Sunt scuzele si regretele lui Valentin Manuliu sincere, ori o prefacatorie ?

Stimate Domnule Constatin Burlacu,

Sincer imi cer scuze pentru tot ce s-a intamplat si va asigur, asa cum v-am asigurat si cu Puscasu ca nu colaborez cu el sa va atac pe dumneavoastra si nici cu alte persoane, dar am fost atat de suparat ce nu va dati seama.

Am cautat cu colegi sa vedem ce se intampla, youtube nu a fost singurul atacat, dar si alte conturi de pe alte web-uri, si am gasit, dar nu va spun, ca tot nu intelegeti si denaturam iarasi totul, e postat de colegi pe anumite Web-uri si indica si hakeri.

Am muncit doua nopti consecutiv si nici nu am urmarit ce faceti dumneavoastra pe blogul dumneavoastra si atunci mi-a sarit mustarul,

Eu nu stiu cum sa va ajut si sa incerc sa va salvez ce se mai poate salva si dumneavoastra nu intelegeti si continuati sa postati tot felul de povesti si pe mine nici nu ma intereseaza, dar ce vina au cei din familia mea sau a dumneavoastra pentru problemele noastre.

Sincer va spun ai mei nici nu stiu ce fac cu dumneavoastra si cu siguranta nici cei din familia dumneavoastra si dintr-o data hopa povesti pe net.

Cu toata supararea noastra, nu am fost si nu sunt dusmanul dumneavoastra si am cautat sa vedem ce se intampla in continuare si am mai gasit un alt film peste cele gasite anterior :

CONSTANTIN BURLACU WAS SUPPORTED BY AMERICAN OFFICIALITY

si am gasit tinta principala: ALIANTA NATIONALA ESTE O MASCARADA EUROPEANO-LEGIONARO- JUDEO-CRESTINA, aici a fost suparare mare, am necajit la nivel mare.

Imi pare rau ca s-a ajuns aici, nu am nici o vina, v-am rugat sa nu intram in plasa lor ca noi doi o sa le rezolvam in liniste, dar asa a fost sa fie.

Aici nu e vorba de bani, e cu totul altceva si putini inteleg acest lucru.

Am reusit sa salvez 13 filme, le pun pe un DVD si-l trimit saptamana vitoare, cred ca luni si daca aceasta e adresa corecta:

Constantin Burlacu
PoBox 292, Brooklyn. N.Y 11 237 SUA .

Acum am probleme mari si nu am timp, dar un lucru doresc de la dumneavoastra sa nu mai mentionati numele meu in problemele dumneavoastra, cum nici eu nu o sa fac acest lucru.

Nu dumneavoastra sunteti problema mea sau familia dumneavoastra, acum toata lumea pleaca sa bea un sprit si sa se distreze si eu stau sa colaborez cu dumneavoastra, sa nu credeti ca regret acest lucru, dar ma bucur ca sunt aici si alaturi de dumneavoastra sa lamurim aceasta problema.

In numele la tot ce a fost frumos si buna intelegere va rog sa ingropam tot si sa ne vedem fiecare de ale noastre, asa cred ca este frumos, mai ales acum cand au inceput sarbatorile doresc sa fie liniste si pace intre noi doi.

Cu toata stima si sincer regret tot ce s-a intamplat in ultimul timp intre noi doi, cred ca a fost o presiune mult prea mare asupra a tot ce s-a intamplat.

Valentin Manoliu

Comments

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928