VIITORUL ESTE AL NATIONALISMULUI SI NEOPAGANISMULUI !

Motto:
“Mandrie, nu vinovatie; putere, nu frica; lupta dreapta pentru DumneZEU, Neam si Tara, nu lasitate si tradare.” – Constantin Burlacu, PhD

--Scrisoare Deschisa--

Stimate Domnule Prof. Dr. Ion Coja,


Dupa cum se prezinta situatia, micile nentelegeri dintre noi pe teme religioase, s-au transformat intr-un focar de razboi si aceasta ma face sa cred ca daca veti ajunge presedinte al Romaniei, ca fost comunist si mare judeo-crestin (orice crestin este jidan din punct de vedere spiritual, pentru ca, Isus a fost jidan sadea), veti fi in stare sa ma bagati la inchisoare in lanturi cu botnita la gura, pentru ca nu sunt de acord cu mostenirea si traditiile judeo-crestine pe care le impartasiti. Dar nu va faceti griji pentru mine ca si regimul dictaturii comuniste m-a aruncat in inchisoare si m-a torturat, pentru ca n’am fost de acord cu ideologia diabolica si anti-umana comunista, asa ca sunt invatat sa sufar. Insa, sa fiti sigur, ca daca voi avea parte de asa ceva, cand voi fi liber, va voi cauta, asa cum ii caut si pe sionisto-comunistii care au facut rau, chiar daca incearca sa se ascunda in gaura de sarpe ori in vizuina lor din Israel. Astfel de fiinte bipede, care fac rau si crime contra umanitatii, mai devreme ori mai tarziu vor fi gasite si trase la raspundere, pentru ca, nici o fapta criminala nu trebuie iertata ori lasata nepedepsita.

Cu cateva luni inainte de a fi ucis, i-am trimis o scrisoare ultimatum lui Nicolae Ceausescu prin care i-am cerut sa renunte la dictatura comunista si sa lase Romania sa fie Romania, in sens contrar va fi impuscat chiar de catre omul care-l pazeste si asa a fost, cu toate ca se credea grozav si de neinvins. Prin urmare luati bine aminte ce spun, ca mie nu-mi place sa ma joc de-a politica si n’am voie sa ratez misiunea si gresesc tinta.

Vazand ca nu sunteti in tema cu anumite lucruri, v-am provocat la un dialog in care m-am exprimat putin mai accentuat, pentru a va trezi la realitate, nu ca am dat cu parul. Eu nu am obiceiul sa dau cu parul, ci cu cuvantul si condeiul, iar daca situatia intrece orice masura, nu cu parul o rezolv eu, ci cu securea geto-dacica cu care i-am lecuit pe multi securisti si militieni din judetul Botosani. Dar stati linistit ca dvs. nu figurati pe lista neagra a celor urmariti pentru acte teroriste si criminale contra luptatorilor pentru libertate, dreptate si adevar. Dimpotriva, din cate sunt informat, sunteti un aderent al ideilor si principiilor Garzii de Fier si ati scris articole pro-legionare si contra pretinsului holocaust contra jidanilor.

Intr-un mesaj v-am vorbit putin de unchiul meu Ionica Burlacu, fost legionar, despre care doresc sa va mai informez urmatoarele: In copilarie, aflandu-ma intro buna zi, la bunica mea Aspazia Burlacu, am avut ocazia sa-l ascult cum el ii povestea bunicii, pe prispa casei, despre suferintele indurate in inchisorile comuniste si gulagul sovietic. Am aflat lucruri care m-au ingrozit, dar cel mai tare m-a socat faptul cand a spus ca in timpul unei anchete in beciurile securitatii de la Suceava, a fost batut asemenea cu moartea de catre un jidan, seful anchetatorilor. Torturat si schingiuit crancen, a fost fortat de acel jidan securist sa-si faca lipsa mare in mijlocul camerei, apoi sa-si manance excrementele omenesti. Si cazuri asemantoare au fost multe in tara noastra, sub regimul dictaturii judeo-comuniste. Iar dvs. imi sugerati s-o i-au usor, sa nu ma reped ca-i “pacat”, daca vreu sa fiu inteles ? Ce vorbiti D-le Coja ! Iata cine sunt deci urmasii lui David, Moise, Solomon, Avram, Maria, Isus, Petru, Pavel, Marx, Engeles, Lenin, Stalin si altii care pretind ca sunt “poporul ales al lui Dumnezeu”, niste dusmani inversunati ai umanitatii, care se arunca ca niste himere, la gatul oamenilor sa-l sfasie si sa-i suga sangele. Aceste fiinte biologice numiti jidani si sionisti, reprezinta un mare rau si pericol pentru umanitate, de aceia trebuie izgonti de peste tot pentru a pleca in chibutul lor din Israel. Daca n’ar fi existat acesti jidani in tara noastra unchiul meu si intreaga Natiune Romana n’ar fi avut de suferit abuzuri, torturi, crime, genocid si holocaustul rosu.

La cativa ani dupa ce a iesit din inchisoare, unchiul meu Ionica s-a dus intamplator la o mica pravalie din Botosani sa-si cumpere tigari. Iar vanzatorul care i-a vandut tigarile i s-a parut foarte cunoscut. A iesit din pravalie si se framanta de unde-l cunoaste. La vreo cinzeci de pasi si-a reamintit ca acela era fostul anchetator securist de la Suceava care-l torturase si-l obligase in bataie sa manance excremente omenesti. Atat i-a trebuit. S-a intors inapoi sa-si i-a revansa, dar a gasit pravalia inchisa, desi programul ei indica ca trebuia sa fie deschisa la acea ora. A crezut ca vanzatorul s-a dus la WC, si l-a astepta vreo jumatate de ora, dar degeaba. A incercat zi de zi timp de vreo 3 saptamani, dar tot degeaba. Pana la urma l-a intrebat pe un vecin de pravalie ce s-a intamplat cu gestionarul de nu mai deschide pravalia. Iar acesta i-a spus sa nu mai incerce degeaba ca a plecat de doua saptamani in Israel. Recunoscandu-l pe unchiul meu, care era inalt si destul de voinic, pentru a nu primi riposta cuvenita, a fugit in Israel. In “tara sfanta” o fi devenit “sfant”, ca si alti jidani la care se inchina crestinii. Tot asa cum, Gheorghe Calciu Dumitreasa, fost director al detinutilor cu convingeri comuniste de la inchisoarea de la Pitesti, dupa ce a facut reeducarea fortata de acolo, torturandu-i si ucigandu-i pe detinutii politici anti-comunisti din ordinul sionistilor comunisti, s-a facut preot crestin ca victimele lui sa-i sarute mana si sa nu indrazneasca sa-l traga la raspundere, pentru ca, el marele tortioner comunist, devenise omul lui Isus Cristos si al Maicii Domnului.

Citind si altii ce v-am scris, se vor gasii unii netrebnici sa spuna ca sunt anti-semit,dar nu sunt. Eu sunt numai anti-jidan si anti-sionist pentru ca acestia sunt capii tuturor rautatilor si de la care ne vin toate necazurile. In schimb am admiratie pentru semitii palestinieni si arabi care depasesc 300 de milioane, nu ca semitii jidani care sunt doar ca o picatura de apa intr-un ocean de semiti, iar majoritatea lor nici nu sunt descendenti din Judeea si Israel, ci din Kazaria, o rasa turcica convertita la Judaism. Acesta este adevarul chiar daca la cineva ii place sau nu de mine !

Avand in vedere necazurile si tragediile indurate de unchiul meu Ionica, de mine si familia mea, precum si de intreaga Natiune Romana din partea judeo-comunisto-securistilor, cum pot eu s-o i-au usor, si sa am mila si respect pentru neamul lui Isus Cristos, cand acesta a fondat nu numai crestinismul dar si comunismul, iar de-a lungul istoriei, a comis cele mai oribile si barbare acte de terorism si crime contra Natiunii Romane, pacii si umanitatii ? Ori credeti ca aveti de-a face cu un oarecare, cu un fraier care intoarce si obrazul celalalt si care ingenunchiaza si se umileste in fata acestor diavoli ? Va inselati amarnic D-le Coja, daca aveti astfel de impresii despre mine !

Fiind anchetat la securitatea din Botosani prin anii `68, pentru raspandirea de manifeste anti-comuniste in tara si actiuni ostile regimului dictaturii comuniste, capitanul de securitate Zaharia mi-a spus ca daca plec din Romania in America, il ucid pe omul pe care banuiau ca-l iubesc cel mai mult si ma initieaza pe linie legionara. Si s-a tinut de cuvant banditul si criminalul ! In anul 1980, la trei luni de la venirea mea in Statele Unite ale Americii, unchiul meu Ionica a fost ucis prin otravire de catre agentii securitatii, inainte sa reuseasca sa fuga din tara cu un avion in Austria. Sotia lui de a doua, fiind complice cu securitatea ( ca si prima), l-a internat in spitalul judetean Botosani si a declarat medicilor ca l-a gasit intamplator pe strada, dar nu stie cine este si de ce sufere. Medicii de la spitalul din Botosani in care a fost internat unchiul meu, au refuzat sa-i faca analize medicale si sa-l trateze pentru a fi salvat, iar dupa sapte zile de spitalizare a murit in chinuri si dureri. Afland ca a murit, tatal meu, Petru Burlacu, s-a dus la spital si a cerut sa-i faca fratelui sau autopsie medico-legala, dar nu l-a mai gasit acolo. Ajungand in audienta la Dr.Otto, directorul spitalului, acesta i-a spus tatalui meu ca, fratele sau a fost furat din spital si unde-l gaseste aruncat intr-un sant ca pe un caine, sa-l inmormanteze ca, n’a avut drepul sa traiasca. Si aceasta este o dovada clara de complicitate a acestui medic cu nume strain la aceasta crima oribila a securitatii comuniste. Unchiul meu Ion Burlacu a fost inmormantat de urgenta de catre agentii securitatii in cimitirul din satul Dolina, com.Leorda, jud.Botosani, fara sa aiba cel putin un certificat de deces. Iar dvs. veniti cu perla ca comunismul era altul dupa `64 ? Era pe dracul ! Daca ti fi spus ca in anii `89 securitatea era alta prin faptul ca se saturase de monstrul comunist Nicolae Ceausescu si l-a abandonat ca pe un nimeni in drum, mai degraba v-asi fi crezut.

Un alt caz pe care ca mare crestin o sa va unga la suflet este acela al fratelui sotiei mele, Gheorghe Busaga, preot ortodox in comuna Salatrucel, judetul Valcea. Cu ani in urma, acest cumnat al meu era preot la biserica din Costesti, judetul Arges, care apartinea de episcopia din Pitesti, condusa de un episcope, daca nu ma insel fosta capetenie legionara. Cu aprobarea acestuia, cumnatul meu a fost chemat la securitate si batut mar, pentru faptul ca, eu m-am lepadat de religia crestina si m’am renascut pagan si nu mai pot fi controlat si manipulat. Acum la drept vorbind, ce vina avea cumnatul meu pentru politica si religia pe care o imbratisez eu ? Si de cand securitatea care era ateista si a nenorocit atata lume crestina in numele ateismului comunist, devenise o asa mare vedeta de apararea crestinismului ? Aaaa! pentru faptul ca, atat Isus Cristos si Maica Domnului, cat si I.V. Lenin si I.V.Stalin, au fost jidani, iar scopul lor de dominarea si sclavizarea lumii este comun, chiar daca este aplicat prin metode si procedee diferite, nu-i asa ?!

Ati venit cu exemple din Biblie, in care se spune ca Isus a spus despre jidani ca sunt mincinosi si au ca tata, adica ca dumnezeu pe diavolul, deci sunt dusmanii umanitatii. Dar nu trebuie scapat din vedere ca in Biblie, tot Isus Cristos, este acel care indeamna lumea sa-i iubesca pe dusmani, chiar daca acestia sunt cei mai mari escroci, mincinosi si criminali. Asadar, pe de o parte Isus recunoaste ca jidanii sunt mincinosi, egoisti, perversi si dusmanosi, iar pe de alta parte indeamna lumea sa-i iubeasca pe dusmani, altfel nu fac voia lui si nu sunt demni de el. Si aceasta este o dovada ca doctrina religioasa crestina este foarte contraversata, iar Isus Cristos era un sarlatan, maistrul minciunii, asa cum sunt astazi multi altii. Iar daca nu va plac aceste adevaruri, va rog sa veniti cu argumente juste si probe concrete sa-mi demonstrati ca n’am dreptate.

Eu inteleg ca va vine greu acum la batranete sa va schimbati, dar cel putin opriti-va de a le suci si contamina mintea tineretului din tara noastra cu miturile, superstitiile, legendele, aberatiile si absurditatiile din Biblie, numita “Sfanta Scriptura”. Poporul roman si mai cu seama tineretul trebuie sa aiba o educatie nationala sanatoasa, pentru a nu deveni niste fanatici si lunatici ai religiei crestine care-si trage radacina din judaismul satanic. Crestinismul este o religie sumbra cu tendinte ucigase pentru umanitate si trebuie demascat. Dvs. nu va dati seama ca ce se intampla astazi in lume cu globalismul este exact ce a spus Isus Cristos ca, va da cheia unui jidan si acesta va incuia si va descuia toate usile ? Cum a fost posibil asa ceva, foarte simplu. Datorita cretinilor crestini care s-au pus in slujba jidanului Isus Cristos si a altor jidani. V-am spus si repet va ofer 1000 de dolari daca-mi aratati un singur cuvant scris de Dumnezeu cu mana lui in Biblie si nu inteleg de ce refuzati aceasta oferta. Banii mei sunt castigati din greu prin munca si sudoare, nu ca banii criminalului financiar Bernard Madoff, frate de sange cu Isus Cristos si Maica Domnului, ai carui bani sunt furati si patati de sange.

Dar hai sa trecem cu vederea peste problemele religioase judeo-crestine, care sunt ca un obstacol in calea noastra, si sa discutam despre probleme mult mai serioase si importate, cele de interes national cu care se confrunta zi-de-zi, Natiunea si Tara noastra. Si asa oricat i-ati trage cu crestinismul pana si cei mai mari conducatori crestini din lume, au recunoscut public ca, romanii sunt crestini numai cand merge vorba despre botezuri, nunti si inmormantrari, in rest au ramas pagani ca si stramosii lor geto-daci din care-si trag originea. Si acest mare adevar ma bucura.

La sfarsitul Scrisorii Deschise din 31 August 2009, pe care v-am trimis-o am subliniat niste probleme de interes national cum sunt cele economice, sociale, politice, militare, culturale, teritoriale, etnice, etice si altele, despre care nu scoateti un cuvant. De ce ? N’aveti nici o ideologie politica, o strategie, tactica si plan de lucru pentru apararea valorilor si principiilor nationale fundamentale ? Nimic de spus in ce priveste purificarea rasiala si expulzarea din tara noastra a imigrantilor si minoritatilor straine, care-i considera pe romani cetateni de mana a doua in propria lor tara ? Nimic despre redobandirea teritoriilor nationale luate ilegal de catre tarile vecine ? Nimic impotriva legilor rasiale si totalitariste contra romanilor ? Cum adica, in afara de a transforma Romania in gradina Maicii Domnului, sau mai bine spus a jidanilor,chiar nu va pricepeti la altceva mai bun si de folos ?

Cei drept, eu am niste probleme cu autoritatile si Statul Roman, mai ales pentru ca eu sunt un vis al Garzii de Fier si vreau ca Romania sa fie a romanilor si numai a romanilor de la Nistru si pana la Tisa, dar ca cetatean roman, am tot dreptul sa ma interesez de soarta Natiunii si Tarii mele natale. Despre faptul cum sunt conduse acestea, cine le conduce, ori cine vrea sa le conduca. Just si logic nu ?! Apoi, eu sunt un adept al legii si ordinei, si optez pentru schimbari radicale in Romania. De aceia, doresc sa stiu, daca se poate conta ori nu pe dvs., in aceasta privinta. Si sa stiti ca, pentru a combate haosul si dezastrul globalismului jidanesc dvs. trebuie sa faceti dovada ca sunteti mai destept decat Codreanu, Mota si Tutea, altfel inseamna ca n’ati invatat nimic de la istorie, n’ati progresat, si nu veti face fata greutatilor de astazi care sunt mult mai complicate si sofisticate decat cele din anii `30.

In incheiere, va rog sa luati in considerare corespondenta mea, ca pe o discutie principiala si antrenament al miscarii revolutiei politice, nu ca o ura si razbunare. Si sa stiti ca, nu voi avea liniste si pace, pana cand Romania nu va fi reintregita, libera, independenta, suverana si condusa numai de romani get-beget, nu de catre veneticii straini. Aveti ceva impotriva ?!?

Traiasca Noua Garda de Fier si Capitanul !

C.Burlacu – cosmarul dusmanilor Natiei si Patriei noastre.

New York City, 6 Septembrie 7517 (2009).


Subject:

Re: Viitorul este al nationalismului si neopaganismului

Date:

9/6/2009 3:40:14 P.M. Eastern Daylight Time

From:

ionzcoja@yahoo.com

To:

DACIALAN@aol.com

Sent from the Internet (Details)


Cu ce v=am gresit, dle Burlacu? Iar daca v=am gresit, de ce ma mai bagati in seama? Imi reprosati ca sunt crestin? Sunt si eu ce a fost Codreanu, Eminescu, Stefan cel Mare, Brancoveanu si tata! De ce va suparati pe mine ca nu-l urmez pe Constantin Burlacu? Poate ca daca il cunosteam mai de mult, dar acum e prea tarziu pentru mine ca sa ma iau dupa dl Burlacu. Intamplator eu am scris niste carti pe care Dvs nu le-ati citit. Daca va intereseaza cum gandesc eu, cititi-le si pe urma stam de vorba. Veti constata ca ati gresit adresa la care ati trimis atatea reprosurri... Cititi macar ce am bagat pe site, www.ioncoja.ro

Subject:

Re: Viitorul este al nationalismului si neopaganismului

Date:

9/6/2009 4:44:54 P.M. Eastern Daylight Time

From:

DACIA LAN

To:

ionzcoja@yahoo.com

In a message dated 9/6/2009 3:40:14 P.M. Eastern Daylight Time, ionzcoja@yahoo.com writes:

Cu ce v=am gresit, dle Burlacu? Iar daca v=am gresit, de ce ma mai bagati in seama? Imi reprosati ca sunt crestin? Sunt si eu ce a fost Codreanu, Eminescu, Stefan cel Mare, Brancoveanu si tata! De ce va suparati pe mine ca nu-l urmez pe Constantin Burlacu? Poate ca daca il cunosteam mai de mult, dar acum e prea tarziu pentru mine ca sa ma iau dupa dl Burlacu. Intamplator eu am scris niste carti pe care Dvs nu le-ati citit. Daca va intereseaza cum gandesc eu, cititi-le si pe urma stam de vorba. Veti constata ca ati gresit adresa la care ati trimis atatea reprosurri... Cititi macar ce am bagat pe site, www.ioncoja.ro


Nu fata de mine ati gresit, ci fata de mosii si stramosii nostrii geto-daci, fata de Patria noastra, de adevarul istoric si divinitate. V-am bagat in seama pentru ca, eu sunt un om cu bun simt si respect, care incearca sa salveze ceeace se mai poate salva, dar se pare ca-mi pierd timpul degeaba cu dvs. si n'avem ce mai discuta. Cat despre Codreanu, Stefan cel Mare, mai putin Eminescu care era pe faza, trebuia sa creada in mosii si stramosii nostri geto-daci, in Burebista, Deceneu, Decebal, precum si in Zeul Zamolxis, Zeita Bendis si alti zei ai natiei si tarii noastre, nu sa se lepede de acestia si sa creada in Isus Cristos, Maica Domnului si alti jidani care cu ajutorul crestinismului au sclavizat rasa alba eurpeana, inclusiv poporul roman. In ce ma priveste ar fi bine daca ati fi nationalist si ultra-nationalist ca Constantin Burlacu, dar din nefericre nu sunteti si nu sunt suparat pentru ca nu-l urmati, ci pentru faptul ca bateti campii si prostiti lumea ca jidanii sunt dumnezeii poporului roman. In orice caz niciodata nu-i prea tarziu sa va schimbati si sa-mi demonstrati ca sunteti un patriot, nu un sclav al religiei diabolice judeo-crestine. Iar daca v-am reprosat atatea chestiuni care nu sunt in regula, nu insamna ca am gresit adresa, si ar fi fost mai onorabil sa-mi multumiti ca v-am atentionat si pus in tema, nu sa turnati mai multa benzina pe foc.Daca ziceti ca ati scris niste carti bine gandite, ma bucur si va felicit, dar daca in ele ati scris cam ce imi scrieti mie, m-am lamurit.


C.B.

Comments

Anonymous said…
Sa mori tu mai Burlacule !
Te dai tintas, eeeeh ?
Dar raftul cu Carbaxin nu l-ai ochit, nici cu ajutorul lui Zamolxe :)
Noroc ca se bulucesc jidanii la usa matale mai ceva ca musulmanii Meca si poti sa tragi la gramada.
Ceva, ceva tot pica. :)
Ia zi, la cati ai bagat in pamant, iei ceva comision de la Cimitirul Evreiesc ?
Iti iese macar de-o rachie pe zi, ca sa-ti faci avant ?
Sau ii spoliezi pe perciunati si de acolo vine explicatia starii bahice permanete in care te afli ?
Ai grija sa nu-i termini pe toti, ca un adevarat David ce esti, ca ramai fara eligzirul Zeilor si intri in sevraj.
Si inca ceva. Nu ma lua prea in serios, ca doamne fereste, la etatea matale daca faci un spasm cerebral, mintenas ne lasi fara distractie.

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928