VADIMISTILOR, CITITI ...SI LUATI BINE AMINTE !

Ultra-nationalistul Dr.Constantin Burlacu


Descreieratul comunist  Corneliu Vadim Tudor
Escrocul bucurestean Valentin Manoliu

"Read More" 

Subject:
Re: BURLACUL,IA AMINTE AICI!
Date:
8/27/2013 11:16:36 P.M. Eastern Daylight Time
From:

To:
CC:




Sent from the Internet (Details)


Domnule, nu stiu cine esti si nici nu ma intereseaza, pentru ca, dupa cum te exprimi nu esti um om cinstit, civilizat si de buna credinta, ci esti un dezinformator si badaran, care mananci c**** cu lingura si spui ca tare-i bun. Stiu ca te doare adevarul scos la lumina pe blogul meu, dar eu n'am nimic de ascuns fata de nimeni, de aceia ti-am publicat mesajul. Apoi nu avem nici un fel de relatii amicale ori confidentiale.Nu ti-am cerut niciodata sa-mi scri,nu te-am cautat, pentru ca, nici n'am stiut ca existi, ci tu m-ai cautat pe mine, incercand sa-mi bagi tot felul de strambe impotriva lui Gheorghe Funar si Dan Voiculescu, crezand ca ma poti pacali.

Este vizibil faptul ca esti un om gelos, egoist, plin de rautate si o ura criminala impotriva mea, daca ai ajuns sa te legi pana si de mustata mea,mustata pe care o port din tinerete,ca majoritatea moldovenilor din al carui neam ma trag. Eu am o cale dreapta in politica,si nu dau ca tine, ori ca Vadim mereu in gropi, adica cand cu interesele judeo-comunistilor, cand cu cele ale judeo-crestinilor, ori cand cu ale judeo-bolsevicilor din Rusia, cand cu ale judeo-sionistilor din America, ori direct cu Israelul, Mossadul si globalismul sionist, numai pentru interesele Romaniei si romanilor voi nu sunteti. Pe romanii adevarati tu, Valentin Manoliu, Robert Harvarth si Corneliu Tudor, zis si Vadim dupa numele judeo-bolsevic pe care si l-a luat de dragul  fostului URSS si KGB, ii terfeliti si batjocoriti in tot felul, de parca ati fi birjari ori satrari, nu ceeia ce pretindeti ca sunteti.

Faptul ca Vadim este omul Israelului, Mosadului si sionistilor, rezulta chiar din E-maiurile pe care mi le-ai trimis, apoi din articolele si scrisorile aparute in revista "Romania Mare" si ziarul "Tricolorul" si din declaratiile si comportamentul lui personal, desi nu prea cred ca Israelui si jidanii dau un scuipat pe el, cu toate ca incearca sa le fie pe plac si-i linge vartos in fund.Deci tu esti un nerusinat, un om lipsit de bun simt si fara caracter, daca mi-ai trimis informatiile despre Vadim si Valentin Manoliu,in care-i acuzi de colaborare cu jidanii si agentii lor.Iar daca esti cumva Manoliu ori Vadim, nu trebuie sa te dai ca prostul de gol singur, apoi sa te vaicaresti ca nu trebuia sa stie “publicul larg”, decat eu ca sunteti ca cuvele, cu multe fete.Vezi ce ipocrit, imbecil si invidios esti daca ai ajuns sa te legi si de numele meu de Burlacu. Auzi la el panglicarul care se da drept “pamfletar”, cica “cred ca femeiile nu te suporta de ai numele de burlacul.Care rimeaza cu dracul.”

Mai spurcaciune,mai Scaraotchi,sa sti si tu ca eu sunt casatorit de 40 de ani, deci am sotie, este romanca get-beget, este frumoasa si inteligenta, nu umblu ca Vadim dupa tiganici, asa cum se lauda pe la Tv, ca a regulat 1000 de femei majoritatea tiganci, desi cred ca l-au regulate ele pe el de bani. Am vazut si in filmul pe care mi l-ai trimis mai jos cum ii saruta mana unei femei, apoi vazand ca nu i-a iesit pasenta cu ea, a facut-o curva si in tot felul. Mai departe ai spus, citez: “tu de fapt ai dat de gol pe toti legionarii, nationalistii, sau romanii de buna credinta, si asta se chiama turnatorie.” Te rog sa-i indici pe legionarii adevarati, pe nationalistii adevarati, ori pe romanii de buna credinta adevarati pe care i-asi fi turnat eu vreodata in viata mea, iar daca nu poti face aceasta dovada, inseamna ca esti un mincinos si un magar ordinar, care umbli cu cioara vopsita. Eu l-am demascat pe Horia Sima pentru ca a fost groparul Garzii de Fier si asta nu o spun numai eu, ci foarte multi legionari si fosti comandanti legionari. Apoi i-am demascat pe agentii lui Virgil Magureanu,deghizati in “legionari” care au incercat sa transfome legionarismul din tara si exil, pentru a fi pe placul jidanilor, masonilor si sionistilor. L-am demascat pe Corneliu Vadim Tudor, pentru ca a anihilat din fasa orice incercare de revigurarea  organizatiilor de dreapta, a nationalismului luminat si intelept in Romania si mai cu seama a Garzii de Fier, si s-a dat in mod fals drept nationalist, pe cand se stie ca crapa pielea pe el de comunist si adept al judaismului, masoneriei si globalismului sionist.Apoi i-am demascat pe cei care se dadeau  drept “romanii de buna credinta” dar in realitate erau si sunt  niste escroci care servesc pe fata sau in secret agentura straina contra rasei, natiei si tarii noastre.

Eu nu ma cred buricul pamantului cum in mod eronat ai afirmat, si nici nu sunt sigur, ci suntem mai multi decat credeti voi, labagii astia de stanga, care ati pierdut trenul istoriei si urlati a paguba la luna si la stele ? M-ai intrebat: “Cine ti-a permis sa imi publici scrisorile mai mustaciosule ?” Cum adica, ma insulti, denigrezi si ameninti si trebuie tot eu sa-mi cer permisiune de la tine sa ma apar si sa ti-o intorc inapoi de sa sughiti ? Hai ca asta-i buna! Mai ai frati care-ti impartasesc tampeniile si aberatiile ? Nu ma indoisc ca ai frati  tigani, ca Vadim care era frate cu tiganul Florin Cioaba, daca nu cumva esti chiar  Vadim, dupa cuvintele insultatoare si ofensatoare pe care le folosesti.

Si nu te mai da drept mare aparartor al legionarilor, dupa ce din pistolari nu i-ai scos in revista ta.Oricum am o veste pentru tine in privinta legionarilor. Dupa cum stii cu ani in urma, ti-am raspandit revista Romania Mare in New York. Ei bine, in timpul unei manifestatii din apropierea Ambasadei Ruse din New York, impotriva trupelor rusesti din Moldova, un grup de legionari in frunte cu Zaharia Pana mi-au cerut sa le dau cateva exemplare ale revistei Romania Mare. Le-am dat, si in fata mea, le-a aruncat pe toate la cosul de gunoi de la coltul strazii, spunandu-mi ca esti un comunist, bolsevic, pocait si anti-legionar imputit.

Mai departe, nestiind ca esti o jigodie si lichea ordinara, atunci cand, ai candidat la presidentia Romaniei si era gata-gata sa castigi alegerile datorita articolelor mele cu caracter nationalist, anti-jidanesc si anti-sionist, care au aparut in revista Romania Mare si care au lasat impresia ca esti nationalist ori alaturi de mine si nationalisti,am tiparit afise electorale in favoarea ta. Aceste afise au fost inmanate alegatorilor care veneau la sectia de votare din New York City, de catre parintii, sotia si copiii meu. Dar au fost huiduiti, scuipati si aveau sa fie calcati in picioare, pentru ca in ochii romanilor din America, ai fost si ai ramas un comunist, un dusman al romanilor, nationalistilor si anti-comunistilor. Crezand ca vei castiga presidentia ai afirmat public ca daca ajungi presedintele Romaniei, vei adauga in biblie un nou capitol, cel referitor la asa-zisul “holocaust” nazist contra jidanilor. Asta n’au indraznit sa faca nici jidanii in Talmudul lor, ci te-ai gasit tu un neica  nimeni sa profanezi Biblia crestinilor. Iar daca zici ca esti mare crestin si crezi in Biblie de ce nu ai adaugat in Biblie un capitol despre holocaustul rosu comunist comis de judeo-comunisti contra Natiunii Romanii, pacii si umanitatii crestine ? Nu numai pe mine m-ai inselat si tradat,ci pe toti romanii si lumea de buna credina din care pretinzi in mod absurd si bizar ca faci parte. Mai ai ceva de obiectat contra mea, TRADATORULE ?!

Mai intrebat cine sunt si daca m-am uitat in oglinda sa vad cum arat. Eu sunt fiu de legionar, nepot de cuzist si un luptator nationalist si de dreapta pentru libertate, dreptate si adevar,cu alte cuvinte,  one Romanian-American Freedom Fighter.Acum stii cine sunt ?!  In oglinda m-am uita si arat destul de bine la etatea mea, cu toate persecutiile  indurate sub regimul dictaturii judeo-comuniste din Romania pentru motive politice anti-comuniste. Dar Vadim arata ca un descreierat, mai ales dupa ce a ajuns un nimeni in drum cu toate ca se da mare pamfletar,teolog si politician.Rage ca un bou incaltat la toata lumea care s-a scarbit si-i este greata de “desteptaciunea”, inganfarea si fudulia lui. Vorba proverbului “Prostul daca nu-i fudul, inseamna ca nu-i prost destul”.

La tranta nu te sfatuiesc sa te pui cu mine, ca s-ar putea sa ma superi peste masura, si sa dau cu tine de pamant, cum am dat cu multi securisto-comunisti, inclusiv cu calaul comunist Nicolae Ceausescu.Eu sunt un om dintr-o bucata, iar daca-ti promit ceva nu ma las pana imi ating tinta. Poate te lamureste mai bine Pavel Corut cu cine ai de-a face si ca nu-i bine sa te pui la tranta cu oamenii divinitatii si cosmologiei.Si la ce ziar anume te referi ? Cumva la Romania Mare ? Eu am aparut in multe ziare din Romania, Israel si America, apoi am revista mea, cu care am zdrobit dictatura comunista din Romania, asa ca n’am nevoie  de ziarul tau, ori sa ma faci tu senator intr-un partid compromis si pe moarte.

Dr.Constantin Burlacu

In a message dated 8/27/2013 10:29:37 A.M. Eastern Daylight Time, iholomash@yahoo.ro writes:
http://dacialan.blogspot.ro/2013/08/agentii-israeluluisinagogii-satanei-si.html
 
mai burlacu mai,
mai mustaciosule
 
Faci ce faci si tot in gropi dai.Cum il acuzi cu tupeu pe Vadim Tudor ca e turnator la jidani,la Mossad si Israel,cand tu publici mailurile private pe site-ul dumitale,cu multa nerusinare si fara bun simt?Ce fel de caracter ai mai mustaciosule? Pana si numele de burlac,iti e sugestiv,cred ca femeiile nu te suporta de ai numele de burlacul.Care rimeaza cu dracul.Hai ca sunt pamfletar,dar ai intrecut orice masura de bun simt si buna educatiune.Cum iti permiti sa publici scrisorile private publicului larg?mai si spui ,,agenti satanei,, ai sionismului,cand tu de fapt ai dat de gol pe toti legionarii,nationalistii,sau romanii de buna credinta,si asta se chiama turnatorie.Esti singur singurel cuc in New York,ai o sigla ,si gata cu mustata ta,te crezi buricul pamantului.Cine ti-a permis sa imi publici scrisorile mai mustaciosule?Eu incerc sa te aduc pe calea cea dreapta si tu tot mai tare te infunzi.Daca traiai in delta marilor lacuri te intelegeam,dar la New York nu vei gasi mlastini ca sa te scufunzi tot mai tare in cacat!Mai Burlacul mai,faci ce faci dar tot de pe o parte pe alta a autostrazii ajungi,cu viteza melcului la tinta.Spui dumitale ca legionarii sunt rai,ori ca unii sunt agentii satanei,ori ai sinagogii,ori ai turnatoriei,denuntului la jidani,dar tu ce esti mai mustaciosule?te-ai uitat in oglinda sa vezi cum arati?uite daca iti place cu cine ma iau la tranta.Poate o sa-ti vina mintea la cap sa vii la pieptul lui Vadim Tudor,care te face senator,tu si Pavel Corut,ca pana acum nicaieri nu ai avut succes decat la ziarul meu!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Subject:
Burlacu:
Date:
8/19/2013 12:18:26 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

alo domnu Burlacu

Ce-i cu tampenia asta? Tiganul asta borat Ghita Funar,este un infractor nenorocit sifilitic,care merge la curve,si care mananca banane tiganesti,vandute de Sabin funar,fii-so,in pietele lui,unde are monopol mafiot infractor,alaturi de mafia tiganeasca pe care o conduce.Vadim a tinut steagul nationalismului sus,si nu s-a dat cu tiganii astia mafioti,criminali si borati.Vadim a vrut sa colaboreze cu dumitale,si acum ca e la ananghie ii dai o copita de cal peste cap,ca sa moara de tot,si sa iasa in pensie,ca sa moara de foame,el si cele doua fiice ale sale,sustinand pe cine? pe porcul funar ghiury un bozgor tiganesc maghiarizat.Cand era senator a dat un interviu,in care a recunoscut ca-l invata ungureste pe nepotul lui.Futui tiganul masii,cine se crede ala?cine ma-sa pe ghiata este Funar ?un tigan analfabet colaborator al Securitatii? Vadim a fost urmarit toata viata de securitate,CNSAS-ul a descoperit 78 de volume groase de turnatori impotriva lui Vadim,printre ei si Coroiu,sursa secreta,adica jurnalistul din Vrancea Ion Cristoiu,mare comunist sadea.
Subject:
Răspuns: Burlacu:
Date:
8/20/2013 2:31:12 A.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Pe Vlad Hogea l-a exclus Vadim iar apoi a plecat la Partidul Conservator,si a preluat o emisiune TV la ANTENA 2,condusa de Dan Voiculescu(securistul care a furat conturile securitatii si l-a spanzurat la Viena pe Marin Ceausescu in decembrie 1989,ca sa-i fure parolele bancare din Conturile secrete din Elvetia).
…………
Vadim este originar din Bran,judetul Brasov,si este roman de acolo,are rude si sasi si aromani dupa cum chiar el a recunoscut.Numele Vadim vine din anul 1949pe cand s-a nascut, cand era vremea ocupatiei rusesti,iar mama-sa i-a dat nume rusesc,ca asa era la moda atunci.Apoi daca v-a suparat cu ceva e dreptul dumneavoastra sa va revoltati.Asa este stilul lui Vadim Tudor
……….
Dan Voiculescu a facut jocuri duble: l-a sponsorizat pe Funar sa faca un puci in PRM,si l-a sprijinit mediatic si cu sala de Congrese,si cu bani.In acelasi timp Vadim TUdor omul lui Basescu,si EBA din Parlamentul European,este sprijinit de Romania TV( Sebastian Ghita din PSD),omul lui Basescu,pentru ca PSD Ponta si Basescu s-au coabitat impotriva PNL si PC Dan Voiculescu.
…………..
In acelasi timp Dan Voiculescu incearca sa-si creasca Partidul Conservator,de doar 4 procente prin racolarea lui Tudor Barbu,fost PPDD,senator,care a facut televiziune la OTV de audienta,si succes pe partea nationalista.Ne-oficial s-a zvonit ca l-ar fi cumparat Dan Voiculescu pe tudor barbu cu 200 mii euro,iar acesta incearca sa refaca Partidul Conservator,si sa preia eletoratul nationalist de 15 procente,in jurul Antenei 3 si PC.

Basescu nu a stat cu mainiile in san,si a inceput s-o dea cu nationalismul sa preia el electoratul acesta.A fost la Chisinau de multe ori,si a creat un nou Partid in umbra numit ,,Miscarea Populara,, condus de basarabeanul Eugen tomac
………….

Concluzie: ce dracu sa se aleaga de tara asta cand toti securistii se prefac nationalisti? nimic absolut,ca legionarii stau parazitati de Virgil Magureanu,sa nu miste nimic,pana moare de tot Miscarea Legionara,si batranii legionari,care oricum nu mai traiesc decat 10 in toata Romania maximum.

Gheorghe Funar n-are nici o sansa in politica.Vadim are inregistrat Partidul PRM la OSIM pe numele lui,iar PRM-istii il sustin pe el,altii pe Funar.PRM-ul a luat 2 la suta in alegeri,ori scindat in doua tabere,ramane:

-1 procent pentru Vadim
-1 procent pentru Funar

Subject:
Răspuns: Raspuns: Burlacu:
Date:
8/21/2013 9:48:25 A.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Domnu Burlacu,
Ganditi-va,ca majoritatea securistilor batrani au fost cu Funar la Congres,de l-au exclus din PRM pe Vadim Tudor!se rasuceste in mormant Iosif Constantin Dragan,geto-dacul,care a fost anti-crestin,si pro-Decebal.Vadim a fost sponsorizat de Constantin Dragan,spun unele voci.De asemenea Dragan a vrut sa faca o statuie a maresalului Antonescu in Haifa-Israel,intrucat Antonescu a salvat de la moarte si lagarele mortii naziste,pe evreii de Romania.Apoi ar fi bine sa publicati articole,comentarii la http://www.ziartricolorul.ro/ si Ziarul Romania mare,pentru ca sa va citeasca lumea cat mai mult.Vadim a fost tradat de mai toti PRM-istii,in afara de Marcu Tudor,fratele lui,general de Armata,Ilie Merce din Buzau,Marius Marinescu si cam atat.Toti au dezertat in massa la Funar,inclusiv Ilie Ilascu face jocuri duble,din Basarabia,si altii ,din unele informatii.Procesul este la Tribunalul Bucuresti in acest moment,si se asteapta verdictul,cine are dreptul la stampila PRM,la sediile PRM si la titulatura de PRM.Daca castiga Funar, Vadim Tudor va muri de foame,pentru ca este un om sarac,si niciodata nu a facut avere.Are o casa,o masina,dar nu are bani,si nici avere,in timp ce FUnar a facut ceva afaceri,firme,hoteluri si altele.Vadim s-ar putea sa fie chiar inchis la puscarie,pentru ca a negat holocaustul jidanesc

Subject:
Răspuns: Raspuns: Raspuns: Burlacu:
Date:
8/21/2013 12:24:41 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Domnule Burlacu, Vadim este pamfletar,si scrie vrute si nevrute,odata cineva e bun patriot,roman si crestin,apoi daca calca pe bec,Vadim il face homosexual,hot,escroc,sifilitic,porc,limbricul dracului,lichea ordinara,securist batran, agent strain,tigan borat,si asa mai departe.
Subject:
NEW YORK-ROBERT HORVATH UNGURUL IA LA TRANTA SECURISTII
Date:
8/21/2013 12:48:12 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:
CC:




Sent from the Internet (Details)


iata aici in video: ungurul ROBERT NEW YORK ia la tranta securistii din Consulatele din New York,si pe oamenii lui Dan Voiculescu,pe care-l acuza ca l-a ucis pe marin ceausescu,ca sa-i ia Conturile bancare secrete din elvetia,de 6 miliarde dolari.
Subject:
Răspuns: Raspuns: Raspuns: Raspuns: Burlacu:
Date:
8/22/2013 3:43:32 A.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Daca veti accepta oferta de mai jos,va las niste numere de telefon pe care sa le apelati daca veniti la Bucuresti,sau din America,cu prima ocaziune.Va las si persoanele de contact,si totul va fi aranjat.Trebuie sa apelati la FBI,pentru a clarifica aspectele legate de Funar si acest terorist Al Quaeda de mai jos.Daca reusiti o ancheta,si investigatiile duc la presa,si Funar cade,va garantez,ca veti fi rasplatit pe masura,de catre conducerea PRM.Funar acum si sediul din BUcuresti vrea sa-l fure,nu doar sigla si Partidul,de la Vadim!
Subject:
Răspuns: CORINA CRETU AGENT KGB
Date:
8/24/2013 12:31:40 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Robert Horvath spune lucrurilor pe nume.El lucreaza cu FBI-ul cot la cot,si nu cred ca oamenii lui mint,ci au probe cu siguranta la ceea ce spun,inclusiv interceptari,microfoane ascunse in scrumiere,si nu numai.Robert Horvath are inregistrarea din 28 decembrie 1989 ziua in care a murit Marin Ceausescu in Austria.Se aude vocea lui Dan Voiculescu,este o proba solida la faptul ca acesta a pus mana pe banii lui Ceausescu din conturile secrete din elvetia,si inclusiv pe banii americanilor platiti pentru a primi niste arme de la Ceausescu.Insa cum regimul s-a prabusit americanii au ramas cu banii dati,apoi furati de dan voiculescu,si fara armele respective.Acum FBI il vor pe dan voiculescu.Asta spun americanii.Alt dosar este cel de terorism,si cum alimenta dan voiculescu pe unii si pe altii.

Subject:
Răspuns: Raspuns: Raspuns: ADIO SIRIA!AMERICA TE VREA IN COARNE!
Date:
8/24/2013 1:12:48 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)


ti facut bine ca l-ati publicat pe Funar pe site.Pentru ca Vadim a spus intr-o ora de maxima audienta la Romania TV( RTV) ca ,,Funar a avut legaturi cu legionarii eu niciodata nu am avut,,Deci l-ati ajutat.Insa daca vreti o colaborare cu Vadim,va trimit un email cu care sa luati legatura. email ssi_01@yahoo.com SILVIU CRAESCU(vedeti atasamentele,inclusiv cu Simona Fica,apoi la ambasada USA,si cu Vadim)
Subject:
Re: URMARITI PRINDETI ARESTATI
Date:
8/20/2013 6:30:12 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Cacaturi vadimiste. Dar cand a fost secrearul general al PRM-lui, de ce n'a spus asta ? Firar al dracului de Vadim cu gura lui spurcata.
In a message dated 8/20/2013 3:03:36 A.M. Eastern Daylight Time, iholomash@yahoo.ro writes:

Subject:
Re: Raspuns: Burlacu:
Date:
8/20/2013 6:35:58 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Inainte de a spune o asemenea prostie, cititi carti scrise de istorici si intelectuali jidani si apoi vorbiti. Rabin a fost un mare sionist care a ucis foarte multi palestinieni inocenti. El a fost general, prieten bun cu Beghin si Sharon,nu numai prim ministru, cum de altfel au fost si acestia.
Subject:
Re: Raspuns: Burlacu:
Date:
8/20/2013 6:40:55 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Acestia n'au dezertat din PRM, ci au fost exclusi de Vadim, pentru ca aveau vederi nationaliste. Vadim l-a atras pe Neacsu in PRM, pentru a-i distruge revista Europa, in care apareau cele mai tari articole contra jidanilor.Esti total dezinformat.
In a message dated 8/20/2013 2:31:12 A.M. Eastern Daylight Time, iholomash@yahoo.ro writes:
Corneliu Ciontu,Sever Mesca si Ilie Neacsu,au dezertat din PRM de buna-voie
Subject:
Re: Raspuns: Burlacu:
Date:
8/20/2013 6:50:52 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Pe mine nu ma intereseaza PRM, iar cu Funar am intrerupt relatiile din cauza ca-i canta in struna lui Vadim,in loc sa-i fi dat peste ratul lui de porc ordinar comunist.
In a message dated 8/20/2013 2:31:12 A.M. Eastern Daylight Time, iholomash@yahoo.ro writes:
Gheorghe Funar n-are nici o sansa in politica.

Subject:
Re: MANOLIU VALENTIN FOST COMUNIST DA MUIE,INJURA CA LA USA CORTULUI
Date:
8/23/2013 12:47:23 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Eu am crezut ca acest Valentin Manoliu este om serios, dar m-am inselat amarnic. El este un pui de escroc care m-a incasat cu o suma enorma de bani pentru niste filme, pe care altii s-au oferit sa le faca pe gratis. In fine, dupa ce am fost domn cu el, si-a batut joc din bunatatea mea si in stilul lui Vadim, a inceput sa ma insulte si sa foloseasca cuvinte murdare de la satra cortului impotriva mea. Nu stiu cine la incitat impotriva mea, dar trebuia sa aiba in vedere ca el este prea mic pentru un razboi asa de mare ca sa se poata bate cu mine si distruge.
Subject:
Re: Raspuns: CORINA CRETU AGENT KGB
Date:
8/24/2013 12:39:42 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Bulshit! Horvath si FBI-vaca si chilotii. Pai tu crezi ca FBI-ul se lasa dus de nas de unul ca Robert Horvath ? Asta pana nu de mult spunea ca Romania prin Basescu este cea mai mare exportatoare de arme ilegale, cand din statisticile publicate in USA prima exportatoare de arme este SUA, urmata de alte 5 tari ocidentale apoi de Rusia, China, iar Romania apere pe penultimele locuri. Asta este un dezinformator care vrea sa-si bata joc de adevar si in primul rand de constiinta nationala a romanilor.Cei care-i canta instruna sunt Vadim, Valentin Manoliu, Vlad Puscasu si alti cativa indivizi rupti de realitate.
Subject:
Re: Raspuns: Raspuns: CINE ESTE NICOLAE BOJIN,AGENTUL NATO MOSSAD FMI SI BANC...
Date:
8/24/2013 12:48:11 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Constantin Burlacu a avut o multime de probleme cu jidanii, si asta o dovedeste cu fapte,a fost expulzat din Romania ca fiind spion al FBI-lui, apoi i-a fost interzisa cartea sa in Romania, i-au confiscat revistele The New Right la granita Romaniei, iar un oarecare Valentin Manoliu o sluga a lui Vadim, i-a sters filmele de pe YouTube, pentru ca erau anti-jidanesti si anti-sioniste, deci nu erau pe placul lui Vadim si al Israelului. Vadim este un judeo-comunist, judeo-crestin si pro-sionist imputit si nu stiu de ce-l luati atat in brata si vreti sa cadeti impreuna cu el

Subject:
Re: Raspuns: NEW YORK-ROBERT HORVATH UNGURUL IA LA TRANTA SECURISTII
Date:
8/24/2013 12:53:40 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Am mai spus si repet,Robert Horvath nu-i ungur, ci croat, si asta denota ca nici nu va cunosteti bine prietenii cu care colaborati. Dan Voiculescu a fost in SUA, a studiat la o Universitate din California, de unde si-a luat PHD in economie si nu s-a atuins cu nimic de el FBI-ul. Apoi Dan Voiculescu este moldovean nu tigan, si FBI-ul nu-i Securitatea sa aresteze oameni aiurea pentru ca asa vrea cutare ori cutare. N'am nici o legatura cu Dan Voiculescu, dar nu pot sa fiu impotriva unui om pentru ca asa vrei d'ta, Vadim, Horvarth ori alti PRM, in realitate PCR-isti.

Subject:
Re: Raspuns: Raspuns: ADIO SIRIA!AMERICA TE VREA IN COARNE!
Date:
8/24/2013 12:58:28 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Domunule este pus rau pe dezinformare, numai ca eu nu cumpara asa ceva.Iar daca crezi ca americanii tremurau de frica lui Plesita, ma faci sa rad fara sa vreau. Israelul nu poate sa-si faca mult mendrele, adica pe de o parte sa fie impotriva inarmarii nucleare a unor tari islamice, iar pe de alta parte sa fabrice bombe nucleare pentru distrugere in masa. Daca sursa d'tale de informare este doar CNN, m'am lamurit.
Subject:
Re: Raspuns: Raspuns: ADIO SIRIA!AMERICA TE VREA IN COARNE!
Date:
8/24/2013 1:06:44 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Colaborarea secretea a lui Ceausescu cu americanii, mai cu seama cu cercurile jidanesti din America a iesit la iveala in timpul procesului pe care l-a avut si dupa. Si cand ma gandesc ce discursuri interminabile tinea la radio si TV impotriva imperalistilor americani, ca venid aici sa aflu ca el facea cele mai mari afaceri cu imperalistii americani, ma apuca scarba si greata de un astfel de tampit. Poporul manca ciolane ca cainii in Romania, iar carnea macra era data de Ceausescu trupelor americane din NATO cu 14 centi Kg.A stiut de asta pro-Ceausistule si Vadimistule ? Eu m-am luptat cu Ceausescu pentru ca era un dictator comunis, iar americanii stiua bine ca Ceausescu joaca o carte dubla,de aceia m-au primit aici si m-au sprijinit contra lui.
Subject:
Re: Raspuns: Raspuns: Raspuns: ADIO SIRIA!AMERICA TE VREA IN COARNE!
Date:
8/24/2013 1:48:50 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

VADIM ESTE UN MANCATOR DE C****,NU UN PATRIOT NATIONALIST.

Comments

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928