Da-le doamne romanilor mintea cea de pe urma.




Date:
12/8/2012 3:41:34 P.M. Eastern Standard Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

 
 
D-le Manoliu, nu sunteti singurul care m-ati atacat miseleste pe la spate, ci mai aveti si alti tovarasi de drum ca: Simon Hersh alias Horia Sima, Mircea Teban, Stefan Lupu, Andrei Craciun, Alexandru Bratu, Zaharia Pana, Traian Golea, Chirila Ciuntu, Mircea Dimitriu, Mircea Nicolau, Serban Suru, Mircea Valenas, Adrian Andreescu, Nicolae Calota,  Corneliu Vadim Tudor, Ion Coja si multi altii. Considerandu-va un frate si camarad de arme, v-am indicat sa scrieti la obiect si prin fapte, nu prin speculatii, insinuari  si exagerari  culese dupa ureche si in loc sa-mi multumiti, cum era frumos si corect, ati trecut la atacuri impotriva mea, a sotiei si mamei mele in care ati folosit un limbaj abject si infect.
 
Si lasati-o odata balta cu nu dvs. mi-ati sters filmele, cand dvs. personal m-ati avertizat ca-mi stergeti filmele si  toata lumea care urmareste Youtub-ul, s-a prins de figura ca mi-ati sters  acele filme pentru care ati incasat suma de 1800 de dolari dupa cum rezulta din chitantele de la Western Union, trimise anexat.
 
Am spus si repet, n’am nimic impotriva legionarilor codrenisti, am fost invitat ca oaspete de onoare in casa fratelui Capitanului, Catalin Codreanu din Bucuresti, iar nepotul Capitanului, Nicador Florea Codreanu a fost in casa parintilor mei din comuna Mihai Eminescu, jud.Botosani si noi suntem stransi uniti in jurul cauzei nationale, pentru ca noi, nu avem interese personale, ci numai si numai interese nationale si niciodata nu o sa cersim bani si ajutoare finaciare de la nimeni,ca noi nu suntem tigani ori jidani, ci urmasi ai geto-dacilor, adica oameni cinstiti,drepti si dintr-o bucata.
 
Si inca ceva, D-le Manoliu, se pare ca dvs. ati ramas cu scuipatul, nu eu care sunt un politician nationalist versat si care ma joc cu dvs. si cu altii de geniul dvs. ca pisica cu soarecul.V-am respectat si apreciat ca un frate si camarad de arme si regret ca am facut acest lucru, pentru  ca nu meritati aceasta apreciere si respect din partea mea, a unui nantionalist si anti-judeo-masono,comunisto-crestino-monrhist, recunoscut pe plan mondial.
 
Este  bine, daca acesta e ultimul mesaj de la dvs. pentru ca eu nu vreau sa am de-a face cu un om care ma insulta, jigneste si ameninta pe mine si familia mea, sotia si mama mea,care in fond nu v-au facut nici un rau. Iar daca pe bune v-am cerut filmele, ori 1800 de dolari inapoi, nu inseamna nici pe departe ca sunt dusmanul dvs. si va atac fara motiv.Da-le domane romanilor mintea cea de pe urma!
 
C.Burlacu
 
In a message dated 12/8/2012 1:32:26 A.M. Eastern Standard Time, manoliu.valentin@yahoo.com writes:
 
E ultmul mesaj, aceasta adresa nu o mai folosesc, asa ca ramai cu scuipatul pe care zici ca mi l-ai dat. Nu eu am inceput cu SCRISOARE DESCHISA DOMNULUI MANOLIU VALENTIN, tu ai inceput si imi si indicai ce sa scriu si ce sa fac, ca daca nu incepi sa ma scuipi si ai inceput, pentru ca atat te duce capul,
Va repet: EU NU V-AM STERS NIMIC, CI CEI CARE AU SPART CONTUL SI PAROLA, SI APARE STERSE DE UTILIZATOR, SA-RAMAI SANATOS SI SA SCUIPI ZILNIC, TE SCUIPA SI TE INJURA TOTI FRATI TAI DE ARME LEGIONARI, CU SCUIPATUL AI RAMAS.

Comments

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928