AVERTISMENT !!!

D-lui Tudor Ionescu, lider al Noii Drepte

D-lui Catalin Danoiu, membru al Noii Drepte, si responsabil cu Web-siturile vecheagarda:

http://vecheagarda.wordpress.com/2010/04/13/picatura-care-a-umplut-paharul/#comment-50

http://vecheagarda.wordpress.com/2010/04/09/constantin-burlacu-intre-psihoza-si-medicamentemedicamente/



Va rog sa stergeti imediat numele meu si orice comentariu parsiv si mizerabil pe care l-ati facut la adresa mea, pe Web-urile voastre, cu scopul de a ma insulta, calomnia, defaima caracterul si dezinforma opinia publica. In orice tara democratica este permis dreptul la replica, dar voi in loc sa va cereti scuzele de rigoare, din motive dictatoriale de tip stalinist, ati sters toate comentariile mele ca raspuns la criticile si atacurile voastre pline de ura criminala, egoism si gelozie impotriva mea. Si aceasta este o dovada ca sunteti niste lasi si misei, nu oameni de dreapta si legionari.

Eu lupt pentru un nationalism autentic si luminat, precum si pentru o adevarata noua dreapta, si aceasta, de cand voi, nici nu erati nascuti pe lumea aceasta, asa ca, nu ne tragem de maneca, nu suntem pe aceiasi baricada si nu luptam pentru aceiasi cauza nationala. Apoi nu-i vina mea faptul ca, voi copiati motomo, toate greselile comise de Cornelu Zelea Codreanu si Horia Sima, sunteti sortiti esecului. De asemenea, nu-i problema mea, ci a voastra faptul ca: sunteti niste fanatici crestini care din necunostinta de cauza intariti mostenirea judaica si sclavizarea poporului roman prin biserica, ori atacati nazismul si fascismul, dar va manifestati in stil fascist si nazist, va pozati cu portrete ale adeptilor nazismului si fascismului, umblati in uniforme, aveti simboluri si faceti saluturi interzise de legile din Romania sub considerentul ca ar fi de conceptie fascista si nazista.

Sub pretextul ca sunteti o organizatie crestina si apolitica, voi va bagati nasul unde nu va fierbe oala si vreti sa fauriti in Romania o dreapta si un nationalism fictiv, pentru a fi pe placul etniilor straine, adica a aromanilor, macedonenilor, sarbilor, tiganilor, maghiarilor, bulgarilor, gagauzilor, turcilor, tatarilor, rusilor, ucrainenilor, polonezilor, germanilor si in primul rand al jidanilor, masonilor si sionistilor. Respingeti fara scrupule si-i atacati cu inversunare pe patriotii nationalisti adevarati, vechea credinta stramoseasca, adevarul istoric, cantecul, cultura si civilizatia strabuna, fara de care n’am fi existat astazi ca rasa, neam si tara. Si aceasta denota ca, ori nu cunoasteti istorie si nici nu vreti sa auziti de ea, ori Noua Dreapta este in exclusivitate in mainile Serviciilor Secrete, care va aproba actiunile si provocarile, si a unor venetici straini, oplositi in Romania, pentru a trai mai bine decat in tara lor de origine.

Asadar, va recomand sa schimbati sloganul “Pentru DumneZEU,Neam si Tara!” pe care eu i-l folosesc de peste 30 de ani, ca nu va caracterizeaza deloc, si sa-l inlocuiti cu ceva de geniul acesta “Etnii straine din Romania uniti-va in Noua Dreapta contra romanilor get-beget, nationalismului, nazismului si fascismului!”. Tin sa precizez ca, nu cred ca Corneliu Zelea Codreanu si Garda de Fier, au nevoie de avocati ca voi, asa ca vorbiti in numele vostru, nu al vechii garzii legionare. Si inca ceva, nu uitati ca cine-si neaga trecutul istoric, n’are parte de viitor, ori voi tocmai asta urmariti sa impingeti Rasa, Natia si Tara noastra intr-o directie gresita, ca sa n’aiba parte de un viitor luminat, asa cum de asltfel, n’a avut parte nici pana in present, ci a fost calarita de toti veneticii straini. Si culmea ironiei, acestia se dau mai romani decat romanii, in venele carora curge sange de geto-dac, nu de musafiri nepoftiti si nedoriti de nimeni pe la noi, de prin Asia si Africa.

In incheiere, va rog, sa luati in mod serios avertismentul meu, iar daca credeti ca sunteti grozavi si deasupra tuturor legilor, in baza declaratiilor jignitoare, calomnioase, incercarile de defaimarea caracterului, falsurile si inducerea opinei poblice in eroare, de care ati facut dovada, nu-mi ramane decat sa depun plangere impotriva voastra la Inalta Curte de Casatie si Justitie a Romaniei. Faptul ca, sunt pagan si cred in credinta stramoseasca a lui Zamolxis, in divinitatea si puterea pagana si cosmologica, precum si in aspiratiile, idealurile, gandurile, conceptiile si valorile nationale ale mosilor si stramosilor mei geto-daci, nu-i un argument intemeiat si logic din partea voastra sa ma batjocoriti ca la usa cortului si sa scrieti toate aberatiile,infamiile si acuzatiile bizare contra mea. De asemenea, daca eu am aratat raul pe care l-a facut crestinismul civilizatiei si umanitatii, lasati-l pe patriarhul Bisericii Ortodose Romane si pe papa sa raspunda, nu va bagati voi capul sub evanghelie pentru judeo-crestinism.Am crezut ca, va-ti maturizat si priviti adevarul cum a fost, nu cum vreti voi sa fie,dar m’am inselat. Atat pentru moment!

Pentru DumneZEU,Neam si Tara !



Dr.Constantin Burlacu din SUA.

New York City,18 Aprilie 2010

Comments

Anonymous said…
Omule,tu chiar ai grave probleme.Am ajuns sa ma rog de tine ca sa ma lasi dracului in pace!??In fiecare zi imi trimiti mesaje in care ma ameninti,ma injuri,ma faci tigan,urli ca ma scoti din tara...fa-i ce vrei dar LASA-MA IN PACE!!!!!!!!Tu nu poti sa pricepi ca nu ma intereseaza de TINE?!?!?Daca vrei sa ma dai in judecata TE ROG MULT DE TOT SA O FACI!!!Pai asta este hartuire ce faci dumneata...ai ajuns sa ma hartuiesti in ultimul hal...ti-am spus clar:LA MINE PE BLOG NICIUN MESAJ DE AL DUMITALE NU VA MAI APAREA!!!Doamne Fereste,om de peste 60 ani ma hartuiesti in ultimul hal....
Mai anonimule, parca te dadeai mare bataus, un zmeu de nenvins, cum de acuma, declini pana sa-ti spui si numele de frica justitiei ? Asa grozav araoman esti, de te ascunzi dupa degete ? Si mai zici ca eu am “grave probleme”, cand in realitate tu reprezinti grave probleme , prin fapul ca te legi aiurea’n tramvai de oameni inocenti ?! Prin urmare tu ai cautat cearta si scandal cu lumanarea, apoi tot tu vii cu soparla ca “sa ma lasi dracului in pace !?? “, ca’n povestea cu hotul care striga prindeti hotul. Si culmea ironiei, auzi la el cica“In fiecare zi imi trimiti mesaje in care ma ameninti, ma injuri” . Eu am inteles ca nu-i nimic de capul tau, cu toate ca te crezi mare aroman smecher, dar te rog, nu mai minti ca un nemernic, ca te-am amenitat si injurat, ca eu n’am acest prost obicei, iar daca situatia ajunge pana’ntr-o acolo, eu actionez prin fapte, nu prin vorbe goale. Da! te-am facut tigan, pentru ca m-ai batjocorit ca la usa cortului, ai folosit cuvinte din limbajul tiganesc si ai o mutra de tuciuriu, ca tiganii, nu de urmas al geto-dacilor. Din cate mi-ai spus esti aroman si pana a ajunge sa-i scoatem din tara pe aromani si macedoneni, care nu reprezinta un pericol atat de mare, ci stau si ei agatati de noi, ca n’au de cine sta agatati, sunt altii inaintea acestora care trebuie alungati din tara ca tiganii, ungurii si jidanii si apoi restul inclusive germanii. Este clar,nu-i asa ?! Sa fiu sincer, daca nu-mi declarai razboi pe Internet, nici habar n’aveam ca existi pe lumea aceasta, asa ca las-o balta ca nu te-am lasat in pace,ori te-am hartuit si n’asi mai putea de dragul “patriotismului” si “eroismului” tau ? Tu n’ai nici o fapta cu care sa te lauzi ca ai facut ceva bun pentru Rasa,Natia si Tara noastra. Iar faptul ca i-ai turnat pe unii tineri cu vederi nationaliste si de dreapta la autoritatii, nu-i o fapta laudabila, ci una rusinoasa, iar daca ar trai Corneliu Zelea Codreanu, langa portretulul caruia te-ai pozat, te-ar fi pedepsit exemplar pentru acest gest neuman, nenormal si neromanesc. Apoi cum explicit tu faptul ca, tinerii nationalisti din Romania, care s-au manifestat cu aceleasi simboluri, aceleasi uniforme, aceleasi slogane, aceleasi saluturi, ca si tine aromanule=neromanule si altii din Noua Dreapta, au ajuns in puscarii, fiind considerate manifestari cu caracter fascist, interzise in Romania conform legilor in vigoare, i-ar voua nu vi s-a intamplat nimic si nici un procuror, judecator, politist ori SRI-st nu v-a intrebat nici cum va sunt ochii ??? Care-I misterul sau mai pe intelesul tuturor care-i secretul ?!? Am ajuns la concluzia ca ceva nu-i in regula, dupa ce mai multi tineri din Romania, unii chiar fosti membrii ai Noii Drepte, mi-au sesizat toate acestea si mi-au cerut sa le vin in ajutor. Faptul ca esti un las si misel si-mi rapesti dreptul la replica, nu-i o mare scofala, dar daca pe Web-siturile tale v-a mai apare numele meu si comentarii ofensatoare si denigratoare la adresa mea sa stii ca ma tin de promisiunea care ti-am facut-o pentru ca eu nu uit si iert pe nimeni. Si daca nu m’am speriat eu de monstru comunist Nicolae Ceausescu si armata lui de asasini securisto-comunisti, fii sigur ca de tine nici atat. Sper ca atunci cand vei avea momente de gandire normala sa realizezi ca, n’ai facut bine ca m-ai criticat si atacat din ura, gelozie si egoism si-ti vei cere scuzele de rigoare. Dar dupa comportarea si atitudinea negative de care dai dovada, ma indoiesc ca ai putea face acest gest civilizat si disciplinat, asa cum ai sters Web-siturile cu porcariile si magariile pe care le-ai postat acolo contra mea si a altor nationalisti si oameni adevarati de dreapta.
Aromanule=Neromanule, i-a spune-mi faci parte din complotul organizat de un pretins revolutionar din Timisoara ,cu numele de George Mason,ori John Mason, care m-a amenintat ca ma impusca pe mine si pe presedintele Romaniei, Traian Basescu ? Si acest avea un Web-site in care posta aceleasi marsavii si afirmatii bizare, care le-ai postat tu contra mea pe Web-situl tau, dar si l-a inchis ca si tine. Cine din Noua Dreapta mai este implicat in complotul contra mea, nu cred ca Tudor Ionescu si alti romani adevarati, dar mai stii…Eu te pot lasa in pace,ca esti prea mic pentru un razboi asa de mare, pe care mi l-ai declarat, dar nu cred ca o sa te lase sa-ti faci mendrele la infinit, justitia…Romana si Americana.
Mireanu said…
1- Eu n-am sa strig niciodata, din proprie initiativa, "Heil Dacia". Eu is rouman nu neamtz.
2- Nu pot intelege cum Dl. dr. Constantin Burlacu isi pierde timpul sa dea replici la un anonim(de ce se ascunde oare ?).
3- Pe de alta parte este totusi bine ca-i da replica si astfel mai aflam si noi roumanii-roumani ca trebuie sa ne ferim de actualii legionari si noii-dreptisti din Roumanie. Paza buna trece primejdia rea/grea.
4- Pacat ca roumanii se cearta intre ei. Romanii dezbinau si stapaneau. Acum nu ne mai stapanesc romanii. Dar cine de ne dezbina asa de eficient ?
D-le Mireanu,
Va raspund dupa cum urmeaza:
1- Corect se spune german nu neamtz. Si tot corect se spune roman, nu rouman, ca francezii. Inteleg ca nu vreti sa strigati “ Heil Dacia”, dar “Traiasca Dacia” strigati ?
2- Asa dupa cum bine ati observant la punctual “3” n’a fost in zadar pierderea de timp, de a raspunde la toti “vitejii”,care de “viteji” ce sunt, se ascund in anonimatul lor, ca ati avut multe de aflat si invatat.
3- Intr-adevar “Paza buna trece primejdia rea” de aceia este bine sa fii intodeauna cu ochii’n patru, insa nu cred ca toti actualii legionari si noii-dreptisti din Romania,sunt de rea credinta.Din cate am observant unii se straduiesc sa faca ceva,dar nenorocirea este ca, cad in plasa greselelor din trecut si oricat asi incerca sa le spui sa le evite, ei o tin pe-a lor inainte si sunt sortiti esecului.
4- Da, este pacat ca romanii se cearta intre ei, un obicei prost preluat de la tigani, italieni, greci si alti venetici straini. Apoi asta s-o credeti dvs. ca nu ne mai stapanesc romanii, de vreme ce insusi denumirea tarii vine de la Imperiul Romani si Roma. Daca am fi ceea ce am fost istoric adica geto-daci si am reveni la denumirea istorica a tarii noastre de Dacia, s’ar termina cu cuvintele acestea de ocara de roman,rouman, aroman, rom(tigan).Cei care ne dezbina asa de eficient, sunt etniile straine din Romania, care instiga la cearta,dezbinare si razboaie intre romani,la anarhie si haos in tara.Astfel si numai astfel ei pot sa-si atinga scopurile si sa fie deasupra romanilor, urmasi ai geto-dacilor. Sper ca m-ati inteles, iar daca aveti vreo neclaritate, va rog sa nu ezitati sa ma contactati si sa clarificam ce nu va este inca clar.
Anonymous said…
ASTIA CARE AU SCRIS DE DVS SUNT NEBUNI,NU-I BAGATI IN SEAMA,SUNT PREA MICI PENTRU UN RAZBOI ASA MARE!
Anonymous said…
vedeti d-le Burlacu,ca aia care va amenintau pe pagina ,,vechea garda,, au disparut cu tot cu site?

asta arata ca ce e bine cladit ramane: adica dvs si Garda de fier,iar ce e facut din nisip,dispare in neant,in doua minte.

TLC! Puscasu Vlad Irimie,Cluj Napoca,vecinul domnului Borodi Petru
Anonymous said…
http://catalin-danoiu.blogspot.com/

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928