Ultimat adresat lui Valentin Manoliu

Date:
11/28/2012 9:10:13 A.M. Eastern Standard Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)


D-le Valentin Manoliu, daca dvs. negati declaratiile celor doi fosti detinuti politici Nicolae Purcarea si Ion Bourceanu, asa cum apare in filmul: http://jurnalul.ro/special-jurnalul/reportaje/in-romania-securitatea-e-in-totul-un-reportaj-al-televiziunii-al-jazeera-vorbeste-despre-realitatea-romaneasca-postrevolutionara-i-629353.html, inseamna ca sunteti un dusman inversunat al anti-comunistilor si v-ati infiltrat pe langa mine doar pentru a afla ce mai este noua pe partea nationalistilor si anti-comunistilor adevarati. Va rog sa nu-mi mai scrieti ca nu faceti nimic altceva decat sa ma dezinformati decat sa ma informati corect si eu nu cumpar asa ceva. Vad ca ati sters filmele mele de pe YouTub pentru care ati incasat niste bani asa cum mi-ati cerut pentru ele. Ei bine, va ofer sansa sa le repuneti imediat pe toate inapoi asa cum au fost, pentru ca eu am muncit din greu sa vi le platesc, ca dolarii in America nu se culeg ca frunzele din copaci. In sens contrar nu-mi ramane decat sa ma adresez Justitei si Parchetului, pentru ca umblati cu inselatorie, stoarcerea ilegala de bani, frauda si escrocherie.  Aveti zece zile la dispozitie sa alegeti din doua una, altfel ma veti cunoaste asa cum trebuie ca om, iar lumea va va cunoste public ceea ce suntei cu adevarat. Si sa stiti ca nu glumesc, pentru ca mie nu-mi arde de glume si nici nu ma joc de-a politica cum joci baba-oarba. Va rog sa nu va mai dati drept frate cu mine ca dvs. nu suntei nici un frate si nici camarad de arme cu mine de vreme ce mi-ati sters adevarul pe care l-am spus in filme despre conspiratia judeo-sionisto-masono-comunisto-crestino-masonica, precum si despre suferintele indurate sub regimul dictaturii comuniste si activitatea mea nationalista, ci suntei pe invers si aceasta rezulta din faptul ca v-ati dat singur  arama pe fata.

 

Dr.Constantin Burlacu

Comments

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928