De ce nu cred in Holocaust?
10 septembrie
2012
Foto (Evrei care au supravietuit
Holocaustului, prezenti la ceremonia anuala de la Ierusalim, organizata la
Memorialul Catastrofei si Eroismului de la Yad Vashem,si dedicata comemorarii
jertfelor Holocaustului).
Operatiunea “Holocaust”, gandita si pusa in aplicare de mafia sionista, a
permis in anii de dupa razboi extorcarea multor tari de sute de miliarde de
dolari, intr-o maniera ce denota o adevarata hotie, un furt evident si o
inselaciune de proportii pentru milioane de oameni.
Am
renuntat sa mai cred in Holocaust, deoarece nascocitorii acestui mit m-au crezut
un idiot, care continua cu temeinicie sa dea drept adevarate fapte inexistente
si neverosimile. Am observat demult ca in toata teoria Holocaustului, oricare ar
fi elementele supuse analizei, te izbesti de tot felul de neconcordante si
neconvergente. Puteti lua orice istorisire cunoscuta si legata de Holocaust si
veti observa ca aceasta reprezinta practic o insiruire de exagerari, nascociri
si falsuri, ca de exemplu “lista lui Schindler”, “sapunul facut din evrei”,
“groapa cu cadavre”, “protocoalele Conferintei de la Wanz”, “uciderea cu parul”,
“rapoartele Einsatzgrupp”, “camerele de gazare”, “motoarele Diesel ca
instrumente de ucis”, “masinile ucigase”, “Jurnalul Annei Frank”, “abajururile
din piele de evreu”, “benzile rulante ale mortii”, “rascoala din ghetto-ul de la
Varsovia”, si multe altele.
Cu
insistenta suntem obligati sa credem in maceluri de proportii uriase pe altarul
armamentelor chimice, care nu au lasat practic niciun fel de urme, nici camere
de gazare, nici planuri ale acestora, nici fotografii, nici instructiuni de
utilizare a respectivelor camere, nici rezultate privind descoperirea macar a
vreunei victime a gazarii, nicio groapa comuna, nici cenusa, nici oase de
cadavre, nici macar documente, nimic.
Daca ati incerca macar sa va aventurati un pic in problematica
Holocaustului, ati constata ca adeptii acestui fenomen, in principiu, nu prea au
cu ce sa-si sustina propriile “teorii naucitoare”. Veti intalni in arsenalul lor
demonstrativ necunoscuta cifra de “6 milioane”, cateva fotografii, care sub
nicio forma nu confirma existenta Holocaustului, si ca ultim argument, trimiteri
la o sursa evreiasca frecventa de documentare, Wikipedia, denumita in gluma de
catre foarte multi “Jidopedia”.
Vi
s-ar putea vorbi despre “Protocolul Conferintei de la Wanz”, dar asta ar trebui
deja sa va puna pe ganduri. La fel ne-am putea gandi ca la un document important
si despre hartiutele de impachetat bomboane, spunand ca ele contin contin
insemnari ale producatorului in care trebuie sa fie descifrata o “decizie de
importanta cruciala”. Pentru ca discutii si analize fundamentate stiintific
despre Holocaust nu sunt permise, iar studierea dovezilor materiale despre
existenta lui este interzisa, de la sine reiese ca acest fenomen se reduce
practic la o colectie de mituri, care nu sunt confirmate de niciun fel de studii
serioase.
Un
exemplu elocvent al unuia din miturile de baza ale Holocaustului, este “tragedia
de la Babyi Yar”, o tema aparuta numai dintr-o insiruire de nascociri
incredibile ale catorva evrei racolati de NKVD, o carte fantezista, o simfonie
si cateva versuri, scrise si ele tot de evrei. E de ras, dar in 70 de ani inca
nu s-a reusit identificarea locului unde au fost executati evreii si nici macar
a unor cat de putine urme care sa confirme existenta lui.
Intreaga teorie a Holocaustului se bazeaza numai pe marturii
neconcludente ale catorva zeci de evrei, recunoscute fortat prin declaratii ale
nemtilor judecati ulterior. Nu exista documente care sa confirme Holocaustul.
Lipsesc gropile comune cu victimele acestuia. Nu exista niciun fel de material
de proba si confirmare a celor mai importante evenimente ale Holocaustului.
Despre Holocaust si cele mai importante evenimente ale lui se poate vorbi
doar la modul principial, prin prisma faptului ca fiecare specialist in
problematica Holocaustului are propria lui abordare a fenomenului, o
interpreteaza in mod specific si isi expune propriile lui evaluari vizavi de
numarul victimelor, care, in functie de fiecare eveniment analizat, ajung sa
difere in evaluarile lor cu milioanele. In concluzie, Holocaustul se transforma
practic deliberat intr-o “abstractie ininteligibila” lipsita de forma concreta,
iar divergentele in cifre de ordinul milioanelor, chiar si printre adeptii
inversunati ai Holocaustului, ne demonstreaza inca o data ca nu exista date
stiintifice despre evenimentele Holocaustului.
Caracterul indefinit si neclar al acestei legende transforma discutia
despre Holocaust intr-o pura fantasmagorie. Ce poti discuta despre acest
fenomen, in conditiile in care oponentii tai nu sunt practic in stare sa
formuleze niciun element care sa constituie baza de discutie despre el? Se pare
ca aceasta abordare nu e chiar intamplatoare, adica daca subiectul discutiei nu
este definit, atunci de unde sa apara o opozitie convingatoare vizavi de
elementele expuse? Nici nu incepi bine sa discuti o anumita versiune, ca imediat
ti se va spune ca totul s-a intamplat altfel si te trezesti ca in fata ai o
situatie total diferita.
Foarte interesant este faptul ca in evaluarea Holocaustului versiunile
divergente nu se exclud una pe alta, lucru practic trecut cu vederea de catre
toti adeptii fenomenului, pentru care cel mai important este sa insufle faptul
ca Holocaustul a fost cel mai ingrozitor si infiorator fenomen din intreaga
istorie a lumii, fara a mai lua in considerare si detaliile, absolut lipsite de
importanta in opinia lor. Nu le plac deloc discutiile legate de detalii. Pentru
ce atatea detalii, daca oricum nu se poate constientiza toata nenorocirea adusa
de Holocaust?
Indoielile apar imediat ce incerci sa intelegi ceva din adunatura de
mituri care compun Holocaustul, afundandu-te in detalii. Acestea sunt, insa,
foarte abil ocolite de catre adeptii fenomenului, care iti vor spune ca “n-a
fost chiar asa”:
-
La Babiy Yar au fost impuscati sute de mii de
evrei…
-
Unde anume?
-
Mda, inca nici acum nu se stie…
-
Dar unde sunt cadavrele?
-
Hmm… au fost arse…
-
Dar ce s-a intamplat cu cenusa?
-
Au imprastiat-o dupa aia…
-
La Treblinka, aproape un milion de oameni au fost otraviti cu gaz de
esapament…
-
Unde anume?
-
Intr-o cabana de lemn, pe care dupa aia au
distrus-o…
-
Dar unde sunt cadavrele?
-
Le-au ars…
-
Bine, dar unde s-a dus cenusa?
-
Au imprastiat-o dupa aia…
Detaliile sunt “calcaiul lui Ahile” al descrierilor despre Holocaust,
insa fara ele nu putem intelege logistica evenimentelor fenomenului.In miturile
Holocaustului, totul parca e ca intr-o vrajitorie.Un exempu clasic: sustinatorii
versiunii “Holocaustului gloantelor” isi incheie abordarea cam asa: “…si atunci
i-au luat pe evrei in padure si i-au impuscat”. Problema nu este in faptul ca
gropile nu s-au gasit si cadavrele nu au fost exhumate, ci s-ar pune cam asa:
cine, sa zicem, si unde a inceput sa sape groapa?
Exact aceleasi intrebari se pot pune si pe linia altor versiuni: masinile
mortii pe mana cui au fost date, cine le-a manevrat si intretinut? Daca la Babiy
Yar se zice ca au fost arse o suta de mii de cadavre, atunci cine, in ce fel si
de unde a adus o cantitate atat de mare de lemne? Daca sute de mii de evrei au
fost arsi in crematoriile de la Auschwitz, atunci unde era amplasat depozitul de
carbuni (lemne) si cum anume a fost adus combustibilul si incarcat in cuptoare?
Daca la Auschwitz evreii erau otraviti cu praf de gandaci, aruncat prin niste
gauri din acoperis, atunci in ce fel a fost adus praful pe acoperis, cum anume
si de catre cine aruncat? Statea oare pe acoperis un SS-ist, care deschidea
cutia cu un cutit de conserve si apoi dadea drumul prafului prin gauri? Sau il
mai ajuta cineva? Si cutiile i le arunca cineva pe acoperis de jossau le urcau
cu scarile? Daca erau scari, atunci erau ridicate cu genti sau cu
saci?
Camera de gazare putea fi privita de la niste ferestre aflate la o
distanta de 30 de metri(?!!!) de ea, intr-un spital ultramodern la vremea aceea,
ceea ce insemna ca toti bolnavii si personalul acelui spital trebuiau sa fie
martorii acelui “macel ss-ist” si sa-l si descrie cu lux de amanunte, insa nu
exista nici macar o descriere! Identificarea celor care se aflau atunci in
spital nu ar fi fost o problema, intrucat toate fisele medicale s-au
pastrat.
Puteti lua orice “mit” al Holocaustului, exersand un pic in detaliile lui
si aplicandu-i cunostintele unui profesionist. Spre exemplu, se afirma ca in
lagarele de la Belzet, Sobibor si Treblinka, oamenii erau otraviti in depozite
de lemn cu emisii de gaze provenite de la un motor de tanc scos din uz.
Un
motorist va poate spune care sunt limitele unui astfel de motor, iar un ecolog
va poate confirma daca se poate asigura un mediu ermetic intr-un depozit de lemn
si, in general, cam cat de toxice sunt emisiile de gaze ale unui motor Diesel.
Un economist ar putea sa-si inchipuie daca merita sau nu sa transporti oameni
prin toata Europa catre un depozit de lemne si un motor de tanc scos din uz, in
conditiile unor resurse limitate sau daca poti sa “organizezi” un asemenea
cosmar pe loc. Un psiholog ar putea sa se intrebe chiar, intr-un final, daca
nemtilor, oameni pedanti si organizati de altfel, le este caracteristica
organizarea unor astfel de transporturi inutile. Orice om rational isi pune o
sumendenie de intrebari vizavi de descrierile Holocaustului.
In
timpul razboiului, cateva ziare publicau stiri potrivit carora evreii erau
transformati in clei de tamplarie si ulei de motor, si nimeni nu le nega. Deci
ce sa intelegem, cleiul si uleiul de motor s-au pastrat practic pana acum in
variantele oficiale ale Holocaustului? “Sapunul facut din evrei” a fost deja
demontat, dar “abajururile din piele de evreu” inca nu. Prin urmare,
“abajururile” incaexista in varianta oficiala?
Cei
mai in varsta inca isi mai amintesc de necontenitul cantec de la radio al anilor
’70 din fosta URSS, “Alarma de la Buchenwald”, in interpretarea lui Muslim
Magomaev. Suna cam asa:
“Trezeste-te o clipa, lume multa!
Asculta, asculta!
Suna la unison –
De
peste tot in Buchenwald
Al
clopotului zvon,
Al
clopotului zvon.
E
sange renascut si inchegat
In
dangatul aramei din clopot.
Sunt victimele ce din scrum s-au ridicat
Si-s rasculate in clocot.
Si-s rasculate in clocot,
Si-s rasculate, si-s rasculate
Si-s rasculate, si-s rasculate,
Si-s rasculate in clocot!
Si-s rasculate, si-s rasculate
Si-s rasculate in clocot.
Sute de mii de arsi de vii
Se-asaza, se-asaza,
Unul langa celalat se randuiesc.
Coloane internationale cu noi vorbesc,
Cu
noi vorbesc.
Auziti zgomotul sacadat ce s-a-ntins?
Nu-i nici furtuna, nici uragan.
Este oceanul, Pacificul Ocean
De
atomicul vifor cuprins
Si
geme, geme,
Pacificul Ocean.
Si
geme, geme,
Pacificul Ocean.
Trezeste-te o clipa, lume multa!
Asculta, asculta!
Suna la unison –
De
peste tot in Buchenwald
Al
clopotului zvon,
Al
clopotului zvon.
Sunetul pluteste, pluteste,
Peste intreg pamantul.
Si
urla emotionat eterul:
Oameni ai lumii, de trei ori mai prevazatori fiti,
Pacea paziti, pacea paziti,
Paziti, paziti,
Pacea paziti!
Paziti, paziti,
Pacea paziti!
Cantecul ne aduce astazi aminte de faptul ca, potrivit primei versiuni a
Holocaustului, nazistii ii ardeau pe evrei de vii (practic, de aceea fenomenul
se si numeste Holocaust, cuvantul insemnand in textele religioase “jertfire prin
ardere completa”). Cum am putea insa afla daca tema arderii de viu a fost deja
scoasa din versiunea canonica? Nu au existat niciun fel de mentiuni de la “guru”
Holocaustului. Exista, oare, pe Internet vreun site care sa ne dea vreo
indicatie legata de vreo versiune noua a Holocaustului?
In
pofida nenumaratelor versiuni existente, niciuna nu aminteste de evacuarile
masive ale evreilor din inima URSS. Potrivit datelor statistice, din teritoriile
sovietice ocupate de nemti, precum si din Galitia, Belorusia de Vest si
Pribaltika, anexate URSS in 1939,ar fi fost evacuati cam toti evreii,
aproximativ 4 milioane de oameni. Evreii au fost evacuati pana si din orasele de
granita, 52.000 din 65.000 existenti in Chisinau, potrivit Agentiei de Stiri
Evreiesti!
Din
datele detinute de Agentia Centrala a URSS, procentul de evrei evacuati la 15
septembrie 1941 din totalul populatiei evacuate (care nu includea si copiii din
institutiile destinate lor) a fost de 24,8 % (locul 2 dupa rusii majoritari care
lucrau in fabricile sovietice). In urma evacuarilor, populatia evreiasca din
regiunile Molotovsk (astazi Perm) si Sverdlovsk a crescut de 8 ori. La inceputul
Marelui Razboi de Aparare a Patriei, numai in Uzbekistan, Kazahstan si alte
republici ale Asiei Centrale, au fost evacuati cca. 1,5 milioane de evrei.
Potrivit datelor detinute de Consiliului Sovietic pe probleme de evacuare, in
prima parte a lui decembrie 1941, procentul evreilor evacuati se ridica la 26,9
% din totalul intregii populatii evacuate.
De
ce procesul de evacuare, fara precedent de altfel in istoria mondiala, nu este
studiat de catre evrei si de ce nu sunt lucrari de dizertatie despre aceasta
scrise de ei? In arhive inca exista documente si fise de evacuare. Chiar si cei
250.000 de evrei polonezi (dupa alte statistici, 300.000), pe care nemtii i-au
eliberat din teritoriile poloneze ocupate de ei, au fost evacuati in interiorul
URSS, iar documente cate atesta acest lucru exista. De ce aceasta tema nu-i
intereseaza?
Foarte multe documente neaga existenta asa-numitului Holocaust. Spre
exemplu, in Arhiva nationala din Bad Arolzen (Germania) se gasesc zeci de
milioane de fise de evidenta secretizate ale celor care au fost deportati in
lagare. La Moscova exista intreaga arhiva din Oswenzim, care contine si ea date
personale ale celor detinuti. In fisele respective, sunt mentionate toate
deplasarile si multe alte date despre cei incarcerati, inclusiv cele legate de
muncile pe care acestia le efectuau si chiar de recompensele primite. Exista si
“cartile de deces”, unde sunt inregistrate cu acuratete cauzele mortii fiecarui
detinut.
Reamintesc faptul ca in lagare detinutii ispaseau o sentinta vremelnica,
cei care incheiau perioada de detentie fiind eliberati. Chiar si casatoria si
moartea, daca acestea se produceau, erau inregistrate in fisele de evidenta,
exact dupa modelul activitatii de stare civila, practic arhiva din Bad Arolzen
fiind o arhiva de stare civila. Evreii care au stat in ghetto-uri inca isi mai
amintesc ca, daca cineva din rudele apropiate murea, spre exemplu la Oswenzim,
ei erau instiintati de respectivul deces prin
posta.
Toate datele despre detinutii lagarelor sunt insa secretizate.In Bad
Arolzen, pe motivul “ingerintelor in viata personala”, la Moscova fara niciun
motiv. Cu toate acestea, evreii nu solicita deschiderea arhivelor si elucidarea
adevarului despre Holocaust, ci, dimpotriva, doresc ca viata lor personala din
timpul razboiului, cea nelegata de Holocaust, sa fie “aparata”.
Propovaduitorii Holocaustului sunt mai mult decat convinsi ca ordinul de
executare a evreilor nu s-a pastrat. Eu admit, in principiu, ca acest document
important ar fi putut sa fie distrus. Cu toate astea, insa, documentul principal
care a pus in miscare lichidarea evreilor in masa, ar fi trebuit sa genereze
pentru implementarea lui o multitudine de alte documente secundare.
Spre exemplu, propaganda Holocaustului afirma ca la … au fost arse o suta
de mii de cadavre.Pentru asta, sunt necesare mii de tone de lemne, zeci de
camioane de transport, mii de tone de combustibil.Unde sunt documentele pentru
achizitionarea lemnelor? Dar ordinul de transport al lor? Pe vremea aceea se
duceau lupte grele, nemtii erau in retragere, in doua luni armata sovietica
intra in Kiev. In conditiile astea, cine putea da un ordin de folosire a unor
mijloace de transport deficitare pentru arderea unor cadavre?
Daca cineva in naivitatea lui crede ca nemtii luau tot de la oameni,
atunci se insala. Totul se achizitiona oficial pe Reichsmark de la persoane
fizice si intreprinderi. Va amintiti de tatal Annei Frank, cel care vindea
Wehrmacht-ului substante chimice pentru bombele cu fitil si pastrarea sangelui,
va aduceti aminte de filmul “Fapta cercetasului” despre cum se produceau periile
cu par de porc, cu vestita fraza “Ai rabdare, si peria dumneavoastra se va
transforma in aur”.
Oricine, chiar si cel mai putin familiarizat cu activitatea de conducere,
stie ca un ordin al esalonului superior genereaza o multitudine de documente
secundare din partea esaloanelor inferioare. Nici nu se mai discuta acest lucru
la birocratia nemteasca, unde de foarte mult timp totul se justifica prin
hartii. Asta spune ca cele mai importante reflectari ale miturilor Holocaustului
nu se confirma sub nicio forma cu date ulterioare. In sustinerea acestei
afirmatii, va aduc alt exemplu.
Exista zeci de mii de fotografii ale lagarului de la Oswenzim. Toti au
vazut fotografiile care imortalizeaza sosirea trenurilor cu detinutii de la
Auschwitz-1. In fotografii este clara absenta personalului de paza, in timp ce
se pot vedea fetzele bucuroase ale celor in uniforma de detinut de la Oswenzim,
care cautau printre cei sositi rude sau cunostinte apropiate.
Desigur ca, sub aceste fotografii, adeptii Holocaustului au scris “cei
sositi pentru ardere in camerele de gazare”. Nicio fotografie insa nu
imortalizeaza aparitia in lagar a vreunui transport de carbuni, macar a vreunei
movile de carbuni deja datajos sau macar a vreunui loc de pastrare a carbunelui
necesar pentru arderea a milioane de oameni.
De
ce nu este cercetata de catre evrei viata din ghetto-urile Cernovitz, Proskurov,
Kremenciug, Vinnita, Jmerinka, Kamenet-Podolskyi, Minsk sau din alte zeci de
orase? Nu cumva din cauza faptului ca iudenratele (consiliile evreiesti) si
rabinatele colaborau cu nazistii, iar pe evrei nu-i terorizau deloc nemtii, ci
chiar politia lor evreiasca de sange?
In
Europa au fost infiintate in total 1.000 de ghetto-uri, in care au trait cca. 1
milion de evrei. In “Indreptarul lagarelor, puscariilor si ghetto-urilor de pe
teritoriul Ucrainei ocupate (1941-1944)”, editat in 2000 de catre Comitetul de
Stat al Arhivelor Ucrainei , sunt mentionate peste 300 de ghetto-uri, ceea ce
inseamna ca in Ucraina erau 300 de iudenrate, fiecare avand cate 10-15 evrei si
rabini cu influenta, si zeci, poate chiar sute de evrei politisti (in
ghetto-urile din Lvov erau 750 de politisti evrei).
Reamintesc faptul ca ghetto-ul era o zona de locuit, care functiona dupa
principiile de autoconducere evreiesti, pe teritoriile ocupate aflate sub
control nemtesc, unde evreii erau adusi cu forta pentru a fi izolati de restul
populatiei non-evreiesti. Organul de autoconducere era iudenratul (consiliul
evreiesc), din care faceau parte cei mai influenti oameni din oras. Spre
exemplu, in Zlocev (regiunea Lvov-ului), membri ai iudenratului erau 12 oameni
cu titlul de doctor in stiinte.Iudenratul era responsabil de activitatea de
gospodarire a ghetto-ului, ordinea si disciplina in interiorul lui fiind
asigurate de catre politia evreiasca.
Foarte adesea, in contextul Holocaustului, este mentionat ghetto-ul din
Varsovia, infiintat in 1940 si care ajunsese sa stranga cca. 500 de mii de
membri. Evreii lucrau dupa ordinele date de nemti atat in interiorul lui, cat si
in afara lui. Esalonul superior din ghetto il constituiau comerciantii de
success, contrabandistii, proprietarii si co-proprietarii de intreprinderi,
functionarii de rang inalt din iudenrat si agentii Gestapo-ului. Ei organizau
nunti extrem de luxoase, isi imbracau femeile in blanuri scumpe si le daruiau
drept cadouri briliante, pentru ei lucrau restaurante si cluburi de noapte cu
mancaruri alese si muzica, pentru ei se aduceau mii de litri de
vodca.
“Veneau bogatasi, plini de aur si briliante, acolo, la mese, cu mancaruri
alese si sub pocnetul dopurilor de sampanie, damele de consumatie cu buzele
strident rujate isi ofereau serviciile ofiterilor
corupti.”
Asa
descria o cafenea din centru Vladislav Spillman, a carui carte, “Pianistul”, a
stat la baza filmului cu acelasi nume al regizorului Roman
Polanski.
“In
calesti stateau asezati lasciv domni si doamne sclipitoare, iarna imbracati in
costume scumpe de lana, vara, cu palarii frantuzesti scumpe de
matase.”
In
ghetto erau 6 teatre, restaurante, cafenele, insa evreii se delectau in timpul
liber nu numai in institutii de acest gen, ci si foarte adesea in bordeluri
private si cluburi cu jocuri de carti, care aparusera aproape in fiecare
casa…
Coruptia si birurile din ghetto-ul varsovian ajunsesera la limite
astronomice.Membrii iudenratului si ai politiei evreiesti se imbogateau cu sume
fantastice de pe urma coruptiei si birurilor. Spre exemplu, nemtii permisesera
evreilor din ghetto sa aiba nu mai mult de 70 de brutarii, insa “la negru”
functionau peste 800. Ele foloseau materia prima adusa in ghetto prin
contrabanda.Proprietarii acestor brutarii “la negru” erau practic jupuiti de
propria politie evreiasca, de iudenrat si de
gangsteri.
Multi contrabandisti cazuti in plasa politiei deveneau agenti Gestapo,
furnizand informatii pretioase despre aurul ascuns sau activitatile bandelor de
hoti. Asa au devenit contrabandistii Kon si Heller, care au reusit sa acapareze
in mainile lor intreaga activitate de transport in interiorul ghetto-ului,
aducand-o la dimensiuni uluitoare. In vara lui 1942, ei au fost lichidati de
concurenta. Ghetto-ul din Varsovia ajunsese centrul national al tuturor
operatiunilor valutare nelegale de pe intreg teritoriul Poloniei, “bursa neagra”
a ghetto-ului fixand cursul valutar pentru toata tara.
Personal, m-a surprins un alt lucru din activitatea “bursei negre” a
ghetto-ului. Ca printr-o minune si dintr-o data, un evreu supravietuitor al
Holocaustului si-a amintit ca acolo se tranzactionau loturi de pamant din
Palestina!
Foarte interesant, de ce evreii numesc “rascoala” epurarea facuta de
nemti in aprilie 1943 a ghetto-ului varsovian, decazut in coruptie si
prostitutie? De ce evreii se tem sa spuna adevarul despre cine impotriva cui s-a
rasculat? Ca doar raidurile nemtesti au fost provocate de bandele de hoti evrei
inarmate pana in dinti, racketii si contrabandistii, care puneau in pericol
viata populatiei de rand, a batranilor, femeilor si copiilor.
Luptatorii evrei nu “s-au rasculat” deloc impotriva nemtilor, asa cum
spune istoria, ei au batut chiar in ghetto politia evreiasca si aproape tot
iudenratul, i-au omorat pe artistii teatrelor, pe jurnalisti, de mana criminala
a mafiei evreiesti pierind 59 din cei 60 de colaboratori ai ziarului “Jagev”
(“Faclia’).Ei l-au ucis miseleste pe unul din conducatorii ghetto-ului,
sculptorul si sionistul de marca in varsta de 80 de ani, Alfred Nossig.Banditii
terorizau populatia din ghetto-ul varsovian, jupuindu-i practic pe toti cu
biruri de racket.Acelora care nu vroiau sa plateasca, le erau rapiti copiii si
dusi in inchisori subterane pe strada Mil 2 si pe teritoriul intreprinderii
“Tebens”, unde erau supusi unor chinuri ingrozitoare.
Hotii luau tot, fara sa se gandeasca, si de la saraci, si de la bogati.
Furau de la mana ceasuri, bijuterii, strangeau toti banii, imbracamintea inca
buna de purtat, chiar si rezervele de mancare tinute ascunse pentru zile negre.
Bandele de hoti terorizau ghetto-ul. Adesea, in miezul noptii, bandele se
impuscau intre ele, ghetto-ul din Varsovia ajungand o jungla, unde unul se
arunca asupra celuilalt, iar strigatele evreilor napastuiti se auzeau din ce in
ce mai des.
De
trei ori, in plina zi, banditii au jefuit casa iudenratului de banii care
trebuiau sa fie folositi pentru hrana copiilor fara locuinta, ingrijirea
bolnavilor de tifos si alte necesitati sociale. Ei au jefuit iudenratul cu o
patrime de million de zloti, iar departamentul de asigurare cu 700.000
zloti.Iudenratul si-a platit contributia la timp, insa departamentul de
asigurari a refuzat.Atunci, gangsterii evrei l-au rapit pe fiul casierului
departamentului si l-au tinut ascuns cateva zile, dupa care au primit suma
ceruta. Dar numai dupa ce banditii au inceput sa se arunce asupra patrulelor
nemtesti, de abia atunci au intervenit nemtii, care nu mai suportau toata
nebunia evreilor, si, dupa cum spuneau ei, au organizat “raidul impotriva
hotilor”. S-au implicat activ si politistii evrei, cei care stiau bine locurile,
ajutandu-i pe nemti in raziile lor prin cartiere.
Nu
nemtii, ci gangsterii evrei au distrus ghetto-ul, aruncand in aer casele si
dandu-le foc cu cocktail-uri Molotov.In focul marelui incendiu izbucnit, au
pierit sute de oameni nevinovati. Nemtii au incercat sa stinga incendiul, insa
fara succes, banditii dand foc pe rand la alte noi cladiri. Despre incercarile
nereusite de minare a unei cladiri aflam din istorisirea unui luptator, Aaron
Carmi:
“Si
n-au reusit sa puna alte mine acolo. Trei dintre noi am coborat in subsol, ca
sa-l aruncam in aer. Si ce sa vezi? Zaceau pe jos toti, cu limbile scoase. Iar
eu…ce sa fac… tragedie mare!”
Un
alt luptator, Kazik Rateizer, se confesa dupa ani si
ani:
“Ce
drept aveam, noi, un mic grup de tineri din ZOB (una din bande), sa hotaram
asupra destinului multor altora? Ce drept aveam sa organizam acea rascoala?
Decizia asta a condus la distrugerea ghetto-ului si la moartea altor oameni,
care, posibil, sa fi putut ramane in viata altfel…”
Alexei Tokar pentru site-ul “Revizionismul
Holocaustului”.
Comments