CURAJ, UNITATE SI LOIALITATE ! Tuesday, July 6, 2010 11:44 PM






In a message dated 7/6/2010 5:33:57 A.M. Eastern Daylight Time, ionzcoja@yahoo.com writes:

Domnule, este greu sa fii luat in serios cand iti faci asemenea poze! Nu se poarta palarie pe cap in casa! Palaria o iei din cuier si ti-o pui pe cap cand pleci de acasa, iar cand intri in casa o scoti si o pui la locul ei in cui! Iar poza cu toga aia nasparlie pe dumneata, ce vrea sa insemne? Spune-mi, te plateste cineva ca sa faci acest circ pe ideea nationala, compromitand-o, sau o faci pe gratis, ca fraierul?! Oricum, te rog sa nu-mi mai trimti poze cu fatza dumitale. Este prea rotofeie, prea bucalata pentru un dac!

Raspuns:
Domnule,nu stiu de ce te-a deranjat atat de mult pozele pe care ti le-am trimis. Probabil ai trait cu impresia ca arat ca un mosneag ramolit, fara par in cap si dinti in gura si cu palaria intinsa cum fac milogii.Daca am facut acea poza cu palaria in casa, in mod special pentru o fotografie, nu inseamna ca umblu cu palaria in cap prin casa,ori cu caciula, ca am si caciuli moldovenesti numai in valuri, si ma indoiesc ca d'ta ai bani sa-ti cumperi astfel de palarii si caciuli de lux, cu care am umblat si umblu eu, cu toate ca d’ta ai fost o mare scula comunista si te lauzi ca te tragi din neam de mocani din Transilvania. Nu stiu cum ai ajuns d'ta profesor universitar in Romania, probabil ai fost facut pe puncte de Graur,Brucan si academiciana Elena Ceausescu,si n'ai fost in occident, ci numai in tarile fostului lagar comunist, daca nu stii ca, atunci cand, absolvesti si-ti iei un degree mai ales de la universitatiile si facultatiile americane, la ceremonie, trebuie sa fii imbracat intr-o roba( toga in romana) in care sunt eu imbracat, iar pe maneca sunt niste pamblici care indica gradul de degree: 1 =Bachelor, 2=Master ori 3=Ph.D. Deci in acea poza eu sunt imbracat intr-o roba cu trei pamblici, care indica gradul de Doctor in Filozofie, nu "toga aia nasparlie" cum afirmi d'ta din gelozie, ura si egoism. Mai departe ai spus: "Spune-mi, te plateste cineva ca sa faci acest circ pe ideea nationala, compromitand-o, sau o faci pe gratis, ca fraierul?! " D-le Ion Coja, fraier esti d'ta, daca crezi ca, lupta mea pentru libertate, dreptate si adevar ar fi platita de cineva si ar fi un “circ” pe "ideea nationala”, “compromitand-o". Circ ai facut d'ta pe ideea nationala,compromitand-o prin faptul ca ai fost un propagandist comunist,la fel ca si judeo-bolsevicii sovietici,nu nationalist, iar “legionar” ai devenit la comanda,peste noapte, ca multi alti fosti comunisto-securisti. In timpul regimului tiraniei comuniste, ai dus-o destul de bine, iar la recomandarea si insistenta jidanului bolsevic Alexandru Graur, ai fost numit asistent la Catedra de Lingvistica Generala, inlocuind impreuna cu Graur, alfabetul romanesc cu cel rusesc. Sunt informat ca, atunci cand, ai fost senator in Parlamentul Romaniei, intre 1992-96,ai cerut

ca, in cazul unui razboi in Israel, 300 mii jidani sa primeasca azil politic in Romania. Deci de jidani te doare pe d’ta inima, nu de moldovenii nostrii, care au lupt si lupta in razboiul de pe Nistru si sunt lasati de Parlamentul si Guvernul Romaniei sa se bata cu pumnii cu tancurile rusesti.Deci cine te plateste sa le sari in ajutorul jidanilor, cumva elita cercurilor suprematiei sioniste ? Apoi eu n’am uitat ca d’ta esti cel care te-ai imbracat intr-un manta de calugar judeo-crestin, si ai cerut la o manastire judeo-crestina, ca, Romania, sa fie transformata in gradina jidanilor si a maicii domnului, care nu s-a botezat niciodata crestina, ci a ramas o jidauca habotnica, tot atat de habotica cum a fost si fiul ei Emanuel alias Isus Cristos. Crestinismul originar este un cult demonic care n'are nimic comun cu Dumne-ZEU si divinitatea, ci este o secta a sinagogii satanei de dominarea si subjugara lumii de catre jidani cu ajutorul bisericii crestine si a lojelor masonice. Apoi d’ta bocesti de mama focului ca si Vadim dupa calaul comunist Nicolae Ceausescu, Moses Rosen, Ana Paucker, Al.Graur, Silviu Brucan si multi altii care ti-au fost calauze, de aceea nu vrei sa vezi fata mea de patriot ultra-nationalist si anti-judeo-masono-comunist. Chestiunea ca d’ta ca mare ateu comunist, ai devenit adeptul fanatismului judeo-crestin al lui Petre Tutea, este un praf aruncat in ochii naivilor, ca sa-ti ascunzi trecutul de mare unealta a comunismului si sionismului. Asa ca nu te mai da acum drept adeptul lui Corneliu Zelea Codreanu, ca daca el ar trai si ar auzi ca ai fost comunist, contra caruia el a luptat inca din 1919 si vrei sa aduci mai multi jidani in tara noastra, pentru care el a luptat pe viata si pe moarte sa scape de ei,in mod sigur ai avea soarta lui Manciu, Beza ori Stelescu. Fiind toata viata d’tale preocupat de ideologia comunista si de figurile oribile si hidoase ale lui Lenin, Marx, Engeles,Stalin si alti judeo-comunisti, precum si tiganii Romei,n’ai cum sa-ti dai seama cum aratau chipurile senine si intelepte ale inaintasilor nostrii geto-daci, de aceia n’ai nimerit-o de loc ca, n’asi arata a moldovean, ori a geto-dac get-beget. In fine, prea putin imi pasa despre speculatiile si aberatiile care le faci d’ta la adresa mea, iar pentru a pune capat acestui dialog pe care l-ai provocat-o fara rost, iti recomand sa te uiti in oglinda si apoi sa comentezi, daca mai ai ceva de comentat. Se pare ca de acum inainte, vrei-nu-vrei,v-a trebui sa te cam obisnuiesti cu fata mea, ca am de gand sa vin in Romania si sa continu lupta pentru Rasa,Natia si Tara mea natala de unde am inceput-o si nu cred ca v-a mai fi colt pentru comunisti ca d’ta, Vadim si alti falsi nationalisti si legionari, care induc opinia publica in eroare. De aceea, iti mai trimit o poza de-a mea fara palarie,ca sa-ti dai seama cum atrata chipul unui urmas al geto-dacilor si o poza rara a lui Corneliu Zelea Codreanu cu sotia sa, ca sa intelegi mai bine cum au stat si stau treburile cu Garda de Fier si simbolul sacru pagan al SVASTICII, de care d’ta esti foarte strain si departe de adevar.Si inca ceva, nu uita ca traindu-ti traiul sub comunisti, ti-ai mancat malaiul, si ar fi cazul sa te retragi si sa nu mai fi un obstacol in calea adevaratilor patrioti nationalisti, ca te compromiti mai tare si rad si curcile de d’ta. Pai daca tot mi-ai declarat razboi, atunci hai sa ne razboim, ca sa stim de un capat. Atat pentru moment !

Dr.Constantin Burlacu din SUA.

D’ta ai fata de slav – grec, macedonean, ori bulgar-- nicidecum de transilvanean, muntean ori moldovean, iar de geto-dac nicivorba. Apoi te tradeaza si numele de Coja,ca nu-i romanesc, ci slav.Deci iata cine vorbeste contra mea....

Comments

Anonymous said…
Coja e aroman nu roman !
Anonymous said…
Coja sustine ca are incredere in masonerie,si ca e o organizatie necesara societatii.

Daca isi da cu muncii'n fasole,atunci sa ramana in masonerie,poate il omoara jidanii aia,si scapam de un turnator.

Popular posts from this blog

DESPRE TRADAREA DEMOCRATIEI

Razboiul nevazut al evreilor sionisti

Planul evreilor khazari- o scrisoare uimitoare din 1928