te plangi d-ta la mama dracului, ca n'ai procedat bine jefuindu-ma hoteste de 1800 de dolari, fara sa te tii de cuvant si sa-mi dai filmele. Acele filme nu au fost neaparat numai pentru YouTube, ci eu puteam sa fac orice vroiam cu ele, si nu de pe YouTube trebuia sa le iau eu, ci de la d-ta, pe care te-am platit pentru ele. Te-ai oferit sa le postezi pe YouTube,in contul d-tale, ca sa le retragi cand doresti, apoi sa refuzi cu incapatinare sa mi le dai, ori banii inapoi. Dupa cum se vede treaba cu d-ta nu se poate discuta decat pe cale legala, si-ti promit ca daca nu respecti ce ti-am cerut, adica filmele ori banii inapoi, ajungem fara doar si poate si acolo, pentru ca eu n'am nimic de ascuns si n'am teama de justitie.
C.B.
 
 
In a message dated 12/2/2012 3:25:16 A.M. Eastern Standard Time, manoliu.valentin@yahoo.com writes:
Nu va jucati cu focul, va aduc cu catusele la Bucuresti sa spuneti de unde faci dumneavoastra rost de arme fara bani in Romania si pentru instigare la revolta si crima.
Potoliti-va ca dati de dracu.
Subject:
Pentru ca nu fac ce doresti dumneata ma ataci?

Date:
12/2/2012 3:25:16 A.M. Eastern Standard Time

From:

To:




Sent from the Internet (Details)

Nu va jucati cu focul, va aduc cu catusele la Bucuresti sa spuneti de unde faci dumneavoastra rost de arme fara bani in Romania si pentru instigare la revolta si crima.
Potoliti-va ca dati de dracu.
Inarmati-va, Inarmati-va, Inarmati-va !!!
Sunday, November 18, 2012 3:03 AM
From:
"DACIALAN@aol.com"
To:
manoliu.valentin@yahoo.com
Stimate Domnule Valentin Manoliu,
Vazand ce se intampla in strada in Atena, Madrid, Roma ma intreb cine sunt acesti politisti care lovesc cu atata brutalitate in populatia nemultumita ? Oare tot astfel vor proceda si politistii din Romania in cazul ca populatia nemultumita v-a protesta ? Daca da, noi trebuie sa indemna populatia sa se inarmeze cum poate cu arme de foc, iar cand politia va deschide foc, populatia rasculata sa raspunda tot cu arme de foc, nu ca niste pietre ori bate. Prin urmare preocuparea noastra principala trebuie sa fie ca populatia sa se inarmeze imediat ca sa poata face fata celor pusi in slujba globalismului sionist.Numai si numai pe calea armelor putem rezolva problemele nationale, nu cu vorbe goale.
Cu multa stima,
C.Burlacu
Re: Inarmati-va, Inarmati-va, Inarmati-va !!!
Sunday, November 18, 2012 11:16 PM
From:
"DACIALAN@aol.com"
To:
manoliu.valentin@yahoo.com
Stimate Domnule Valentin Manoliu,
Iar ca sa infaptuiti o Romanie curata, trebuie sa incepeti cu purificarea rasiala si in primul rand, asa dupa cum v-am spus, trebuie sa fiti inarmati. Fara arme de foc nu veti face decat un foc de paie care de fiecare data s-a aprins repede si s-a stins tot atat de repede.Si nu cred ca-i cazul sa va spun eu cum puteti procura arme fara sa va coste un leu. Asadar retineti, de buna voie, in mod politicos si cu cuvinte constelate nu cedeaza nimeni puterea, ci numai cand aude impuscaturi, iar c****** este cute in el.
Re: Inarmati-va, Inarmati-va, Inarmati-va !!!
Tuesday, November 20, 2012 2:44 AM
From:
"DACIALAN@aol.com"
To:
manoliu.valentin@yahoo.com
Stimate Domnule Valentin Manoliu,
I-am cam pus eu la punct pe toti acestia, dar trebuie reinprospotate fortele, iar la nevoie trebuie tras cu pistoalele mitraliera fara mila in totii dusmanii si tradatorii.In incheiere nu cred ca nu va veti mai implica politic si retrage,va cunosc foarte bine si unul de calibrul dvs. nu face niciodata acest pas, insa va trebui sa schimbati putin tactica si sa-i tocati pe dusmani ca pe varza asa cum zic oltenii.

Comments

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928