VALENTIN MANOLIU, CAMPION AL SANTAJULUI,LIMBAJULUI ABJECT,BLOGURILOR FALSE SI AMENINTARILOR.

Subject:
ULTIMA VOMITARURA A PLANETEI, UN JEG ORDINAR care se compara cu prof. Ion Coja.
Date:
12/5/2012 11:18:54 P.M. Eastern Standard Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Bai, boratura ordinara Constantin Burlacu,
Pisamasi pe familia ta si pe fata ta de PAGAN ordinar nenorocit.
Esti ultimul cocalar ordinar pe care l-am intalnit in viata mea.
Ultima boratura a planetei si te-ai facut singur muci de muci.
Nu stergi mizeriile alea si urgent pana maine la ora 18, ora Bucurestiului, o sa plangi si o sa ma rogi sa incetez.
Observ ca de ceva timp ma atacati pe mine si familia mea, fara sa am vreo vina.
Dumneavoastra incepeti cu scrisori deschise la ce scriu eu si atacuri nefondate la adresa mea, ca stitti dumnevoastra cine sunt si alte aiureli.
Postati corespondenta noastra dupa ce dumneavoastra va plangeti la mine si doriti sa va ajut,, doriti sa pun si alte nume care comenteaza pe youtube si doriti sa va ajut sa aflati date si informatii despre ele si acum de ce procedati asa?
Vad ca nu incetati si va comportati din ce in ce mai frumos, dumneata m-ai rugat sa te ajut in legatura cu Puscasu, dar acum, vad ca vrei ceva, dar ce doresti dumneta, deja se intoarce impotriva dumitale si e treaba dumitale.
Si, acum va spun din nou, nu eu v-am sters filmele si mi-au fost sterse si mie si nu le mai am si nici nu le-am postat in alta parte si ca sa vedeti ca am reusit sa salvez cateva, nu va spun cum si de unde si nici ce avantaje sunt daca ai mai multe filme pe youtube:
De asemenea, va informez ca le sterg pe unde le gasesc si le postez pe DVD-uri, cu toate ca nu este obligatia mea si nici sa le pastrez pe conturile mele si nici sa le copiez pe DVD-uri, sa nu cumva sa fie sterse iar si chiar sa nu mai ramana nimic si daca le doriti eu vi le trimit, cu toate ca nu am nici o obligatie in acest sens, nu asa a fost intelegerea noastra, dar dumneavastra va revizuiti atitudinea, va rog frumos.
Asa zisa investitie Romano –israeliana este o excrocherie jidaneasca
Ceausescu a fost avertizat de constantin Burlacu
Zionism has a huge influence on Romania I
Zionism has a huge influence on Romania II
Zionism has a huge influence on Romania III
STATUTUL SI DOCTRINA IDEOLOGICA A LIGII APARARII NATIONALE I
STATUTUL SI DOCTRINA IDEOLOGICA A LIGII APARARII NATIONALE II
CELE ZECE PORUNCI NATIONALISTE ALE LIGII APARARII NATIONALE
CURAJ, UNITATE SI LOIALITATE !
FALSUL FACUT DE SECURITATE IN NUMELE NATIONALISTULUI CONSTANTIN
PROIECTUL V DIN 1986, CONTRA DICTATURII JUDEO-COMUNISTE
Si-v-am rugat sa le refacem pe cele care nu mai sunt, pentru ca eu nu am nici un fisier cu ele, am avut calculatorul distrus.
Ca atare, va rog sa incetati cu toata aceasta mascarada si daca nu incetati o sa postez toate comentariile de pe youtube si va fac un blog pentru fiecare film, dar nu va mai postez filmele pentru ca spuneti ca deja le aveti, aiureli niste slaiduri care se repeta, ci numai comentariile sa vada toata planeta ce spun oameni si frati dumneavoastra de arme legionari, cum stii dumneata sa comentezi pe youtube injurand pe cei care comenteaza despre munca dumneavoastra, dar pe contul youtube al altuia si mai mult, la BLOGUL facut de Puscasu o sa va postez fotografiile la toata familia dumneavoastra, sa va cunoasca toata planeta, ce fel de oameni sunteti, va am pe filme pe toti si o sa fac si eu un BLOG identic , el e mic copil pe langa mine.
O sa postez la peste 70 de milioane de vizitatori de la youtube si la toata media din America si la miile de prieteni de pe facebook din America si nu numai, in engleza sa stie toata planeta de la Vladimir Voronin, am si adresa lui email, pana la Obama care e pe pagina mea de facebook si prietenul meu si colaboram. Sa stie toti ce te duce capul, cum l-ai dat dumneata jos de la putere pe Voronin si alte chesti si cum DEPARTAMENTUL DE STAT al SUA si FBI sunt subordonate dumitale si o sa fac adresa chiar la Ambasada SUA la Bucuresti sa te cunoasca javra ordinara si sscarboasa, sa stie cine esti in realitate.
Va fac si filme in care familia dumneavoastra e credinciosa pe de o parte si pe de alta il huleste pe Isus Cristos, azi sunteti legionari si mine dusmanul legionarilor, azi sunteti de drapta si maine ii atacati pe cei de dreapta, vezi Basescu si trage apa ca puti a cacat, dar nu stii nimic.
O sa-i scriu si contracandidatului lui Obama sa stie cu cine a colaborat in campania electorala si ce parere aveti despre dansul in spatele dansului, am adresa dansului email si multe chestii, care va asigur pe dumneavoastra si familia dumneavoastra ca nu veti mai avea obrazul sa iesti pe strada in America, va asigur ca ii i-au pe rand pe fiecare sa nu-i ametesc si va rezolv si urgent.
O sa va ajut mult, sa nu va mai bage nimeni in seama, sa nu mai colaboreze nimeni cu dumneavoastra pentru ca nu stiti sa pastrati secretul si corespondenta cu cineva, aveti multe antecedente in acest caz, oameni care nu au dortit si nici nu doresc sa va faca nici un rau si o sa fuga toti de dumneavoastra.
O sa le trimit mesaje si la persoanele si publicatiile de la care imi trimiteai mesajele lor, de parca pe a mine ma interesa mesajele lor sau ale acestui copil Puscasu.
O sa trimit imaginea de la FBI cu care va dati de mare si cu care amenintati pe toata lumea, ca sunteti cel mai tare pe aceasta planeta.
Nu eu am inceput acest meci, ci dumneata, deoarece eu v-am spus ca refuz sa mai colaborez cu dumneavoastra de multe ori si v-am rugat sa va luati filmele din contul meu si am inteles ca deja ati facut acest lucru si v-am aratat de nenumarate ori ca se sterg filmele fara vointa mea.
In legatura cu filmele va spun clar si raspicat, am avut intelegera sa le fac si sa le postez pe youtube si dumneavoastra sa le copiati si v-am indicat si programul ``aTube`` sa le extrageti, atat si nimic mai mult, si v-am rugat sa le copiati de foarte multe ori, pentru ca aveam probleme din cauza ca dumneata jigneai pe cei care va comenta povestile, dar va promit ca la fiecare injuratura o sa va postez si cate o fotografie a familiei dumneavoastre sa va stie lumea ce fel de oameni sunteti.
Nu numai atat, dar o sa va postez cum va injurati de ani de zile cu legionari, frati de arme, asa cum le ziceti dumneavoastra si la fiecare injuratura o sa postez si fotografia dumneavoastra si a sotiei dumneavoastre si a unui membru din familie, ca sa vedeti ca si eu stiu sa va raspund la fel, dar in ultimul ceas, va rog sa incetati si sa va vedeti de treburile dumneavoastra, ca nu castigati nimic,
Eu tot campion raman, ma cunosc colegi si stiu cine sunt, dar in cazul dumneavoastra lumea o sa va vada adevarata fata a dumneavoastra si a familiei dumneavoastre, care pe de o parte sunteti credinciosi si pe de alta parte pagani si-l huliti pe Isus Cristos..
Incetati povestea cu atacurile la adresa mea si eu va trimit aceste filme si terminam tot balciul,
Dumneavoastra prin ce faceti imi aduceti mari prejudicii si va asigur ca va raspund inzecit la tot acest meci
Nu am nici o vina ca nu intelegeti si ca sunteti copil mic si va purtati in cel mai oribil stil, doriti sa stie lumea ca cereti ajutorul si cand nu va convine ceva atacati pe cei de la care le cereti ajutorul?
Acum doriti sa va dati de victima, dar sunteti un om in totala eroare care nu stiti ce faceti, acum regele Mihai e un jidan spurcat si un criminal, iar in urmatorul mesaj e un baiat bun si imi spuneti mie sa scriu ca regele Mihai nu e criminal si e baiat bun, dar o faceti si in mod public si alte chestii, de tot rasul.
O victima, nu procedeaza in acest fel.
E clar pentru toata lumea, doriti sa va cunoasca lumea sa va aprecieze cineva?
Sa va dati de mare personalitate, dar care se injura cu toata lumea.
In ultimul timp am fost indus in eroare de dumneavoastra, dar numai cunoscandu-va pe dumneavoastra, am inceput sa-mi dau seama ce valori umane si nationale avem in Romania si ce scursura ordinara sunteti dumneavoastra.
De rasul dracului, ati ajuns sa va comparati cu domn professor ION COJA si chiar sa va considerati deasupra dansului, cand dumneavoastra nu stiti sa duceti nici lingura de lemn la gura, de infect si de ordinar ce sunteti.
Poate nu intelegi dumneata aceste lucruri, pentru ca sunteti un ordinar nenoprocit, dar rezulta toate acestea din ce scrii dumneata`` rafuiala intre doi sacali``.
Dumneata folosesti un mesaj de la un copil si mi-l dai mie si invers si noi gata o sa ne scoatem ochii, Puscasu e un copil intelept si intelligent si va cunoaste perfect si vede ce urmaresti dumneata, care esti o javra ordinara si infecta, un kakat si nimic mai mult.
In acest mod nu va apreciaza nimeni, atacand la modul acesta, cu toate ca filmele, asa cum le numiti dumneavoastra exista si sunt la dumneavoastra si le puteti posta cand doriti pe youtube, dupa cum si recunoasteti in mesajul dumneavoastra, dar in contul altuia sa va legati de numele altora si sa va promovati pe munca si spatele altora.
Nu vedeti ce caracter de modovean prost si imputit aveti si de curva moldoveanca prosta, o curva pe care o prinde sotul cu barbati in casa si cu pula in gura si peste tot si ea pune mana pe marginea de fier a patului si se jura ca e cinstita.
Eu personal nu am nici o vina, NU eu am inceput, ci dumneavoastra, scriind scrisoare deschisa, fara sa ma consultati si fara sa fiu de acord, in rest nu intelegeti sa va potoliti, nici in al doisprezecelea ceas.
E problema dumneavoastra. V-am scis mereu ca Puscasu este un copil, dar pentru ca nu puteti sa-l controlati il atacati, la fel faceti si cu mine, puneti si celelate mesaje sa le vada lumea si sa vada ce fel de specimen nenorocit sunteti. Ai trait degeaba pe aceasta planeta.
Presedintele Ligii pentru Aparare Nationala, adica si-a facut si Burlacu o sigla si e singur in ea si se da de luptator si daca se uita cineva pe toate imaginile sale, e singur singurel in aceasta liga, dar am fost indus in eroare de el si ca are multi adepti si ca sunt niste frati de arme legionari si ca ei ne ajuta si ei salveaza Romania, iar saracul de el e singur cuc si presedinte.
Va rog sa-mi comunicati, daca incetati si mai doriti sa va trimit aceste filme in America pe un DVD, cu toate ca nu am nici o obligatie in acest sens, nu asa ne-am inteles, s-au doriti altceva?
Nu incetati, din Romania ma pis pe tine si pe toata familia ta de boratura ordinara.
Nu incetati, vezi ca inca mai am colegi in America si te prinde si te pune sa sugi pula la cani de pe strada.
Subject:
Tu doresti binele Romaniei si ai gasit cu cine sa faci conflict inainte de alegeri?
Date:
12/6/2012 3:17:20 A.M. Eastern Standard Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Urgent postezi acest mesaj la tine pe blog sa vada lumea ADEVARUL pentru ce ma ataci javra ordinara.
Iarta-ma nu am inteles de la inceput ce urmaresti.
Din mesajele tale rezulta ca tu ai toate filmele si le postezi cand doresti pe youtube. Punct
Pe tine nu te intereseaza filmele, ci un conflict cu mine inainte de alegerile din 9 decembrie 2012?
Nu am inteles din prima ce doresti, deoarece nu eu te-am atacat si acum dintr-o data sa ma ataci si asa iute si fara sa te supar cu nimic, inteleg acum pentru ce faci acest atac la persoana mea, prin mine doresti sa ataci pe alti.
Doresti sa ataci PPDD si pe Dan Diaconescu nu sunt membru PPDD si Antena 3 si USL-ul, si pa, dupa scrisoare, asa ca esti la supt PULA, daca asta ai urmarit, cu titluri cu tot.
Deja e clar, eu nu am scris nimic de Dan Diaconescu si dumneata ai deja titlu:
Sprijin electoral idiot ce esti, colegi din bloc si prieteni de la fotbal, de la miuta duminica in parc, au gasit oameni si colaboaratori care le impartasesc ideile, fraiere de doi lei.
Priveste moldoveni tai, adusi la studii gratuite, sa-mi sugi pula de cacat imprastiat, vorbesc limba regelui Mihai dupa 23 august 1944, adica limba kominternistilor NKVD-KGB, rahat ordinar si boratura porceasca ce esti, de aia te fute toti in gura, chiar si frati tai de arme, LEGIONARI ca pui botul ca porcul.
Cristian Dicu-Sava Пусть Мистер и Понта дал нам копировать вставить Харан всех людей!
Nu mai trebuie sa iesa oameni in strada in ploaie si frig sa protesteze si sa cumpere fluturase, postere, sa faca mesaje scrise, portavoci si fluiere,
Dupa mintea dumitale dementa noi trebuie sa furam arme, asa cum ne sfatuiesti si ne rocomanzi in mesajele tale de om dement si sa iasa oameni cu arma in mana, asa cum soliciti tu dement nenorocit, un idiot si un kakat imputit care esti.
Cine e ridicol? Daca am glumit cu tine fraiere de doi lei, tu pui botul peste tot ca porcul la cacat: Numai pe acesta ca-i cald!
Ba, prostul dracului pe forumuri la Antene scrie cine doreste, indiferent daca este din Romania sau Patagonia, rahat imprastiat. Eu nu mai scriu de 2 ani pe forumuri la Antene si poti verifica, rahat ordinar.
Tu de fapt in slujba cui esti? Cu Basescu-ARD-PDL pe care l-ai jignit si i-ai scris de nenumarate ori imi scapa mie ceva?
Bai, cacat ordinar aceste mesaje pentru ce nu le postezi pe blog la tine?
Fututi morti mati, sa vada planeta pentru ce ma ataci, pentru ca nu fac ce doresti dumneata si nu ma poti controla, asa cum incerci sa faci si cu acel junior Puscasu.
Inarmati-va, Inarmati-va, Inarmati-va !!!
Si, ce ne recomanzi dumneata, sa furam arme si sa atacam politia si jandarmi, potoleste-te ca le trimit la toata media si la toate institutiile statului roman sa vada un dement si sa trimita FBI-ul sa-l aresteze si sa-l aduca la Bucuresti. V-am iertat, dar vad ca acum chiar o sugeti pe pula.
Inarmati-va, Inarmati-va, Inarmati-va !!!
Sunday, November 18, 2012 3:03 AM
From:
"DACIALAN@aol.com"
Prin urmare preocuparea nostra principala trebuie sa fie ca populatia sa se inarmeze imediat ca sa poata face fata celor pusi in slujba globalismului sionist.Numai si numai pe calea arelor putem rezolva problemele nationale, nu cu vorbe goale.
Iar ca sa infaptuiti o Romanie curata, trebuie sa incepeti cu purificarea rasiala si in primul rand asa dupa cum v-am spus trebuie sa iti inarmati. Fara arme de foc nu veti face decat un foc de paie care de fiecare data s-a aprins repede si s-a stins tot atat de repede.Si nu cred ca-i cazul sa va spun eu cum puteti procura arme fara sa va coste un leu. Asadar retineti, de buna voie, in mod politicos si cu cuvinte constelate nu cedeaza nimeni puterea, ci numai cand aude impuscaturi, iar cacatul este cute in el.
I-am cam pus eu la punct pe toti acestia, dar trebuie reinprospotate fortele, iar la nevoie trebuie tras cu pistoalele mitraliera fara mila in totii dusmanii si tradatorii.I
Cu multa stima,
C.Burlacu
Ma tu esti sanatos la minte, sau esti suferind rau?
De cand morti mati a ajuns preocuparea mea, sa ma pis pe mata si sa inarmez populatia cu tine, kakat ordinar care esti?
Ma tu esti dement rau. Nu ma uit la tine si la batranetile tale si iti fac blog sa te vada lumea ce cacat ordinar esti si cum interpretezi totul si nu intelegi nimic si umbli numai cu dementa, ii scrii lui Puscasu ca sti tu ca s-a aliat cu cineva si ne trimiti la amandoi mesaje,
Si, te compari cu prof. Ion Coja, acest om poate din politete a raspuns la un mesaj, dar tu nu poti sa-i stergi nici praful de pe sandale cu limba.
Sau, dl. Academician Dinu C. Guirescu, bai kakat imprastiat, tot ce ai scris despre oameni de valoare si chiar din America, iti fac blog pentru fiecare sa te cunoasca lumea gainar ordinar care bagi degetul in cur la gaini sa vezi daca are ou, asa cum scrii in mesajele tale infecte si de doi lei..
Nu postezi si acest mesaj pe blogul tau ma pis de la Bucuresti pe tine si familia ta, rahat ordinar.:
Nu va jucati cu focul, va aduc cu catusele la Bucuresti sa spuneti de unde faci dumneavoastra rost de arme fara bani in Romania si pentru instigare la revolta si crima.
Potoliti-va ca dati de dracu.
Return-Path:
Received: from nm27-vm2.bullet.mail.ne1.yahoo.com (nm27-vm2.bullet.mail.ne1.yahoo.com [98.138.91.215])
                by mtain-mh10.r1000.mx.aol.com (Internet Inbound) with ESMTP id D942E38000087
                for ; Thu,  6 Dec 2012 03:17:19 -0500 (EST)
Received: from [98.138.90.55] by nm27.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 06 Dec 2012 08:17:19 -0000
Received: from [98.138.226.160] by tm8.bullet.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 06 Dec 2012 08:17:19 -0000
Received: from [127.0.0.1] by omp1061.mail.ne1.yahoo.com with NNFMP; 06 Dec 2012 08:17:19 -0000
X-Yahoo-Newman-Property: ymail-3
X-Yahoo-Newman-Id: 605082.11462.bm@omp1061.mail.ne1.yahoo.com
Received: (qmail 87995 invoked by uid 60001); 6 Dec 2012 08:17:19 -0000
Message-ID: <1354781839 .72225.yahoomailclassic=".72225.yahoomailclassic" web125505.mail.ne1.yahoo.com="web125505.mail.ne1.yahoo.com">
Date: Thu, 6 Dec 2012 00:17:19 -0800 (PST)
From: Manoliu Valentin
Reply-To: manoliu.valentin@yahoo.com
Subject: Tu doresti binele Romaniei si ai gasit cu cine sa faci conflict inainte de alegeri?
To: DACIALAN@aol.com
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative; boundary="-781490481-820057968-1354781839=:72225"
x-aol-global-disposition: G
x-aol-sid: 3039ac1d60de50c0548f3bef
X-AOL-IP: 98.138.91.215
X-AOL-SPF: domain : yahoo.com SPF : none

Comments

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928