Despre masoni
In a message dated 12/9/2010 12:15:38 P.M. Eastern Standard Time, petruaros@yahoo.com writes:
Draga domnule Doctor ,
Stiu ca stiti cum ca una este Democratia propusa de Platon si altele sunt dezumanizatele "democratii" azi practicate, cu mici exceptii !!!
Stiu ca nu discut cu un novice in cele ce este a intelege desopre masoneria iudaica, din timpul faraonilor si azi aceiasi , fapt pe care stiu de asemenea ca-l bine-stiti !
Ma cam mira ca spuneti, poate din graba :"Masonii sunt servantii de baza ai jidanilor!" cand de fapt stiu ca stiti ca-i primordiala parghie/institutie/elita de lucru a iudaismului , chiar daca si un instrument de distrugere cu cerba dorinta de a genera/institui pe plan mondial a suprematii jizilor , ( iubitorii de sine si adulatori a Vitelului de Aur !)
Desigur azi masoneria a atins un apogeu , ba chiar se impune si contopeste ca elita jidoveasca precum si cu forta militara de dominatie a lumiii ce-i prin partile unde azi locuiti si D.V.
Spuneti si iar ma uimeste cum ca masoneria nu este pretutindenea ci doar in tarile crestine !
Dar iarasi va grabiti pai India, China, Vietamul ce procent de crestini are ca sa nu vorbesc de tarile arabe sau de Pachistan, si totusi Masoneria este Vioara intai, restu fiind bieti papusari/sau cu precadere sclavii iudeo-masoneriei !
Astfel consider ca nu inteleg de loc gresit ca masoneria/elita/conducerea suprema a jizilor a malformat total Democratia si a instituit statalitatile dezumanizate "democratice si de drept jidanesc " si deci nicairea unde in loc de STAT NATIONAL este instituita porcaria , implicit si dezumanizatii fideli masoneriei ca si dregatori , apoi MASONERIA este tartorul in acest Tartar !
putem spune ca de fapt ( desigur nu si de drept ) " democratia" este calea spre sclavie/Infern a nejidovilor si este impusa si dirijata de masonerie !
in toate tzarile fost comuniste falanga atee masonica, comunismul, a fost impus pe pretentii/invovcarea "democratiei"
Doar acolo unde Statul este in subordonarea Natiunii , doar acolo masoneria (iudaismul)nu-si poate impune pofa diavoleasca de a sclaviza omenirea alta decat jidoveasca !!!
cu acelasi respect deosebit,
petru borodi/Cluj
P.S. desigur ca profesorul Coja vorbeste in alt timbru decat mine/noi !
Stimate Domnule Borodi,
Nu va suparati dar vad ca faceti dintr-un tantar un armasar. Masoneria nu-i chiar atat de puternica cum credeti dvs., ci presa si unii oameni neinformati o fac mare si puternica.Pai daca masoneria era asa puternica in ultimii 3-4 sute de ani, credeti ca mai ajungea Adolf Hitler la putere, care le-a curmat jocul in primul rand masonilor, apoi jidanilor, comunistilor, homosexualilor si la restul subproduselor umane ? Este adevarat ca nu-i numai in tarile crestine, ci si in altele, dar nu datorita procentajului de 2-3 % de crestini, ci datorita faptului ca lumea pana nu de mult a fost calarita de tari judeo-crestine ca: Anglia, Spania, Portugalia, Italia, Franta, unde judeo-masoneria a fost in floare.Faraonii egipteni, care credeau in zei, n'au nimic comun cu masoneria lui Solomon ori dumnezeul jidanilor, vitelul de aur. Apoi fiecare tara, fiecare partid ori organizatie politica, civica ori militare are secretele ei, dar aceasta nu inseamna ca sunt neaparat masonice, pentru ca masoneria este o organizatie oculta secreta. Si sa fiu sincer lupta secreta este cea mai sfanta arma de distrugerea inamicului. Inchipuiti-va daca n'ar exista secrete de stat si militare, ci toata lumea ar avea acces la codul secret de declansarea rachetelor nucleare, cared ca, deja, am fi cu toti cioburi si surcele. Vad ca va impotiviti religiei faraonilor egipteni, dar va inchinati in biserica la icoana pagana cu Ochiul lui Osiris, care este asezata in fata altarului ori deasupra catapetesmei, termeni crestini ortodocsi pe care-i folositi si elogiati dvs cu multa duiosie. Nu stiu daca ati stiut, dar icoana regelui jidan Solomon, fondatorul masoneriei, se afla numai in interiorul altarelor bisericilor crestine, la care se inchina preotii crestini slujitori directi ai judeo-masonerie. De aceia, in altar are dreptul sa intre numai persoanele autorizate de biserica, nu si enoriasi de rand, ca nu cumva, sa fie divulgat secretul si legamantul bisericii cu masoneria. Verificati aceasta si va veti convinge de adevar. De asemenea, Isus si nici un jidan inainte ori dupa el, n'au avut ca simbol semnul crucii, dar toata lumea crestina se inchina la cruce, care este de fapt un simbol pagan al romanilor. Mai departe, toti crestinii ciocnesc la Pasti/Passovar (adica trecerea jidanilor peste apa) oua rosii, insa Isus si jidanii, niciodata n'au ciocnit oua rosii intre ei, pentru ca aceasta este o traditie de orientare pagana, nu judeo-crestina. De asemenea, crestinii sarbatoresc Craciunul si se bucura conform traditei, ca Mos Craciun vine cu sania si le aduca daruri, dar acesta nu-i un obicei venit din Israelul lui Isus Cristos, unde in luna Decembrie temperatura variaza intre 60 gr.F si 80 gr.F,deci se poate face plaja, ci este o traditie pur pagana a europenilor. Isus si jidanii, niciodata n'au avut si impodobit pomul vietii de craciun, asa cum il fac crestinii, dupa obiceiul pagan, deci nu al lui Isus Cristos.Am spus si repet, masonii sunt slugile de baza ai jidanilor,iar "parghie/institutie/elita" o formeaza in exclusivitate jidanii, mai cu seama cei sionisti. Faptul ca in varful acestei piramide masonice este pus si cate un nejidan de orientare masonica, crestina ori comunista, asta este facuta doar de forma si ochii lumii, ca, in cazul ca, nu le iese pasenta vina sa fie data pe acestia. Spre exemplu arhitectii razboiul de astazi din Irak, Afganista si Pachista,in care s-au cheltuit peste trei trilionane de dolari sunt Richard N.Perle, Paul Dundes Wolfowitz, Bill Kristol, Alan Dershowitz, John Israel si alti jidani, dar vina pentru acest razboi crancen in care au fost ucisi ori torturati sute de mii de oameni inocenti este data pe crestinii masoni, George Bush si Barack Obama. Ei (crestino-masonii) vor fi trasi la rasundere, nu jidanii care formeaza "parghie/institutie/elita" aceasta criminala. Un alt exemplu, regimul opresiunei comuniste a fost instaurat in tara noastre de catre bolsevici si agentii acestora, ca: Ana Pauker, Neulander,Tismaneanu, Brucan,Socor si alti jidani, perecum si de mentorul dvs. fostul rege Mihai, dar cel care a fost pedepsit, a fost doar olteanu Nicolae Ceausescu, pus de forma in fata, nu si "parghie/institutie/elita" criminala jidaneasca. Sunt de acord cu dvs. ca democratia a deviat de la forma ei originala si este folosita de jidani dupa bunul lor plac. Astfel drepturile egale ale democratie,sunt astazi in majoritatea tarilor crestine, si mai cu seama in Romania pentru minoritari, nu pentru majoritari. Cei care contribuie la atingerea scopuruilor perfide si meschine ale jidanilor sunt servitorii lor ca: masonii, crestinii, comunistii, socialistii si mai nou prostii astia de globalisti, care traiesc cu impresia ca ei, nu jidanii domina lumea. Deci retineti tartorul cel mare sunt jidanii sionisti, nu masonii, crestinii, ori comunistii pe care jidanii dupa ce si-au atins scopul ii vand ori sacrifica asa cum sacrifici vitele la abator.Iar daca minoritarii stau cu limba in gura si nu glasuiesc nimic impotriva, inseamna ca-si merita soarta in care traiesc.
Cu acelasi respect deosebit,
C.Burlacu
From: "DACIALAN@aol.com"
To: petruaros@yahoo.com
Sent: Thu, December 9, 2010 6:21:33 PM
Subject: Re: (no subject)
In a message dated 12/8/2010 2:51:41 P.M. Eastern Standard Time, petruaros@yahoo.com writes:
Draga domnule Doctor , sunt in deplina concordanta cu oricine care sustine ca "" Fara masonerie democratia nu poate sa egziste ( insa desigur sustin/adaog ca doar daca majoritatea din cadrul unei Tzari este Inteleapta si deci Elita/Inteleptii decid ce cum cine cand unde si factotii cauzali ce pusi in actiune vor ridica si pe cei minoritari . Azi , in democratia de tip mason-jidanesc, qquantumul si nu Inteleptii ci cei manipulabili saui si imbecili sunt vocea Cetatii/Neamului )
in fapt democratiile din ultimile 3-4 sute de ani sunt la cheremul masoneriei deci masoneria dispune si manipuleaza multimile din toate statele zis democratice !
cu acelasi respect ,
petru borodi/Cluj
P.S. am timp putin si scriu in consecinta !
Stimate Domnule Borodi,
Democratia n'are nimic comun cu masoneria. Democratia care a fost bine definita de Plato, da drepturi majoritatii, nu minoritatii sa decida intr-o tara, pe cand masoneria si mai cu seama sefii ei, adica jidanii, intelege democratia tocmai invers. Apii democratia se refera la chestiuni sociale si politice, pe cand masoneria care a fost infiintata de jidanul Solomon, are drept scop construirea noului templu la Ieruslim cu ajutorul sclavilor, iar acesti sclavi ai jidanilor sunt astazi in majoritatea cazurilor crestinii. Masonii sunt servantii de baza ai jidanilor, care urmaresc ca si conducatorii bisericii crestine, punerea nejidanilor sub staspanirea jidanilor, fie crezand in sionitul Isus Cristos, fie crezand in sionistul Solomon, fie crezand in sionistul Lenin. Elita unei tari, lumea intelectuala si inteleapta, nu sunt opera masonerie, dar masoneria stiind ca-i formata din niste inculti si imbecili, incearca prin diferite metode sa atraga elita si oamenii intelepti in aceasta organizatie care are secrete fata de popoarele nejidanesti. Din nefericire multi oameni de valoare au cazut in plasa ei, dar cei cu capul pe umeri cand si-au dat seama au detestat-o, cum a facut Vasile Alecsandri spunand despre masoni si jidani : " Iarba rea din holde peara!/Peara dusmania-n tara!/Intre noi sa nu mai fie/Decit flori si omenie!". Este adevarat ca de circa 3-4 sute de ani, masoneria isi cam face de cap in tarile crestine, pentru ca crestinii fiind vanduti jidanului Isus Cristos n'au nici o putere si discernamand de impotrivire,ci trag ca boii in jug, nu degeaba jidanii i-au numit goimi, adica animale de munca pentru jidani. Nu acelasi lucru se intampla in tarile care nu sunt crestine, ci au alta religie, de aceia sunt mai luminate si traiesc mai bine. Daca nemernicul asta de Ion Coja, care se da drept simpatizant legionar ori chiar legionar, ar fi spus in timpul lui Codreanu ceea ce a spus, in mod sigur ar fi avut soarta lui Mihai Stelescu, ca si el era un adept al moasonerie infiltrat in Miscarea Legionara. Coja asta este atat de bou incaltat, incat nici nu-si da seama ca masoneria si-a definite scopurile cu mult inainte de Isus Cristos, iar faptul ca ar fi masoni care cred in Isus Cristos este o momeala, pentru fraieri ca el.Am banuit eu ca ceva nu-i in regula cu el, cand a spus ca"Romania este gradina Maicii Domnului", adica a jidanilor, de aceia am ripostat, dar nu mi-am inchipuit ca poate fi o jigodie si lichea atat de mare prin faptul ca atunci cand au venit legionarii la putere, parintii lui s-au dat cu legionarii, iar cand au venit comunistii la putere s-au dat cu comunistii, inclusiv el devenid o unealta a jidanului Al.Graur, iar acum s-a dat cu masoneria si incearca sa-i convinga si pe altii, mai cu seama pe aspirantii legionari, ca masoneria are parti bune, deci sa se dea pe mana ei, si atunci adio legionarism, adio nationalism.Probabil nu-i ajunge pensia, si spera sa primeasca o gratificatie de la masonerie sa-si moaie posmagii.
Cu acelasi respect,
C.Burlacu
In a message dated 12/10/2010 6:05:31 P.M. Eastern Standard Time, petruaros@yahoo.com writes:
1/ Pai daca-i iudaica ( masoneria iudaica din timpul faraonilor, si azi aceiasi )nu-i a faraonilor nici a egiptenilor ci a jizilor !1
Faraonii sunt de origine egipitena, pe cand masoneria este la origine iudaica si n'au nimic in comun una cu alta, decat ca jidanii cu toata masoneria lor, au fost sclavii faraonilor egipteni.
2/Hitler la fel ca si Napoleon au cazut in capcana masoneriei careia i-au jucat cartile/poftele !
Sunte-ti total gresit. La inceput Hitler s-a folosit de masonerie,apoi primii la care le-a taiat capul au fost masoni si aceasta poate fi dovedit istoric, nu cu vorbe'n vant.
3/ dupa cunostintele mele Moise a fost tartorul masoneriei iudaice, inca in perioada sclaviei din Egipt !
N'are importanta daca Moise a fost sau nu mason, ori Isus Cristos,ci important este faptul ca pe cai oculte au reusit sa prosteasca lumea cu diferite legende bizare si mai sunt si astazi destui naivi care cred ca Moise a despartit Marea Rosie cu un toiag in doua ca sa-i salveze pe jidani din sclavie, ori ca Isus Cristos s-a intrupat in suflet si oase si s-a inaltat la cer a treia zi dupa moarte.
4/ Nimeni nu neaga ca Craciunulsi Pastele sunt de origine Protocrestina-Tracica, decat daca-i zalud !! (Mos Craciun cu plete albe, a venit de prin nameti!)
De acord, dar de ce bagati dvs. stramba cu "Protocrestina-Tracica" si nu spuneti direct pe nume RELIGIA PAGANA TRACICA ?????? Va este rusine cu trecutul nostru de glorie ?????? Credeti ca are mai mare greutate si valoare daca-i spuneti proto-crestina decat PAGANA ??????
5/ Ashkenazi/ jidanii de origine kazara sunt de dupa Cristos tartorii pana si ai Sefarzilor( jidani vorbitori de traco-hispanica, care auajuns in Europa , fost adusi de Traian si la noi )
Din nou sunteti total gresit. Aschinazii, adica jidanii kazari, sunt o rasa turcomana, care a luat fiinta prin secolul al 4-lea si au format Imperiul Kazar pana in secolul al 7-lea,deci nu sunt descendenti din Judeea si Israel. Jidanii sefarzi, care au parasit Judeea si Israelul si s-au raspandit in Africa, apoi Spania si care au fost adusi cum ati spus de catre imparatul Traian si pe la noi ca sclavi, vorbeau ebraica si aramaica. Ei si-au pastrat si astazi aceasta limba, iar daca vorbeau si traco-hispanica, ori limba latina, care are radacinele infipte in Muntii Carpati, nu la Roma, nu ne face noua nici o cinste si onoare. Ma apuca scarba si greata, cand il aud pe un jidan vorbind romaneste cu accentul lui jidanesc.
6/Ashkenazii ii folosesc pe Sefarzi ca si carne de tun( cum am spune noi azi, ii sacrifica pentru a-si atinge scopul urmarit , precum cu causto-fobia pusa de ei pe roate !)
Asta de unde ati mai scos-o ? Eu traies de 30 de ani in SUA, dar n'am auzit inca de asa ceva! Dimpotriva, jidanii atat cei aschinazi cat si cei sefarzi, se autoconsiodera unul si acelasi "popor ales al lui Dumnezeu
" si nu exista nici un conflict intre ei. Faptul ca aschinazii sunt mai multi la numar este adevarat, dar ei au un singur scop si anume dominarea si scavizarea lumii de catre jidani.
7/regele David si el a fost in linia moisista-iudeo-masonica ( de Solomon io nu am cunostiinte)
Regele David, care de fapt a fost un cioban, care pastea caprele pe Muntele Sionului, a fost ca toti asa-zisii regi jidani, inclusiv Solomon, niste mancatori de c****, dar cu timpul pentru judeo-crestini au devenit mari filozofi. Crestini romani nu mai inceteaza sa se dea in vant dupa psalmile lui David, pe care le considera cantarea-cantarilor, ori dupa proverbele lui Solomon si aceasta denota ca ei n'au nici o credibilitate si discernaman pentru ca creierii lor nu mai gandesc, ci sunt varza murata.
scriu putin/scutr ca n-am timp !! scuze!
cu acelasi respect deosebit ,
petru borodi/Cluj
Inteleg aceasta, dar este bine sa va grabiti, ci sa va documentati inainte de-a scrie, ca puteti foarte usor deveni o confuzie pentru oamenii doritori sa cunoasca adevarul.
Cu acelasi respect deosebit,
C.Burlacu
www.youtube.com/watch?v=orM0AWwhzg8
Draga domnule Doctor ,
Stiu ca stiti cum ca una este Democratia propusa de Platon si altele sunt dezumanizatele "democratii" azi practicate, cu mici exceptii !!!
Stiu ca nu discut cu un novice in cele ce este a intelege desopre masoneria iudaica, din timpul faraonilor si azi aceiasi , fapt pe care stiu de asemenea ca-l bine-stiti !
Ma cam mira ca spuneti, poate din graba :"Masonii sunt servantii de baza ai jidanilor!" cand de fapt stiu ca stiti ca-i primordiala parghie/institutie/elita de lucru a iudaismului , chiar daca si un instrument de distrugere cu cerba dorinta de a genera/institui pe plan mondial a suprematii jizilor , ( iubitorii de sine si adulatori a Vitelului de Aur !)
Desigur azi masoneria a atins un apogeu , ba chiar se impune si contopeste ca elita jidoveasca precum si cu forta militara de dominatie a lumiii ce-i prin partile unde azi locuiti si D.V.
Spuneti si iar ma uimeste cum ca masoneria nu este pretutindenea ci doar in tarile crestine !
Dar iarasi va grabiti pai India, China, Vietamul ce procent de crestini are ca sa nu vorbesc de tarile arabe sau de Pachistan, si totusi Masoneria este Vioara intai, restu fiind bieti papusari/sau cu precadere sclavii iudeo-masoneriei !
Astfel consider ca nu inteleg de loc gresit ca masoneria/elita/conducerea suprema a jizilor a malformat total Democratia si a instituit statalitatile dezumanizate "democratice si de drept jidanesc " si deci nicairea unde in loc de STAT NATIONAL este instituita porcaria , implicit si dezumanizatii fideli masoneriei ca si dregatori , apoi MASONERIA este tartorul in acest Tartar !
putem spune ca de fapt ( desigur nu si de drept ) " democratia" este calea spre sclavie/Infern a nejidovilor si este impusa si dirijata de masonerie !
in toate tzarile fost comuniste falanga atee masonica, comunismul, a fost impus pe pretentii/invovcarea "democratiei"
Doar acolo unde Statul este in subordonarea Natiunii , doar acolo masoneria (iudaismul)nu-si poate impune pofa diavoleasca de a sclaviza omenirea alta decat jidoveasca !!!
cu acelasi respect deosebit,
petru borodi/Cluj
P.S. desigur ca profesorul Coja vorbeste in alt timbru decat mine/noi !
Stimate Domnule Borodi,
Nu va suparati dar vad ca faceti dintr-un tantar un armasar. Masoneria nu-i chiar atat de puternica cum credeti dvs., ci presa si unii oameni neinformati o fac mare si puternica.Pai daca masoneria era asa puternica in ultimii 3-4 sute de ani, credeti ca mai ajungea Adolf Hitler la putere, care le-a curmat jocul in primul rand masonilor, apoi jidanilor, comunistilor, homosexualilor si la restul subproduselor umane ? Este adevarat ca nu-i numai in tarile crestine, ci si in altele, dar nu datorita procentajului de 2-3 % de crestini, ci datorita faptului ca lumea pana nu de mult a fost calarita de tari judeo-crestine ca: Anglia, Spania, Portugalia, Italia, Franta, unde judeo-masoneria a fost in floare.Faraonii egipteni, care credeau in zei, n'au nimic comun cu masoneria lui Solomon ori dumnezeul jidanilor, vitelul de aur. Apoi fiecare tara, fiecare partid ori organizatie politica, civica ori militare are secretele ei, dar aceasta nu inseamna ca sunt neaparat masonice, pentru ca masoneria este o organizatie oculta secreta. Si sa fiu sincer lupta secreta este cea mai sfanta arma de distrugerea inamicului. Inchipuiti-va daca n'ar exista secrete de stat si militare, ci toata lumea ar avea acces la codul secret de declansarea rachetelor nucleare, cared ca, deja, am fi cu toti cioburi si surcele. Vad ca va impotiviti religiei faraonilor egipteni, dar va inchinati in biserica la icoana pagana cu Ochiul lui Osiris, care este asezata in fata altarului ori deasupra catapetesmei, termeni crestini ortodocsi pe care-i folositi si elogiati dvs cu multa duiosie. Nu stiu daca ati stiut, dar icoana regelui jidan Solomon, fondatorul masoneriei, se afla numai in interiorul altarelor bisericilor crestine, la care se inchina preotii crestini slujitori directi ai judeo-masonerie. De aceia, in altar are dreptul sa intre numai persoanele autorizate de biserica, nu si enoriasi de rand, ca nu cumva, sa fie divulgat secretul si legamantul bisericii cu masoneria. Verificati aceasta si va veti convinge de adevar. De asemenea, Isus si nici un jidan inainte ori dupa el, n'au avut ca simbol semnul crucii, dar toata lumea crestina se inchina la cruce, care este de fapt un simbol pagan al romanilor. Mai departe, toti crestinii ciocnesc la Pasti/Passovar (adica trecerea jidanilor peste apa) oua rosii, insa Isus si jidanii, niciodata n'au ciocnit oua rosii intre ei, pentru ca aceasta este o traditie de orientare pagana, nu judeo-crestina. De asemenea, crestinii sarbatoresc Craciunul si se bucura conform traditei, ca Mos Craciun vine cu sania si le aduca daruri, dar acesta nu-i un obicei venit din Israelul lui Isus Cristos, unde in luna Decembrie temperatura variaza intre 60 gr.F si 80 gr.F,deci se poate face plaja, ci este o traditie pur pagana a europenilor. Isus si jidanii, niciodata n'au avut si impodobit pomul vietii de craciun, asa cum il fac crestinii, dupa obiceiul pagan, deci nu al lui Isus Cristos.Am spus si repet, masonii sunt slugile de baza ai jidanilor,iar "parghie/institutie/elita" o formeaza in exclusivitate jidanii, mai cu seama cei sionisti. Faptul ca in varful acestei piramide masonice este pus si cate un nejidan de orientare masonica, crestina ori comunista, asta este facuta doar de forma si ochii lumii, ca, in cazul ca, nu le iese pasenta vina sa fie data pe acestia. Spre exemplu arhitectii razboiul de astazi din Irak, Afganista si Pachista,in care s-au cheltuit peste trei trilionane de dolari sunt Richard N.Perle, Paul Dundes Wolfowitz, Bill Kristol, Alan Dershowitz, John Israel si alti jidani, dar vina pentru acest razboi crancen in care au fost ucisi ori torturati sute de mii de oameni inocenti este data pe crestinii masoni, George Bush si Barack Obama. Ei (crestino-masonii) vor fi trasi la rasundere, nu jidanii care formeaza "parghie/institutie/elita" aceasta criminala. Un alt exemplu, regimul opresiunei comuniste a fost instaurat in tara noastre de catre bolsevici si agentii acestora, ca: Ana Pauker, Neulander,Tismaneanu, Brucan,Socor si alti jidani, perecum si de mentorul dvs. fostul rege Mihai, dar cel care a fost pedepsit, a fost doar olteanu Nicolae Ceausescu, pus de forma in fata, nu si "parghie/institutie/elita" criminala jidaneasca. Sunt de acord cu dvs. ca democratia a deviat de la forma ei originala si este folosita de jidani dupa bunul lor plac. Astfel drepturile egale ale democratie,sunt astazi in majoritatea tarilor crestine, si mai cu seama in Romania pentru minoritari, nu pentru majoritari. Cei care contribuie la atingerea scopuruilor perfide si meschine ale jidanilor sunt servitorii lor ca: masonii, crestinii, comunistii, socialistii si mai nou prostii astia de globalisti, care traiesc cu impresia ca ei, nu jidanii domina lumea. Deci retineti tartorul cel mare sunt jidanii sionisti, nu masonii, crestinii, ori comunistii pe care jidanii dupa ce si-au atins scopul ii vand ori sacrifica asa cum sacrifici vitele la abator.Iar daca minoritarii stau cu limba in gura si nu glasuiesc nimic impotriva, inseamna ca-si merita soarta in care traiesc.
Cu acelasi respect deosebit,
C.Burlacu
From: "DACIALAN@aol.com"
To: petruaros@yahoo.com
Sent: Thu, December 9, 2010 6:21:33 PM
Subject: Re: (no subject)
In a message dated 12/8/2010 2:51:41 P.M. Eastern Standard Time, petruaros@yahoo.com writes:
Draga domnule Doctor , sunt in deplina concordanta cu oricine care sustine ca "" Fara masonerie democratia nu poate sa egziste ( insa desigur sustin/adaog ca doar daca majoritatea din cadrul unei Tzari este Inteleapta si deci Elita/Inteleptii decid ce cum cine cand unde si factotii cauzali ce pusi in actiune vor ridica si pe cei minoritari . Azi , in democratia de tip mason-jidanesc, qquantumul si nu Inteleptii ci cei manipulabili saui si imbecili sunt vocea Cetatii/Neamului )
in fapt democratiile din ultimile 3-4 sute de ani sunt la cheremul masoneriei deci masoneria dispune si manipuleaza multimile din toate statele zis democratice !
cu acelasi respect ,
petru borodi/Cluj
P.S. am timp putin si scriu in consecinta !
Stimate Domnule Borodi,
Democratia n'are nimic comun cu masoneria. Democratia care a fost bine definita de Plato, da drepturi majoritatii, nu minoritatii sa decida intr-o tara, pe cand masoneria si mai cu seama sefii ei, adica jidanii, intelege democratia tocmai invers. Apii democratia se refera la chestiuni sociale si politice, pe cand masoneria care a fost infiintata de jidanul Solomon, are drept scop construirea noului templu la Ieruslim cu ajutorul sclavilor, iar acesti sclavi ai jidanilor sunt astazi in majoritatea cazurilor crestinii. Masonii sunt servantii de baza ai jidanilor, care urmaresc ca si conducatorii bisericii crestine, punerea nejidanilor sub staspanirea jidanilor, fie crezand in sionitul Isus Cristos, fie crezand in sionistul Solomon, fie crezand in sionistul Lenin. Elita unei tari, lumea intelectuala si inteleapta, nu sunt opera masonerie, dar masoneria stiind ca-i formata din niste inculti si imbecili, incearca prin diferite metode sa atraga elita si oamenii intelepti in aceasta organizatie care are secrete fata de popoarele nejidanesti. Din nefericire multi oameni de valoare au cazut in plasa ei, dar cei cu capul pe umeri cand si-au dat seama au detestat-o, cum a facut Vasile Alecsandri spunand despre masoni si jidani : " Iarba rea din holde peara!/Peara dusmania-n tara!/Intre noi sa nu mai fie/Decit flori si omenie!". Este adevarat ca de circa 3-4 sute de ani, masoneria isi cam face de cap in tarile crestine, pentru ca crestinii fiind vanduti jidanului Isus Cristos n'au nici o putere si discernamand de impotrivire,ci trag ca boii in jug, nu degeaba jidanii i-au numit goimi, adica animale de munca pentru jidani. Nu acelasi lucru se intampla in tarile care nu sunt crestine, ci au alta religie, de aceia sunt mai luminate si traiesc mai bine. Daca nemernicul asta de Ion Coja, care se da drept simpatizant legionar ori chiar legionar, ar fi spus in timpul lui Codreanu ceea ce a spus, in mod sigur ar fi avut soarta lui Mihai Stelescu, ca si el era un adept al moasonerie infiltrat in Miscarea Legionara. Coja asta este atat de bou incaltat, incat nici nu-si da seama ca masoneria si-a definite scopurile cu mult inainte de Isus Cristos, iar faptul ca ar fi masoni care cred in Isus Cristos este o momeala, pentru fraieri ca el.Am banuit eu ca ceva nu-i in regula cu el, cand a spus ca"Romania este gradina Maicii Domnului", adica a jidanilor, de aceia am ripostat, dar nu mi-am inchipuit ca poate fi o jigodie si lichea atat de mare prin faptul ca atunci cand au venit legionarii la putere, parintii lui s-au dat cu legionarii, iar cand au venit comunistii la putere s-au dat cu comunistii, inclusiv el devenid o unealta a jidanului Al.Graur, iar acum s-a dat cu masoneria si incearca sa-i convinga si pe altii, mai cu seama pe aspirantii legionari, ca masoneria are parti bune, deci sa se dea pe mana ei, si atunci adio legionarism, adio nationalism.Probabil nu-i ajunge pensia, si spera sa primeasca o gratificatie de la masonerie sa-si moaie posmagii.
Cu acelasi respect,
C.Burlacu
In a message dated 12/10/2010 6:05:31 P.M. Eastern Standard Time, petruaros@yahoo.com writes:
1/ Pai daca-i iudaica ( masoneria iudaica din timpul faraonilor, si azi aceiasi )nu-i a faraonilor nici a egiptenilor ci a jizilor !1
Faraonii sunt de origine egipitena, pe cand masoneria este la origine iudaica si n'au nimic in comun una cu alta, decat ca jidanii cu toata masoneria lor, au fost sclavii faraonilor egipteni.
2/Hitler la fel ca si Napoleon au cazut in capcana masoneriei careia i-au jucat cartile/poftele !
Sunte-ti total gresit. La inceput Hitler s-a folosit de masonerie,apoi primii la care le-a taiat capul au fost masoni si aceasta poate fi dovedit istoric, nu cu vorbe'n vant.
3/ dupa cunostintele mele Moise a fost tartorul masoneriei iudaice, inca in perioada sclaviei din Egipt !
N'are importanta daca Moise a fost sau nu mason, ori Isus Cristos,ci important este faptul ca pe cai oculte au reusit sa prosteasca lumea cu diferite legende bizare si mai sunt si astazi destui naivi care cred ca Moise a despartit Marea Rosie cu un toiag in doua ca sa-i salveze pe jidani din sclavie, ori ca Isus Cristos s-a intrupat in suflet si oase si s-a inaltat la cer a treia zi dupa moarte.
4/ Nimeni nu neaga ca Craciunulsi Pastele sunt de origine Protocrestina-Tracica, decat daca-i zalud !! (Mos Craciun cu plete albe, a venit de prin nameti!)
De acord, dar de ce bagati dvs. stramba cu "Protocrestina-Tracica" si nu spuneti direct pe nume RELIGIA PAGANA TRACICA ?????? Va este rusine cu trecutul nostru de glorie ?????? Credeti ca are mai mare greutate si valoare daca-i spuneti proto-crestina decat PAGANA ??????
5/ Ashkenazi/ jidanii de origine kazara sunt de dupa Cristos tartorii pana si ai Sefarzilor( jidani vorbitori de traco-hispanica, care auajuns in Europa , fost adusi de Traian si la noi )
Din nou sunteti total gresit. Aschinazii, adica jidanii kazari, sunt o rasa turcomana, care a luat fiinta prin secolul al 4-lea si au format Imperiul Kazar pana in secolul al 7-lea,deci nu sunt descendenti din Judeea si Israel. Jidanii sefarzi, care au parasit Judeea si Israelul si s-au raspandit in Africa, apoi Spania si care au fost adusi cum ati spus de catre imparatul Traian si pe la noi ca sclavi, vorbeau ebraica si aramaica. Ei si-au pastrat si astazi aceasta limba, iar daca vorbeau si traco-hispanica, ori limba latina, care are radacinele infipte in Muntii Carpati, nu la Roma, nu ne face noua nici o cinste si onoare. Ma apuca scarba si greata, cand il aud pe un jidan vorbind romaneste cu accentul lui jidanesc.
6/Ashkenazii ii folosesc pe Sefarzi ca si carne de tun( cum am spune noi azi, ii sacrifica pentru a-si atinge scopul urmarit , precum cu causto-fobia pusa de ei pe roate !)
Asta de unde ati mai scos-o ? Eu traies de 30 de ani in SUA, dar n'am auzit inca de asa ceva! Dimpotriva, jidanii atat cei aschinazi cat si cei sefarzi, se autoconsiodera unul si acelasi "popor ales al lui Dumnezeu
" si nu exista nici un conflict intre ei. Faptul ca aschinazii sunt mai multi la numar este adevarat, dar ei au un singur scop si anume dominarea si scavizarea lumii de catre jidani.
7/regele David si el a fost in linia moisista-iudeo-masonica ( de Solomon io nu am cunostiinte)
Regele David, care de fapt a fost un cioban, care pastea caprele pe Muntele Sionului, a fost ca toti asa-zisii regi jidani, inclusiv Solomon, niste mancatori de c****, dar cu timpul pentru judeo-crestini au devenit mari filozofi. Crestini romani nu mai inceteaza sa se dea in vant dupa psalmile lui David, pe care le considera cantarea-cantarilor, ori dupa proverbele lui Solomon si aceasta denota ca ei n'au nici o credibilitate si discernaman pentru ca creierii lor nu mai gandesc, ci sunt varza murata.
scriu putin/scutr ca n-am timp !! scuze!
cu acelasi respect deosebit ,
petru borodi/Cluj
Inteleg aceasta, dar este bine sa va grabiti, ci sa va documentati inainte de-a scrie, ca puteti foarte usor deveni o confuzie pentru oamenii doritori sa cunoasca adevarul.
Cu acelasi respect deosebit,
C.Burlacu
www.youtube.com/watch?v=orM0AWwhzg8
Comments
Daca seful cuzistiilor Burlacu,ar veni in Romania,s'ar cutremura Basescu,si ar sarii consilierii lui jidani,si holocaustologii,parca vad.
Cantaretul Tudor Gheorghe prevad ca il va imbratisa pe patriotul Burlacu,pentru ca nu exista mai mare nationalisti ca ei doi!
Si vad cum deja la aflarea vestii,toate organizatiile securisto'legionare create de Virgil Imre Astalos 'Magureanu se vor risipi,si vor disparea in neant.
Singura sansa a Romaniei e revenirea in Tara a patriotului Burlacu,si la mobilizarea generala a neamului romanesc.