VREM UNIRE CU FRATII NOSTRI DE ACELASI SANGE,RASA SI NATIE,NU CU HOTII.
Date:
|
4/14/2013
10:23:03 P.M. Eastern Daylight Time
| |||
From:
|
||||
|
||||
Sent
from the Internet (Details)
|
Stimate
Domnule Valentin Berca, membru al Consiliului Unirii
Inainte
de toate doresc sa ma prezint. Ma numesc Constantin Burlacu, sunt nascut pe
plaiurile si meleagurile insorite ale Domnului Nostru (Our Lord) Mihai Eminescu,
iar de 33 de ani traiesc in New York, Statele Unite ale Americii, unde m-am
refugiat politic, din cauza cruntelor persecutii indurate sub regimul dictaturii
judeo-comuniste din tara mea natala. Ma trag dintr-o familie de moldoveni a
carei strabuni s-au luptat cu tatarii, turcii, polonezii, rusii, ungurii si cu
toti cei care au indraznit sa calce piciorul in Moldova noastra, ori au
amenintat Moldova noastra. Bunicul meu, Gheorghe Burlacu s-a luptat in primul
razboi mondial la Marasesti cu germanii, iar tatal meu Petru Burlacu in al
doilea razboi mondial, s-a luptat cu judeo-bolsevicii sovietici, pentru
zdrobirea Imperiului Diabolic Judeo-Comunist si reintregirea tarii. Asa ca numai
Dumnezeu stie cat de mult sange a varsat familia mea pentru rasa, natia si tara
noastra. Iar daca inaintasii mei au fost pentru Moldova Mare, apoi pentru
Romania Mare, eu nu pot sa fiu decat ca ei si poate ceva mai mult, pentru DACIA
MARE.
"Read More"
M-am
bucurat nespus de mult de vestea ca,atat dvs., cat si alti patrioti ca dvs.
optati pentru unire, pentru o tara reintregita si puternica asa cum a fost
altadata. Dar nu va suparati unde se afla Basarabia pe care dvs. vreti s-o uniti
cu Romania ? Eu stiu ca exista Moldova de peste Prut ori Republica Moldova,
nicidecum Basarabia. Denumirea de Basarabia si basarabeni, a fost data de rusi,
mai intai locuitorilor de pe mosia lui Matei Basarab de cateva hectare, de langa
Marea Neagra, deci din sudul Moldovei, apoi pentru a-i deznationaliza si
dezmembra pe moldoveni, rusii au dat aceasta porecla intregii Moldovei de peste
Prut, pentru a lasa impresia ca locuitorii autohtoni de pe acele locuri nu sunt
moldoveni, ci de o alta etnie, numita basarabeni. Sunteti cumva rus D-le
Valentin Berca, ori numai ati cazut in plasa rusilor, de ii trageti cu Basarabia
si basarabeni, nu corect si logic cu Moldova si moldoveni ? Pai domnule, daca
vreti sa reparati o nedreptate istorica, atunci nu sustineti in prostie falsul
cu Basarabia si basarabeni, ca asa ceva n’a existat official, decat in
inchipuirea bizara a rusilor, care au nascocit aceste false denumiri pentru a ne
distruge ca neam si ca tara. Dar hai sa va pun o intrebare de baraj si anume:
Din punct de vedere istoric a existat Moldova Mare si limba moldoveneasca ori nu
? Daca da, de ce noi, moldovenii , trebuie sa acceptam de dragul nu stiu cui, ca
Moldova sa fie impartita in trei: jumatate in Romania, aproape jumatate peste
Prut sub denumirea de Republica Moldova, iar o mare parte in Ucraina de nord si
de sud ? Nu credeti ca ar fi mai important,de valoare si mare interes national
sa refacem in primul rand MOLDOVA MARE ? Credeti ca guvernantilor de la
Bucuresti,le-au pasat vreodata de Moldova noastra, ori le pasa ca noi,
moldovenii suntem impartiti in trei, din care cauza nu putem fi o forta care
sa-si poata spune cuvantul ? Nici vorba de asa ceva ! Dincontra, dupa unirea
dela 24 Ianuarie 1859, domnitorul nostru Col.Al.I.Cuza a fost detronat si
aruncat la cosul de gunoi, pe tronul tarii noastre a fost adus un rege strain de
sangele, rasa si natia noastra, iar atat acesti regi straini care au fost la
putere,cat si guvernantii de la Bucuresti, au tradat si vandut Moldova si pe
moldoveni, asa cum vinzi vitele la iarmaroc, iar acest lucru nu mai poate fi
acceptat si tolerat nimanui.
Pana
si denumirea de Romania si limba romana, sunt denumiri false care lasa impresia
ca noi, urmasii geto-dacilor, ne-am trage din tiganii Romei, deci din acei
cotropitori si banditi care ne-au jefuit bogatiile tarii noastre cu care au
sarbatorit in petreceri si chefuri peste 100 de zile la Roma. Denumirea istorica
adevarata a tarii noastre este DACIA si limba geto-dacica, iar cine isi neaga
trecutul, n’are parte de viitor. Prin urmare, daca ne-am apucat de o treaba, nu
trebuie s-o facem pe un sfert, ori pe jumatate, ci trebuie sa o facem 100%,
altfel este un fel de lasa-ma sa te las.
Ati
spus citez: “… dupa mii de ani continuam sa vorbim romaneste, sa ne botezam
copiii
in credinta crestina fata de Dumnezeu, Isus Cristos si Sfantul Duh.” Credeti cumva ca regele Burebista ori regele Decebal, vorbeau romaneste, nu limba geto-daca ? Ori Stefan cel Mare vorbea romaneste, nu limba moldoveneasca ? Si pe ce documente si cercetari stiintifice va bazati cand spunetii ca “dupa mii de ani continuam…sa ne botezam copiii in credinta crestina fata de Dumnezeu, Isus Cristos si Sfantul Duh” cand se stie ca primele bisericute crestine au aparut pe teritoriul tarii noastre abia prin secolul al 13-lea, iar in ele se vorbea o limba de neinteles de catre urmasii geto-dacilor ? Si daca de circa 500 de ani, natiunea noastra a fost crestinata cu forta, ce a inteles din aceasta, traieste cumva mai bine,este mai unita si mai puternica ? Nici vorba de asa ceva ! Pe timpul cand mosii si stramosii nostrii geto-daci credeau in religia pagana a Cultului Soarelui si a lui Zamolxis, tara lor DACIA stralucea ca Soarele de pe cer, si nimeni, nu indraznea sa ne treaca hotarul, dar de cand s-a convertit la judeo-crestinism, intunericul satanic s-a asternut peste tara noastra, oamenii sunt tot mai dezbinati, tot mai neputinciosi si trec din necazuri in necazuri. Si aceasta inseamna ca pe poporul nostru l-a ajuns blestemul lui Zamolxis, pentru ca s-a lepadat de credinta strabuna si se inchina la dumnezeii abrahamitici si legile si mostenirea judaica a sinagogii satanei,unde se inchina Isus Cristos.
in credinta crestina fata de Dumnezeu, Isus Cristos si Sfantul Duh.” Credeti cumva ca regele Burebista ori regele Decebal, vorbeau romaneste, nu limba geto-daca ? Ori Stefan cel Mare vorbea romaneste, nu limba moldoveneasca ? Si pe ce documente si cercetari stiintifice va bazati cand spunetii ca “dupa mii de ani continuam…sa ne botezam copiii in credinta crestina fata de Dumnezeu, Isus Cristos si Sfantul Duh” cand se stie ca primele bisericute crestine au aparut pe teritoriul tarii noastre abia prin secolul al 13-lea, iar in ele se vorbea o limba de neinteles de catre urmasii geto-dacilor ? Si daca de circa 500 de ani, natiunea noastra a fost crestinata cu forta, ce a inteles din aceasta, traieste cumva mai bine,este mai unita si mai puternica ? Nici vorba de asa ceva ! Pe timpul cand mosii si stramosii nostrii geto-daci credeau in religia pagana a Cultului Soarelui si a lui Zamolxis, tara lor DACIA stralucea ca Soarele de pe cer, si nimeni, nu indraznea sa ne treaca hotarul, dar de cand s-a convertit la judeo-crestinism, intunericul satanic s-a asternut peste tara noastra, oamenii sunt tot mai dezbinati, tot mai neputinciosi si trec din necazuri in necazuri. Si aceasta inseamna ca pe poporul nostru l-a ajuns blestemul lui Zamolxis, pentru ca s-a lepadat de credinta strabuna si se inchina la dumnezeii abrahamitici si legile si mostenirea judaica a sinagogii satanei,unde se inchina Isus Cristos.
In
comunicatul Sfatului Consiliului Unirii se spune,citez: “Sarbatorim legal
Pastele, Rusaliile, Adormirea Maicii Domnului, Sfântul Apostol Andrei cel Întâi
chemat, Ocrotitorul României, NaÈ™terea Domnului.” In primul rand va rog sa-mi
spuneti daca sunteti constienti de faptul ca aceste sarbatori sunt pur
jidanesti, nu nationale ? Si cum a ocrotit Romania,sfantul apostol jidan Andrei,
daca tara ne-a fost umpluta de jidani, tigani, unguri, rusi si alti venetici
straini; cei mai ilustri inaintasi ne-au fost asasinati; peste un milion de
moldoveni de peste Prut au fost deportati in gulagul sovietic, de unde doar o
mana de oameni s-au mai intors; aresturile si inchisorile din timpul regimurilor
comuniste au fost supraaglumerate, iar Romania are astazi datorii externe care
dupa calculele financiare ale unor economisti in materie se ridica la peste 150
miliarde de euro ? Mai terminati-o odata cu propaganda asta mincinoasa ca ne
ocroteste Sfantul Andrei,ori Arhanghelul Mihail, ori Maica Domnului, ori Isus
Cristos, si aveti curajul sa priviti realitatea si adevarul in fata, ca degeaba
traiti cu vaga impresie cu “Cristos a inviat !” ori ca va veni Cristos a doua
oara, sa va dea mura-in-gura, ca nu va veni nici peste un milion de ani, nici
peste un miliard de ani. Niciodata !
Am
urmarit cu atentie punctele expuse de Consiliul Unirii. Cu unele sunt de acord
si fac sens, cu unele nu sunt de acord pentru ca se urmareste sclavizarea, nu
salvarea tarii noastre.Spre exemplu la “Tema la zi : Pregătirea procesului de reântregire , identificarea
priorităţilor imediate ! » se spune printre altele urmatoarele :
“Desfăşurarea
lucrului de lămurire şi mobilizare a populaţiei în susţinerea procesului de
integrare în UE şi NATO, prin reunirea cu Ţara-mamă, - cea mai scurtă şi
eficientă cale spre un trai mai bun; manifestarea susţinerii Mişcării pentru
Constituţia Cetăţenilor din România;
§
Pregătirea petrecerii Marii Adunări Naţionale cu genericul : În UE şi
NATO prin reunirea cu Å¢ara-mamă!” Integrarea
Romaniei si a Moldovei in Uniunea Europeana si NATO este o mare greseala si sa
va spun de ce. Uniunea Europeana nu-i altceva decat o noua Uniune Sovietica dar
cu alta tichie, una de margaritar. Deci daca nu v-ati saturat suficient de
Uniunea Sovietica,n’aveti decat sa va integrati in Uniunea Europeana si veti da
in mod sigur de dracul.Toate tarile europene care au aderat la Uniunea
Europeana, inclusiv Germania sunt falimentare, iar in ele, inclusiv in Romania,
domneste hotia, haosul, coruptia, inflatia, somajul, saracia si mizeria.Asadar,
prin integrarea in Uniunea Europeana cu ajutorul tarii-mame ori nu, veti ajunge
sa va puneti singuri mainile in cap, veti trai mai prost nu mai bine, iar pe
deasupra veti deveni putrezi de datorii la FMI si alte banci mondiale ale
globalismului sionist.In ce priveste “faimoasul” NATO, asta n’a fost in stare sa
traga un singur cartus asupra cortinei de fier comunista, iar acum se da mare
scula in Afaganistan, Irak, Libia, Siria si alte tari de dragul Israelului, pana
isi va gasi nasul, ca vorba aceia fiecare nas isi are nasul lui. Noi,moldovenii
si toti urmasii geto-dacilor, am trecut prin prea multe de-a lungul istoriei, ca
sa ne mai putem lasa indusi in eroare si pacaliti de toti nemericii,escrocii si
banditii lumii. Sper sa fiu inteles, iar daca aveti vreo neclaritate, va rog sa
nu ezitati sa ma contactati.
Cu
multa stima,
Dr.Constantin
Burlacu
In
a message dated 4/14/2013 4:28:34 P.M. Eastern Daylight Time,
valentin.berca@romaniamagnifica.ro writes:
Stimate
Doamne, Stimati Domni,
Singurul argument privind Unirea Basarabiei cu România trebuie sa fie
acela de a apara impreuna, sub faldurile tricolorului nostru rosu, galben
si albastru, valorile fundamentale ale poporului roman: unitatea de limba
si credinta crestina in spatiul geografic si spiritual
carpato-danubiano-pontic, de-a lungul unei existente milenare, valori
fundamentale care trebuie sa se regaseasca in Constitutia Romaniei Mari.
Intr-adevar in timp, de-a lungul istoriei, s-au asezat, sau au fost
asezati, in acest spatiu diverse minoritati, cu limbi si credinte diverse,
care au facut si fac parte din populatia Romaniei.
Dar, dupa mii de ani continuam sa vorbim romaneste, sa ne botezam copiii
in credinta crestina fata de Dumnezeu, Isus Cristos si Sfantul Duh.
Trebuie, sa aparam impreuna mostenirea primita si udata din plin cu
sangele mosilor si stramosilor nostri!
Ne obliga sfintii istoriei noastre, sa continuam sa construim, impreuna,
un viitor romanesc, fericit urmasilor nostri, intr-un spatiu fizic si
spiritual romanesc!
In curand se vor implini 100 de ani de cand Nicolae Titulescu a spus
intr-un discurs:
"Sufletul romanesc, rascolit de amintirile istorice, rascolit de destinul
lui maret pe care de-a pururea l-a intrevazut in zare, rascolit de puterea
momentului prin care trece, sufletul romanesc mai treaz si mai sus ca
oricind, ordona ca actiunea sa nu intirzie!"
Nicolae Titulescu, Mai 1915, Discursuri
Si peste 5 ani, in 2018, vom vorbi oare in continuare despre argumentele
principale privind avantajele Unirii Basarabiei cu România, ca despre o
afacere, intre cine si cine!?
Cu respect,
Valentin BERCA
www.romaniamagnifica.ro
Sarbatorim legal Pastele, Rusaliile, Adormirea Maicii Domnului, Sfântul
Apostol Andrei cel Întâi chemat, Ocrotitorul României, Nașterea Domnului.
> Stimati membri ai Consiliului Unirii, Vă adresăm un mesaj cu rugămintea de
> a contribui la elaborararea unui material cu argumentele principale
> privind
> avantajele Unirii Basarabiei cu România.
>
> Solicităm acest lucru, în special, membrilor înscrişi în CU, care locuiesc
> în România şi peste hotare, care au şi studii specializate şi care s-au
> oferit anterior să ajute în acest sens. Aşteptăm sa ne oferiţi o viziune
> cu
> argumente simple, care să îi ajute pe basarabenii dezinformaţi şi
> manipulaţi să accepte ideea reunificării celor două state româneşti.
>
> Informaţia şi întrebările, dacă apar, vă rugăm să le trimiteţi la
> următoarea adresă de email: consiliulunirii@gmail.com
>
> Cu respect, Staful Consiliului Unirii
Singurul argument privind Unirea Basarabiei cu România trebuie sa fie
acela de a apara impreuna, sub faldurile tricolorului nostru rosu, galben
si albastru, valorile fundamentale ale poporului roman: unitatea de limba
si credinta crestina in spatiul geografic si spiritual
carpato-danubiano-pontic, de-a lungul unei existente milenare, valori
fundamentale care trebuie sa se regaseasca in Constitutia Romaniei Mari.
Intr-adevar in timp, de-a lungul istoriei, s-au asezat, sau au fost
asezati, in acest spatiu diverse minoritati, cu limbi si credinte diverse,
care au facut si fac parte din populatia Romaniei.
Dar, dupa mii de ani continuam sa vorbim romaneste, sa ne botezam copiii
in credinta crestina fata de Dumnezeu, Isus Cristos si Sfantul Duh.
Trebuie, sa aparam impreuna mostenirea primita si udata din plin cu
sangele mosilor si stramosilor nostri!
Ne obliga sfintii istoriei noastre, sa continuam sa construim, impreuna,
un viitor romanesc, fericit urmasilor nostri, intr-un spatiu fizic si
spiritual romanesc!
In curand se vor implini 100 de ani de cand Nicolae Titulescu a spus
intr-un discurs:
"Sufletul romanesc, rascolit de amintirile istorice, rascolit de destinul
lui maret pe care de-a pururea l-a intrevazut in zare, rascolit de puterea
momentului prin care trece, sufletul romanesc mai treaz si mai sus ca
oricind, ordona ca actiunea sa nu intirzie!"
Nicolae Titulescu, Mai 1915, Discursuri
Si peste 5 ani, in 2018, vom vorbi oare in continuare despre argumentele
principale privind avantajele Unirii Basarabiei cu România, ca despre o
afacere, intre cine si cine!?
Cu respect,
Valentin BERCA
www.romaniamagnifica.ro
Sarbatorim legal Pastele, Rusaliile, Adormirea Maicii Domnului, Sfântul
Apostol Andrei cel Întâi chemat, Ocrotitorul României, Nașterea Domnului.
> Stimati membri ai Consiliului Unirii, Vă adresăm un mesaj cu rugămintea de
> a contribui la elaborararea unui material cu argumentele principale
> privind
> avantajele Unirii Basarabiei cu România.
>
> Solicităm acest lucru, în special, membrilor înscrişi în CU, care locuiesc
> în România şi peste hotare, care au şi studii specializate şi care s-au
> oferit anterior să ajute în acest sens. Aşteptăm sa ne oferiţi o viziune
> cu
> argumente simple, care să îi ajute pe basarabenii dezinformaţi şi
> manipulaţi să accepte ideea reunificării celor două state româneşti.
>
> Informaţia şi întrebările, dacă apar, vă rugăm să le trimiteţi la
> următoarea adresă de email: consiliulunirii@gmail.com
>
> Cu respect, Staful Consiliului Unirii
Comments
http://jossecuristii.blogspot.ro/
Asa gindesc si eu! doar un alt moldovean...
Au aparut si postacii...