A 5-a Scrisoare Deschisa adresata PPP-lui.

Subject:
A 5-a Scrisoare Deschisa adresata PPP-lui.
Date:
3/17/2012 9:01:49 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:
CC:




Sent from the Internet (Details)

A 5-a Scrisoare Deschisa adresata PPP-lui.
D-lui Cariolan Grigore Baciu
Presedinte al Partidul Pentru Patrie
Str.Veseliei, Nr.21, Sector 5
Bucuresti,cod postal 052165,Romania
Tel: 0731.807.061/0765.698.836/0744.560.815

Stimate Domnule Cariolan Grigore Baciu,

Afland ca sunteti presedintele Partidului Pentru Patrie/Totul pentru Tara din Romania si avand convingerea ca sunteti un om serios si la locul dvs. adresez a 5-a Scrisoare Deschisa PPP, personal dvs., de la care sper sa primesc un raspuns concret si civilizat. Sper ca nu-i nevoie sa repet despre ce-i vorba, ca cunoasteti foarte bine situatia din scrisorile mele precedente. Am fost informat ca ati fost si ati ramas legionar, ati facut parte din rezistenta nationala anti-comunista, fapt pentru care ati avut de suferit ca detinut politic in inchisorile comuniste din Romania. Pana aici totul este in regula si aveti toata lauda si cinstea din partea mea. Dar va rog sa-mi raspundeti, cum explicati faptul ca, in organizatia dvs. de conceptie politica legionara, au penetrat tot felul de elemente dusmanoase, inculte si teroriste care-i insulta si ameninta in mod grosolan pe nationalistii romani autentici, inclusiv pe mine ?

In statutul de functionare al PPP-lui se spune clar, citez: “…Este o organizatie intemeiata pe Disciplina si Ordine morala. Suntem adeptii actului creator si respingem polemicile sterile…PPP este singura forta politica ce continua in mod legitim spiritul Rezistentei Nationale Anticomuniste...” Cum poate sa pretinda in mod absurd PPP-ul ca, este o „organizatie intemeiata pe Disciplina si Ordine morala „ care „respinge polemicile sterile”  si „este singura forta politica ce continua in mod legitim spiritul Rezistentei Nationale Anticomuniste”, daca reprezentatul PPP-lui din Arad, Ariel Iacobini, insulta ca un birjar, ii ameninta pe patriotii anti-comunisti si este in slujba sionismului globalist si al Israelului, nu in slujba intereselor nationale ale Rasei, Natiei si Patriei noastre ?  Acest incult , care se da drept „medic psihiatru” si da false diagnosticuri romanilor sanatosi si cu iubire de Neam si Tara, nici nu stie bine romaneste si in loc de „mars” a scris „marsh”. Apoi el vorbeste cu  „ma gunoiule” care de fapt este un parazit si gunoi al umanitatii ?!

Avand halucinatii de debil mintal, mi-a spus ca sunt “bolnav psihic” cum este si “echipa de securisti schizofrenici din Romania!” Cine i-o fi dat diploma de “medic psihiatru” de da aceste false diagnosticuri, atat mie, cat si SRI-stilor, cum se numesc mai nou securistii din Romania, nu stiu, dar eu cred ca el este mai degraba un pacient decat “medic psihiatru”. Zice ca sunt “las”, probabil pentru faptul ca inca nu l-am pus cu botul pe labe, dar eu nu uit si nu iert pe nimeni. Nu stiu ce etate are si care sunt faptele lui si ale parintilor lui contra regimului dictaturii comuniste, de ma face pe mine “las”. Insa vreau sa scot in evidenta ca; datorita urmaririi si persecutiilor indurate de mine in Romania, am fost nevoit sa-mi parasesc plaiurile si meleagurile natale ale lui Eminescu de la Botosaniul meu drag si sa traiesc cativa ani buni in Arad, unde acesta este acum mare scula “legionara” a PPP-lui. In anul 1978, aflandu-ma cu serviciu in comuna Vladimirescu, judetul Arad, am fost arestat de catre comandantul adjunct al Consiliului Securitatii Statului din judetului Arad, Col.David si am fost anchetat in beciurile securitatii din Arad, de catre acest securist jidan si de catre un alt securist jidan, Col.Roman,  pentru motive politice anti-comuniste si mai cu seama pentru difuzarea prin postul de Radio Europa Libera, a unor scrisori semnate de mine contra regimului dictaturii comuniste. Daca acest Ariel Iacobini a fost asa grozav, iar eu sunt considerat de el “las”, a avut el curajul, ori parintii si bunicii lui, sa ridice cel putin un deget contra regimului tiraniei comuniste ?
 
            Mai departe, acest impostor fanatic a spus “deie Dumnezeu sa ne intalnim fata in fata, sa-ti scot fumurile din cap!” si ca “Da-mi Doamne putere sa muncesc sa-mi pun bani de avion de-o parte ca sa pot sa-ti desfac pusca aia din mana in bucati in timp ce te calc cu bocancii pe fata!”. Eu cred ca acest imbecil nu prea stie cu cine are de a face, de crede ca, daca n’am avut teama de securitate, ori de alte forte oculte mult mai periculoase decat securitatea, am teama de un molan ca el, nu-i asa ? Avand  intentii teroriste si criminale, ii garantez ca nici nu iese bine dintr-un aeroport American ca si este arestat de FBI. A arestat FBI-ul agenti ai Mossadului si mari fanatici sionisti care m-au amenintat ca ma impusca si-mi pun bomba la casa, dar nu pe acest netrebnic care zice ca numai numele care-l poarta  este jidanesc. Si nu-i exclus ca, chiar autoritatile romane sa ia masuri impotriva atitudinii lui teroriste si criminale.  Iar acum la drept vorbind, la cati le-a scos “fumurile din cap” ori i-a calcat cu “bocancii pe fata!” acesta individ, ori alti membrii ai PPP-lui, inclusiv dvs. celor care au distrus economia nationala, au inglobat tara in miliarde de euro datorii,  au inrautatit nivelul de trai, au lasat populatia tarii fara locuri de munca, pensionarii fara pensii,  bolnavii fara asistenta medicala si medicamente, iar copiii tarii pe drumuri ? Ma numar printre cei mai aprigi luptatori pentru libertate din exil, care am actionat pe toate caile pentru zdrobirea dictaturii comuniste si ca poporul roman sa fie liber, dar se pare ca, foarte multi romani, inclusiv unii din PPP, nu merita sa se bucure astazi de libertate si democratie, pentru ca nu stiu sa respecte si aprecieze lupta celor care si-a pus tineretea si viata in pericol, ca ei sa fie liberi. Dar nu-i nimic, vorba proverbului “Nemultumitului, Dumne-ZEU ii ia darul”, iar orice greseala mai devreme ori mai tarziu se plateste.
 
Nu sunt singurul nationalist si anti-comunist roman care sunt calomniat, insultat si amenintat de acest mare “legionar” al PPP-lui Ariel Iacobini si de alti din anturajul lui. Spre exemplu:
“Cel care a creat acest "blog" este catelusul lui George Roncea si se numeste ARIEL IACOBINI , detine acest IP = 79.113.225.143 ARAD , el a clonat numele dupa contul de youtube user/SfCredintaOrthodoxa pe care agentii sionisti JIDF / ROUIDF + oamenii sistemului ai masoneriei (anti-ortodoxie) au misiunea sa-l compromita , la fel cum vor sa compromita si anumiti useri de bine expusi acolo pe lista intentionat printre impostori si neaveniti, aceasta tactica e o diversiune securistica de discreditare a unor persoane asociindu-le imaginea sau identitatea cu altii , face acest lucru si pe YouTube si pe FaceBook !
El are id de youtube user/sektorrules, de facebook "Sektor Cyrax" , "Ariel Iacobini" (+ multe alte conturi clone incognito "Gheorghe Nica" sau cu nume arabesti, etc), individul este convertit la Islam si face parte din masonerie de rit anglosaxon (lacheu de grad mic) asa cum singur se lauda la Victor Roncea pe site sub articolul "Despartirea de un frate" unde si acolo face diversiune in favoarea masoneriei , plus de asta este inscris/intrus/membru de vaza si in FUNDATIA ION GAVRILA OGORANU si sef de filiala in PARTIDUL PENTRU PATRIE filiala ARAD.(…)
Ei activeaza in masonerie cu grade mici sau platiti de asociatii masonice pentru activism online si pentru ONG-uri sioniste, cu care vor sa stoarca bani si fonduri din Romania, pe motiv ca starpesc ei "antisemitismul" si "rasismul" (pe care tot ei le provoaca din conturi si bloguri false/clone), la fel se infiltreaza in partidele nationaliste sau organizatiile, grupurile nationaliste de unde furnizeaza informatiile mai departe ....binenteles ca vor nega asta apeland la tactica "hotii striga hotii", mare grija, nu aveti incredere in astfel de indivizi cu interese oculte si meschine care lovesc in compatriotii lor doar pe motivul ca aceia le demasca sefii sau ca nu activeaza si ei in gruparile lor, mai mult de atat ei isi expun cu dezinvoltura identitatea pentru ca sunt protejati de sistem !”
2). Fata din Dacia, Ecaterina Dochian pe Web-setul ei http://madeinromaniatv.blogspot.com/2011/08/in-atentia-igp-si-sri-george-roncea.html, a spus urmatoarele:
In atentia IGP si SRI - George Roncea , Codrut Burdujan , Ariel Iacobini = grup crima organizata. George Roncea (Bucuresti), Codrut Burdujan (Constanta) , Ariel Iacobini (Arad) = grup crima organizata pe facebook/youtube, vanzare, promovare arme albe letale denumit:
"ARME ALBE PENTRU ZILE NEGRE" :
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.170943929592732.35278.100000313779326&type=1#!/groups/183406958348632/
plus distribuire materiale de sorginte nazista cu care instiga si invata pe oricine confectionarea de bombe si incendiare.
In atentia IGP, SRI, sa se sesizeze din oficiu pentru combaterea acestor acte teroriste care ating siguranta nationala, respectiv siguranta cetateanului si ordinii publice.”
Referitor la blogul ei,Ecaterina Dochian a tinut sa precizeze ca:
Acest blog a luat nastere in urma miilor de denigrari,intimidari,amenintari,la care am fost supusa (din 2006 pana in ziua de azi...nu credeti ca si rabdarea mea are o limita?). Aici voi RASPUNDE si expune pe cei care ma ameninta si calomniaza fara pic de constiinta,fara niciun Dumnezeu!Eu nu am nimic cu nimeni,ma lasati in pace daca vreti ca nici eu sa nu reactionez,nu uitati ca actiunea naste re-actiune! Momentan blogul "este in constructie",activitatea mea este doar pe youtube unde din 2006 promovez valorile româneÅŸti,românii de valoare,România ÅŸi lupt pentru interesele românesti ale românilor si asta benevol in memoria strabunilor mei pentru ca sacrificiul lor sa nu fi fost in van.YouTube doar, adica unul si bun.Parte din timpul meu liber mi l-am dedicat voluntar si nonprofit crearii de filmulete pentru promovarea Romaniei si valorilor nationale,se pare ca unii doresc sa ma elimine din mediul YouTube,promovarea nationalismului si valorilor romanesti in mod civilizat si frumos,supara anumite cercuri oculte de interese anti-romanesti.”
“Prin perseverenta, nu m-am lasat intimidata de ei si amenintarile, denigrarile, tacticile staliniste prin care incearca sa ma "elimine" (precum au si declarat-o in mod public) sa ma compromita in spatiul online pentru a ma obliga prin teroare psihica sa renunt, m-au hartuit, insultat pe mine si prietenii mei, mi-au creat profile de facebook false cu pseudonimul sau numele meu, bloguri anticrestine sataniste semnate cu numele meu, profile false de yahoo, google, pagini de facebook, identitati false, comentarii cu instigari la omor, ura de rasa, fascism, scrise cu pseudonimul si numele meu, totul pentru a ma discredita si a demonstra lumii si celor care ma apreciaza cat de nenorocita si fascista/legionara as fi eu !
Am reusit prin contestatii facute la google, facebook, youtube , sa-mi recuperez o parte infima din ce am pierdut, iar cu ajutorul unor prieteni din IT sa localizez persoana/ele care scriu comentarii mizerabile naziste instigatoare la ura de rasa si omor, ei sunt un grup intreg care lucreaza 24/24h impreuna si in schimburi fiind platiti de ONG-uri anti-romanesti pentru a compromite patriotii, in mod special pe cei mai activi si apolitici, pe cei de bun simt care nu le pica lor in plasa diversiunilor, manipularilor, extremismului ! Ei se chinuie cu orice pret , fara pic de scrupule , reguli, morala, etica, constiinta, sau vreun Dumnezeu, prin tactici si manevre de tip securistic-tortionar-bolsevic-satanice "scopul scuza mijloacele", sa demonstreze cum ca ar exista in Romania printre nationalisti si patrioti, bestii extremiste, nazisti, fascistoizi, cre(s)tini-ortodocsi fundamentalisti teroristi, tocmai de aceea pentru ca nu au gasit nimic incriminator la adresa mea sau a altora din anturajul meu, comentarii extremiste fundamentaliste, au inceput sa le fabrice ei prin crearea de zeci de profile, bloguri, pagini, din care scriu isteric , zilnic 24/24h , sistematic, in numele meu (procedeu denumit "false flag", au si conturi de nazisti cu slogane scrise isteric "moarte jidani,tigani,unguri" pe care le atribuie tot romanilor si chiar mie) si asta dupa ce mi-au cenzurat si eliminat o gramada de conturi de youtube, facebook, chiar si blogul asta, toate de bun simt care promovau un patriotism crestin-ortodox de bun simt fara prozelitism sau extremisme, doar promovarea adevaratelor valori romanesti, romanii de valoare si talentati in diferite domenii, muzica, folclor, istorie, sport, inventatori, expunerea de documente/documentare, articole, informatii, totul din surse serioase si probate oricand!”
3). Tanarul nationalist Alexandru Suditoiu din Petrosani, pe web-setul sau http://alexandrusuditoiu.wordpress.com/tag/evelina-negara/ a spus despre un alt reprezentat al PPP-lui si conectiile PPP-lui cu securistii umatoarele:
„Se pare că ÅŸobolanii de tastatură au intrat din nou în acÅ£iune. După ce au încercat să-l umilească pe un camarad din ConstanÅ£a ,căruia i-am luat apărarea, aceÅŸti ÅŸobolani frustraÅ£i sau gândit să mă atace ÅŸi pe mine. Nu am alte aÅŸteptări de la niÅŸte persoane care-ÅŸi trăiesc viaÅ£a doar pe internet, dar totuÅŸi nu credeam că ei se pot deda la atâta lipsă de onoare ÅŸi de demnitate cum au făcut în cazul de faţă.
Blogul de mai sus este administrat de către trei persoane, respectiv Angheloiu Marius, Roxana Iancu ÅŸi Evelina Negara. Cel dintâi nu este nimeni altcineva decât FOSTUL lider al PPP Tg. Jiu pe care am avut ghinionul să-l cunosc personal ca să-mi pot forma o opinie despre acest individ cu probleme patologice la cap. La oră actuală Angheloiu îşi formează propria lui ”MiÅŸcare Legionară” în judeÅ£ul Gorj, criticând orice altă organizaÅ£ie fiindcă, în opinia lui, nimeni nu face nimic doar el este ”Marele Legionar”. El vorbeÅŸte de onoare, dar în mod evident nu are aÅŸa ceva. Bine-nÅ£eles trebuie să argumentez cum am dedus că Angheloiu este proprietarul blogului, în cazul de faţă îi foarte simplu pentru că Angheloiu Marius are un obicei de a folosi expresia ”putzifer” cât ÅŸi alte cuvinte găsite pe acel satanist. Ä‚ÅŸtia sunt ”legionarii” Gorjului ? Liderul grupului ”Corneliu Zelea Codreanu” ? Tot el a fost primul om care ma informat când a apărut acest blog ca din senin, a fost primul care a ÅŸtiut ce-i cu blogul respectiv.
Nu am făcut acest articol din cauză că le-aÅŸ da o minimă atenÅ£ie acestor indivizi, ci pentru ca oamenii să fie conÅŸtienÅ£i de ce specimene pot să se ascundă pe internet sub identitatea falsă de ”naÅ£ionaliÅŸti” . Camarazi sunt doar cei care vin cu voi undeva, pe care-i cunoaÅŸteÅ£i în viaţă reală ÅŸi în nici un caz oamenii pe care-i cunoaÅŸteÅ£i doar pe internet. Pe Angheloiu l-am cunoscut ÅŸi am văzut că suferă de câteva probleme patologice la cap, am văzut că-i un osos crăcănat tot timpul ÅŸi că-i incapabil să formeze un cuib legionar autentic, dar nu mă aÅŸteptam la atâta lipsă de onoare. Odată m-am trezit dimineaÅ£a ÅŸi am intrat pe calculator ca să fiu adăugat într-o conferinţă pe skype de Angheloiu, în conferinţă am avut surprinderea să văd că acest Angheloiu era în discuÅ£ie cu Roxana Iancu ÅŸi Evelina Negara, pe lângă asta Angheloiu face toată ziua milioane de grupuri pe facebook, grupuri pt. înjurături mai exact, deci cam asta îi ocupaÅ£ia lui. Un ratat! Atâta tot!
ÃŽn momentul de faţă ei publică numerele noastre de telefon pe internet ÅŸi ne ameninţă cum consideră ei de cuvinţă. Doamna Evelina a scris că ne va da în judecată la CEDO ( pentru ce ? ) ÅŸi că o să ne trezim cu autorităţile din Basarabia peste noi… bine. Domnul Angheloiu spunea că doreÅŸte să vină la PetroÅŸani să ne întâlnim din nou, eu îl aÅŸtept cu mare drag! Este plăcut să ameninÅ£aÅ£i ÅŸi să jigniÅ£i minori de 16 ani dl. Angheloiu ? Să le faceÅ£i informaÅ£iile publice ? Nu am ce să zic decât faptul evident că sunteÅ£i un nimeni! Până ÅŸi ÅŸedinÅ£a de lansare a filialei PPP Tg. Jiu ( un cuib eliminat pentru că era înfundat cu securiÅŸti ) a fost un eÅŸec total. Voi depuneÅ£i legământul legionar la televizor, nu sunteÅ£i în stare să faceÅ£i un salut corect, fumaÅ£i ÅŸi beÅ£i cu Biblia ÅŸi portretul Căpitanului lângă voi în faÅ£a camerelor… jalnic. AduceÅ£i un individ din BucureÅŸti care săracul nici măcar nu se poate exprima ÅŸi îl lăsaÅ£i să vorbească. Sfatul meu este să vă daÅ£i la fund până nu vă ruinaÅ£i singuri. Nu ÅŸtiÅ£i ce faceÅ£i…”
4).   In comentariul datat din 31.08.2011 aparut in Web-setul
http://www.frontpress.ro/?p=18820, ROMAN PATRIOT a scris:
“Aplaud interventia de bun simt a lui Vasi(singura) care a pus punctul pe i !
In rest nici nu ma puteam astepta la altfel de reactie din partea lui Florin Dobrescu si a lacheilor sai meschini si fara verticalitate….n-a mai scris cu pseudonimul ‘Alex’…dar a revenit plin de spume “un director”…ei nu suporta critica, nu fac fata unui dialog civilizat si argumentat, se umfla in pene la poze si abunda de autosuficienta cu descrieri de genul “prestigiosi,intrunire cu fast(ca manelistii)”….”dintre toti ai nostri nu a fost prezent decat un singur om. Un singur om s-a luptat pentru Rosia Montana si pentru cauza noastra, a romanilor. Acela a fost Florin Dobrescu. El singur ne-a reprezentat pe toti. Felicitari !!! In rest….RUSINE !!!” >>>>> adica toti ceilalti de acolo si toti ceilalti nu exista ??? Exista UN SINGUR OM…SI ACELA E FLORIN DOBRESCU, presedintele general al Republicii Socialiste …..deci ati insultat toti ceilalti romani de fata si restul care sustin cauza…asta una la mana, doi la mana, atunci cand acesti ratati nu au argumente incep sa bage etichetari de stil stalinist comunistoid…sunteti pe aceeasi linie cu comunistii VOI bai papagalilor, numai aia etichetau si aruncau cu denigrari si calomnii fara acoperire pe “concurenta”….cu asa oameni nici nu ma mira ca acest sobolan rosu care insulta alti patrioti , A FOST SINGUR ACOLO …
Si ca sa-ti vorbesc pe limba ta Florine/Alex-un director (ce penibil…asta DA id penibil si manelistoid), hai sa facem o intelegere ca sa nu mai scriem tampenii si sa nu te mai lungesti si cu restul care urmeaza “tigan, bozgor, jidan, agent tarfa, platita, rus, sionist, musulman” si ce mai aberati voi de obicei catre cei care au ceva de spus si voua nu va convine , uite, prinsoarea e asta pe limba ta:
1. Daca eu sunt “comnunist filo kagebe / GO-NO-RE E sionist filo rus cu fonduri de la sefii care ma pun sa scriu tampenii” (nu toti sunt platiti ca voi ca sa scrie mizerii despre altii zi si noapte), deci daca eu sunt toate astea, sa-mi moara toata familia, mama, tata, copiii, tot neamul, sa raman fara ochi, picioare sau maini.
DAR
2. Daca eu NU sunt “comnunist filo kagebe / GO-NO-RE E sionist filo rus cu fonduri de la sefii care ma pun sa scriu tampenii” …sa-ti moara toata familia, mama, tata, copiii, tot neamul, sa ramai fara ochi, picioare sau maini?
Eu sunt de acord cu asta , batem palma !
Valabil pentru TOTI care denigreaza in felul asta alti patrioti romani doar pt faptul ca SUNT PATRIOTI si-si spun pe fata parerile, inclusiv FLORIN DOBRESCU si lacheii sai ARIEL IACOBINI (Sektor_Cyrax = sektorrules = zeci de clone cu care denigreaza si baga intrigi de genul “un director”), Vyck , Alex.
V-a batut Dumnezeu o data si tot nu incetati !
Florin Dobrescu, nu este deloc onorant sa pui pe altii sa injure femeile, sa le denigreze si calomnieze, sa le inventeze nume, etnii, ocupatii, te-am rugat civilizat de mai multe ori sa le spui lacheilor sa inceteze cu atacurile astea meschine, intrigile si insultele trimise prin mesaje private, prin mailuri si postate ca disperatii pe conturile tuturor…faptul ca nu-i pui frana mincinosului perfid ARIEL IACOBINI (seful tau de filiala Arad) , denota ca esti din acelasi aluat, astept scuzele de rigoare (stii tu unde) si incetarea mizeriilor fara fundament la adresa persoanelor nevinovate, ba mai mult victimele voastre ! Chiar atat de bolnavi, maniaci sunteti incat nu puteti inceta ? Nu puteti sa ignorati persoanele fara sa loviti marsav sub centura ? Nu veti inceta, bine atunci, nici eu nu voi inceta, tot google-ul/mass-media, va fi plin cu numele FLORIN DOBRESCU si cum foloseste el fondurile membrilor, donatiile naivilor , aia 2% (pe care si eu ti i-am donat) in contul sau unic si personal , cum a pus monopol pe sediul partidului si s-a mutat cu familiile acolo cu purcel si catel, cum foloseste banii si sediul in scop personal…si muuulte, muulte altele…”
5). Referitor la Florin Dobrescu,un patriot nationalist din Iasi, Grigore Butnaru, a spus urmatoarele:
“…Florin Dobrescu de la Partidu Pentru Patrie a scris o carte la editura Sanziana,care-i editura lui personala, de unde multi membrii PPP,cu siguranta ca si Evelina Negara asta, au aflat si citit versiunea lui Dobrescu privind legatura lui Sima cu aliatii.
In cartea asta Dobrescu vorbea exact ce scrie mai jos,adica ca legionarii au fost in lagare si victime ale lui Hitler,iar apoi au colaborat cu americanii si NATO. Evelina Negara vad ca simpatizeaza comunistii,insa nu ma mira,ca acolo se da comunista,in Romania ,legionara,pe internet si nazista… Vad ca astia ai lui Dobrescu vorbesc la unison pe aceleasi voci….”
6). Pe Web-setul PPP-lui http://analize-si-fapte.com/2008/03/19/o-carte-neobisnuita-%E2%80%9C1950-horia-sima-leaga-romania-de-nato%E2%80%9D/  Florin Dobrescu si-a elogiat cartea “1950 --Horia Sima leaga Romania de N.A.T.O.” si a afirmat urmatoarele: 
„O carte neobisnuita : “1950 – HORIA SIMA LEAGA ROMANIA DE N.A.T.O.” Editura SANZIANA anunta aparitia cartii “1950 – HORIA SIMA LEAGA ROMANIA DE N.A.T.O.”, crestomatie ce reuneste intre aceleasi coperti documente privitoare la colaborarea dintre structurile militare franco-americane si Miscarea Legionara, intre 1949 si 1953.
Desi dupa 1990 au aparut si in tara lucrari care au tratat acest subiect, se constata ca sunt totusi putini cei care stiu ca a existat o colaborare intre Miscarea Legionara si fortele militare care in acele momente puneau bazele aliantei nord-atlantice, ca in anii terorii staliniste, avioane americane au strapuns Cortina de Fier, parasutand in Romania legionari instruiti in vederea constituirii unor structuri de Rezistenta anticomunista. Dupa cum multi se intreaba cum a fost posibila o colaborare intre SUA, bastion al democratiei si Garda de Fier, organizatie asupra careia multi autori neiubitori de Adevar, formati in spiritul vechilor sabloane, cotinua sa arunce acuzatii neinsotite de suport stiintific, precum acelea de antisemitism ori totalitarism.
Si totusi, aceasta colaborare a existat, cu acordul conducerii Miscarii Legionare, precum si a presedintilor american Harry Truman si respectiv francez, Vincent Auriol.
Scrisori ale unor lideri legionari, alaturi de fragmente din lucrari precum „La destinee du Nationalism” (Horia Sima, Paris, 1951) ori „Exilul amar” (Filon Verca), declaratiile fostului secretar-general al Miscarii Legionare, Mircea Dimitriu, el insusi coordonator, din partea Miscarii, al colaborarii cu serviciile secrete militare franceze si americane, stenogramele procesului din octombrie 1953, in urma caruia au fost executati de comunisti legionarii parasutati, documente privind exonerarea Garzii de Fier la Tribunalul de la Nurnberg, declaratiile oficiale facute in 1945 de Iuliu Maniu cu privire la Legiune, reflectarea in presa comunista din RPR si in cea din Lumea Libera, iata o parte din documentele care il transpun pe cititor in contextul real politic al vremii, ce a creat conditiile acestei colaborari.
In aceasta perioada cand, gazduirea de catre capitala Romaniei a Summitului NATO va face sa se vorbeasca poate mai mult decat oricand pe aceste meleaguri de Alianta nord-atlantica, consideram ca se cuvine sa fie pomenite si numele acelor tineri romani care au renuntat la devenirea lor personala si, parasind Lumea Libera, si-au sacrificat viata pentru Libertatea natiunii lor, aducand atunci, in 1950, adevarata Romanie, in acest pact militar.
Dorinta punerii la dispozitia publicului romanesc a unor documente despre o pagina de istorie care, la noi, se afla inca sub semnul ineditului – iata mobilul acestei aparitii editoriale.”
 
7). Mai jos prezint ultimele mesaje primite de la “legionarul” cu nume biblice jidaneste Ariel Iacobini, reprezentatul PPP-lui  din Arad. Aceasta bestie ordinara, din lipsa de dovezi si argumete concrete si logice impotriva mea, desfasoara o inversunata campanie de defaimare mea. “asta denota ce fel de animal esti, dinozaur de pe vremea lui ceascu trimis in USA sa toarne si sa dea note informative despre romanii legionari refugiati...” a spus Ariel Iacobini care zice ca nu-i “evreu sionist” si n’are ‘nici o legatura cu evreii”, dar actioneaza impotriva mea cu metode si procedee sionisto-masono-comuniste pentru a ma compromite, injure si ameninte. Din cate am inteles seful sau, Florin Dobrescu a cercetat arhivele securitatii si le cer la amandoi sa prezinte dovezile si notele din care sa rezulte ca eu “ am fost trimis in USA sa torn si sa dau note informative despre romanii legionari refugiati…” Daca nu pot proba cele afirmate impotriva mea, inseamna ca sufere de megalomania si schizofrenie si sunt niste mincinosi si paranoici, care fac in zadar umbra pamantului.
Subject:
Re: A 4-a Scrisoare Deschisa adresata PPP-lui.
Date:
3/4/2012 5:24:27 A.M. Eastern Standard Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

marsh ma gunoiule
………………………………………………………………………………..
Subject:
Re: A 4-a Scrisoare Deschisa adresata PPP-lui.
Date:
3/4/2012 5:40:43 A.M. Eastern Standard Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Din punctul meu de vedere nu ai facut nimic pentru Romania, esti un zero barat, un las emigrant si asa vei ramane pana vei muri, du-te fa-ti un control psihiatric ca nu ma impresionezi, las ai fost si las vei ramane, cu porcarii aruncate pe mailuri fix ca echipa de securisti schizofrenici din Romania!
deie Dumnezeu sa ne intalnim fata in fata, sa-ti scot fumurile din cap!
…………………………………………………………………………………
 
Subject:
Re: Priveste ... si ia aminte !
Date:
3/12/2012 12:09:43 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Dumneata esti bolnav psihic
…………………………………………………………………………………..
Subject:
Re: Priveste ... si ia aminte !
Date:
3/13/2012 4:15:19 P.M. Eastern Daylight Time
From:
To:




Sent from the Internet (Details)

Esti bolnav psihic deoarece esti un megaloman, prieten cu gasca de schizofrenici paranoizi si pe de-asupra mai esti si mincinos deoarece ma faci evreu sionist desi nu am nici o legatura cu evreii poate decat numele care se regaseste si in Biblie, asta denota ce fel de animal esti, dinozaur de pe vremea lui ceascu trimis in USA sa toarne si sa dea note informative despre romanii legionari refugiati...Da-mi Doamne putere sa muncesc sa-mi pun bani de avion de-o parte ca sa pot sa-ti desfac pusca aia din mana in bucati in timp ce te calc cu bocancii pe fata!
………………………………………………………………………………...
 
Dupa cum rezulta din declaratia lui Florin Dobrescu, cele inserate in cartea “1950 – HORIA SIMA LEAGA ROMANIA DE N.A.T.O.” se bazeaza pe speculatiile vehiculate de Horia Sima si ciracii lui, nu pe dovezi din arhivele  NATO-lui si Pentagonului.  NATO care a fost fondat de catre tarile din Europa de Vest, in care au bantuit la putere partidele de stanga – comuniste si socialiste—n’a fost in stare sa traga un singur cartus asupra Cortinei de Fier comuniste. Acum insa, dupa ce regimurile comuniste din Europa de Est s-au prabusit, se da mare forta militara in Afganistan, Irak, Pakistan, Libia, Siria si in alte tari arabe care se opun amenintarilor teroriste si criminale ale Israelului.  Faptul ca la inceput NATO si americanii s-ar fi folosit de unii legionari din exil, mai cu seama din anturajul lui Horia Sima, care l-a asasinat bestial pe Prof. Nicolae Iorga, o mare somitate intelectuala a neamului romanesc si a  incercat sa-l asasineze pe Maresalul Ion Antonescu, Benito Mussolini si Adolf Hitler, n’am nici o indoiala. Pai si cu membrii organizatiei Al Qaeda, americanii au avut mari intelegeri, mai cu seama de a lupta in Afganistan impotriva URSS-lui, iar mai nou NATO si americanii suporta financiar si cu armament membrii organizatiei  Al Qaeda in Libia si Siria, iar dupa ce se folosesc de ei si-si ating scopul ii vaneaza ca pe iepuri.
 
Din cate mi-a povestit comandorul Patru, cel care i-a parasutat pe legionari in Romania, acestia au fost tradati fortelor de securitate de insusi Horia Sima, care pretindea ca i-a trimis acolo sa intareasca rezistenta anti-comunista. Pai daca s-a dat asa mare comandant legionar, de ce n’a fost parasutat si el, sa mearga in fruntea camarazilor, cum procedeaza orice conducator de ostire, ci a stat la adapost de orice pericol in occident ? Printre cartile scrise de Horia Sima se numara si una intitulata „Tehnica de lupta contra comunismui”. Iata cine a indraznit sa ne dea noua luptatorilor si patriotilor anti-comunisti lectii despre tehnica de lupta contra comunismului, unul care in viata lui, n’a luat si n’a dat nici o palma comunismului. Dimpotriva, Horia Sima a fost cel care a lovit miseleste pe la spate in Corneliu Zelea Codreanu pentru a-i lua locul, s-a opus masurilor severe impotriva jidanilor care promulgau comunismul si asupreau si exploatau sangeros poporul roman, le-a ordonat legionarilor sa traga in Armata Romana, a sabotat razboiului contra Imperiului Diabolic Comunist si pentru reintregirea neamului,  a distrus Miscarea Legionara si Garda de Fier si a luptat contra fascismului si nazismului, motiv pentru care a ajuns in lagarele germane, alaturi de jidani, tigani, homosexuali, masoni, comunisti si alti teroristi si criminali ai umanitatii.
 
Referitor la Tribunalul de la Nurnberg, Horia Sima n’a fost judecat de catre acest tribunal, de teama de a nu fi deconspirat, ca a fost omul conspiratiei internationale bolsevico-sionisto-masono-comunista, nu ca Miscarea Legionara si Garde de Fier ar fi fost sfinte, un fenomen unic in Europa, cum vorbesc unii  de parca „Nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i miroasa”. Nu stiu ce vrea sa arate Florin Dobrescu, cand a amintit despre „declaratiile oficiale facute in 1945 de Iuliu Maniu cu privire la Legiune” dar la procesul intentat de comunisti lui Iuliu Maniu, acesta a spus ca a facut alianta legionaro-taranista in 1937 cu Corneliu Zelea Codreanu cu scopul de a le schimba legionarilor mentalitatea si mai cu seama de a le spulbera ideile si  principiile lor nationaliste, si aduce pe calea „democratiei occidentale”. Daca Corneliu Zelea Codreanu, ar fi stiut atunci gandurile si scopurile lui Iuliu Maniu si ca de fapt, a facut un pact de neagresiune electorala cu diavolul, mai mult ca sigur, nu mai ajungea Iuliu Maniu si taranistii sa  infaptuieasca impreuna cu liberalii, comunistii si ex-regele Mihai actul tradarii si rusinei nationale de la 23 August 1944.
 
Asadar, ceea ce afirma Florin Dobrescu in lucrarea sa, se bazeaza pe falsuri inventate de catre Horia Sima, cu scopul de a lasa impresia ca NATO si americanii, nu mai puteau de dragul anti-comunistilor si mai cu seama al legionarilor cu care ar fi  „colaborat”, desi au fost si sunt cotati, chiar si de catre legile actuale din Romania, ca fiind o organizatie de tip fascist. Dupa felul cum rescrie istoria acest Florin Dobrescu, ar fi bine sa se ia de mana cu Aurel Vainer, reprezentatul istraelitilor in Parlamentul Romaniei ca si acest impostor  face propaganda anti-fascista, dar refuza cu incapatinare sa recunoasca ca de fapt jidanii, isrelitii, evreii ori cum se mai numesc acestia sunt cei mai mari anti-semiti din lume si acesta lucru este dovedit prin fapte, nu prin speculatii.
Este foarte adevarat ca nationalistii romani, atat cei cuzisti cat si cei legionari n’au fost impotriva jidanilor din motive rasiale, ci in primul rand pentru ca jidanii au creeat comunismul si nu numai ca au intentionat, dar nu s-au lasat pana nu l-au instalat in Romania si au comis holocaustul rosu impotriva poporului roman. Iar in al doilea rand, cuzistii si legionarii, au fost impotriva jidanilor din motive economice pentru ca ei, prin ghesefturi, specula, camata, frauda, inseleciuni  si escrocheii au ajuns sa puna mana pe 75% din bogatiile tarii noastre, si au incercat sa transforme Romania in Judeland, asa cum se spune in cartea „Romania ca o prada” scrisa de Col.Radu Theodoru, ori „Marea Conspiratie Evreiasca” scrisa de Traian Romanescu. Adevarul este ca toti ambasadorii Stalelor Unite in Romania au fost jidani, iar misiunea lor este sa-i protejeze pe marii calai comunisti care in majoritatea lor au fost jidani de origine si sa impiedice sub orice forma revenirea nationalistilor si a oamenilor de dreapta la putere, iar cine nu-si da seama de aceasta ori este naiv si idiot, ori este in slujba suprematiei globaliste sioniste.
 
Unchiul meu, Ion Burlacu, care a stat 9 ani ca prizonier de razboi in gulagul sovietic in urma tradarii de Neam si de Tara infaptuita de fostul rege Mihai si partidele asa-zise „istorice”,si care a fost in tara arestat si intemnitat de nenumarate ori pentru activitate legionara si anti-comunista, avea o vorba inteleapta si anume: „Daca americanilor le-ar fi pasat de suferintele poporul roman indurate sub regimul tiraniei comuniste, daca pe ghenuchi si pe coate  veneau si tot ajungeau sa elibereze Romania de sub dictatura judeo-comunista”. Dar n’a fost sa fie asa, ci am venit noi luptatorii pentru libertate anti-comunisti in America, si abia americanii, mai cu seama datorita lui Ronald Reagan au pus piciorul in prag Imperiului Diabolic Comunist si l-au lasat sa se prabuseasca ca un castel de nisip.
 
Spre exemplu: Fiind urmarit de catre securitate pentru raspandirea in tara de manifeste cu caracter anti-comunist, in anul 1967, m-am refugiat in Ambasada Americana din Bucuresti si am cerut azil politic. Dar Consolul General american de atunci caruia i-am inmanat  cererea de azil politic, in loc sa anunte Departamentul de Stat din SUA si sa ma ajute, a chemat securitatea in Ambasada Americana sa vina sa ma aresteze, judece si persecute. Inainte ca securistii sa intre in Ambasada Americana, ca la ei acasa, acel consol, fiul unui rabin din Virginia, SUA, mi-a spus ca, daca vreau sa n’am probleme in Romania, n’am decat sa construiesc comunismul asa cum construiesc cele 20 de milioane de romani. Deci americanii colaborau pe fata ori in secret cu securitatea si comunistii, iar Florin Dobrescu asta, vine cu perla ca americanii si NATO, nu mai puteau de dragul anti-comunistilor si mai cu seama al legionarilor.
 
Un alt exemplu: Niste prieteni de ai mei din judetul Arad, refugiindu-se in Ambasada Americana din Bucuresti pentru motive  politice anti-comuniste, s-au legat acolo cu lanturi, pe care le-au incuiat cu lacatul, ascunzand cheia, ca sa fie siguri ca americanii vor intreprinde ceva in ajutorul lor. Dar spre surprinderea lor, in loc sa fie ajutati de americani, au venit la ei soldatii americani cu niste clesti mari. Intrebandu-i ce vor sa faca cu acele clesturi, ei le-au spus ca, sa le taie gaturile. Deci iata pentru ce si-au pus viata in pericol contra dictaturii comuniste, ca sa le taie soldatii americani gaturile, deci tot gaturile lor, nu gaturile diavolilor comunisti ? Asa ca, Florin Dobrescu asta, ar trebui sa se informeze si documenteze mai bine, altfel lasa impresia ca nu-i decat un linge fund, pentru a trai mai bine.
 
Tin sa mentionez ca, orice roman, daca solicita la Ambasada Americana din Bucuresti, o viza de plecare in Statele Unite, era obligat sa completeze un formular, care continea o rubrica speciala in care trebuia sa declari daca ai facut ori nu, parte din organizatii fasciste, naziste, legionare, Garda de Fier etc. In cazul ca obtineai viza americana, nu o primeai pana nu aduceai un certificat medical din care sa rezulte ca esti sanatos psihic. Deasemenea,ca sa primesti statul de refugiat politic,  trebuia sa aduci dovezi ca ai fost arestat, inchis si persecutat pentru activitate ostila regimului comunist. Tatal meu, recunoscand ca a fost legionar si membru al Garzii de Fier, a fost nevoit sa stea aproape doi ani in Romania, cu pasaportul in mana din 1979, pana a parasit tara in 1981, fara sa primeasca viza americana. Vazand ca nu mai pleaca din tara, un general de la Ministerul de Interne, Sectia de Pasapoarte din Bucuresti, l-a convocat la sediul acestei institutii, si l-a intrebat de ce nu pleaca in Statele Unite, daca a dorit atat de mult acest lucru.Tatal meu i-a spus ca inca n’a primit viza americana. Atunci acesta, i-a cerut tatalui meu sa se duca la Consolatul American si sa afle de ce nu-i da viza americana. Deplasandu-se la Consolatul American si discutand cu Consolul General american, acesta i-a spus ca nu poate sa-i acorde viza americana, pana nu primeste raspuns de la Ministerul de Externe si Ministerul de Justitie din Romania, din care sa rezulte daca in perioada guvernarii legionare, a comis sau nu crime contra jidanilor. Cand tatal meu, ia spus toate acestea acelui general de securitate, acesta a incremenit, iar dupa ce le-a tras o injuratura americanilor, i-a spus tatalui meu ca situatia lui este ca’n povestea „unul te lasa de obosit, altul te ia de odihnit” si ca plecarea lui din tara in SUA este ca si cum ar sari din lac in put.
 
 Nu stiu exact ce s-a scris in rapoartele de la Ministerul de Externe si Ministerul de Justitie despre tatal meu,  dar fiind deja in SUA si afland de greutatile pe care le intampinau parintii mei din partea americanilor de aceasta data, nu a comunistilor, m-am adresat Departamentului de Stat din SUA, iar tatal si mama mea au reusit sa ajunga in SUA, bastionul „libertatii”, „dreptatii” si „democratiei”. Iar daca Florin Dobrescu asta, crede ca americanii au fost de partea legionarilor, printre care s-a numarat si tatal meu, se inseala amarnic. Si nu doresc sa fie vreodata in situatia in care a fost tatal meu, Valerian Trifa  si alti legionari, ca atunci, i-ar sta ceasul. Prin urmare ceea ce face Florin Dobrescu este o metoda  josnica de lingusire. Crezandu-se mare smecher, el crede ca dandu-se drept pro-american si pro-NATO, nimeni nu v-a indraznii sa se atinga de el si PPP. Dar am o veste pentru el si cei care-i tin hangul, si anume. Generalii americani s-au opus intrarii Romaniei in NATO sub motivul ca Romania este o tara curva, care-si tradeaza aliatul si intoarce armele impotriva lui, fara scrupule si bun simt. Si aceasta stire a aparut in presa americana si poate fi verificata la Departamentul de Aparare. Ei au avut in vedere faptul ca, in cel de-al doilea razboi mondial, Romania a tradat fortele Axei si a intors armele contra Germaniei cu care se aliase contra Imperiului Diabolic Comunist. Asadar, Florin Dobrescu a cazut de fazan, deoarece  generalii americani, chiar daca au acceptat Romania in NATO, sunt cu ochii in patru.
 
Domnule Baciu,din cate sunt informat sunteti si presedinte al Fundatiei Ion Gavrila Ogoranu. Am un mare respect si admiratie pentru regrtatul Ion Gavrila Ogoranu, care a luptat cu arma in mana  in Muntii Fagarasului contra aparatului de represiune al regimului judeo-comunist. Insa a fost cam naiv, daca a putut sa creada, asa cum am citit pe Internet, si anuma ca, Henrry Kissinger, atunci cand, presedintele american Richard Nixon a vizitat Romania in 1969, sa interesat de el si alti legionari dati pe lista de Ion Halmaghi. Ori este bine cunoscut faptul ca Ion Halmaghi, Horatiu Comanici, Filon Verca, Traian Golea, Chirila Ciuntu si alti legionari din anturajul lui Horia Sima, nu s-au implicat in exil in lupta contra conspiratiei internationale sioniste si a fortelor oculte, ci s-au ferit ca dracul de tamaie sa aiba relatii cu anti-judeo-masono-comunistii autentici, de teama sa nu aiba vreo problema cu suprematia elitei sioniste si agentura comunista. Asadar,cum poate un legionar cu scaun la cap, sa-si inchipuie cel putin pentru o clipa ca, jidanul Henrry Kissinger, care face parte din Guvernul Organizatiei Sioniste (ZOG) si este mentorul Brigazilor Rosii comuniste din Italia s-ar fi interesat de soarta amara a legionarilor din Romania, care au fost si sunt cotati ca apartin organizatiilor cu caracter fascist ?!?
 
 Si acum, ca un fapt divers, vreau sa va spun in legatura cu „filolegionarul” Kissinger o intamplare traita de mine. Am cunoscut in New York o actrita italiana si intrand in discutii cu ea, s-a laudat ca are stranse legaturi cu Henrry Kissinger, fost secretar al Departamentului de Stat. Povestindu-le aceasta prietenilor mei de dreapta din Statele Unite, acestia m-au rugat sa-i strecor in corespondenta ei, un pamflet in care Kissinger era acuzat de colaborarea cu Brigazile Rosii si ca-i responsabil pentru moartea lui Aldo Moro, fostul prim ministru al Italiei.  Zis si facut, i-am plasat acel pamflet si spre surprinderea mea, a doua zi a si venit in mare viteza Henrry Kissinger s-o viziteza la locuinta ei din Manhattan,New York. Pai daca nu s’ar fi simtit cu musca pe caciula, nu alerga acesta cu gura cascata sa vada despre ce-i vorba, nu-i asa ?
 
Henrry Kissinger,a fost prima data in Romania in august 1969, in calitate de consilier pentru probleme de securitate nationala a presedintelui Nixon. El  a fost in Romania, nu sa se intereseze de soarta poporului roman si a legionarilor, ci sa-l convinga pe dictatorul comunist Nicolae Ceausescu care avea stranse relatii cu China comunista, sa-i puna pe americani in contact cu guvernul comunist din China si aceasta rezulta clar dintr-un interviu acordat de acesta ziarului „Romania Libera” si Realitatea TV : Vezi: http://www.romanialibera.ro/a113839/henry-kissinger-cred-ca-romania-este-intr-o-perioada-de-mari-sperante.html Datorita gratiei lui Ceausescu,Kissinger & Co.au reusit sa intre in contact cu China comunista, dar nu pentru a pune capat persecutiilor comuniste, ci pentru ca marile concerne ale jidanilor din SUA, sa-si mute afacerile profitabile in China comunista. De cand americani si-au mutat campaniile in China comunista si alte tari din lumea a treia, unde poate sa asupreasca si exploateze sangeros pe muncitori, Statele Unite, in afara de razboaie nu mai produce aproape nimic,iar economia Americana trece printr-o mare criza, dificitul depaseste 16 trilioane de dolari, iar China comunista datorita lui Kissinger & Co. a ajuns cea mai mare supraputere mondiala, economic si militar.
D-le Baciu,nu va suparati, dar daca dvs. nu sunteti in stare sa faceti ordine in cadrul partidului dvs. cu derbedeii astia care incalca disciplina si morala legionara, cum credeti ca veti reusi sa faceti ordine in tara, cu hotii, talharii, escrocii, speculantii, mafiotii, gheseftarii, comunistii, masonii, sionistii si alte elemente dubioase care fac viata amara si mizerabila poporului roman ? Se stie bine, vorba proverbului ca “Corb la corb nu-si scoate ochii”, asa ca niciodata niste oameni compromisi nu vor putea pune la punct pe alti oameni compromisi si corupti ca ei. Imbratisind si sprijinid activitatea acestor elemente declasate, care se pronuta cu atata ura criminala impotriva mea si a altor patrioti nationalisti autentici, este o dovada ca va irositi timpul in van si ar fi mai recomandabil sa va traiti in liniste anii batranetii, dupa o viata atat de zbuciumata pe care ati trait-o. Si inca ceva, vorba acea, decat sa mergi la razboi cu o mie de prosti, mai bine mergi cu unul destept, care stie ce vrea si are de facut.
Din revista Permanente din Bucuresti, care este un viespar al simistilor, am luat cunostinta de comunicatul unui fost nimeni in drum din Germania, Mircea Dimitriu, care s-a dat drept mare Comandant Legionar si Secretar General al M.L.-Exterior. Iata ce nerozii a debitat acesta, la data de 3 Iunie 2001, citez: “In virtutea functiei pe care o detin si cu acordul expres al Miscarii din Tara, desmint categoric existent oricarei legaturi intre Miscarea Legionara si pagina de pe internet  cu denumirea “Garda de Fier- Gazeta de Exil”. Ea este una  din numeroasele diversiuni, create cu misiunea de a produce confuzie, pe de-o parte, si a declansa lovituri impotriva Miscarii prin actiuni  de provocare, pe de alta parte. In ce priveste persoana d-lui Burlacu, pot afirma cu toata certitudinea ca Miscarea Legionara nu are cunostinta de existenta vreunui legionar cu acest nume”.
Mai departe, intr-o “Nota” informativa, publicata in revista Permanente din Septembrie 2001, un tigan din Bucuresti, Mircea Nicolau, care la radul lui se da drept mare scula legionara, a spus urmatoarele: “S-ar cuveni, in fond sa ne bucure ca “sefia Miscarii Legionare” este revendicata de un nou impostor. E un fenomen in care ar trebui sa vedem semnul unei ascensiuni a ideii nationale. Altfel, nu ar avea parte de atatia pretendenti. Unul insa dintre ei cauta sa-i surclaseze pe ceilalti, arogandu-si o dimensiune planetara. Constantin Burlacu face ordine pretutindeni. Din Statele Unite pana in Romania…. In ultima vreme insa diatriba lui C.Burlacu s-a indreptat si impotriva legionarilor cu rani adanci si vechi state de serviciu. Desi duc cu ei de saptezeci de ani crezul Legiunii si l-au marturisit  in imprejurari mai mult decat critice, sunt pur si simplu, dupa opinia sa, simulanti si tradatori. In schimb, un ins ca el, absolut necunoscut legionarilor de oriunde, in grav conflict cu tinuta lor, prin limbaj, manifestari si aberatii, dar beneficiarul unor mijloace de lucru, si facilitati de trai de care acestia nu s-au bucurat niciodata, isi permite, dupa ce ii insulta si ii pune la stalpul infamiei, sa se si proclame conducatorul Miscarii Legionare.”
Doresc sa scot in evidenta faptul ca, nici n’am ajuns bine in Roma, Italia in luna Mai 1980 si am fost contactat de un trimis special al comandantului legionar Dr.Faust Bradescu din Franta. De unde si cum a aflat asa de repede ca eu am sosit in Italia, nu stiu si aceasta a ramas o enigma. Acest trimis special al Dr-lui Bradescu, mi-a inmanat o lista cu numele comandantilor legionari si adresele lor din SUA, Canada, Europa si America de Sud cu care urma sa intru in legtura imediat ce ma stabilesc in Statele Unite.  Crezand ca legionarii de pe acea lista sunt nationalisti si anti-comunisti convinsi si sinceri ca mine, am luat imediat legatua cu ei. Am avut o bogata corespondenta cu: Dr.Faust Bradescu, Dr.Alexandru Suga, Gh. Costea, Episcopul Valerian Trifa, Prof.Stefan Baciu, George Boian, Ion Simicin, Gabriel Balanescu, Chirila Ciuntu, Elionor Predescu, Dr.A.E.Ronnette, si chiar cu Horia Sima. Iar ca sa vina unii ca alde Mircea Dimitriu si Mircea Nicolau sa spuna ca: “In ce priveste persoana d-lui Burlacu, pot afirma cu toata certitudinea ca Miscarea Legionara nu are cunostinta de existenta vreunui legionar cu acest nume” si ca as fi “absolut necunoscut legionarilor de oriunde”, este ceva penibil si o dovada de lasitate si perversitate. Oricat ar inceraca sa ignore cu nonsalanta adevarul, pastrez corespundenta avuta cu acestia si nu numai atat, dar detin inregistrarile pe banda magnetica a convorbirilor pe care acesti “batrani legionari” le-au avut cu sionistii, masonii si agentii de spionaj communist, in care m-au criticat, denigrat si amenintat. Vazand ca inceraca pe orice cale sa impiedice lupta mea anti-comunista inceputa in Romania si ca ma lovesc miseleste pe la spate, am interupt legaturile cu legionarii sectei simiste. In schimb, am ramas in bune relatii cu legionarii: Petre Valimareanu, Dr.Augustin Bidianu, Dr.Constantin Nagaceschi, Nicolae Seitan, Prof.Dumitru Gazdaru. Andreis Makarow, Niki Constantinescu, Anton Ciuntu precum si alti nationalisti ca: Ion Emilian, Ion Pantazi cu care am stat inchis in inchisoarea Vacaresti, Dr. Cornel Petrasevici, Ion Delcescu, Prof.Dr.Col.John Onila, Prof.Dr.Lascu si chiar cu Dr.Suga si Dr.Bradescu am continuat corespondenta.
Vazand ca nu ma las intimidat si ademenit, din ura, gelozie si egoism prin agentii de influenta  sionisto-comunisto-monarhisti ca: Cornel Dumitrescu,Andrei Badin, Liviu Valinas, Gabriel Andreescu si altii au raspandit zvonul ca as fi  securist “de pe vremea lui ceascu trimis in USA sa toarne si sa dea note informative despre romanii legionari refugiati...”, cum sustine sus si tare Ariel Iacobini si altii ca el. Cerandu-le acestor jigodii si lichele ordinare,  sa dovedeasca  aceasta, nici unul, dar nici unul n’a venit cu vreo dovada concreta si logica din care sa rezulte ca cele spuse de ei, impotriva mea, corespunde realitatii. Adesandu-ma FBI-lui in aceasta privinta, raspunsul a fost ca cele afirmate de acestia impotriva mea sunt simple speculatii cu care inceraca sa ma compromita. Iata deci pentru ce tatal meu, Petru Burlacu, unchiul meu Ion Burlacu si eu, care am indurat cruntele persecutii sub regimul dictaturii comuniste pentru activitate considerata legionara si ostila comunismului, ne’am pus tineretea si viata in pericol ca acum sa vina niste neghiobi ca Dimitriu si Nicolu sa spunca ca “Miscarea Legionara nu are cunostinta de existenta vreunui legionar cu acest nume” si ca sunt “absolut necunoscut legionarilor de oriunde”. Rusine ! Rusine !! Rusine !!!
Dar apropo de afirmatia acestui “legionar”  Mircea Nicolau care a spus: “Constantin Burlacu face ordine pretutindeni. Din Statele Unite pana in Romania….” pentru ca in aceiasi masura s-a exprimat si sotia lui Traian Golea. Aflandu-ma in vizita la un camarad din Florida, am fost invitat de sotii Golea sa particip impreuna cu ei, la o festivitate culturala care a avut loc la o biserica ortodoxa romana din Miami,Florida, apartinand Bucurestiului, unde am stat la masa langa sotii Golea. In discutia avuta acolo cu Traian Golea si sotia sa, sotia sa si-a exprimat nemultumirea ca eu nu sunt “tolerant ca orice legionar crestin” si ca “nu uit si nu iert pe nimeni”, ceea ce-i foarte adevarat. Ascultand la convorbirea noastra, un preot ortodox cu optiuni politice cuziste, care era in partea opusa a mesei noastre, si-a cerut scuze de interventie in discutie, si adresandu-se doamnei Golea, i-a spus ca, daca ceea ce a afirmat ea despre mine este adevarat, inseamna ca eu sunt un adevarat nationalist demn de urmat. Nu le-a cam placut sotilor Golea interventia preotului mai ales ca era cunoscut ca cuzist, nu ca legionar, si mi-a spus sa ma feresc de el ca-i securist. A doua zi, la locuinta prietenului meu,  am avut o discutie lunga cu Traian Golea de vreo 4-5 ore. El a incercat sa ma convinga sa stau alaturi de Horia Sima, asigurandu-ma ca voi ajunge mare comandant in Miscarea Legionara. I-am refuzat oferta de comandant, pentru ca eu nu umblu dupa sefie, ci optez pentru salvarea cauzei nationale, care este mult mai importanta si de valoare, asa ca sa fie linistit Mircea Nicolau ca niciodata nu m’am “proclamat conducatorul Miscarii Legionare.”
Cand traiau cu impresia ca vorbesc la telefon cu un jidan, mason ori securist, ce mai era de acesti legionari simisti si ce se mai lauda ei, cat de buni prieteni au fost ei cu cutare ori cutare jidan sionisto-comunist ori mare mason. Iar dupa toate acestea nici nu-i convine lui Mircea Nicolau ca-i fac “simulanti si tradatori” ? Si auzi la el cica “diatriba lui C.Burlacu s-a indreptat si impotriva legionarilor cu rani adanci si vechi state de serviciu. (N.A. state de plata la securitate, masonerie si sionism, nu-i asa “tovarese” Mircea Nicolau ? )”. Deci dupa ce au fost prinsi facand un joc dublu si-i am la mana, tot lor nu le convine ?! Hai ca asta-i buna!
Legionarii adevarati s-au dus fara nici o sovaire si impotrivire sa lupte in razboiul contra Imperiului Diabolic Comunist si pentru reintregirea Neamului si Tarii. Deci au avut curajul sa se bage in para focului, nu au fugit ca Horia Sima si adeptii lui ca niste lasi si misei in occident, pentru a trai bine si se pune la adapost de orice pericol. Faptul ca cu Hitler nu le-a mers cum le-a mers cu Codreanu, si-au meritat soarta. Din cauza ca tatal meu a fost legionar si veteran de razboi de pe frontul din est contra judeo-bolsevicilor sovietici, eu n’am avut dreptul la invatatura, am fost persecutat,inchis, torturat si am fost lasat muritor de foame de catre regimul dictaturii comuniste, iar ca acum sa vina unul ca Mircea Nicolau sa spuna ca am fost “beneficiarul unor mijloace de lucru, si facilitati de trai de care acestia nu s-au bucurat niciodata” este o munciuna si deversiune prin care Mircea Nicolau incearca sa creeze confuzie si sa ma compromita. Am fost acuzat ca am pus Miscarea Legionara la “stalpul infamiei’ si ca am “declansat lovituri impotriva Miscarii prin actiuni de provocare”. Vreau sa stiu si eu ce a avut vreodata Miscarea Legionara de suferit din partea autoritatilor de oriunde din cauza mea ? Vreau dovezi nu vorbe goale bazate pe speculatii ale unor nemernici.Miscarea Legionara a fost compromisa si distrusa de catre Horia Sima si ciracii lui si acest lucru rezulta din declaratiile celor mai destoinici militanti ai Miscarii Legionare, pe care secta simista i-a numit “dizidenti” si “mexicani”, pe cand in realitate legionarii simisti au fost dizidenti si mexicani, prin faptul ca au abandonat ideile, teoriile politico-stiintifice si principiile nationaliste ale lui Corneliu Zelea Codreanu.
Revenind la Traian Golea si la felul simistilor de a fi, vreau sa arat ca acesta traind cu impresia ca vorbeste la telefon cu un redactor de la publicatia israelita “Viata Noastra” din Tel Aviv l-a facut cu ou si cu otet pe Ovidiu Vasilescu. Legionarul Ovidiu Vasilescu a fost omul de incredere al lui Horia Sima in New York si a colaborat din plin cu Traian Golea. Vazand insa ca Miscarea Legionara a lui Horia Sima nu intreprinde nimic in tara, din contra a dat ordin ca legionarii sa nu se implice in chestiuni politice, ci sa bata matani la biserica, Ovidiul Vasilescu a interupt legaturile cu Sima si Golea si a inceput lupta pe cont propriu pentru cauza legionara. Din aceasta cauza Traian Golea l-a facut pe Ovidiu Vasilescu “nebun”, sustinand cu nerusinare ca “Nu sunt in relatii bune cu el…N’am nici un contact cu el’.
Iar despre conducerea revistei “Nhe New Right” din New York,Traian Golea a afirmat ca “astia sunt mai nebuni”. “Domnule, eu, parerea mea este despre New Right ca, a fost un organ al Securitatii. Pentru ca, anumite date pe care astia le scoteau acolo, nu putea sa le aiba decat un anumit serviciu… bine pus la punct…Dvs. nu va dati seama ce inseamneaza a avea informatii despre cineva” a spus Traian Golea. “Le-au avut foarte bune” i-a spus vocea de la celalalt capat al firului.  “Aia e!”, a spus Traian Golea. “ Ceea ce a scos el acolo nu putea sa le furnizeze decat un anumit serviciu” a tinut sa precizeze Traian Golea. “Sunteti singurul care ati spus asa ceva”, i-a a fost raspunsul interlocuitorului sau. “ E clar. Nici nu poate sa fie altfel”, a spus Traian Golea.  “Dealtfel, eu n’am intalnit om pana acum care sa fi citit New Right si sa spuna ca-i o revista buna, din contra a spus, domnule e scarboasa”, a tinut sa-l asigure Traian Golea pe pretinsul jidan din Israel. Insa in procesul-verbal de confiscarea revistei “The New Right” de catre autoritatile romane, nu este specificat ca a fost confiscate sub considerentul ca-i o revista “scarboasa”, ci a fost confiscate pentru ca, continea literatura cu character legionar, interzisa de legile din Romania. Dar Traian Golea, din ura, invidie si viclenie, pentru ca, ceea ce  am intreprins eu in scurt timp contra regimului dictaturii comuniste,  n’au reusit sa faca acesti “batrani legionari” in toti anii lor de exil, a venit cu tot felul de inscenari, insulte si aberatii impotriva mea si a activitatii mele nationaliste si anti-comuniste. Am avut informatii exacte despre coletele pe care le primea Traian Golea de la Securitate in problema Transilvaniei, insa eu nu sunt un turnator sa-l fi turnat la FBI pentru corespondenta sa avuta cu Securitatea, iar daca unii securisti au fost si sunt contra hoardelor maghiare, foarte frumos din partea lor.
In trecut si Serban Suru, care s-a autoproclamat seful Miscarii Legionare “Arhanghelul Mihail”, s-a pronuntat impotriva mea, sub motivul ca sunt impotriva crestinitatii si nu accept ideia ca poporul roman se trage din tiganii Romei. Am spus si repet cu toata certitudinea ca romanii sunt urmasii geto-dacilor, iar crestinismul este o religie de import. Asadar, filozofia lui Isus Crisos, n’a cucerit 25% din populatia lumii, “fara arme” cum sutin unii din lipsa de informatii, ci in numele acestui jidan nascut din flori, inventat de catre jidani ca fiind Mesia/Salvatorul/Dumnezeu, au fost ucisi peste 200 000 000 de oameni inocenti in cruciade si razboaie, de la Imparatul Constantin cel Mare incoace. Si aceasta rezulta dintr-un citat, al colonelui Emery Scott West, inserat in cartea, “Deceptions and Myths of the Bible -- Capitolul 26; The Church: Its False Foundation, pag. 463”, scrisa de catre istoricul, omul de stiinte si expert in probleme religioase, Lloyd M.Graham. Apoi termenul de Jidan nu-i un termen de dispretuire fata de judei, ci vine de la Judeea si Juda, nume foarte des intalnit la aceste fiinite biologice care reprezinta un mare rau si pericol pentru umanitate. Acest termen este folosit fara nici o jena in dictionarele academice israelite din Israel. Teremenul de evreu, n’are nici o baza si semnificatie, ci a fost inventat de catre judeo-bolsevicii sovietici pentru a lasa impresia ca ei, ateii, nu se trag din Judeea si Israel. Fapt ce-i adevarat, pentru ca ei, sunt o rasa turcica convertita la Judaism. Vezi Istoria Kazariei http://www.khazaria.com/ Chestiunea cu crucea este cu cantec. Isus n’a fost adeptul crucii si n’a imbratisat niciodata acest simbol, care este un simbol religios pagan al Imperiului Roman, nu al judaismului si crestinismului, cum cred unii naivi.  De aseamenea, Isus n’a fost ucis prin rastignirea sa pe cruce de catre jidani cum in mod eronat si bizar sustin unii crestini din necunostinta de cauza, ci de catre Imperiul Roman. Si sa nu creada cumva cineva ca, eu urmaresc sa le i-au gaturile crestinilor romani, ci vreau sa le scot din cap prostia cu religia judeo-crestina si dumnezeii abrahamitici, prin care au devenit sclavii jidanilor.
Mult timp am crezut ca „Protocalele Inteleptilor Sionului” publicata in 1905 de catre profesorul rus de teologie ortodoxa Sergiu Nilus, sunt autentice, ca pe parcurs sa-mi dau seama ca au fost modificate sa fie in favoarea crestinismulu. Si comentariile pe marginea acestor protocoale facute de legionarul Ionel I.Mota, sunt exagerate. Apoi si Prof.Dr. N.C.Paulescu in cartea s-a „Filologia Filozofica: Spitalul, Coranul, Talmudul, Cahalul, Franc-Masoneria”, ghidandu-se dupa ce se spune in „Protocoale Inteleptilor Sionului”, a luat plasa.Asadar este o minciuna si nascocire neintemeieata fapul ca judaismul ar fi contra crestinismului, cand se stie bine ca toate magazinele jidanesti de aur, vand cruci de aur si argint, batute in diamate, cu chipul lui Isus Cristos si al Maicii Domnului, iar Israelul are niste profituri colosoale in urma reclamelor pe care le face si prin care indeamna lumea crestina sa viziteze mormantul lui Isus Cristos si multe alte locuri biblice ale „poporului ales de Dumnezeu” din asa-zisa „tara sfanta”. Dar cati romani crestini s-au gandit in mod serios la asta, ori sunt constienti de asa ceva ?! Putini foarte putini, pentru ca mintea romanilor este intoxicata cu  superstitiile, aberatiile si absurditatiile jidanesti din Biblie, de aceia le atarna de gat cruci cu Isus Cristos de un kilogram, ca talanca de la oi si, si iata, nu se intampa nici o minune miraculoasa.
Cu aceasta ocazie, doresc sa arat ca peste 50 de persoane au trimis anonime si note informative semnate la FBI impotriva mea. Printre acestia se numara: Charles Kremer, Vilvet Sapsa, Michael Shapiro, Constantin Antonovici, Dan Milhovan, Marius Ligi, Liviu Floda, Cornel Dumitrescu, Alexandru Bratu, Zaharia Pana,Nicolae Nita, Viorel Boieru, Mircea Teban, Ion Manescu,fiica pr.Stefan Palaghita care a fost racolata de Securitate, JDL si ADL B’nai B’rith,Pr.Gheorghe Calciu, Pr.Viorel Dumitrescu, Pr.Liviu Negoita  si multi altii. Acestia m’au acuzat ca sunt securist si comunist,iar daca au vazut ca nu reusesc cu aceasta, m-au acuzat ca sunt nazist si anti-semit (Charles Kremer de la OSI si Simon Wiesenthal Center a cerut chiar deportarea mea din SUA, ca criminal de razboi nazist), iar cand au vazut ca nici asa nu reusesc sa-mi faca rau, m-au acuzat ca sunt ateu si omul judeo-masoneriei, insa vazand ca nici asa nu pot sa ma distruga, m-au acuzat ca sunt “nebun” si “extrem de inteligent si periculos”.
 Obisnuiti cu turnatoria din tara la Securitate, au crezut ca tine figura si cu FBI-ul, numai ca nu le-a mers si iesit pasienta. FBI-ul este o institutie serioasa mult mai informata decat au crezut acestia si care stie bine, cine are dreptate si cine nu, cine spune adevarul si cine nu,cine a fost o victima securitatii si cine nu. Deci nu se ia dupa ineptiile unor lunatici care avand  halucinatii viseaza cai verzi pe pereti si care umbla cu minciuni, dezinformari si sa faca cat mai mult rau luptatorilor pentru libertate, dreptate si adevar.Pe multi dintre acestia, cand au venit in SUA, nestiind ce zace in ei, i-am ajutat financiar si material, iar drept rasplata au vrut sa-mi faca rau, vorba proverbului “Pe cine nu-l lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti”.
D-le Baciu, deocamdata eu am organizatia mea, care se numeste “Liga Apararii Nationale”. Aceasta este inregistrata legal in Statele Unite la Deparetamentul de Stat si Justitie inca din 1985, iar daca voi fi nevoit sa-i schimb denumirea, voi recurge la denumiri geto-dacice si pagane, nu la denumiri ale Imperiului Roman ori ale cabalei judeo-crestine. Apoi termenul de “legionar”, nu-i un termen de mare cinste si onoare ca cel de patriot, ci inseamna mercenar, adica un om care lupta, jefuieste si ucide pentru bani. A sosit timpul ca romanii nationalisti sa se trezesca la realitate si sa ia de bune ce a spus Dr.A.E.Ronnette, si anume:Numai o totala dedicatie pentru binele natiunii, prin revenirea la vechile traditii geto-dace si a acceptarii principiilor de lupta si de viata legionare se poate ajunge la aceea ce dorea Capitanul : “O TARA CA SOARELE SFANT DE PE CER.”
Nu trebuie scapat din vedere faptul ca, comunistii pentru a se mentine la putere se eschiveaza in promotorii democratiei si actioneaza deghizati in taranisti, liberali, social-democrati, pro-monarhisti, pro-crestini, reprezentati ai Partidului Rromilor, UDMR-lui, comunitatii evreiesti si cercetatori in comisile de combaterea crimelor comuniste. La Moscova au loc intense parade in care falfaie steagurile rosii comuniste. China comunista si-a extins hegemonia in Asia, Africa, Orientul Mijlociu, Europa si America de nord si de sud. In Statele Unite fortele de stanga --comuniste si socialiste – au inceput sa ia o mare amploare. Deci pericolul comunist persista si nu tebuie sa ignoram toate acestea care se intampla zilnic sub ochii nostri, ci trebuie sa fim vigilenti si sa actionam, altfel ne putem trezi cu un nou URSS, o noua RSR, ori chiar cu Republica Socialista al Statelor Unite ale Americii. Orice este posibil, mai ales atunci cand nu acorzi la timp atentia cuvenita.
A fi preocupati numai de problemele culturale, bisericesti si cele legate de parastase,este ca si cum am inchide ochii fata de tot ce se intampla in Romania si in intreaga lume, in detrimentul tarii noastre si al umanitatii. Globalismul raspandit astazi in lume, nu-i altceva decat un comunism mult mai sofisticat, a carui sfori sunt trase de suprematia elitei sioniste. Au tinut cu tot dinadinsul ca jidanii sa aiba tara lor Israel, dar din cele circa 15 milioane de jidani cati exista in lume, numai 4-5 milioane traiesc in Israel, restul traiesc in alte tari, mai cu seama in Statele Unie pentru a mentine controlul asupra acestor tari considerate crestine. Daca tarile crestine, inclusiv Statele Unite ar spune NU Israelului si jidanului international, in mai putin de 48 de ore, Israelul si puterea sionista ar  fi istorie. De aceia jidanii tin si cu dintii de americani si crestini, pe care-i manipuleaza dupa bunul lor plac. Pana cand nu se stie, dar asta-i realitatea actuala.
Astazi traim alte timpuri, iar dupa ce natiunea romana, a simtit pe propria piele tradarea comisa de catre monarhie si biserica crestina, precum si unele actiuni nechibzuite ale legionarilor si mai cu seama „raiul” perioadei comuniste, nu trebuie sa se mai lase prostita cu usurinta ca „Vin americanii!”. Se stie bine ce au facut americanii in Afganistan si Irak, numai crime oribile impotriva oamenilor inocenti si a unor copii abia nascuti.  Din cauza acestor crime oribile contra umanitatii, comise de Stalele Unite de dragul Israelui si sionistilor, americanii si-au pus omenirea in cap.Toate problemele pe care Statele Unite le are cu tarile islamice, cu Germania si Japonia in care-si mentine trupe de ocupatie, sunt din cauza jidanilor care au transformat Statele Unite in jandarmul lumii. Acesti goimi, cum ii numesc jidanii pe crestini, nu-si dau seama ca puterea jidanilor nu consta in milioanele si miliardele de dolari si euro pe care le detin in mainele lor, ci in naivitatea crestinilor, din care cauza jidanii au devenit tot mai bogati, iar crestinii tot mai saraci, ca o umbra a pamantului. Iar culmea ironiei toti crestinii asteapta tot un mesia jidanesc sa vina sa-i salveze de sub dominatia si sclavia globalista jidaneasca. Si aceasta primejdie au prevazut-o cu sute de ani in urma, parintii Americii, care au spus, citez:
"Sunt perfect de acord cu Generalul Washington , ca trebuie sa protejam tinara noastra natiune de  influenta nociva care vine din exterior. Aceasta amenintare , domnilor , vine din partea evreilor. In toate tarile in care evreii au imigrat in numar mare , ei au adus atingerea integritatii morale a natiunii , au distrus reteaua comerciala , s-au izolat de restul societatii si au refuzat asimilarea , au incercat sa elimine crestinismul , iar atunci cind au intimpinat rezistenta , au purces la strangularea financiara a respectivei tari.(...). Daca nu ii vom exclude din Statele Unite ale Americii prin insasi Constitutia noastra , evreii vor ajunge in mai putin de 200 de ani atit de puternici , incit vor domina si vor devora intreaga tara , iar apoi vor schimba forma de guvernamint (modul de organizare a societatii in stat) pentru care americanii si-au varsat singele , si-au dat viata si si-au pus in pericol libertatea.” Extras din declaratia inteleptul Benjamin Franklin la "Adunarea Constituanta" ("Constitutional Convention") de la Philadelphia din anul 1787.
Chestiuni cum ar fi „Carticica sefului de cuib” si lupta electorala cu „caprioara” sunt invechite, de aceia trebuie adoptate noi idei si noi solutii, corespunzatoare timpului de astazi, pentru rezolvarea problemelor nationale de interes politic, economic, social, militar si religios. Apoi, faptul ca, nici nu a scapat bine poporul roman de jugul dictaturii Uniunii Sovietice, sa-si pune dupa cap, nefortat de nimeni, jugul dictaturii Uniunii Europene este o prostie si tampenie. Asta se intamplat din cauza ca poporul roman n’are o educatie nationala sanatoasa, iar in loc ca legionarii sa-i deschida ochii, ei se ocupa pentru zdrobirea ultimii rezistente nationala contra globalismului diabolic sionist.
Sa fiu sincer nu urmaresc sa-i iau locul nici lui A.C.Cuza, nici lui C.Z.Codreanu si nici nimanui, ci am locul meu destul de onorabil in viata politica. Asadar, vreu sa-mi pastrez identitatea originala, nu sa fiu clonul nimanui. Este adevarat ca intre cuzisti si legionari am mai mult respect si admiratie pentru cuzisti, decat pentru legionari. In cartea sa „Din imparatia mortii”  Gabriel Balanescu, fost redactor la revista legionara  „Buna Vestire”, povesteste cum in inchisorile comuniste a cunoscut un individ care se lauda cum i-a mers lui sa-i traga pe sfoara pe taranisti, liberali, democrati, monarhisti si legionari. Intrebat de Gabriel Balanescu daca i-a mers chiar si cu cuzistii, acesta a inlemnit si nu s-a mai dat mare smecher.
Adevarul este ca dupa ce legionarii s-au separate de cuzisti, au devenit o Trompeta de Mucava a dogmei religioase judeo-crestine si a dumnezeilor abrahamitici, printre care se numara si jidanul Isus Cristos,precum si apostolul sectei dizidente a judaismului, numita crestinism al jidanul Paul. Cineva spunea intr-un comentariu ca:  “MiÅŸcarea Legionară a fost un fenomen unic în Europa, specific neamului Românesc nu celui german sau italian”. In ce consta acest fenomen unic, in faptul ca, pe de o parte legionarii pretindeau ca lupta impotriva pericolului jidanesc, iar pe de alta parte inghenunchiau, se rugau si sarutau icoanele jidanilor expuse in bisericile ortodoxe-crestine ? Iar daca Miscarea Legionara nu a fost ca fascismul si nazismul o miscare politica, ci una spirituala crestina, de ce Corneliu Zelea Codreanu nu umbla cu crucea crestina in mana, ci umbla cu pistolul in buzunar cu mana pe tragaci ? Prin urmare, ar fi bine sa se inceteze de a mai crede cineva ca, Miscarea Legionara a fost buricul pamantului ca, situatia a fost cu totul alta. Si numai pentru faptul ca Miscarea Legionara l-a asasinat bestial pe Prof.Nicolae Iorga, care i-a fost calauza, din ordinul lui Horia Sima, trebuie sa se autodizolve si sa nu mai existe ca formatiune politica ori religioasa. Aceasta a fost o crima ireparabila, de neuitat si neiertat, si asta v-o spune un vis al Garzii de Fier. In mod sigur daca Corneliu Zelea Codreanu ar fi trait sa vada cum legionarii lui Horia Sima, l-au asasinat bestial pe Iorga, punandu-i texticulele in gura, ar fi dizolvat Miscarea Legionara si ar fi interzis ca pe viitor vreun nationalist sa mai poarte numele de „legionar”. Si sa nu-si inchipuie cineva ca, daca nu exista Miscarea Legionara si Partidul Cuzist, ori PPP-ul si Fundatia „George Manu”, tara noastra se prapadeste, ci viata merge inainte cu alti nationalisti care s-au nascut ori care se vor naste.
Cu Garda de Fier este o alta poveste, iar aceasta denumire apartine nationalistului Crangan, nu lui Horia Sima. Aceasta a fost infiintata de Corneliu Zelea Codreanu in scopuri para-militare si mai cu seama de a lupta impotriva pericolului si intunericului satanic judeo-masono-comunist. Prin urmare, cu sau fara voia dvs., ori a altor pretinsi legionari, va fi infiintata o NOUA GARDA DE FIER, in care orice roman nationalist poate intra si ramane numai cine poate.
D-le Baciu, v-am spus toate acestea, pentru ca, in mod sigur n’ati stiut anumite lucruri si ar fi bine sa meditati asupra lor, pentru a nu va lasa indus in eroare de nimeni. In rest sa fie clar ca Buna Ziua, ca nu sunt eu omul sa ma las “calcat cu bocancii pe fata”.  In trecut si legionarii Chirila Ciuntu, Sima Taranu, George Boian si Horia Sima s-au laudat ca-mi pun ei pamant in gura, numai ca, eu nu sunt un fricos si n’am teama de moarte. In fine, fiecare cu destinul si soarta lui, de aceia daca vreti sa luati in considerare ce v-am scris e bine, daca nu nu-i nici o paguba. Iar daca credeti ca, v-am deranjat cu ceva, imi cer scuzele de rigoare si va promit ca n’am sa va mai scriu niciodata, ca ar insemna o pierdere de timp.
Cu multa stima,
 
Dr.Constantin Burlacu
New York City, 17 Martie 7520 (2012).

Comments

Domnule Burlacu, cititi articolul wiki din semnatura comentariului.
Apreciez ca poate ati facut ceva pentru Romania (mult sau putin, asta nu judec eu), dar in ceea ce priveste internetul mai trebuie sa va documentati putin (o sa imi raspundeti ca folosisti internetul din timpuri imemoriale, e irelevant). In sensul ca pe internet oricine poate spune ce vrea, analizati cele 3 bloguri de la punctul 1 si 2 si poate o sa observati ca poarta o asemanare izbitoare unele cu altele, ceea ce ma duce cu gandul la link-ul din semnatura mea...
In rest toate cele bune si o zi minunata pe taramul magic al lui Edgar Hoover.
Mireanu said…
Stimate Domnule Burlacu,
1- Este adevarat ca in Biblie spune ca romanii l-au executat pe Iisus Cristos. Dar omiteti sa spuneti, nu stiu de ce, ca a fost condamnat la moarte de Sanhedrin. Pilat, guvernatorul roman, chiar a incercat sa-l salveze pe Iisus, sa-l gratieze si a supus oferta iudeilor din Ierusalim. Iar iudeii au preferat sa-l salveze pe un talhar(Baraba parca-i spunea) si l-au dat mortii pe Iisus. Deci romanii nu au fost asa setosi de sange cam s-ar deduce din expozeul Dvs.
Dar ciudat nu este acest aspect ci faptul ca Pilat a fost amenintat de Sanhedrin ca daca nu-l executa pe Iisus se vor duce la Roma si-l vor reclama, motiv pentru care de frica Pilat l-a bagat pe iisus dupa gratii.
Aici fac o paranteza pentru a arata ca scopul romanilor nu era de a macelari popoare ci de a le lua taxe pentru a finanta imperiul roman si ca atare ungurii sa mai inceteze cu insinuarea ca romanii i-au lichidat pe toti dacii si n-a mai ramas picior de dac in Dacia si cand au venit hunii au gasit Ardealul tabula-rasa.
Revenind la subiect, daca lui Pilat i-a fost frica ca-l reclamau iudeii la Roma, inseamna ca iudeii nu erau sclavi precum se zice si aveau autoritate in imperiu cam cum au acum UDMR si Partida Romilor in Romania care ne ameninta cu reclamatiile si chiar ne reclama la UE si ONU. Iar daca Roma asculta de iudei si de Sanhedrin si le-ar fi dat dreptate oricum in contra propriului guvernator(de aceea a si cedat asa repede Pilat in fata Sanhedrinului), inseamna ca evreii erau tari de tot in Imperiul Roman si nici decum niste sclavi pusi la galere.
Acum ca ateu ce mi-s, pot spune ca rationamentul de mai sus este un sofism din punctul meu de vedere pentru ca de fapt crestinismul este un mit, o legenda, nu exista nicio urma istorica a lui Iisus. Crestinismul fost nascocit pentru a submina cultura greaca si puterea militara a Romei ceea ce a reusit pe deplin. Bravo lor, baieti destepti.
Dar daca oamenii vor sa creada, treaba lor. Sunt liberi s-o faca. Este credinta lor, buna sau rea.
2- Nationalismul antebelic a avut trei forme : nationalismul ideologic adica nazismul, nationalismul corporatist adica fascismul italian si nationalismul religios adica legionarismul. Aceste trei forme au fost nascocite pentru a fi opuse inter-nationalismului care a fost cel bolsevic. Cine le-a nascocit, in ce scop, daca scopul a fost atins, etc, nu ma intereseaza. Pot doar sa spun ca la noi legionarismul nu a fost cea mai de isprava fapta a rom^nilor, cum mai clameaza unii, nu a fost izvorata din sufletul rom^nilor ci a fost implementata lor de forte ostile rom^nilor. Eu sunt etnic rom^n, adica rom^n, rom^n nascut nu facut. Si ca un tata care stie bine ce-i bine pentru copilul lui, eu stiu bine ca legionarismul nu-i bun pentru rom^ni pentru neamul meu rom^nesc pentru ca nu-i iesit din sufletul lui. Nu stiu daca ma intelegeti, nici nu-i nevoie. Dar va raspund le ceea ce am primit pe email pentru a sti ca nu toti rom^nii pot fi prostiti cu ideile legionare. Asasinandu-l pe Iorga s-au discreditat total, lucru pe care nu-l intelege nici Ion Coja, daramite un simplu sarac rom^n(pentru azi nu mai gasesti rom^ni bogati)
In rest s-auzim numai de bine.
PS. Sa luptati sa-i luminati pe noii legionari sau pe Noua Dreapta este ca si cum ati lupta cu morile de vant. La noi, in aceste organizatii intra numai securistii, rom^ni naivi si prosti nu cred ca mai intra stiind ce le-au facut legionarilor si Carol si Antonescu si comunistii.
D-le ANONIM: "Asa e internetul...", nu incercati sa bagati soparlite din nou si sa ne insultati inteligenta, nu toti sunt prosti d-le FLORIN DOBRESCU, TROLL-ul este d-ta, caci d-ta ai scris acest comentariu la adapostul anonimatului, dand de inteles cum ca site-ul nostru ar fi "un troll" sau blogurile administratorei noastre Ecaterina Dochian alias Fata din Dacia asemeni,persoana pe care membri de vaza ai partidului dvs recte seful de filiala Arad, ARIEL IACOBINI si mai noua activista a partidului dvs EVELINA NEGARA din ORHEI,R.Moldova, o hartuiesc, o ameninta cu moartea, o denigreaza in cel mai scarbos si nedemn mod, ii transfera identitatea altor femei,cu rea vointa pentru a o discredita, voi fiind chiar prieteni si colaboratori cu acele femei filosemite SIMONA MARCELA FICA alias ANDRADA DACIANA pseudo-jurnalista PDL-BASISTA, colega de pseudo-jurnalism-basism pro-masoni cu GEORGE RONCEA, IULIAN URBAN, CODRUT BURDUJAN, pupincuristii sistemului, masoneriei si al presedintelui Basescu, sau evreica talmudista ROXANA IANCU, persoane total diferite care nu au absolut nicio legatura cu Ecaterina Dochian, la fel acesti membri de vaza ai partidului dvs, acesti pseudo-legionari pseudo-crestini-ortodocsi, fac si la adresa site-ului nostru, denigrand si sabotand orice actiune si intitiativa constructiva a noastra sau a oricaror alti nationalisti ce nu-s antamati partidului dvs ,toti ei sunt numiti de catre sefii dvs de partid (ARIEL IACOBINI + EVELINA NEGARA ) "KGB-FSB-isti, tarfe schizofrenice, curve zdrente comuniste rusofile gonoreice" , toate aceste le-am expus cu dovezi si nu cu vorbe/barfe/calomnii mizerabile precum va ocupati dvs si lacheii dvs de partid, aici puteti gasi doar o mica parte din dovezile care va incrimineaza, expuse public:
https://www.facebook.com/ecaterinadochian
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.190467301065592.35214.100003069706961&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.374360029258597.104615.314842878543646&type=3
https://www.facebook.com/photo.php?v=190754641036858&set=vb.203163583032965&type=2&theater
https://www.facebook.com/photo.php?v=191127074332948&set=vb.203163583032965&type=2&theater

(urmeaza partea 2-a)
(continuare la prima parte,
partea 2-a/pentru ca nu a intrat tot comentariul)

Bloguri si site, ce este logic sa se asemene ca stil intre ele din moment ce apartin unei singure persoane, adica persoanei Ecaterina Dochian, iar la noi pe site este administrator, asa ca nu ati descoperit nici America si nici apa calda d-le ANONIM = FLORIN DOBRESCU, care incercati sa bagati soparlita neincrederii si paranoii, metoda cu care va ocupati printre nationalisti si patrioti pentru a-i dezbina, pentru a crea confuzii si pentru a monopoliza patriotismul cu doar partidul dvs de 10 membri si restul "expulzati"...DIVIDE ET IMPERA va este deviza...se si vede pe facebook cu pagina oficiala a partidului dvs care are doar 30 de sustinatori, adica 10 si 20 conturi false ale acelor 10, in timp ce pagina noastra de "troll" are peste 2400 de sustinatori, asa cum aveam si pe conturile de youtube cu care promovam frumos si civilizat romanii si Romania, conturi pe care dvs si acolitii dvs le-ati raportat in mod abuziv prin tot felul de plangeri false si abuzive, de "antisemitism, hate-speech, rasism",plangeri de copyright sau plangeri penale trimise la adminii youtube in care ii somati sa ne inchida conturile...precum si "istoricul" dvs membru de vaza in partidul dumitale, recte VICTOR DOGARU s-a exprimat la el pe site-ul de youtube "VYCKTUBE" ca "va distruge el antisemitismul, rasismul" (inexistent) al celorlalti patrioti si ca va "manca si dormi pe tastatura" sa le distruga conturile, ceea ce a si facut, i-a turnat pe majoritatea patriotilor la MILITIA SIONISTA pe site http://theJIDF.org unde acestia apar pe listele negre ca si antisemiti, i-a turnat si pe site-urile ateilor (cu care se razboieste de forma acest "mare crestin")unde ii instiga pe aceia contra "antisemitilor" nationalisti si in special contra unei femei "acelei blonde antisemite Ecaterina" , nu stiam ca lucrati in slujba sionistilor de vreti sa starpiti voi "antisemitismul" romanilor si loviti in alti patrioti romani de buna credinta colaborand cu acele site-uri sioniste si nu numai, deci nu sunteti numai anonim si troll dvs insati, dar mai sunteti si procesoman , denigrator si un pericol public, pt ca aduceti acuzatii foarte grave unor persoane pe care nici macar nu le cunoasteti si impreuna cu lacheii dvs mojici ne atacati si pe noi si pe alti nationalisti (unii chiar minori)din oficiu si gratuit, pentru ca noi sau adminii nostri nu v-am facut niciun rau niciodata, ba mai mult, intr-un timp chiar am vrut sa va sustinem, v-am crezut un om demn, dar s-a dovedit ca sunteti un mincinos, un impostor, care se foloseste de mari fraze si mari idealuri pentru interese meschine, fara scrupule si fara niciun Dumnezeu, d-le FLORIN DOBRESCU cu dvs vorbesc si nu cu lacheii dvs fideli, caci precum bine zicea Noica "Daca te bati, bate-te cu zeii, nu cu valetii" sau "sa nu te faci sclav la doi stapani" , deci dvs nu sunteti nici demn, nici moral, sunteti o lichea mincinoasa, un impostor si va invit sa ne dati si pe noi in judecata, abia asteptam sa venim cu dovezile, vom vedea dupa, pe unde o sa scoateti camasa !

(urmeaza partea 3-a)
(continuare la partea 2-a,
partea 3-a)


D-le FLORIN DOBRESCU aliaa ANONIMUL imbarligator, care nu este in stare si nu are curaj sau demnitate sa se semneze cu numele sau atunci cand denigreaza pe altii, singurul TROLL din aceasta poveste esti dumneata si partidul dumitale de trei parale,un las, un fatalau fara barbatie, un calomniator care compromite ideea de legionarism, compromite legionarii intentionat, un escroc care va puneti distinctii pe care nu le detineti si dvs si altora, asa cum pe un alt lacheut al dvs "VYCKTUBE" recte VICTOR DOGARU, il prezentati drept "istoric cercetator", cand defapt adevarul arata ca este un biet prapadit agramat,o sluga a dvs care va cara servieta,un catelus care va vinde cartile crestine sa mai scoata si el un maruntis de-o ceapa cu paine, alt denigrator paranoid care insulta si ataca la persoana cot la cot cu ARIEL IACOBINI, oameni ce nu i-au facut niciun rau,cu o ura patologica,demn de mila,probabil din frica de a nu-si pierde locul caldut de catelus, lacheu al dvs...sa postati public actele si diplomele acestui retardat agramat VICTOR DOGARU alias VYCKTUBE / VYCKRO / VYCKEU, cu care sa demonstrati ca dansul este istoric, pentru ca noi nu intelegem cum o persoana ce nu stie sa scrie corect gramatical,ortografic, reguli de clasa IV-a elementara nu le stie, cum a putut sa termine o facultate de istorie, asumandu-si acest titlu pompos de "ISTORIC CERCETATOR" !

In incheiere salutam corectitudinea d-lui Burlacu si faptul ca va demasca si va expune exact asa cum sunteti d-le FLORIN DOBRESCU, adica UN IMPOSTOR, UN MINCINOS, UN PROCESOMAN care nu are nici in clin, nici in maneca cu legionarismul sau cu perceptele lui CORNELIU ZELEA CODREANU, figura luminoasa si demna careia ii denigrati memoria prin simpla asociere cu dansul sau cu ideologia sa !

D-le Constantin Burlacu aveti tot sprijinul nostru in lupta demascarii impostorilor !

Numai bine ,
Centrul pentru Combaterea Anti-Românismului
Stimate domnule Mireanu, pai daca ati spus ca “crestinismul este un mit, o legenda, nu exista nicio urma istorica a lui Iisus. Crestinismul fost nascocit pentru a submina cultura greaca si puterea militara a Romei ceea ce a reusit pe deplin”, ce rost mai avea sa va contraziceti singur cu legendele si miturile despre Sanhedrin, Pilat, Baraba, ori Isus ca Cristos nu s-a numit cel putin inainte de a fi rastignit pe crucea romana, nu-i asa ? Si inca ceva, nationalismul n’a fost niciodata proprietatea legionarismului religios, ci nationalismul romanesc are radacini adanci in cuzism si in filozofia Domnului Nostru (Our Lord) Mihai Eminescu, asadar legionarismul deriva din nationalism si mai cu seama din cuzism care nu era nici cum de partea religiei judeo-crestine cu care jidanii au dominat si sclavizat tarile crestine. Iata ce a spus parintele Nationalismului Geto-Dacic, Mihai Eminescu despre religie, citez : “Religia-o fraza de dansii inventata,/Ca cu a ei putere sa va aplece-n jug,/Caci de-ar lipsi din inimi speranta de rasplata,/Dupa ce-amar muncirati mizeri viata toata,/Ati mai purta osanda ca vita de la plug ? “ Tara noastra trebuie sa revina la nationalismul intelept si luminat al lui Mihai Eminescu, A.C.Cuza, Prof.Nicolae Iorga si al altori filozofi, istorici si oameni de stiinte romani,nu la superstitiile, aberatiile si absurditatiile din Biblie. Multi oameni de buna credinta s-au lasat indusi in eroare precum ca jidanii ar vrea sa distruga crestinismul. Dar nu-i adevarat, pentru ca si un orb poate vedea ca tinta judaismului si sionismului este sa distruga islamismul, nu crestinismul de care se folosesc cel mai bine pentru asi atinge scopurile lor parsive si diavolesti. Eu lupt sa luminez rasa,natia si patria mea natala,iar in ce-i priveste pe cei din PPP, Noua Dreapta, Fundatia George Manu, Miscarea Legionara “Arhanghelul Mihail” al lui Serban Suru, vorba proverebului “Fiecare pasare, pe limba ei piere”. Acestia nu sunt nici la degetul cel mic de la picior al lui Mihai Eminescu, A.C.Cuza,Octavian Goga, Nicolae Iorga, Corneliu Zelea Codreanu ori a Maresalul Ion Antonescu.Iar cei care fug si de umbra lor de groaza prin cate au trecut legionarii in timpul monarhie si comunismului ori pentru ca in loc sa se razboiasca cu judeo-masono-comunistii, legionarii sectei simiste s-au razboit cu Maresalul Ion Antonescu si Armata Romana,este bine sa stea in banca lor ca nimeni nu da doi bani pe acesti tremurici.
Stimata Domnisoara Ecaterina Dochian,sunteti pe un drum bun si va rog sa tineti sus flacara libertatii, dreptatii si adevarului, ca victoria este a noastra a nationalistilor si a oamenilor de dreapta.Mincinosii, impostorii si jigodiile astea vor dispare ca magarii in ceata. Am cunoscut multi “viteji” ca ei, despre care astazi nimeni nu mai scoate un cuvant , cum nu se va vorbi in viitor nici despre ei pentru ca n’au caracter, credibilitate si demnitate nationala.
Traiasca puterea Internetului de comunicare si informare rapida.
Multumesc din suflet d-le Burlacu, apreciez foarte mult cuvintele frumoase de apreciere si respect, cum numai un domn si un adevarat barbat putea sa le scrie !

Aceste rebuturi umane nici macar barbati nu se pot numi, ce sa mai zicem de legionari...ei fac de ras nu numai legionarii si Miscarea Legionara dar si specia barbateasca fiind purtatori de penis degeaba, daca ar fi dupa mine as castra asemenea specimene pentru a nu mai putea procrea in veci sa nu-si mai perpetueze genele, in felul asta as face o favoare umanitatii!

(continui ca nu mi-a intrat tot mesajul)
Ce voiam sa mai adaug este ca eu am fost plecata din tara in vacanta aceste zile si ieri cand am deschis PC-ul am gasit iarasi zeci de insulte, acuzatii, calomnii, amenintari si inventii la adresa mea mai abitir vad , si asta dupa ce dvs ati trimis acele scrisori deschise catre PPP, de unde pot concluziona ca acesti lasi din neam de fatalai si stricaciuni, recte ARIEL IACOBINI & EVELINA NEGARA , slugile fidele ale lui FLORIN DOBRESCU, niste gunoaie si schizofreni-paranoizi cu retard cronic ei insisi , se razbuna pe mine din cauza acestor scrisori deschise pe care le-ati scris PPP-ului (vazand ca acolo ati trecut si linkuri catre blogurile mele sau pagina mea de facebook, chiar daca eu nu va cunosc si nici nu am vorbit vreodata cu dvs pana sa vad postarile in care imi erau pomenite paginile aici)ei imi denigreaza persoana, familia si munca patriotica benevola aruncand cu vorbe grele si calomnii de neimaginat pentru niste oameni intregi la cap sau pentru niste oameni cu demnitate si conduita morala precum se descriu ei "urmasii lui Codreanu si legionari" , chiar daca i-am intrebat de nenumarate ori ce au cu mine si persoana mea pentru ca eu nu le-am facut nimic vreodata si singurul motiv pentru care le pomenesc numele este ca drept la replica pentru ca ei au inceput cu aceste atacuri si provocari pe care nu vor sa le inceteze chiar daca i-am rugat in mod civilizat si pe sefii lor si pe ei!Schizofrenia-paranoida a acestor bestii humanoide ajunge in asemenea punct incat imi atribuie zeci de identitati ale unor persoane pe care eu nu le cunosc si nu am absolut nicio legatura sau tangenta cu ele, cu cine se cearta ei zi si noapte imi atribuie mie gastile, gruparile, clonele create de aia cu care se cearta (cineva i-a creat un profil fals de facebook lui FLORIN DOBRESCU, poate chiar ei astia doi "Bonnie&Clyde" si mi-l atribuie mie cum ca eu i l-as fi facut, cu toate ca acolo apar informatii din interiorul partidului sau despre DOBRESCU pe care numai cineva din interior le-ar stii, eu habar nu am din ce se scrie acolo si nici nu ma intereseaza persoana spana a acestui individ las care nu are sange in instalatie sa-si asume o discutie civilizata cu mine si scrie denigrari gratuite din conturi false) sau 'n' persoane, toate 'sunt eu' (va dati seama ce-i in mintea acestor cretinoizi daca isi pot imagina ca o persoana sa fie mai multe persoane la un loc care sa insumeze diferite caractere si ideologii, care sa scrie in acelasi timp din zeci de profile,probabil sunt vreun extraterestru cu puteri extrasenzoriale si nu stiam?), chiar si in lipsa mea cand nu intru deloc pe internet ei scriu 24/24h DOAR la adresa mea (eu o patrioata romanca sa fiu pericolul national sau inamicul atat de periculos lor incat sa nu poata avea control si sa-mi dea pace?)pur si simplu NU MA LASA sa-mi desfasor linistita activitatea mea benevola de promovare in timpul meu liber, pe banii si sanatatea mea a valorilor romanesti si nonstop imi saboteaza paginile, mi le calomniaza(le face "focar anti-romanesc KGB/FSB" cand defapt este invers)imi posteaza porcarii pe pagini, imi scriu in spam injuraturi si batjocoreli(peste 100 de comentarii scrise la rand din zeci de conturi)postate pe paginile mele despre mari romani si tot asa...cu asemenea oameni defileaza FLORIN DOBRESCU ? El chiar nu realizeaza ca aceste doua specimene care injura si calomniaza alti nationalisti sunt infiltrati in partidul lui pentru a-l distruge din interior? Daca nu ia nicio atitudine vis-a-vis de aceste specimene inseamna ca-i place sa i se sape din interior partidul, iar astia o fac cu acordul lui..deci cine distruge miscarea legionara si nationalismul romanesc, chiar el, chiar el e SECURISTUL-COMUNIST-TURNATOR SI TABLAGIU!

Am sa revin cu alt mesaj aici in care am sa va pun si linkurile in care puteti gasi tot ce v-am expus !

Numai bine !
Ecaterina Dochian
Ce voiam sa mai adaug este ca eu am fost plecata din tara in vacanta aceste zile si ieri cand am deschis PC-ul am gasit iarasi zeci de insulte, acuzatii, calomnii, amenintari si inventii la adresa mea mai abitir vad , si asta dupa ce dvs ati trimis acele scrisori deschise catre PPP, de unde pot concluziona ca acesti lasi din neam de fatalai si stricaciuni, recte ARIEL IACOBINI & EVELINA NEGARA , slugile fidele ale lui FLORIN DOBRESCU, niste gunoaie si schizofreni-paranoizi cu retard cronic ei insisi , se razbuna pe mine din cauza acestor scrisori deschise pe care le-ati scris PPP-ului (vazand ca acolo ati trecut si linkuri catre blogurile mele sau pagina mea de facebook, chiar daca eu nu va cunosc si nici nu am vorbit vreodata cu dvs pana sa vad postarile in care imi erau pomenite paginile aici)ei imi denigreaza persoana, familia si munca patriotica benevola, EVELINA NEGARA injurandu-va si pe dvs pe stilul ARIEL IACOBINI, aruncand cu vorbe grele si calomnii de neimaginat pentru niste oameni intregi la cap sau pentru niste oameni cu demnitate si conduita morala precum se descriu ei "urmasii lui Codreanu si legionari"!
Chiar daca i-am intrebat de nenumarate ori ce au cu mine si persoana mea pentru ca eu nu le-am facut nimic vreodata si singurul motiv pentru care le pomenesc numele este ca drept la replica pentru ca ei au inceput cu aceste atacuri si provocari din 2010 in mod public, pe care nu vor sa le inceteze chiar daca i-am rugat in mod civilizat si pe sefii lor si pe ei!
Schizofrenia-paranoida a acestor bestii humanoide ajunge in asemenea punct incat imi atribuie zeci de identitati negative ale unor persoane pe care eu nu le cunosc si nu am absolut nicio legatura sau tangenta cu ele, cu cine se cearta ei ziua imi atribuie mie noaptea, gastile, gruparile, clonele create de aia cu care se cearta (cineva i-a creat un profil fals de facebook lui FLORIN DOBRESCU, poate chiar ei astia doi "Bonnie & Clyde" pt ca sunt specialisti la creatul de clone si diversiuni ordinare, si mi-l atribuie mie cum ca eu i l-as fi facut, sa-i demonstreze lui FLORIN DOBRESCU intr-un fel sau altul cum ca eu as fi vinovata cu ceva fata de el, cu toate ca acolo apar informatii din interiorul partidului sau despre F.DOBRESCU pe care numai cineva din interior le-ar stii, eu habar nu am din ce se scrie acolo si nici nu ma intereseaza persoana spana a acestui individ las care nu are sange in instalatie sa-si asume o discutie civilizata cu mine si scrie denigrari gratuite din conturi false la adresa mea) sau 'n' persoane, toate 'sunt eu' (va dati seama ce-i in mintea acestor cretinoizi daca isi pot imagina ca o persoana sa fie mai multe persoane la un loc care sa insumeze diferite caractere si ideologii, care sa scrie in acelasi timp din zeci de profile, probabil sunt vreun extraterestru cu puteri extrasenzoriale si nu stiam?!), chiar si in lipsa mea cand nu intru deloc pe internet ei scriu 24/24h DOAR la adresa mea (eu o patrioata romanca sa fiu pericolul national sau inamicul atat de periculos lor incat sa nu poata avea control si sa-mi dea pace?probabil vina mea este ca promovez valorile romanesti GRATIS SI DIN SUFLET, nu din fonduri europene sau sponsorizari de 2% ca ei)pur si simplu NU MA LASA sa-mi desfasor linistita activitatea mea benevola de promovare in timpul meu liber, pe banii si sanatatea mea a valorilor romanesti si nonstop imi saboteaza paginile, mi le calomniaza(le face "focar anti-romanesc KGB/FSB" cand defapt este invers)imi posteaza porcarii pe pagini, imi scriu in spam injuraturi si batjocoreli(peste 100 de comentarii scrise la rand din zeci de conturi)postate pe paginile mele despre mari romani si tot asa...
Cu asemenea oameni defileaza FLORIN DOBRESCU ? El chiar nu realizeaza ca aceste doua specimene care sunt si lacheii masonului GEORGE RONCEA in acelasi timp (fratii RONCEA bufonii de curte al presedintelui Basescu cu care FLORIN DOBRESCU se cearta de forma) care injura si calomniaza alti nationalisti sunt infiltrati in partidul lui pentru a-l distruge din interior? Daca nu ia nicio atitudine vis-a-vis de aceste specimene inseamna ca-i place sa i se sape din interior partidul, iar astia o fac cu acordul lui..deci cine distruge miscarea legionara si nationalismul romanesc, chiar el, chiar el e SECURISTUL-COMUNIST-TURNATOR SI TABLAGIU!

Am sa revin cu alt mesaj aici in care am sa va pun si linkurile in care puteti gasi tot ce v-am expus !

Numai bine !
Ecaterina Dochian
P.S.Am scris trei mesaje in total si mi-au aparut doar doua, primul si al treilea (ultimul), al doilea mesaj din mijloc nu-mi apare...o sa-l rescriu, noroc ca l-am salvat...l-am pus deja de 2 ori si tot nu apare...zice ca mesajul a fost pus dar el nu apare online..
Ce voiam sa mai adaug este ca eu am fost plecata din tara in vacanta aceste zile si ieri cand am deschis PC-ul am gasit iarasi zeci de insulte, acuzatii, calomnii, amenintari si inventii la adresa mea mai abitir vad , si asta dupa ce dvs ati trimis acele scrisori deschise catre PPP, de unde pot concluziona ca acesti lasi din neam de fatalai si stricaciuni, recte ARIEL IACOBINI & EVELINA NEGARA , slugile fidele ale lui FLORIN DOBRESCU & GEORGE RONCEA, niste gunoaie si schizofreni-paranoizi cu retard cronic ei insisi , se razbuna pe mine din cauza acestor scrisori deschise pe care le-ati scris PPP-ului (vazand ca acolo ati trecut si linkuri catre blogurile mele sau pagina mea de facebook, chiar daca eu nu va cunosc si nici nu am vorbit vreodata cu dvs pana sa vad postarile in care imi erau pomenite paginile aici) ei imi denigreaza incontinuu persoana, familia si munca patriotica benevola, EVELINA NEGARA injurandu-va si pe dvs pe stilul ARIEL IACOBINI, aruncand cu vorbe grele si calomnii de neimaginat pentru niste oameni intregi la cap sau pentru niste oameni cu demnitate si conduita morala precum se descriu ei "urmasii lui Codreanu si legionari"!
Chiar daca i-am intrebat de nenumarate ori ce au cu mine si persoana mea pentru ca eu nu le-am facut nimic vreodata si singurul motiv pentru care le pomenesc numele este ca drept la replica pentru ca ei au inceput cu aceste atacuri si provocari din 2010 in mod public, pe care nu vor sa le inceteze chiar daca i-am rugat in mod civilizat si pe sefii lor si pe ei, tot nu inceteaza !
Schizofrenia-paranoida a acestor bestii humanoide ajunge in asemenea punct incat imi atribuie zeci de identitati negative ale unor persoane pe care eu nu le cunosc si nu am absolut nicio legatura sau tangenta cu ele, cu cine se cearta ei ziua imi atribuie mie noaptea, gastile, gruparile, clonele create de cei cu care se cearta (cineva i-a creat un profil fals de facebook lui FLORIN DOBRESCU, poate chiar ei astia doi "Bonnie & Clyde" pt ca sunt specialisti la creatul de clone si diversiuni ordinare, si mi-l atribuie mie cum ca eu i l-as fi facut, sa-i demonstreze lui FLORIN DOBRESCU intr-un fel sau altul cum ca eu as fi vinovata cu ceva fata de el, cu toate ca acolo apar informatii din interiorul partidului sau despre F.DOBRESCU pe care numai cineva din interior le-ar stii, eu habar nu am din ce se scrie acolo si nici nu ma intereseaza persoana spana a acestui individ las care nu are sange in instalatie sa-si asume o discutie civilizata cu mine si scrie denigrari gratuite din conturi false la adresa mea) sau 'n' persoane, toate 'sunt eu' (va dati seama ce-i in mintea acestor cretinoizi daca isi pot imagina ca o persoana sa fie mai multe persoane la un loc care sa insumeze diferite caractere si ideologii, care sa scrie in acelasi timp din zeci de profile, probabil sunt vreun extraterestru cu puteri extrasenzoriale si nu stiam?!), chiar si in lipsa mea cand nu intru deloc pe internet ei scriu 24/24h DOAR la adresa mea (eu o patrioata romanca sa fiu pericolul national sau inamicul atat de periculos lor incat sa nu poata avea control si sa-mi dea pace?probabil vina mea este ca promovez valorile romanesti GRATIS SI DIN SUFLET, nu din fonduri europene sau sponsorizari de 2% ca ei) pur si simplu NU MA LASA sa-mi desfasor linistita activitatea mea benevola de promovare in timpul meu liber, pe banii si sanatatea mea a valorilor romanesti si nonstop imi saboteaza paginile, mi le calomniaza (le face "focar anti-romanesc KGB/FSB" cand defapt este invers) imi posteaza porcarii cu sobolani, rahati sau porno pe pagini, imi scriu in spam injuraturi si batjocoreli (peste 100 de comentarii scrise la rand din zeci de conturi)postate pe paginile mele despre mari romani si tot asa...

Popular posts from this blog

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928

ÃŽnfiintarea parlamentului Evreiesc European (EJP)