FUNAR ESTE PRESEDINTELE PRM-LUI,VADIM ESTE UN NIMENI IN DRUM


Comments

iholomash said…
In a message dated 8/19/2013 12:18:26 P.M. Eastern Daylight Time, iholomash@yahoo.ro writes:
alo domnu Burlacu


Ce-i cu tampenia asta? Tiganul asta borat Ghita Funar,este un infractor nenorocit sifilitic,care merge la curve,si care mananca banane tiganesti,vandute de Sabin funar,fii-so,in pietele lui,unde are monopol mafiot infractor,alaturi de mafia tiganeasca pe care o conduce.Vadim a tinut steagul nationalismului sus,si nu s-a dat cu tiganii astia mafioti,criminali si borati.Vadim a vrut sa colaboreze cu dumitale,si acum ca e la ananghie ii dai o copita de cal peste cap,ca sa moara de tot,si sa iasa in pensie,ca sa moara de foame,el si cele doua fiice ale sale,sustinand pe cine? pe porcul funar ghiury un bozgor tiganesc maghiarizat.Cand era senator a dat un interviu,in care a recunoscut ca-l invata ungureste pe nepotul lui.Futui tiganul masii,cine se crede ala?cine ma-sa pe ghiata este Funar ?un tigan analfabet colaborator al Securitatii? Vadim a fost urmarit toata viata de securitate,CNSAS-ul a descoperit 78 de volume groase de turnatori impotriva lui Vadim,printre ei si Coroiu,sursa secreta,adica jurnalistul din Vrancea Ion Cristoiu,mare comunist sadea.
Dr.Constantin Burlacu said…
Domnule,desi cam banuiesc cine esti, doresc sa-ti spun ca-i cunosc de foarte multa vreme, atat pe Corneliu Tudor cat si pe Ghita Funar,si am facut chiar propaganda electorala pentru ambii cand au candidat la presidentia Romaniei.Funar este un bun nationalist, am discutat si am corespondat in trecut cu el, iar ce propaga el astazi mai cu seama despre Dacia este exact ce doresc eu sa faca tot romanul. Funar nu-i nici tigan, nici securist, nici o jigodie, ci un om cu bun simt,un mare patriot.Greseala lui a fost ca s-a aliat cu Tudor,care a fost un comunist-securist si asa o sa moara.Am incercat in trecut o colaborare cu Tudor, dar dupa ce-mi publica articolele in Romania Mare, ii atentiona la sfarsit printr-o mica nota pe sionisti ca anti-semitismul in Romania vine din America, adica de la mine. El a spus ca daca ajunge presedintele Romaniei adauga in biblie un nou capitol cel legat de asa-zisul holocaust contra jidanilor, deci atentie legat de ce au suferit jidanii, nu ce au suferit romanii din cauza judeo-comunismului. A facut multe magarii Tudor, dar cu asta a intrecut masura si i-am comunicat ca daca astfel sta situatia sa pupe pamantul Romaniei daca v-a mai lua 4% din voturi pentru a-si salva ciolanul in Parlament. Ne avand nici un argument contra mea, ca sa se razbune pe mine, a scris in Romania Mare ca eu sunt "homosexual". L-a luat in primire o cunostinta comuna care l-a facut cu ou si cu otet pentru aceasta falsa informatie, dar porcul este tot porc.Tudor i-a facut o satatuie unui jidan la Brasov si a anuntat ca va face statui in toata tara calaului comunist Nicolae Ceausescu.Chiar si in vidio recent a spus ca va reface statuia lui Lenin.Sare ca un nesimtit la gatul lui Funar si-l acuza pe nedrept de toate relele, dar nu vede dobitocul ca el a adus jidani din Israel in Romania si i-a factu senatori, iar pe un negru din Africa l-a facut deputat PRM de Iasi. Pe blogul meu am republicat unele articole preluat chiar din presa lui Tudor din care rezulta clar ca el este un turnator al Mosadului si al cercurilor sioniste.Tot pe blogul meu am publicat fotografia lui Tudor cu regele tiganilor Cioaba, asa ca lasa-te de dezinformare ca cu mune nu tine figura. (va urma)
Dr.Constantin Burlacu said…
(continuare)Cand a candidat la presidentia Romaniei, toata lumea citind articolele mele din Romania Mare a crezut ca Tudor este cu nationalistii, cu legionarii, dar daca ajungea presedinte la primii carora le dadea in cap erau cei care l-au ajutat sa ajunga mare, si in primul rand mie, apoi pe legionari i-ar fi bagat din nou la puscarie ori ucis ca regele Carol al II-lea si regimul comunist. Sotia si copii mei au fost scuipati de lume in fata consulatului Romaniei din New York, pentru ca raspandeau manifeste in favoarea lui, ca el sa spuna ca eu sunt "holmosexual" ? Ce badaran si nesimtit ordinar ! Zice ca daca da ochii cu Funar ii rupe urechile, dar sa vad cum v-a scoate camasa cand va da ochii cu mine, ca vine si ziua aceia, vorba proverbului se intalneste deal cu deal, dar nu om cu om. Din gelozie, egoism si ura criminala contra mea, i-au exclus din PRM pe Av.Vlad Hogea, Prof.Dr.Gheorghe Buzatu, Ilie Neacsu, Leonida Lari si pe altii, sub mortivul ca sunt oaia neagra a legionarilor din America. Acum s-a luat si de Funar, dupa ce a fost ani de zile Secretarul PRM-lui si-l face in tot felul, si asta este o dovada cum a spus Funar ca Tudor nu-i roman get-beget, ci dupa parerea mea este bulgar, desi pe undeva a spus ca are o matusa unguroaica. Corneliu Tudor, care si-a luat numele bolsevic de Vadim, este un descreierat si un nimeni in drum care urla a paguba ca o potaie turbata la luna si la stele.Poveste cu cele 78 de volume despre el sunt contra facute, in realitate el a avut gradul de maior de securitate la revista securitatii unde a lucrat ani de zile si dupa care plange cu lacrimi de crocodil.Stiu foare multe despre acest impostor care a distrus nationalismul in Romania, tot asa cum Horia Sima a distrus Garda de Fier, dar toate vor iesi la lumina zile si se va incheia capitolul Corneliu Tudor ori Vadim.

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928