UN NOU ULTIMAT ADRESAT D-LUI VALENTIN MANOLIU

Date:
12/1/2012 10:05:40 P.M. Eastern Standard Time
From:
To:


Sent from the Internet (Details)
 
D-le Manoliu, mi-ati scris, citez: “in politica nu exista DREAPTA si STANGA, ci uneala la ciolan”.Asta s-o credeti dvs.! In primul rand este o mare deosebire intre aceste doua ideologii, iar ce ati afirmat dvs. in aceasta privinta, este o mare insulta la adresa pliticienilor atat de dreapta cat si de stanga, si in primul rand impotriva mea, care sunt un politician de dreapta, care nu sunt unit cu nimeni la ros ciolane, ci fac politica de dreapta, fara nici un compromis.Daca unii oameni trec de la stanga la dreapta si invers, inseamna ca sunt niste descreierati fara  discernamant si credibilitate, nu politicieni. De asemenea,cei care transforma politica in afaceri murdare pentru a roade ciolone,nu pot fi numiti decat ciolanari, potlogari si escroci ordinari,nu politicieni.
Vad ca venti cu o alta poveste si dati vina ca, m-ar fi deranjat faptul ca, citez: “...si acum ne atacati si dumneavoastra personal si pentru ce? Pentru ca am scris despre masonerie sau despre un post TV arab?”Nici vorba despre asa ceva! Eu n’am fost si  nu sunt mason ca sa ma deranjeze cu ceva ce ati scris dvs. contra masoneriei, ci sunt un mare anti-mason, si nu de azi ori de ieri, ci de cand dvs. habar  n’aveati despre masonerie si planurile ei secrete contra umanitatii. Iar daca am sesizat documentat si la obiect cele scrise eronat de dvs. despre filmul facut de Al Jazeera,n’am facut-o cu rautate si inversunare si nu rezulta nici unde ca-i un atac impotriva dvs, a familiei dvs, a copiilor dvs, ori a colegilor dvs.,asa cum ati obiectat, ci daca erati cu mintea limpede, trebuia sa va bucurati si sa-mi  multumiti, nu sa sariti in sus de sapte metrii si sa va razbunati pe mine retragandu-mi filmele mele de pe Youtube.
De asemenea, mi-ati scris ca “Tin minte ca v-am rugat si am insistat de mult timp sa va luati filmele de pe yotube ca sunt suparatoare pentru multi, si am avut si am numeroase probleme din cauza lor” si “Va repet din nou si-l spun cu toata convingerea: NU v-am sters filmele eu” si “V-am spus ca mi-au atacat sotia zilele trecute ...din cauza filmelor dumneavoastra”, si “Nu ati inteles ca din cauza filmelor dumneavoastra imi ataca tot si acum imi ataca familia”.  Dar pe filmele mele de pe Youtube apare urmatorul mesaj, citez: “This vidio has been removed by the user”, exact ce spunea cand v-am spus ca anumite chestiuni nu sunt in regula pe un vidio si l-ati retras, corectat  si repostat din nou. Apoi ce m-ai tura-vura, inainte de a-mi sterge filmele de pe Youtube, mi-ati comunicat urmatoarele: “Si, va rog sa va salvati filmele de pe youtube, pentru ca eu le sterg”. Deci dvs. le-ati sters, nu cei de la Google-Youtube, ori ca v-au spart mai stiu eu cine comuterul si contul,asa cum ati spus, citez:  Cat priveste CONTUL MANOLIUVAL, in care aveam filmele impreuna nu mai exista a fost spart si filmele sunt in alt cont manoliu valentin, asa ca fapt divers si daca nu credeti deschideti orice film doriti si o sa vedeti in partea de sus in stanga noul CONT MANOLIU VALENTIN, asa ca o mica informatie.” , fapt care l-ati repetat spunand:  Contul manoliuval a fost spart si cand dumneavoastra ati spus ca nu mai sunt filmele dumneavoastra, am cautat sa vad daca este asa, si ati avut dreptate, NU am putut intra in acel cont manoliuval si nu am putut vedea nici filmele mele, dar am facut eforturi mari sa-l recuperez si am reusit dupa mult timp, dar am schimbat contul se numeste manoliu valentin.”, ori ca v-au bagat virusuri puternice in computer si v-au distrus totul, asa cum va exchivati in fel si chip,crezand ca sunt prostul dvs. si dau crezare la aceste scuze ieftine.Iar daca cei dela Google-Youtube aveau ceva de obiectat postau urmatorul anunt: “The following content has been identified by the YouTube community as being potentially offensive or inappropriate. Viewer discretion is advised.”
Apoi cum puteti pretinde in mod absurd, ca filmele mele sunt “suparatore pentru multi” si ca aveti “numeroase problem din cauza lor” si ca “imi ataca totul si acum imi ataca familia… mi-au atacat sotia zilele trecute ...din cauza filmelor dumneavoastra”, dar nu aveti nici un necaz, amenintare ori atac din cauza celor 180 de filme pe care le aveti pe YouTube ? Printre care tin sa mentionez urmatoarele:  “Cancerul evreiesc sionist”, ”Operatiunea Matrix”,  “UDMR  Genocid in Romania”, “Complot terorist international”,  “Unde sunt banii BRD”, “2011 US Navy Attacked Japan”, “Lovituri de Stat”, “CLANUL MIRONOV - MURARIU SI CLUBUL DE LA ROMA”,  “Iranul ultimul bastion impotriva Satanei”, “REGELE MIHAI EXCREMENT SIONIST CRIMINAL”, “Revolutie Mineriada  Calcealmale sioniste B’nai B’rith”,  HITLERISM, COMUNISM SI PRIN TERORISM LA SIONISM”, “Mercenarii teroristi distrug Romania”, “Razboi terorist pe calea undelor”, “ Tortionarii Romaniei”, “Asa-zisa investitie romano-israeliana este o excrocherie jidaneasca”, “BASESCU DICTACHIORU M UE ROMANIA”, “CASA REGALA CIUMA NEAMULUI”, “SIONISMUL MONDIAL ATACA ROMANIA” si alte filme precum cele despre energia nucleara, UFO etc. Deci aceste filme ale dvs. mentionate mai sus,nu supara pe nimeni, nici pe presedintele Basescu,  nici pe ex-regele Mihai, nici pe teroristii si crimnalii mondiali sonisti, nici conspiratia contra Romaniei, ci numai filmele mele au fost cele mai periculoase si daunatoare pentru judeo-comunisti, judeo-masoni, judeo-monarhisti si judeo-crestini, nu-i asa ? Si lastati vrajeala ca contul v-a fost distrus, ca contul dvs. Manoliu Valentin (Manoliuval) functioneaza perfect si pe Twitter.
Atunci cand, v-ati oferit sa-mi faceti filmele si mi-ati spus ca ma incasati cu suma de $ 100 pentru fiecare film,nu m-ati averizat ce-mi scrieti acum, citez: “Eu nu am nici o obligatie fata de dumneavoastra si nu am nici un contract cu dumneavoastra, a fost o mica intelegere intre noi sa va fac niste filme la solicitarea dumneavoastra si dumnevoastra sa le copiati sa le extrageti dupa youtube”.  Intrebati dvs. pe oricine vreti din lumea aceasta si o sa va spune ca intelegerea pe care am avut-o este ca un contract. Nu ne-am inteles niciodata ca eu sa le copii ori extrag de pe YouTube. Dimpotriva, dvs. v-ati luat anganjamentul ca le faceti si postati pentru mine pe YouTube, laudandu-va si dandu-va chiar mare cu ele, fapt care nu ma deranjat. Acum vad ca aveti remuscari ca v-ati expus numele ca producator al acelor filme. Iar daca n’ati vrut sa se stie acest lucru trebuia sa le postati pe blogul meu, ori sa mi le trimiteti mie prin DVD, ori asa cum mi-ati spus in ultimul mesaj “o sa va fac un cont personal youtube si va postez acolo tot ce mai exista asa pentru linistea dumneavoastra, sa vedeti ca nu va doreste nimeni raul si nu este nimeni impotriva dumneavoastra, cu toate ca nu este obligatia mea sa va fac acest lucru si nu exista nici o intelegere in scest sens.”, nu sa va bateti joc din mine, de filmele si banii mei. Incasandu-ma cu sute si sute de dolari pentru acele filme, obligatia dvs. era ca sa mi le dati mie, nu sa le postati pe YouTube, apoi sa le stergeti.Nici cand vinzi ori cumperi un porc sau bou din targ, nu semnezi un contract, ci dai banii si-ti iei marfa. Insa dvs. ati procedat invers, adica ati vandut la cineva un porc ori bou, ati pus banii in buzunar, apoi ati luat inapoi porcul ori boul si l-ati dus acasa, pe baza ca cel pagubas, n’are nici un contract scris ca a cumpartat un porc ori bou de la dvs. Si asta este mai rau ca o talharie la drumul mare. Am sau n’am dreptate ?!
Mi-ati spus, citez: “Nu exista nimic, ci jaf si hotie.”  Aici aveti perfecta dreptate si dovada este ca pana si dvs.ati vrut sa ma jefuti hoteste cu 5 000 de dolari, asa cum m-ati jefuit hoteste cu 1 800 de dolari dupa cum rezulta din chitantele: MTCN: 837-200-0030 = $ 500,MTCN : 150-178-3129 =$ 500, MTCN: 667-290-9500 = $ 500, MTCN: 625-415-7075. Si atat dvs. prin E-mail, cat si Western Union, mi-a confirmat ca ati incasat aceste sume de bani.
Si mai indrazniti dupa ce mi-ati facut figura cu filmele si cu banii sa spuneti: “ma puneti in situatia sa va inchid emailul si sa faceti ce doriti dumneavoastra.Priviti ca nu stiti nimic si e pentru ultima oara cand va mai scriu pe acest subiect.”?  Nu-mi face nici o placere sa va scriu pe acest subiect si nici nu m’am asteptat la aceasta surpriza neplacuta. Si in loc sa ma ocup de alte treburi ma fortati sa ma ocup cu depunerea unei plangeri impotriva dvs. la autoritatile de cercetare si urmarire penala, incepand cu data de  7 Decembrie 2012, cand expira termenul prevazut in primul ultimat al meu. Prin urmare, cum dvs. n’ati avut mila de mine, de fimele mele, nici eu n’am mila fata de dvs.Iar daca 1 800 de dolari, valoreza mai mult decat onoarea si demnitatea dvs. ca fiinta umana si vreti ca acest caz sa fie adus la cunostinta justitiei si sa fie cunoscut de presa si de catre toata suflarea din tara si strainatate cat de banditeste ati procedat cu mine, va priveste personal.Dupa data de 7 Decembrie a.c. chiar va rog sa nu-mi mai scrieti ca va fi in zadar.  Asadar, nu o mai faceti pe-a nea Ghita,ca asa cum aveti toate filmele care le-ati produs, tot asa aveti si filmele mele, iar daca vreti sa nu dau curs plangerii mele, va cer scurt pe doi:  filmele ori banii inapoi. Alegerea este a dvs. si sper sa nu va pretati la alta mizerie in geniul celor doua mesaje pe care mi le-ati trimis pline cu insulte, calomni si amenintari, ca nu eu ma fac de rusine si de rasul lumii, ci dvs.Eu va pot uita si ierta numai in aceste conditii pe care sper ca le veti lua serios in seama si nu veti rata ocazia de a repara greseala despre care mi-ati spus ca va asumati toata raspunderea.

Dr.Constantin Burlacu

In a message dated 12/1/2012 3:24:08 A.M. Eastern Standard Time, manoliu.valentin@yahoo.com writes:
Stimate Domnule Constantin Burlacu,

Eu va scriu si v-am scris din respect, pentru ca am considerat ca ce va scriu este interesant pentru dumneavoastra si invers.
Vorbiti de dreapta si stanga sunteti HAZLIU, asta e in mintea dumneavostra de om cu bunacredinta, dar sunteti in eroare totala, in politica nu exista DREAPTA si STANGA, ci uneala la ciolan sau cum spune ambasadorul GIGI –SUA COABITARE.
Unde a fost PNL in 2004, la dreapta cu PD si au format Alianta DA si unde e azi PNL la stanga in alinata cu USL , despre ce tot vorbiti, dar nici lucrul acesta nu-l intelegeti.
Nu exista nimic, ci jaf si hotie.
Priviti ca nu stiti nimic si e pentru ultima oara cand va mai scriu pe acest subiect.
Contul manoliuval a fost spart si cand dumneavoastra ati spus ca nu mai sunt filmele dumneavoastra, am cautat sa vad daca este asa, si ati avut dreptate, NU am putut intra in acel cont manoliuval si nu am putut vedea nici filmele mele, dar am facut eforturi mari sa-l recuperez si am reusit dupa mult timp, dar am schimbat contul se numeste manoliu valentin.
Am probleme mai mari decat persoana mea si persoana dumitale si filmele noastre, priviti si invatati, eu am spus cu multe zile inainte despre aceasta coabitare.
MAREA BATALIE NATIONALA PPDD sau USL
COABITARE POLITICA IMPUSA DE AMERICA IN ROMANIA PENTRU ALEGERILE DIN 9 DECEMBRIE 2012
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=505571052795263&id=356717831076381
Eu pentru asta lupt impreuna cu colegi mei sa informam romani cu cateva secunde mai devreme, la tot ce va urma sa fie cu un pas inaitea lor sa stie sa se apere si sa se protejeze, dar nici asta nu ati inteles, ati spus ca va dezinformez, ca m-am infiltrat pe langa la dumneavoastra, lucrurile sunt cu totul altele si nu au legatura cu dumneavoastra sau cu ce ziceti dumneavoastra
Dupa toate astea cate s-au intamplat, am stat o noaptea intreaga sa cautat sa vad ce se intampla si daca urmariti sunt sterse si anumite filme ale mele, chiar de youtube si spune si pentru motiv care va dau exemplu 6, 89, 100, iar acum sunt sterse si alte filme ale mele care probabil au suparat si ele, dar si ale dumneavoastra, dar au ramas, cateva probail astea nu supara sau NU deranjeaza:

Asa-zisa investitie romano-israeliana este o excrocherie jidaneasca

CEAUSESCU A FOST AVERTIZAT DE CONSTANTIN BURLACU

 

STATUTUL SI DOCTRINA IDEOLOGICA A LIGII APARARII NATIONALE I

Astea sunt pe youtube, iar cele de pe Disclose TV sunt acolo nu le-a sters nimeni.

Eu v-am scris aceste lucruri si v-am atentionat ca se vor sterge aceste filme si nu din vointa mea si de aceea v-am dat si indicatia ce progam sa folositi sa le salvati, aTube, de fapt asta a fost si intelegerea noastra si obligatia mea sa vi le fac si dumneavoastra sa le copiati dupa youtube si nu sa am grija de ele pe youtube sau in alta parte, nu mai este problema mea.
Eu am crezut ca au fost sterse toate si de aceea v-am rugat prieteneste sa incercam sa le refacem, imi trimiteti text, imagine si muzica si le refacem, asa pentru toata colaborarea noastra, dar acum vad ca mai exista ceva, iar daca dumneavoastra nu doriti e treaba si problema dumneavoastra.
Va repet din nou si-l spun cu toata convingerea: NU v-am sters filmele eu si nici nu stiti ce insemna filme pe youtube si NU siti ce avantaje sunt daca ai mai multe filme pe youtube, sunteti mic copil. NU va spun ca degeaba va spun ca tot nu intelegeti.
Eu nu am nici o obligatie fata de dumneavoastra si nu am nici un contract cu dumneavoastra, a fost o mica intelegere intre noi sa va fac niste filme la solicitarea dumneavoastra si dumnevoastra sa le copiati sa le extrageti dupa youtube si v-am indicat si programul aTube sau cu ce program doriti dumneavoastra, atat si nimic mai mult.
Nu stiu ce doriti, eu am fost de bunacredinta si priviti sunt alaturi de dumneavostra si doresc sa colabolaboram sa le refacem in liniste si bunapace, daca intelegeti acest lucru, deoarece eu nu sunt suparat pe dumneavostra si nici nu ma intereseaza persoana dumneavoastra sa va atac si sa va fac vreun rau, am probleme mult mai importante si nu sunt copil ca Puscasu si alti sa ma tin de capul dumneavoastra.
Ca sa vedeti ca sunt alaturi de dumneavoastra si nu am nici o obligatie in acest sens, ce se mai gaseste pe youtube si pe disclose TV le pun pe un DVD si vi-le trimit, asa din respect fata de dumneavoastra si va repet nu am nici o obligatie in acest sens, nu ne-am inteles asa, ci doar sa va fac filmele, sa le postez pe youtube si dumneavoastra sa le copiati si sa le extrageti de acolo. Atat si nimic mai mult.
Dumneavoastra nici nu stiti pe cine am suparat si ce probleme sunt, ne depasesc pe amandoi, dar degeaba, nu mai insist.
V-am spus ca mi-au atacat sotia zilele trecute si ea intreaba de dumneavostra si va transmite multa sanatate, dar ea nici nu stie ca eu sunt tinta dumneavoastra si ca ea e atacata din cauza filmelor dumneavoastra si tot nu intelegeti.
Va repet si este pentru ultima data cand o spun, daca doriti sa le refacem, le refacem pe cele care sunt lipsa, iar daca continuati cu amenintari si tot felul de mesaje cu Puscasu si altele, ma puneti in situatia sa va inchid emailul si sa faceti ce doriti dumneavoastra.
Acum nu am timp de dumneavoastra, dar o sa va fac un cont personal youtube si va postez acolo tot ce mai exista asa pentru linistea dumneavoastra, sa vedeti ca nu va doreste nimeni raul si nu este nimeni impotriva dumneavoastra, cu toate ca nu este obligatia mea sa va fac acest lucru si nu exista nici o intelegere in scest sens.
Eu v-am cunoscut ca un om matur la locul sau si nu inteleg atata inversunare impotriva mea pentru ce am scris eu. Am scris despre multe povesti si teme care nu au nici o legatura cu persoana dumneavoastra. Si atunci pentru ce toate acestea?

Valentin
In a message dated 11/30/2012 5:33:05 P.M. Eastern Standard Time, manoliu.valentin@yahoo.com writes:
Stimate Domnule Constatin Burlacu,

Eu personal nu am nimic cu dumneavoastra, iar dumneavoastra ati inceput acest meci, pentru ca am scris nu stiu ce despre masonerie, dar nu intelegeti ca eu am venit cu probe si documente, sunt acolo si tot nu intelegeti.

Va suparati pe mine pentru un post de televiziune arab si o tineti asa de o saptamana, eu tot nu ma supar pe dumneavoastra si eu am fost de nenumarate ori suparat, dar mi-am revenit, Am prieteni la Antena 3 si care e problema.

Va spuneam mai multe si despre cum a fost extras Ocealan din Kurdistan si altele, dar vedeti deja imi este frica sa va mai scriu ceva, ca le faceti publice si nu doresc sa-mi pun prieteni in pericol din cauza dumneavoastra.

Vorbiti de traffic de arme si Basescu nu e vinovat? Priviti cum se facea traficul de arme, prin protectia ambasadelor, prin containare ale ambasadelor pe care nu avea voie nimeni sa le controleze, iar Basescu a fost pana in 2004 in Ministerul Transporturilor in functii cheie si nu am timp acum, dar o sa va trimit si fotografie in care apare Basescu si Victor Bout, asa cum l-am prins si in curul gol la primarie cu Mantale in brate..

Cat priveste CONTUL MANOLIUVAL, in care aveam filmele impreuna nu mai exista a fost spart si filmele sunt in alt cont manoliu valentin, asa ca fapt divers si daca nu credeti deschideti orice film doriti si o sa vedeti in partea de sus in stanga noul CONT MANOLIU VALENTIN, asa ca o mica informatie.

De asemenea, va informez ca Disclose TV imi trimite saptamanal 10 filme si de cate ori am intrat pe disclose Tv nu se puteau vedea, aparea mereu cate un film de stiinta peste ele, dar azi le-am revazut si se pot vedea si sunt frumoase, iar daca ma intrebati ce scrie acolo nu stiu ce scrie, se pot vedea si nu le sterg cu toate ca am mari probleme din cauza lor, chiar si cu dumneavoastra personal.

Tin minte ca v-am rugat si am insistat de mult timp sa va luati filmele de pe yotube ca sunt suparatoare pentru multi, si am avut si am numeroase probleme din cauza lor si v-am indicat si programul pe care sa-l folositi pentru captura lor aTube si dumneavoastra ati spus ca:

Va anunt ca, am luat toate masurile de precautie, fara sa-mi spuneti dvs. pentru ca nu doresc sa am vreo surpriza neplacuta cum am mai avut.

Ce sa inteleg, ce doriti de fapt?

Sunt deja obosit si va repet nu am nimic cu dumneavoastra, noi avem problemele noastre si dumneavoastra pe ale dumneavoastra.

Ce doriti? Sa o tinem asa, tu ai scris, eu am scris.

Nu ati inteles ca din cauza filmelor dumneavoastra imi ataca tot si acum imi ataca familia si acum ne atacati si dumneavoastra personal si pentru ce?
Pentru ca am scris despre masonerie sau despre un post TV arab?

In final, doresc sa va spun ca colegi va trimitea un dosar supriza, pentru inima dumneavoastra de legionar, eu va trimiteam raportul apartamentul si altele, nu pentru bani astea nu se dau pe bani, astea se dau la romani care sa le transmita la alti romani sa stie ce se intampla, eu sper sa va linistiti si colegi sa incerce sa uite toate acestea si mai vorbim.

Cu asemenea documente si filme, cum au fost despre Revolutie si impuscarea lui Ceausescu, alti sunt milionari azi, dar noi nu dorim sa ne imbogatim, pe drama Romaniei.

Daca imi trimiteti text, imagine si muzica le refacem si va ajut pe gratis, dar eu nu le mai postez nicaieri, ci vi le trimit pe DVD prin posta si le postati dumneavoastra unde doriti.

Indiferent ce se intampla eu nu colaborez si nu complotez cu nimeni impotriva dumneavoastra si va rog sa stati linistit in aceasta privinta si va rog sa va linistiti pentru ca eu nu sunt supararea dumneavoastra, amandoi am suparat pe alti si sunt destui nu-i mai enumar si sunt in filmele facute pentru dumneavostra.

Cu toata stima, Valentin

Comments

Anonymous said…
IN DUHUL LUI BUREBISTA DECEBAL,ZAMOLXE,SCORILO

http://nouadreapta.blogspot.ro/

VAD CA TOVARASUL FOST ANGAJAT AL MINISTERULUI DE EXTERNE PE VREMEA LUI CEAUSESCU MANOLIU VALENTIN A STERS SI ULTIMELE VIDEO PE CARE PRETINDE CA LE MAI AVEA (CEAUSESCU A FOST AVERTIZAT DE CONSTANTIN BURLACU S.A.)
Anonymous said…
THE REQUESTED MEDIA DOES NOT EXIST...



Acest videoclip a fost eliminat de utilizator.
Ne pare rău.

MANOLIU VALENTIN MINTE DE INGHIATA APA! A STERS TOATE VIDEO-urile,INCLUSIV PE CELE CARE PRETINDE CA NU LE-A STERS ,,ZIONISM HUGE INFLUENCE IN ROMANIA,,

,,CEAUSESCU AVERTIZAT DE C.BURLACU,,

SI SA MAI DEPARTE.OARE ASTA O FI FOST OFITER DE SECURITATE IN TRECUT?AGENT MISA A LUI GURU BIVOLARU GREGORIAN,GURU ACUZAT DE PEDOFILIE,TRAFIC CU MINORE,SEX IN GRUP,URINO-TERAPIE,TRAFIC DE PERSOANE,PROXENETISM.
MANOLIU VALENTIN MEMBRU PNL IN ARIPA KGB CRIN ANTONESCU,RUSINE SA ITI FIE!IL PUPA IN CUR PE FACEBOOK TOATA ZIUA PE CORNELIU VADIM TUDOR RUDOTelUL,SI FACE PROPAGANDA ELECTORALA PRM,EL-S-A INSRIS IN TOATE PARTIDELE,TIPIC LA SECURISTI.SPUNE CA IN 1989 A FOST LOVITURA MILITARA TERORISTA SIONISTA ONU,SI NU ANTICOMUNISTA CONTRA SIONISTULUI CEAUSESCU,PE CARE-L IDOLATRIZEAZA MANOLIU VALENTINUL

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928