Bancuri

Un chinez intra intr-un magazin al unui evreu sa cumpere sutiene negre
marimea 38. Evreul, cunoscut pentru indemanarea in afaceri, zice ca
sutienele negre sunt rare si ca le aprovizioneaza cu greu. Ca urmare, cere
$50.00 pentru o pereche.
Chinezoiul cumpara 25 de perechi.

Se intoarce dupa cateva zile si mai comanda 50 de perechi.
De data asta evreul ii cere $60.00 pentru fiecare pereche.
Dupa o luna, chinezul vine din nou si cumpara stocul ramas de sutiene
negre, 50 bucati, si plateste de data asta $75.00 perechea.
Evreul e cam derutat de cererea mare de sutiene negre marimea 38 si-l
intreaba pe chinez "...te rog, spune-mi - ce faci cu toate sutienele astea negre?"

Chinezul raspunde: "Le tai in doua si vi le vand voua evreilor drept Kippa (skull cap), cu $200.00 bucata."
...si asta-i motivul pentru care Chinezii ne stapanesc!

Business is Business!  
"Read More"
………………………………………………………………….
Iţic, tu eşti un om cu carte; de ce eşti aşa slugarnic faţă de patronul tău
bogat, dar prost ca noaptea?
- Asta aşa e de când lumea: dacă vrei să mulgi vaca, trebuie să te apleci.
………………………………………………………………………………………

Moritz se întâlneşte cu vechiul său prieten:
-Ce mai faci, Moritz?
-Eh, sunt valet la un lord englez.
- Asta-i bine.
-Da, dar el trăieşte cu soţia mea.
-Asta-i rău.
-Da, dar şi eu trăiesc cu soţia lordului.
-Asta-i bine.
-Da,dar eu îi fac lui lorzi şi el îmi face mie nişte evrei saraci!
………………………………………………………………………………………


În Germania, într-o redacţie de ziar
-AÅŸ scrie ceva critic despre Statele Unite.
-Nu, că se supără Bush şi ne taie de pe lista invitaţilor la Casa Albă.
- AÅŸ scrie atunci despre arabi.
-Nu, că se supîră şi ne taie petrolul.
-Poate ceva despre Israel?
- Nu, că se supără evreii, şi cine ştie ce ne mai taie şi ăştia.
………………………………………………………………………………….


Schwartz se întoarce acasă de la înmormântarea soţiei şi de odată îi cade în cap o ţiglã.
-Ce e Rifca, ai ÅŸi ajuns sus!
……………………………………………………………………………………
 
Itzic vroia neaparat sa il intalneasca pe Papa. Si ii tot scria el, ii
scria, Papa nimic, nu ii acorda atentie. Si trec asa 30 de ani, pana cand
intro-o zi, Papa face o vizita in Israel. Toate bune si frumoase, se
intalneste Papa cu Primul-Ministru, discuta, pun la cale, etc. La un moment
dat, Primul-Ministru zice:
- Sfintia Voastra, inainte de a pleca, as avea o rugaminte!
- Te ascult, spuse Papa
- Stiti, avem aici in Israel pe unul Itzic, de 30 de ani va scrie in fiecare
zi o scrisoare, va roaga sa-l primiti in audienta si de fiecare data l-ati
refuzat. In spiritul crestinatatii, n-ati vrea, daca tot sunteti aici, sa-l
primiti, sa vedeti ce vrea, e pacat, de 30 de ani vrea sa va vorbeasca, va
rog eu frumos, doar 5 minute!
-Bine, bine, zice Papa, sa vina la mine!
Vine Itzic, saruta mana Papei si-i zice:
- Stiti, eu de 30 de ani vreau sa va intalnesc, am o problema si as vrea sa
ma ajutati.
- Spune Itzic!
- Stiti, eu am un restaurant. Mare, frumos, mancare buna, bautura buna,
ieftin, toata lumea vine sa manance la mine.
- Bravo Itzic, esti un spirit intreprinzator!
- Da, dar eu am restaurantul de la tatal meu
- Foarte frumos, ai preluat afacerea, ai dezvoltat-o…
- Da, dar tatal meu il avea de la tatal lui
- Bine Itzic, inteleg, a fost o afacere in familie, ati muncit din greu…
- Da, dar tatal tatalui meu il avea de la tatal lui
- Itzic, am inteles, comertul este o trasatura a familiei, foarte frumos!
- Da, dar si tatal tatalui tatalui meu il avea de la tatal lui…
- Itzic, ma exasperezi, nu inteleg, unde vrei sa ma duci, pe vremea lui
Hristos?
- Exact, vedeti, ati inteles, e vorba despre Cina Cea de Taina… a ramas
neplatita… cum facem?
 


Comments

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928