In sfarsit va spunem adevarul !
In sfarsit va spunem adevarul !
In a message dated 6/20/2010 3:31:10 P.M. Eastern Daylight Time, .....@gmail.com writes:
Stimate Domnule dr. Constantin Burlacu,
Recunosc ca am o parere diferita de altii, inclusiv de Dvs., despre ceea ce ar trebui sa faca romanii pentru a se ridica din noroiul in care sunt tinuti,
Indiferent de opiniile diferite si multe contrarii ion ceea ce priveste personalitatile tarii noastre eu cred ca exista o singura cale : aceea de a-l ridica pe roman din punct de vedere cultural, moral, educational, al instructie, civic, etc. Lupta contra "jidanilor" preconizata de prof. A. C. Cuza, Corneliu Zelea Codreanu si altii printre care si Dvs, este o himera.
Stimate Domnule ...................
Va multumesc pentru mesaj si este regretabil faptul ca aveti pareri diferite si chiar contrare nu numai fata de mine, dar fata de A.C.Cuza, C.Z.Codreanu si I.Antonescu, care au fost niste somitati nationale ale tarii noastre. In lupta contra acestor fiinte biologice numiti jidani, acestia, inclusiv eu, ne-am inspirat dupa parintele nationalismului romanesc Domnul nostru (Our Lord) Mihai Eminescu, contra caruia banuiesc ca sunteti pentru ca a dat nu numai tonul contra jidanilor, dar a incercat sa faca o educatie nationala sanatoasa poporului nostru, ca sa nu mai fie sclav la jidani in propria lui tara. Dvs. ati citit "Scrieri Politice si Literare" de Mihai Eminescu editia 1905 ? Din cate-mi amintesc, in timpul guvernarii cuziste a poetului national Octavian Goga, au fost date niste legi prin care orice roman daca era depistat ca lucreaza pentru un jidan ori strain in Romania, era pedepsit pentru ca aceasta insemna umilinta si injosirea onoarei si prestigiului national. Iar dvs. ne calificati pe cei care vrem ca Romania sa fie a romanilor si numai a romanilor drept himere, iar pe jidanii si altii venetici straini, care au asuprit, exploatat si au supt sangele poporului roman, drept "oameni culti, cititi, instruiti, educati". Sunteti sigur ca sunteti roman get-beget D-le .........., ori va trageti cumva de prin Kazaria ? A va manifesta la nesfarsit contra noastra, a nationalistilor, care vrem binele Rasei,Natiei si Tarii noastre si a va arata dragostea fata de jidani , care ne-au facut viata amara si mizerabila in propria noastra tara, nu inseamna nici pe departe o educatie morala pentru poporul nostru, ci mai de graba o ura criminala si o inalta tradare.
Evreii sunt oameni culti, cititi, instruiti, educati, etc.
Iata ce se spune in Talmud, despre faptul ca "Evreii sunt oameni culti, cititi, instruiti, educati, etc."
Talmud, Iebhammoth 61a :Doar evreii au dreptul sa fie numitzi oameni , nu si neevreii.
Talmud, Iore Dea 377, 1 : Servitorii ne-evrei morti trebuiesc inlocuiti precum vacile sau asinii pierduti. Nici un fel de simpatie pentru evreii care-i angajeaza.
Talmud, Jalkut Rubeni Gadol 12b: Sufletele neevreilor provin din spirite spurcate , pe care le numim porci.
Talmud, Tosaphot, Jebamoth 94b: Daca mancati in prezenta unui ne-evreu este ca si cum ati manca un caine.
Talmud, Yebamoth 98a: Toti copiii goymilor sunt animale.
Talmud, Orach Chaiim 57, 6a : Nu trebuie sa aveti mai multa mila pentru un ne-evreu decat pentru un porc bolnav de stomac.
Talmud, Kerithuth 6b p. 78 :Doar evreii sunt fiinte umane , ne-evreii sunt animale .
Talmud, Kethuboth 110b :Pentru a interpreta un psalm un rabin a spus: Psalmistul ii compara pe ne-evrei cu fiarele spurcate.
Talmud, Abhodah Zarah 4b: Puteti omori un necredincios cu propriile maini.
Talmud, Abhodah Zarah 26b T. : Chiar si cel mai bun goym trebuie omorat .
Talmud, Bammidber Raba c 21 & Jalkut 772: Evreii care varsa sangele necreinciosilor aduc ofranda lui Dumnezeu.
Se pare ca dvs. nu sunteti un om bine documentat, de aceia veniti cu niste povesti culese dupa ureche, de aceia nu va simtiti confortabil in compania unor nationalisti ca mine, care spune adevarul si se pricepe de minune sa puna punctul pe "i".
Citeam de curand ca toti tinerii mai in varsta de 25-30 de ani din FCER sunt absloventi de facultate. Pai romanii nostri nici bine romaneste nu stiu a scrie sau a vorbi, chiar cei cu facultate. Cum sa candideze un roman cu un evreu pentru un post in administratie sau intr-o firma ? Si pe urma se zice ca evreii sunt rai si iau ei toate posturile.
Pai cum sa nu faca romanii greseli in vorbire si in a scrie, cand pana in anul 1941, datorita monarhiei Cohen-Zollern, tara noastra era cotata in proportie de 70% ca analfabeta ? Apoi scapati din vedere ca pana prin 1840, taranii romani, n'aveau dreptul la invatamant, ci erau tinuti la coada vacii sa presteze zile de claca pe mosiile bisericilor si a arendasilor jidani. Sunt atatea marturii istorice in aceasta privinta, pe care vad ca dvs. le ignorati, ori habar n'aveti de ele. Stiti dvs. din ce cauza a pornit rascoala taranilor din 1907 de la Flamanzi, judetul Botosani, in care au fost ucisi peste 11 mii de tarani romani ? Probabil ca nu si, nici nu va intereseaza pentru ca fost ucisi atatia tarani inocenti. Oricum va aduc la cunostinta ca rascoala a pornit din cauza a doi arendasi jidani, care i-au asuprit si exploatat sangeros pe acei tarani oropsiti ai vietii. In cartea lui C.Z.Codreanu "Pentru Legionari" este scos in evidenta cum jidanii acaparau toate scolile si facultatile romanesti, iar copiii romanilor erau lasati pe dinafara, iar daca protestai erai imediat acuzat de anti-semitism. In cartea sa,Codreanu, a aratat cum un grup de romani din partile Sucevei, au venit la Bucuresti sa protesteze fata de nedreptatile care le sunt facute copiilor lor, prin faptul ca nu sunt admisi la invatamant, asa cum sunt admisi copiii jidanilor, a caror parinti le exploateaza fara mila pamanturile si padurile,(jidanii n'au nimic comun cu tara noastra, nici sangele, nici cultura si nici traditiile), iar in loc de dreptate au fost cu totii arestati si inchisi de catre guvernul taranist de la putere, fara sa le dea cel putin ceva de mancare si apa. Afland aceasta nedreptate facuta romanilor,de catre un guvern pus in slujba conspiratiei internationale jidanesti, Codreanu si alti studentri nationalisti au strans imediat ceva bani si le-au cumparat celor arestati paine si apa, iar dvs. spuneti ca Codreanu era o himera. Rusine! Rusine,!! Rusine D-le ..................!!! Pana in 1948, jidanii aveau scuze ca n'au tara, dar dupa ce si-au faurit tara lor sionista Israel, de ce nu s-au dus acolo sa candideze pentru posturi administrative, de deputat, senator, prim-ministru ori presedinte, si au stat pe capul nostru ca niste paduchi si pe deasupra ne-au adus si jaful, teroarea si crima comunista in tara noastra ?
Sa va dau exemple de prostie omeneasca la romani care se duc si pupa moastele la biserica si cred ca astfel vor obtine castig la LOTO, vor obtine un loc de munca, vor scapa de boli, vor reusi la examen de bacalaureat sau la admiterea la facultate.
Dar Biserica si religia crestina, de unde provin, nu tot de la jidani ? Si atunci de ce nu atacati dvs. raul din radacina, asa cum procedez eu, si veniti doar sa radeti de prostia romanilor in ce priveste biserica si religia judeo-crestina ? Va este teama ? De cine, de jidani ? De preotii jidaniti ? Ori de Dumne-ZEU ?
Ce iluzii desarte. Cine sa-i invete ca trebuie sa citeasca, sa invete ? Lenin saracu' a incercat sa indemne "Invatati, Invatati, Invatati !". Poate si de aceea au distrus comunismul ca sa nu mai invete romanii sa-si dea seama de valoarea lor si sa se ridice din mocirla. Poate ca a fost doborat comunismul si ca sa fie unii "liberi" si sa ne acuze de holocaust.
Dvs. aveti iluzii desarte, cand il dati ca exemplu demn de urmat pe homosexualul jidan Lenin. Daca l-ati fi citit si studiat pe Domnul nostru (Our Lord) MIhai Eminescu, ati fi vazut cum el i-a indemnat cel mai tare pe romani sa invete, sa-si corecteze greselile, sa se ridice din mocirla si sa devina niste valori nationale si asta cu mult timp inainte de Lenin. Probabil jidanul Lenin studiindu-i operele alese ale lui Eminescu, i-a venit ideia cu "Invatati, Invatati, Invatati !", ca nu exista jidan destept si intelept, ci jidan escroc si sarlatan. Apoi daca va tot laudati ca comunismul i-a ajutat pe romani sa invete carte, de ce daca au invatat carte prefera sa stea tot in mocirla ? Inseamna ca n'au invatat serios carte, ci au invatat doar doctrina comunista, care prabusidu-se au ajuns din nou la coada vacii. Cat despre holocaust, eu nu stiu ca a existat vreun holocaust contra jidanilor in tara noastra, ci stiu ca a fost un holocaust rosu contra Natiunii Romanii, pacii si umanitatii, comis de comunistri in majoritatea lor jidani de origine.
Cat a fost Ceausescu n-a avut nimeni curaj sa ne acuze pe nedrept de holocast. Ar fi cerut "odioasa" imediat "dovada" ca a dat Antonescu ordin scris sau verbal de masacrare de evrei. Probabil si de aceea l-au asasinat pe Ceausescu si ne-au lasat fara aparare pentru ca acum nimeni nu ne mai apara.
Iar vorbiti neinformat. Dupa razboiul Israelului din 1967 contra tarilor arabe, Ceausescu a fost singurul dintre toti conducatorii comunisti care a continuat sa intretina legaturi de prietenie cu Israelul. De ce ? Pentru ca era agent al Israelului si cercurilor sioniste, datorita sotiei sale "odioasa" , care era jidauca de origine. Apoi nu trebuie scapat din vedere ca fara apa grea data de Ceausescu Israelului, jidanii n'ar fi putut construi peste 200 de rachete nucleare, cu care ameninta stergerea tarilor arabe de pe suprafata pamantului, pentru a deveni ei stapanii aurului negru. Ceausescu a fost cel care s-a dat drept prieten al lui Arafat, pentru a-l trage de limba, iar informatiile le preda Israelului. Disparand Ceausescu, Arafat a inceput sa-si atinga scopul in ce priveste existenta si drepturile Palestinei, asa ca, nu numai romanii, au scapat de un monstru comunist care i-a tradat, ci si palestinenii.
Dvs. care sunteti in SUA si nu traiti mizeria de aici nu aveti cum sa stiti.
Va fi un erou national acela care va reusi sa-i mobilizeze pe romani sa se instruiasca, sa se cultive, sa se moralizeze, sa se civilizeze, etc si pe urma mai discutam daca-i cazul sa porneasca cruciada anti-evreiasca.
Cu stima,
Sunt mai bine informat despre situatia din tara decat credeti dvs. Eu am oameni peste tot in tara, care ma tine la curent cu orice se misca acolo. Apoi eu nu sunt crestin, ca sa pornesc o cruciada anti-jidaneasca, eu sunt in primul rand pentru a face ordine si curatenie in casele noastre, in gruparile, organizatiile si partidele noastre, apoi in tara. Jidanii se simt bine acolo unde exista anarhie si haos, iar daca aceste sunt starpite, ei pleaca din tara noastra fara sa tragem un singur cartus asupra lor.
Cu aceiasi stima,
PS-1. Cele mai multe masacre(majoritatea) in comunism au fost faptuite pe vremea lui Dej si nu a lui Ceausescu. Iar cei care v-au facut sa suferiti in epoca ceausista au facut-o cu buna stiinta picurandu-va in urechi cuvintele otravite ca Ceausescu a dat ordin de maltratare. Tot poporul a fost manipulat ca Ceausescu a fost de vina cand de fapt de vina au fost cei ce au subminat regimul ca sa-l prabuseasca si sa ia ei puterea in 1989. Este acelasi scenariu prin care s-a aruncat in carca lui Antonescu faradelegile savarsite asupra unora dintre evrei in timpul regimului Antonescu. Daca sunteti convins ca Antonescu a fost patriot si tradatori au fost destui care l-au sabotat, de ce nu admiteti ca s-ar putea ca si Ceausescu sa nu fie tiranul zugravit de Ion Iliescu cum nu a fost nici Antonescu tiranul zugravit de Dej ?
D-le ............, Ceausescu a fost bine informat de suferintele si necazurile mele si ale familiei mele,de aceia l-a trimis personal pe fratele sau, Gen.Ilie Ceausescu sa vina si sa discute cu mine si parintii mei la locuinta noastra din com.Mihai Eminescu. Apoi pentru a fi la curent cu ce se mai intampla, l-a pus ca prim secretar al judetului Botosani, pe un cumnat al sau. Daca era de partea romanilor si a dreptatii, Ceausescu nu continua sa ne persecute si sa ne faca viata amara, in timp ce jidanii din tara traiau in lux si belsug, aveau magazine speciale in care n'aveau acces romanii si ocupau cele mai inalte pozitii in Securitate,Militie, Procuratura, Truibunale, Partid, Ministere , Ambasade etc.Sub Ceausescu, ca sa-si achite imprumuturile luate cu camata de la bancile jidanersti din strainatate, romanii au ajuns sa roada oase ca cainii, in timp ce imperalistii din NATO, mancau cea mai buna carne din Romania, vanduta de Ceausescu la 10 centi kilogramul.Ceausescu a fost atat de naiv, incat a crezut ca jidanii nu mai pot de dragul lui, de aceia se tot uita la ceas in timpul simulacrului de proces care l-a avut, ca nu mai vin ajutoarele promise din partea jidanilor. El a contat foarte mult pe trei jidani din SUA a caror agent a fost, unul este Kissinger, altul a fost un stranepot al arendasului jidan din Flamanzi, din a carui cauza a pornit rascoala taraneasca din 1907, iar al treilea este un mare miliardar jidan, care s-a imbogatit datorita afecerilor care le-a facut cu Romania. Apoi vad ca nu v-ati prins de figura ca, daca noi, nationalistii am fi impuscat-o pe jidauca Elena Ceausescu-Petrescu, toata presa nu numai din Romania si Israel, dar din intreaga lume ar fi urlat ca am comis o fapta criminala anti-semita, dar daca a fost impuscata prin schimbarea garzii de catre jidanii ei, nimeni nu vorbeste nici un cuvant in aceasta privinta, pentru ca a fost o rafuiala intre jidani. In Statele Unite, am avut un prieten, cunoscut aici ca unul dintre cei mai mari anti-jidani. Ei bine, vazand cum ma zbat sa zdrobesc tirania comunista din tara mea natala, mi-a spus ca comunismul nu va cadea de la putere decat atunci cand vor cadea bancile mondiale jidanesti. Si asa a fost ! Asa ca Ceausescu, n'a contat pentru jidani nici cat este negru sub unghii. Fiind bine informat de tot ce urmeaza sa se intample cu comunismul, i-am scris lui Ceausescu, ce se poate intampla daca nu tine cont de cele mentionate in scrisorile mele, dar a crezut ca-i lucru de gluma si a murit ca un prost cu internationala socialista pe buze. Cred ca o mare vina o are alde Vadim si Paunescu, care i-au bagat in cap ideea ca-i mare mahar in Romania si de neinvins, dar a cazut ca o balega.
PS-2. Eu nu resping apriori ideea ca Zelea a fost un patriot ca si Antonescu. De ce n-as admite ? Dar nu pot accepta ca vina principala o au evreii in general pentru soarta grea a romanilor. Asa pot zice si de turci si de unguri si de bulgari si de rusi care au tot navalit peste noi de mai bine de 2000 de ani. Cauzele sunt mult mai adanci.
Da, nu numai jidanii sunt dusmanii nostri, ci si turcii, ungurii, bulgarii, polonezii, ucrainenii, rusii, tiganii si altii din cele circa 40 de etnii straine care traiesc in Romania si-si fac de cap cum vor ele, iar daca romanii se impotrivesc sunt acuzati si condamnati pentru rasism, xenofobie, blasfamie si anti-semitism. D-le ....................., vina principala in toate necazurile care le-a indurat poporul roman si umanitatea o au in exclusivitate jidanii, pentru ca ei sunt autorii sinagogii satanei, masoneriei, crestinismului, comunismului, socialismului, capitalismului si mai nou a globalismului, cu care este sclavizata si nimicita lumea.
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 10:11:42 A.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 4:19:17 A.M. Eastern Daylight Time, ….@gmail.com writes:
si nu i-a trimis la gazare sau crematorii.
Sunteti sigur ca au fost camere de gazare in Germania, ori va luati dupa propaganda jidaneasca ?
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 7:02:49 P.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 2:47:25 P.M. Eastern Daylight Time, …..@gmail.com writes:
Nu sunt sigur ca au fost camere speciale de gazare pentru gazat evreii de vii. Repet si eu ca un papagal ce au spus altii.
Nu va mai luati dupa speculatii si vorbe'n vant ca acestea nu sunt nici dovezi si nici fapte istorice. Intr-o carte a Dr.David Duck din SUA este scos in evidenta si falsa poveste ca in Romania s-a facut sapun din jidani. Tot in una dintre cartile sale.Dr.Duck, vine cu dovezi ca Al.Capone mare mafiot american era de fapt jidan, dar si-a schimbat numele si s-a dat in fata broscarilor astia de italieni drept mare mafiot italian, iar prosii l-au crezut.De asemenea, tot comertul cu sclavi negrii din SUA a fost facut de marii afaceristi jidani, iar maimutele astea de negrii se razbuna din prostie pe albi, nu pe jidani.
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 10:27:20 A.M. Eastern Daylight Time
From:
DAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 4:19:17 A.M. Eastern Daylight Time, …..@gmail.com writes:
acest criminal de razboi(nu eu l-am catalogat asa ci un tribunal al poporului),
Acel tribunal al poporului era cumva format din jidani ? Dar plutonul de executie al Maresalului din cine a fost format din soldati romani, ori de catre jidani ?
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 10:47:55 A.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 4:19:17 A.M. Eastern Daylight Time, ….@gmail.com writes:
i-a trimis intr-un razboi inutil si barbar,
Vorbiti serios, ori faceti propaganda judeo-bolsevica sovietica ?
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 11:03:50 A.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
…@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 4:19:17 A.M. Eastern Daylight Time, ….@gmail.com writes:
martori oculari,
Apropo de martori oculari. Eu sunt nascut in Romania in anul 1949 si am trait acolo 31 de ani, deci jumatate din viata mea. Ei bine, sa stiti ca, am intalnit o multime de martori oculari in tara, care mi-au vorbit despre primul si al doilea razboi mondial. In primul razboi mondial romanii aveau o parere proasta despre germani, nu acelasi lucru s-a intamplat in cel de-l doilea razboi mondial. Spre exemplu, bunicul meu Gheorghe Burlacu a luptat la Marasesti in pielea goala cu germanii, multi romani au murit acolo, i-ar dupa parerea unora, nu vreau sa dau nume, ar fi luptat si murit inutil. Tatal si unchii mei, majoritatea legionari, au luptat in cel de-al doilea razboi mondial sub comanda Maresalului Ion Antonescu de la bun inceput, nu ca legionarii din puscarii care au fost trimisi pe front in linia intai si in semn de razbunare au sabotat rasboiul. Unichiul meu Ionica Burlacu, fost lider legionar in judetul Botosani, a stat prizonier de razboi la judeo-bolsevicii sovietici in Gulagul Sovietic 9 ani. Tatal meu. legionarul Petru Burlacu, a umblat schiop tot restul vietii lui, din cauza ca a fost grav ranit la un picior pe frontul din est, pentru zdrobirea Imperiului Diabolic Comunist si reintregirea tarii, dar nu l-am auzit niciodata sa regrete ca a plecat voluntar in razboi, din contra daca s-ar mai fi iscat un alt razboi contra intunericului satanic judeo-comunist, ar fi preferat sa plece pe front si sa-si descarce din nou mitraliera in judeo-comunistii sovietici.
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 11:10:42 A.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 4:19:17 A.M. Eastern Daylight Time, ….@gmail.com writes:
Maresalul Ion Antonescu
Maresalul Antonescu si Hitler, au pierdut razboiul, nu din cauza sovieticilor, ci din cauza anglo-americanilor, despre care toata lumea astazi si-a dat seama cat de curve ale omenirii sunt. In cartea mea "Istoria Moldovei" am aratat din documente americane declasificate, cat de uriase au fost ajutoarele americane si engleze date judeo-bolsevicilor sovietici, si acesta poate fi un motiv de mi-au cenzurat cartea. Rusii astazi nu vor sa admita in ruptul capului ca fara ajutoarul anglo-american, vedeau ei Siberia, nu Berlinul.
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 11:35:39 A.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
…@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
Stimate Domnule ………….., va recomand sa cititi cartea "Sfarsitul Europei" de Mihail Sturdza, fost Ministru de Externe in timpul guvernarii legionare. Din aceasta carte documentara, veti intelege ca, daca Guvernul Roman si Monarhia, pana in 1941, nu s-ar fi p**** contra vantului, n'am fi pierdut nici nordul Transilvaniei, nici doua judete din Dobrogea si nici jumatate din Moldova, iar Armata Romana ar fi fost inarmata de Germania cu cele mai bune si puternice arme.
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 7:25:05 P.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
…
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
Stimate Domnule ………….., ce v-a povestit mama dvs. despre jidani asa este cum a spus ea. Jidanii n'au fost dusi pe front din cauza ca s-ar fi predat fara doar si poate fratilor lor judeo-bolsevici si ne-ar fi tradat din fasa, nu ca Antonescu i-ar fi protejat ori iubit, cu toate ca candva la Londra, ca atasat militatar, a avut o amanta jidauca,ca adevarul este cu totul altul, ………… Antonescu fiind cuzist din punct de vedere politic, nu s-a indepartat prea tare de la principiile nationaliste cuziste, decat daca i-ar fi cerut Hitler, dar nici atunci pentru ca Hitler a avut multe de invatat de la cuzisti si avea un mare respect pentru ei, de aceea nici un cuzist n'a fost atins asa cum au fost atinsi legionari. Si nici cu legionarii n'ar fi avut treaba nimeni daca n'ar fi fost agentii conspiratiei internationale judeo-masono-comuniste, deci legionarii s-au lepadat nu numai de cuzisti dar chiar de proprile lor principii, nu ca au fost la cheremul gestapoului ori SS-lul. Din cate stiu au fost si jidanii in Armata Roman. Am 2-3 carti scrise de Moses Rosen, in care povesteste cum a fost luat in armata la un regiment din Dorohoi. In timpul unui antrenament de razboi, s-a prefacut ca-i bolnav si a ramas in urma. La gasit intr-o balta in drum un taran moldovean, care a incercat sa-l ajute. Rosen i-a spus; daca ai sti ca sunt jidan si rabin m-ai ajuta, iar taranul cand a auzit cine este l-a trantit inapoi in balta si i-a spus daca-i jidan sa arda acolo ca un chibrit. Tot rabinul poveste cum a fost protejat de patrulele militare in timpul rebeliunii legionare a lui Sima, iar daca ar fi fost legionar ar fi fost impuscat ca un caine, apoi a venit cu nesimtire cu povestea cu holocaustul sa stoarca miliarde de dolari asa cum au stors jidanii din Germania si SUA, fara ca SUA sa le fi cauzat vreun necaz, dar daca americanii sunt prosti si se lasa manipulati de jidani asa le trebuie.
Cu stima,
C.Burlacu
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 7:50:48 P.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 3:53:04 P.M. Eastern Daylight Time, ….@gmail.com writes:
Pe romani ii plang si plang de prostia lor si cat de prosti au fost si inca mai sunt ca acum il cred pe Iliescu salvatorul natiunii.
Intr-o scrisoare ultimatum adresata lui Ceausescu,cu cateva luni inainte de a fi asasinat, am pomenit despre fondarea unui Front al Salvarii Nationale in tara si exil, fatra nici o legatura cu Iliescu si gasca lui de dezidenti comunisti. Iliescu si agentii lui, fiind probabil informati de scrisoarea mea, au furat aceasta titulatura si au venit la putere pe usa din spate, deci idea cu frontul Salvarii Nationale mi-a apartinut mie, nu lui Iliescu-Roman, de aceia pe parcurs, dupa ce binenteles si-au atins scopul au renuntat, la asa ceva si si-au luat alta denumire politica ca sa nu para ca-i nationalista si legionara.
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 7:42:30 P.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
Domnule ………, de ce incercati sa va bateti joc din numele lui Codreanu ? Numele lui adevarat a fost Zelea, care vine de la zalele cu care sunt impodobiti caii. Tatal sau fiind nascut in judetul din nordul tarii ocupat de ucraineni, acestia i-au schimbat fortat numele din Zelea, in Zelinschi. Am un foarte bun prieten in SUA, preotul ortodox, caruia ungurii i-au magherizat numele din Deleanu in Chereches, si cazuri dintre acestea sunt mii si zeci de mii, poate sute de mii. Contra cui a incitat legionarii la ura rasiala, cumva contra veneticilor straini din tara care sugeau sangele poporului roman ? Si ce-i rau in asata ? Deci pe de o parte ziceti ca romanii sunt blegi si prostuti si isi merita soarta, iar daca i-au masuri severe de starpirea acestor paraziti ziceti ca-i ura rasiala, nu-i asa ? Din doua una D-le ……. ! Ideea legionara a fost buna, dar a fost prost aplicata dupa moartea lui C.Z.C. Cat despre dosarele cu Antonescu, m-ati facut sa zambesc fara sa vreau. Sunteti departe de a cunoaste adevarul, dar sa retineti un lucru ca nici Cuza,nici Codreanu si nici Antonescu nu i-au iubit pe jidani, ci pe romani si numai pe romani si adevarul va iesi la lumina si va dainui peste veacuri.
2010/6/19
In a message dated 6/18/2010 3:53:04 P.M. Eastern Daylight Time, …..@gmail.com writes:
Imi cer scuze, nu am avut in intentie sa-mi bat joc de numele lui Zelea Codreanu. Am citit de numele Zelinschi nu mai stiu cand, pe internet si m-am gandit ca este de fapt un polonez sau ucrainean romanizat.
Subject:
Re: Completare
Date:
6/21/2010 8:07:16 P.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/21/2010 6:03:35 P.M. Eastern Daylight Time, ….@gmail.com writes:
Stimate Domnule dr. Constantin Burlacu,
Sa presupunem ca aveti dreptate si ca evreii sunt cei ce ne-au bagat in mocirla de-a lungul zecilor sau sutelor de ani. Chiar daca aveti dreptate eu n-am sa va aprob pentru ca sunt cam las si tin la viata mea. Nu vreau sa ma gaseasca nevasta-mea sau copii gatuit cum a fost gatuit si Zelea cu tovarasii lui. Plus un glont in cap ca sa para fuga de sub escorta.
Subsemnatul am facut multi ani sport de performanta. Nu conteaza disciplina sportiva. Chiar daca nu am ajuns o notorietate in domenie va pot spune ca si in viata este ca si in sport.
Ca sa participi la un meci decisiv sau la un turneu decisiv pentru un titlu, pentru o cupa, etc, un individ, o echipa trebuie sa se pregateasca mult timp, intens, cu abnegatie si cu un tzel anume, sa-si organizeze jocul, tactica, sa se pregateasca dupa ultimele cuceriri ale stiintei si tehnicii, pentru a iesi invingator.
Ii vedeti Dvs pe romani ca s-ar pregati pentru aceasta batalie ? Vedeti Dvs un "antrenor" care sa-i pregateasca pe romani in ruperea lantului sclaviei evreiesti ? Eu ii vad pe romani asa cum sunt pentru ca sunt roman si gandesc romaneste, sunt roman nascut nu facut si nu vad in momentul actual pe nimeni care sa poata sa faca bine romanilor. Ca de vrut vor multi dar una-i dorinta si alta-i putinta. Care se ridica sa vrea binele romanilor sfarseste impuscat(Zelea, Antonescu, Ceausescu,...). Numai Iliescu a scapat neimpuscat. Cum sa te duci la lupta nepregatit ? Si militarii cand pleaca la razboi cate pregatiri fac, cate aplicatii, cate scheme, se inarmeaza, se doteaza, fac o tactica si o strategie. Pana acum n-am vazut si nici auzit la nimeni de o tactica sau de o strategie a actiunii pentru instruirea romanilor. Sau poate sunt unii care vor sa-i duca la un razboi drept carne de tun in care sa piara si ultimii romani care au mai ramas dupa era Antonescu si era comunista. Si atunci cum va fi reusita ? Va fi nula. De aceea am pronuntat cuvantul himera. Pot zice chiar utopie. Or fi niste tactici si niste strategii prin niste sertare, ascunse sa nu le stie "dusmanul". Dar este imposibil ca "dusmanul" sa nu le afle.
S-auzim numai de bine,
………………………..
PS-1. Ma mir ca aveti incredere in "prietenii" din tara care va dau date si va informeaza. Cred ca va "informeaza" ca sa va "dezinformeze". Eu n-as avea incredere. Romanii au avut mereu printre ei turnatori si tradatori, inca de pe vremea lui Decebal. Sa fiti sigur ca cine va da date si va informeaza nu este lucru curat cu el. In Romania nimic nu misca fara ca securitatea sa nu fie informata. Eu as avea curaj sa va dau date sau informatii ? Doamne fereste. Gaia m-ar lua. Toate emailurile pe care vi le-am trimis sunt indosariate pe undeva pe la securitate si la prima miscare sunt aduse ca "probe". Cei ce va informeaza precis sunt sub supravegherea securitatii sau mana in mana cu ea. Cine crede ca este libertate si nu mai exista securitatea in Romania se inseala amarnic.
PS-2. Sper sa nu va supere "contrele" mele. Merg pe principiul ca "Din ciocnirea ideilor tasneste adevarul". Nu stiu cine a spus-o dar a spus-o bine.
Stimate Domnule …………………,
Va multumesc pentru E-mail, dar raman la concluzia ca sunteti un om fricos, care n'aveti curajul sa va bagati in para focului nici pentru dreptul dvs. dar nu mai cu seama pentru interesele nationale ale Rasei,Natiei si Tarii noastre.Si atunci de ce-i acuzati si condamnati pe ceilalti romni ca sunt prosti si nu intreprind nimic ? Daca si eu, ori parintii mei, ori unchii mei, ori ceilalti nationalisti romani,ori legionarii, ori cuzistii, ori anti-comunistii autentici, n'am fi actionat de teama securitatii, ori a sionistilor, comunistii ar fi ranjit si astazi coltii asupra noastra, dar au fost pusi la punct si niciodata, dar niciodata comunismul nu va mai veni la putere in Romania. Si sa tineti bine minte ce v-am spus. Ca unii ca Iliescu si alte epave comuniste, fac haz de necaz, n'are nici o importanta, ca nici numele lor nu ramane in istorie, ci totul dispare ca si cum n'ar fi fost. Intr-adevar este trist ca soldatii nostri in loc sa se pregateasca pentru apararea teritoriilor noastre nationale, pleaca si lupta ca mercenari in cruciadele judeo-masono-crestine din Irak si Afganistan, atragand astfel ura unei mare parti a omenirii asupra tarii noastre. In ce priveste membrii organizatii mele, ei sunt bine instruiti, stiu sa manuiasca pistolul mitraliera si sunt buni tragatori de elita. Personal am facut parte in Statele Unite din armata americana anti-comunista de sub comanda Generalului John K. Singlaub si alti generali americani de elita, mare valoare si prestigiu. Si sa stiti ca noi umblam cu tactici si strategii ascunse prin sertare, ci cand ti-am promis ca ti-o tragem, apoi fi sigur ca nu glumim. A fost un prost Ceausescu ca s-a luat dupa niste casca gura care s-au dat mari zmei securisti, dar cand a fost vorba sa-l apere s-au c*** pe ei cu toata "faimoasa" lor securitate. Apoi sa stiti ca sunt securisti care urasc comunismul si pe jidani mai tare poate ca mine, am intalnit dintre acestia in timpul anchetelor la securitate si pe parcurs, chiar printre spionii romani de aici. Pana si Gen.Iulian Vlad,fiu de taran roman, ca si mine, in discutia avuta cu el, mi-a spus sa nu ma las niciodata batut de nimeni, ca Romania este tara mea natala, tara parintilor si buneilor mei si eu am tot dreptul sa lupt pentru binele si fericirea ei, iar dreptatea a fost si va fi de partea mea. Cam acelasi lucruri mi-a spus si Corneliu Manescu, intr-o discutie avuta cu el in New York de vreo 4-5 ore. Referitor la cei care-mi dau informatii din tara, ei stiu bine ca nu se pot juca cu focul si nu sunt nebuni sa-si bage capul sub evanghele de dragul unor nemernici.,ori a argintilor lui Juda. Apoi eu am oameni care pleaca si vin din tara, asa ca totul este verificat si para verificat. Deci nu va faceti probleme in aceasta privinta, ci documentati-va mai bine ca vad ca de multe ori vorbiti despre lucruri despre care nu numai ca habar n'aveti, dar veniti cu niste aberatii bizare, care ma determina sa-mi schimb impresia despre dvs.
Sa auzim de bine,
C.Burlacu
P.S. In fotografie sunt parintii mei, Petru si Elena Bulacu in Las Vegas, cand si-au sarbatorit nunta de aur.
http://www.jurnalulbtd.ro/articol-Ieri.-la-Cervicesti.-a-fost-inmormantat-Ultimul-legionar-venit-din-America-sa-moara-de-apoplexie-la-Botosani-5-1341.html
P.S. 2 Fara comentarii
State of (Strictly Confidential),USA
Governor (Strictly Confidential)
To All To Whom These Presents Shall Come, Greeting: Know Ye, That
Honorable Constantin Burlacu
Is Commissioned A
COLONEL
I hereby confer this honor with all the rights, privileges and responsibilities thereunto appertaining.
In testimony whereof, I have caused these letters to be made patent, and the seal of the State to be hereunto affixed. Done at (Strictly Confidential), the 19th day of February in the year of our Lord two thousand and three.
By the Governor Secretary of State
Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
http://www.ziarultricolorul.ro/?cmd=displaystory&story_id=239&format=html
iata cu cine tine legatura porcul,si se da de gol singur!
Mesaj din Israel
Domnului dr. Corneliu Vadim Tudor, Preşedintele Partidului România Mare, Parlamentar european, membru al Comisiei pentru Cultură
Doresc să vă informez că, după întîlnirea pe care am avut-o cu dl. primar din Dej, pe 24 august 2009, şi, probabil, după ce dl. Mircea Geoană a vorbit cu dînsul la intervenţia dumneavoastră, am primit din partea d-lui primar, pe data de 2 septembrie 2009, o scrisoare obraznică, despre care eu cred că era scrisă de politrucii FCER şi iscălită doar de dl. primar.
Vă trimit, domnule preşedinte, scrisoarea d-lui primar şi răspunsul meu din 6 septembrie 2009 către dl. primar, pe care l-am transmis şi d-lui deputat de Dej, Cornel Itu. Vă rog, dacă se poate, să ne ajutaţi în acest caz, prin domnii Mircea Geoană şi Cornel Itu.
Cu această ocazie, vă transmit şi articolul meu pe care dl. Alexandru Mirodan l-a publicat în revista sa Minimum", din septembrie 2009, difuzată în Israel, pentru a scăpa de procesul care urma să îi fie intentat.
Vă mulţumesc anticipat şi vă doresc mult succes!
Rabin ELIAHU CAUFMAN
7 septembrie 2009
Mesaj din Israel
Referitor la proiectul cultural pentru sinagoga evreiască din Dej
Domnului ing. Morar Costan, primarul Municipiului Dej
Stimate domnule primar,
Am primit adresa dumneavoastră din 2 septembrie 2009 şi am fost surprins de cîteva din problemele la care v-aţi referit.
Cu ocazia întîlnirii noastre, care a avut loc luni, 24 august 2009, am înţeles de la dumneavoastră că veţi aştepta ca familia Panet să fie invitată la Dej, pentru explicaţii şi înţelegere a proiectului cultural privind sinagoga din Dej.
Din păcate, în adresa din 2 septembrie, aţi revenit la ideea fixă de proiect cultural schematic, care nu ţine cont de religia şi tradiţia evreiască adevărată, ţinută în Dej pînă în anul 1945, cînd a venit comunismul pe tancurile sovietice şi a ras toate moştenirile religioase ale evreilor şi creştinilor.
Familia Panet, importantă în istoria Municipiului Dej, a condus drumul evreiesc religios în Dej mai bine de 100 de ani. Cînd în alte oraşe din Transilvania erau discuţii religioase între evrei, în Dej era numai o conducere evreiască religioasă, cea a familiei Panet, pe drum ultrareligios evreiesc, cum e scris în cărţile sfinte şi vechi ale noastre de 3.000 de ani, fără nici o reformare.
Domnule primar, eu consider, aşa cum consideră întreaga familie Panet, şi cum consideră alte sute de familii evreieşti originare din Dej, care au auzit de ultimul dumneavoastră plan pentru sinagogă, că ar fi mai omenesc şi mai democratic să invitaţi familia Panet în biroul dumneavoastră, să discutaţi şi să-i ascultaţi şi pe ei (nu pe evreii asimilaţi, care nu ştiu ce e sărbătoare sau lege evreiască). Să vedeţi care e soluţia lor pentru schimbarea sau modificarea sinagogii sfinte evreieşti din Dej.
De luni, 24 august 2009, şi pînă acum, familia Panet din Dej nu mai este singură în această problemă. În spatele ei stau sute de familii din Israel, Statele Unite, Canada, Marea Britanie şi din alte ţări din Europa de Vest, America, Africa de Sud şi Australia, care doresc să nu se schimbe scopul sinagogii din Dej fără aprobarea lor.
Stimate domnule primar, cu tot respectul faţă de dumneavoastră, nu puteţi considera că ştiţi care este spiritul evreiesc şi să preferaţi cîţiva evrei asimilaţi, închizînd astfel poarta spirituală a evreilor, care au condus religia evreiască în Dej mai bine de 100 de ani şi care erau respectaţi de regi renumiţi ca Franz Josef din Austria, Regele Carol al II-lea şi Regele Mihai din România. Aşa cum eu nu mă pot gîndi să mă amestec între grupe creştine catolice, protestante sau ortodoxe şi să-mi dau cu părerea care ar avea dreptate, aşa că vă rog şi pe dumneavoastră să vă retrageţi părerea prezentată în adresa dumneavoastră, şi anume care e drumul religios şi cultural pentru întrebuinţarea sinagogii evreieşti din Dej. Lăsaţi-ne pe noi şi pe rabinii noştri adevăraţi (nu asimilaţi sau fără documente de convertire) să decidem care e scopul religios şi cultural al sinagogii noastre, aşa cum e şi dreptul preoţilor creştini să ia altfel de decizii pentru lăcaşurile lor de cult - şi din această cauză nu emiteţi păreri referitoare la scopul religios al sinagogii.
Întrebarea cine este proprietarul sinagogii din Dej şi al clădirilor publice evreieşti din Dej" este o întrebare juridică la care nimeni, nici măcar Primăria din Dej, nu poate da răspunsuri categorice, cum vrea comunitatea evreiască să vă convingă. Întrebarea aceasta nu intra în discuţie dacă comunitatea evreiască nu avea de gînd să facă în Dej un program cultural nou în sinagoga cu o istorie religioasă de mai bine de 100 de ani. Cînd familia Panet (în momentul de faţă şi alte familii religioase evreieşti originare din Dej) a descoperit acest fapt a început să caute şi juridic căi de a proteja proprietatea spirituală, pentru că a înţeles că nu mai poate avea bază în oamenii de la FCER şi în comunitatea evreiască din Dej, deoarece ei nu au nici o legătură cu păstrarea religiei evreieşti. Cine va decide în final dacă proprietatea aceasta e a comunităţii evreieşi sau a familiei Panet e Justiţia română sau poate cea europeană, dar e sigur că primăria, cu tot respectul pe care îl avem faţă de dumneavoastră, nu e o instanţă juridică. În orice caz, nu se va întîmpla în lăcaşurile culturale şi religioase evreieşti din Dej ceea ce s-a întîmplat în alte locuri din România (în sinagogile din Cluj, Bacău, Bistriţa, Timişoara etc.).
În încheiere, domnule primar, povestea că acesta e un plan european" nu ne impresionează. Fiecare plan european poate fi schimbat şi nici un plan nu e sfînt (eu cred că noi toţi ţinem minte cîteva planuri europene" care s-au întîmplat în Europa, acum 70 de ani ...).
Desigur, Comisia de cultură europeană nu ştie detaliile planului pentru sinagoga din Dej şi noi avem destulă forţă rabinică europeană să explicăm că sinagoga din Dej trebuie să rămînă un loc sfînt, cum sînt cele din Paris, Londra, Lijesc (Polonia) sau Macova (Ungaria).
Noi nu am apelat încă la Parlamentul European prin rabinii noştri europeni, pentru că eu am avut impresia, cu ocazia întîlnirii noastre din 24 august 2009, că doriţi înţelegere şi că o să primiţi familia Panet pentru discuţii. Nu vreau să încep să recurg la alte mijloace care au fost luate în considerare, în trecut, în ţările europene, care au vrut să schimbe statutul sfînt al patrimoniului sacru evreiesc.
Din seara de 18 septembrie 2009 pînă la mijlocul lunii octombrie, noi, evreii, intrăm într-o lună de sărbători, prilej cu care vă doresc şi dumneavoastră un an fericit (în noaptea de 18 septembrie începe Anul Nou evreiesc).
Pentru acest motiv, vreau să vă rog să îngheţaţi toate planurile pînă la sfîrşitul lunii octombrie sau chiar începutul lunii noiembrie 2009, deoarece pînă atunci familia Panet şi alte familii din Dej nu pot ajunge în România şi, sigur, va fi un păcat mare pentru religia noastră dacă, ferească Dumnezeu, se va lucra într-o sinagogă evreiască în această perioadă de sărbătoare evreiască.
Ne vom bucura să trimitem reprezentanţii familiei Panet şi ai altor familii evreieşti originare din Dej la sfîrşitul lunii octombrie sau începutul lui noiembrie a.c. pentru o întîlnire cu dumneavoastră şi cu reprezentanţii locali pe care îi veţi alege. Să nu călcăm credinţa noastră şi să nu apelăm la Uniunea Europeană sau, ferească Dumnezeu, să organizăm manifestaţii în întreaga lume unde trăiesc descendenţii evreilor ultrareligioşi din Dej (majoritatea acestora locuind în New York - Statele Unite ale Americii).
Rabin CAUFMAN ELIAHU,
Preşedintele Fundaţiei Evreieşti OEL SARA din România, împuternicit de alţi 19 mari rabini din familia Panet şi de comunităţile evreieşti din lume, originare din Dej
Copyright Tricolorul
Trimite pe email articolul
http://www.ziarultricolorul.ro/?cmd=displaystory&story_id=2983&format=html
Mesaj din Israel:
În atenţia doamnei Emily Wotchik, ofiţer la Departamentul Afacerilor Politice şi Publice, din cadrul Congresului European Evreiesc, Bruxelles Subiect: Invitarea d-lui dr. Corneliu Vadim Tudor, membru al Parlamentului European, la comemorarea, în luna ianuarie 2010, a 65 de ani de la eliberarea supravieţuitorilor din Lagărul de Concentrare Auschwitz - Birkenau.
Vreau să vă transmit aprecierea şi felicitările noastre pentru demersul politic şi spiritual, atît de inspirat, din punctul de vedere al evreilor, de a-l invita pe dl. Corneliu Vadim Tudor la aceste manifestări de la Auschwitz - Birkenau. Aceasta a fost o iniţiativă binecuvîntată, prin care un important membru al Parlamentului European va acţiona şi mai hotărît în lupta împotriva antisemitismului din întreaga lume.
În ultimii ani, dl. Corneliu Vadim Tudor a început să ne susţină, la început în România, iar acum şi în Europa, în rezolvarea problemelor evreilor privind protejarea cimitirelor şi sinagogilor evreieşti; de asemenea, dînsul s-a implicat în păstrarea memoriei lui Yitzhak Rabin în România.
Cu mulţi ani în urmă, cînd dl. Corneliu Vadim Tudor şi-a început cariera politică în România, el a fost considerat de mulţi, din greşeală, antisemit, din cauză că a luat poziţie împotriva mîrşăviilor Federaţiei Comunităţilor Evreieşti din România (de exemplu, voi menţiona că, în mod regretabil, a fost demarat un proces penal împotriva conducătorilor Comunităţii Evreieşti din Iaşi - Dosar Penal nr. 12785/ P/2009 - pentru comerţul cu osemintele evreilor decedaţi în timpul Pogromului, înmormîntaţi în cimitirul de la Podu Iloaiei, din România, oseminte vîndute studenţilor de la Facultatea de Medicină). Poziţia sa nu are nici o legătură cu antisemitismul şi, dacă domnia-sa a fost împotriva unor conducători evrei din România, aceasta s-a datorat unor considerente politice, şi nu etnice.
Cu mai mult de 10 ani în urmă, am fost primul care a transmis Partidului Religios Shas, din Israel, mesajul d-lui Corneliu Vadim Tudor, şi anume că dumnealui este departe de a fi antisemit, iar reprezentanţii partidului au transmis, la rîndul lor, mesajul de prietenie ministrului israelian al Afacerilor Externe. De atunci şi pînă astăzi, şi în special în ultimii 6 ani, această acţiune a fost continuată, iar iudaismul din România a cîştigat un prieten bun. Oameni politici din Israel, precum Michael Ratzon, fost adjunct al ministrului Afacerilor Externe din Israel, s-au întîlnit cu dl. Corneliu Vadim Tudor.
Începînd din 2005, dl. Corneliu Vadim Tudor şi partidul său, România Mare, au fost singurul nostru sprijin în Parlamentul României în protejarea cimitirelor evreieşti din România şi în lupta împotriva comerţului iniţiat de Comunităţile Evreieşti din România, aspecte care au fost dezvăluite şi publicate în ziarele israeliene "Maariv", "Arbu Canfot", "Iom Ashisi", "Atzofe", "Yated Neerman", "Hamodia", "Mispachu" şi în ziarele româneşti "Ziua", "Adevărul", "Adevărul de Vaslui", "Jurnalul Naţional", la Radio Iaşi, la postul de Televiziune OTV, precum în ziarele evreieşti din unele ţări ale lumii: "World Jewish Chronicle", "Der Id" şi "Jewish Tribune".
În acei ani, ca vicepreşedinte al Senatului României, dl. Corneliu Vadim Tudor a elaborat o propunere legislativă privind protejarea cimitirelor evreieşti din România. Ziarele Partidului România Mare, condus de dl. Corneliu Vadim Tudor, şi anume cotidianul "Tricolorul" şi revista săptămînală "România Mare", ne-au fost de un real folos în protejarea lăcaşurilor sfinte evreieşti din România, precum şi în lupta împotriva comerţului cu oseminte, aşa cum a cerut David Kahan, preşedintele Asociaţiei Evreilor Români din Statele Unite.
Ca preşedinte al Federaţiei Evreieşti "OEL SARA" din România şi ca reprezentant al Organizaţiei Mondiale pentru Conservarea Lăcaşurilor Sfinte Evreieşti "Athra Kadisha", care acţionează pentru protejarea şi conservarea caracterului sacru şi a integrităţii cimitirelor evreieşti din întreaga lume, am intermediat o întîlnire între Rabinul David Michael Schmidl, din Bnei Braq, Israel, preşedintele Organizaţiei, şi dl. Corneliu Vadim Tudor. La această întîlnire, care a avut loc în luna octombrie 2009, au participat dl. Corneliu Vadim Tudor, Rabinul David Michael Schmidl, Rabinul Elimelech Stern, preşedintele sucursalei americane a Organizaţiei "Athra Kadisha", Rabinul Chizkiya Kalmanowitz, asistent al Rabinului David Michael Schmidl, şi subsemnatul.
Dl. Corneliu Vadim Tudor şi echipa sa ne-au primit cu foarte multă căldură şi ne-au promis să ne sprijine nu numai în problemele existente în România, dar şi în cele legate de cimitirele evreieşti din Europa. Astfel, în noiembrie 2009, dl. Corneliu Vadim Tudor a făcut primul demers în Parlamentul European pentru crearea unei comisii care să se ocupe de protejarea cimitirelor evreieşti din Europa şi a scos în evidenţă două cazuri speciale: Malta şi Republica Cehă.
Menţionez că dl. Corneliu Vadim Tudor a ajutat familia Panet, descendenţii marelui Rabin din Dej, România, să împiedice ca sinagogile din Dej şi din Alba Iulia să fie transformate în cluburi, aşa cum Federaţia Comunităţilor Evreieşti din România a procedat cu alte sinagogi din Cluj, Bacău, Bistriţa şi cu două sinagogi din Timişoara. De aceea, apreciem invitaţia pe care aţi adresat-o d-lui Corneliu Vadim Tudor, care, în 2004, a făcut o vizită privată la Auschwitz, pentru a-şi exprima repectul faţă de evreii ucişi în Holocaust, dar, în acelaşi timp, ne exprimăm temerile faţă de unii extremişti (şi noi ştim bine cît de mulţi extremişti sînt printre noi), care ar putea fi influenţaţi de propaganda unor organizaţii extremiste evreieşti sau chiar de Federaţia Comunităţilor Evreieşti din România, provocîndu-l pe dl. Corneliu Vadim Tudor şi tulburînd, astfel, manifestările din ianuarie 2010, precum şi întreaga contribuţie a d-lui Corneliu Vadim Tudor în rezolvarea problemelor evreieşti.
Vreau să adaug că dl. Corneliu Vadim Tudor preţuieşte valorile iudaismului şi Biblia evreiască, din punct de vedere istoric şi religios, deoarece a învăţat de la părinţii săi să respecte trecutul sacru al poporului evreu.
Am fi bucuroşi dacă Congresul European Evreiesc ar face tot ce îi stă în putinţă pentru a-i proteja pe oaspeţii neevrei, inclusiv pe dl. Corneliu Vadim Tudor, împotriva acţiunilor provocatoare ale extremiştilor, care reprezintă doar o minoritate.
Vă mulţumesc pentru atenţia acordată şi anexez cîteva dintre documentele care atestă activitatea pozitivă a d-lui Corneliu Vadim Tudor vizavi de problemele evreieşti, precum şi datele mele de contact.
Rabin ELIAHU CAUFMAN
30 decembrie 2009
Copyright Tricolorul
In a message dated 6/20/2010 3:31:10 P.M. Eastern Daylight Time, .....@gmail.com writes:
Stimate Domnule dr. Constantin Burlacu,
Recunosc ca am o parere diferita de altii, inclusiv de Dvs., despre ceea ce ar trebui sa faca romanii pentru a se ridica din noroiul in care sunt tinuti,
Indiferent de opiniile diferite si multe contrarii ion ceea ce priveste personalitatile tarii noastre eu cred ca exista o singura cale : aceea de a-l ridica pe roman din punct de vedere cultural, moral, educational, al instructie, civic, etc. Lupta contra "jidanilor" preconizata de prof. A. C. Cuza, Corneliu Zelea Codreanu si altii printre care si Dvs, este o himera.
Stimate Domnule ...................
Va multumesc pentru mesaj si este regretabil faptul ca aveti pareri diferite si chiar contrare nu numai fata de mine, dar fata de A.C.Cuza, C.Z.Codreanu si I.Antonescu, care au fost niste somitati nationale ale tarii noastre. In lupta contra acestor fiinte biologice numiti jidani, acestia, inclusiv eu, ne-am inspirat dupa parintele nationalismului romanesc Domnul nostru (Our Lord) Mihai Eminescu, contra caruia banuiesc ca sunteti pentru ca a dat nu numai tonul contra jidanilor, dar a incercat sa faca o educatie nationala sanatoasa poporului nostru, ca sa nu mai fie sclav la jidani in propria lui tara. Dvs. ati citit "Scrieri Politice si Literare" de Mihai Eminescu editia 1905 ? Din cate-mi amintesc, in timpul guvernarii cuziste a poetului national Octavian Goga, au fost date niste legi prin care orice roman daca era depistat ca lucreaza pentru un jidan ori strain in Romania, era pedepsit pentru ca aceasta insemna umilinta si injosirea onoarei si prestigiului national. Iar dvs. ne calificati pe cei care vrem ca Romania sa fie a romanilor si numai a romanilor drept himere, iar pe jidanii si altii venetici straini, care au asuprit, exploatat si au supt sangele poporului roman, drept "oameni culti, cititi, instruiti, educati". Sunteti sigur ca sunteti roman get-beget D-le .........., ori va trageti cumva de prin Kazaria ? A va manifesta la nesfarsit contra noastra, a nationalistilor, care vrem binele Rasei,Natiei si Tarii noastre si a va arata dragostea fata de jidani , care ne-au facut viata amara si mizerabila in propria noastra tara, nu inseamna nici pe departe o educatie morala pentru poporul nostru, ci mai de graba o ura criminala si o inalta tradare.
Evreii sunt oameni culti, cititi, instruiti, educati, etc.
Iata ce se spune in Talmud, despre faptul ca "Evreii sunt oameni culti, cititi, instruiti, educati, etc."
Talmud, Iebhammoth 61a :Doar evreii au dreptul sa fie numitzi oameni , nu si neevreii.
Talmud, Iore Dea 377, 1 : Servitorii ne-evrei morti trebuiesc inlocuiti precum vacile sau asinii pierduti. Nici un fel de simpatie pentru evreii care-i angajeaza.
Talmud, Jalkut Rubeni Gadol 12b: Sufletele neevreilor provin din spirite spurcate , pe care le numim porci.
Talmud, Tosaphot, Jebamoth 94b: Daca mancati in prezenta unui ne-evreu este ca si cum ati manca un caine.
Talmud, Yebamoth 98a: Toti copiii goymilor sunt animale.
Talmud, Orach Chaiim 57, 6a : Nu trebuie sa aveti mai multa mila pentru un ne-evreu decat pentru un porc bolnav de stomac.
Talmud, Kerithuth 6b p. 78 :Doar evreii sunt fiinte umane , ne-evreii sunt animale .
Talmud, Kethuboth 110b :Pentru a interpreta un psalm un rabin a spus: Psalmistul ii compara pe ne-evrei cu fiarele spurcate.
Talmud, Abhodah Zarah 4b: Puteti omori un necredincios cu propriile maini.
Talmud, Abhodah Zarah 26b T. : Chiar si cel mai bun goym trebuie omorat .
Talmud, Bammidber Raba c 21 & Jalkut 772: Evreii care varsa sangele necreinciosilor aduc ofranda lui Dumnezeu.
Se pare ca dvs. nu sunteti un om bine documentat, de aceia veniti cu niste povesti culese dupa ureche, de aceia nu va simtiti confortabil in compania unor nationalisti ca mine, care spune adevarul si se pricepe de minune sa puna punctul pe "i".
Citeam de curand ca toti tinerii mai in varsta de 25-30 de ani din FCER sunt absloventi de facultate. Pai romanii nostri nici bine romaneste nu stiu a scrie sau a vorbi, chiar cei cu facultate. Cum sa candideze un roman cu un evreu pentru un post in administratie sau intr-o firma ? Si pe urma se zice ca evreii sunt rai si iau ei toate posturile.
Pai cum sa nu faca romanii greseli in vorbire si in a scrie, cand pana in anul 1941, datorita monarhiei Cohen-Zollern, tara noastra era cotata in proportie de 70% ca analfabeta ? Apoi scapati din vedere ca pana prin 1840, taranii romani, n'aveau dreptul la invatamant, ci erau tinuti la coada vacii sa presteze zile de claca pe mosiile bisericilor si a arendasilor jidani. Sunt atatea marturii istorice in aceasta privinta, pe care vad ca dvs. le ignorati, ori habar n'aveti de ele. Stiti dvs. din ce cauza a pornit rascoala taranilor din 1907 de la Flamanzi, judetul Botosani, in care au fost ucisi peste 11 mii de tarani romani ? Probabil ca nu si, nici nu va intereseaza pentru ca fost ucisi atatia tarani inocenti. Oricum va aduc la cunostinta ca rascoala a pornit din cauza a doi arendasi jidani, care i-au asuprit si exploatat sangeros pe acei tarani oropsiti ai vietii. In cartea lui C.Z.Codreanu "Pentru Legionari" este scos in evidenta cum jidanii acaparau toate scolile si facultatile romanesti, iar copiii romanilor erau lasati pe dinafara, iar daca protestai erai imediat acuzat de anti-semitism. In cartea sa,Codreanu, a aratat cum un grup de romani din partile Sucevei, au venit la Bucuresti sa protesteze fata de nedreptatile care le sunt facute copiilor lor, prin faptul ca nu sunt admisi la invatamant, asa cum sunt admisi copiii jidanilor, a caror parinti le exploateaza fara mila pamanturile si padurile,(jidanii n'au nimic comun cu tara noastra, nici sangele, nici cultura si nici traditiile), iar in loc de dreptate au fost cu totii arestati si inchisi de catre guvernul taranist de la putere, fara sa le dea cel putin ceva de mancare si apa. Afland aceasta nedreptate facuta romanilor,de catre un guvern pus in slujba conspiratiei internationale jidanesti, Codreanu si alti studentri nationalisti au strans imediat ceva bani si le-au cumparat celor arestati paine si apa, iar dvs. spuneti ca Codreanu era o himera. Rusine! Rusine,!! Rusine D-le ..................!!! Pana in 1948, jidanii aveau scuze ca n'au tara, dar dupa ce si-au faurit tara lor sionista Israel, de ce nu s-au dus acolo sa candideze pentru posturi administrative, de deputat, senator, prim-ministru ori presedinte, si au stat pe capul nostru ca niste paduchi si pe deasupra ne-au adus si jaful, teroarea si crima comunista in tara noastra ?
Sa va dau exemple de prostie omeneasca la romani care se duc si pupa moastele la biserica si cred ca astfel vor obtine castig la LOTO, vor obtine un loc de munca, vor scapa de boli, vor reusi la examen de bacalaureat sau la admiterea la facultate.
Dar Biserica si religia crestina, de unde provin, nu tot de la jidani ? Si atunci de ce nu atacati dvs. raul din radacina, asa cum procedez eu, si veniti doar sa radeti de prostia romanilor in ce priveste biserica si religia judeo-crestina ? Va este teama ? De cine, de jidani ? De preotii jidaniti ? Ori de Dumne-ZEU ?
Ce iluzii desarte. Cine sa-i invete ca trebuie sa citeasca, sa invete ? Lenin saracu' a incercat sa indemne "Invatati, Invatati, Invatati !". Poate si de aceea au distrus comunismul ca sa nu mai invete romanii sa-si dea seama de valoarea lor si sa se ridice din mocirla. Poate ca a fost doborat comunismul si ca sa fie unii "liberi" si sa ne acuze de holocaust.
Dvs. aveti iluzii desarte, cand il dati ca exemplu demn de urmat pe homosexualul jidan Lenin. Daca l-ati fi citit si studiat pe Domnul nostru (Our Lord) MIhai Eminescu, ati fi vazut cum el i-a indemnat cel mai tare pe romani sa invete, sa-si corecteze greselile, sa se ridice din mocirla si sa devina niste valori nationale si asta cu mult timp inainte de Lenin. Probabil jidanul Lenin studiindu-i operele alese ale lui Eminescu, i-a venit ideia cu "Invatati, Invatati, Invatati !", ca nu exista jidan destept si intelept, ci jidan escroc si sarlatan. Apoi daca va tot laudati ca comunismul i-a ajutat pe romani sa invete carte, de ce daca au invatat carte prefera sa stea tot in mocirla ? Inseamna ca n'au invatat serios carte, ci au invatat doar doctrina comunista, care prabusidu-se au ajuns din nou la coada vacii. Cat despre holocaust, eu nu stiu ca a existat vreun holocaust contra jidanilor in tara noastra, ci stiu ca a fost un holocaust rosu contra Natiunii Romanii, pacii si umanitatii, comis de comunistri in majoritatea lor jidani de origine.
Cat a fost Ceausescu n-a avut nimeni curaj sa ne acuze pe nedrept de holocast. Ar fi cerut "odioasa" imediat "dovada" ca a dat Antonescu ordin scris sau verbal de masacrare de evrei. Probabil si de aceea l-au asasinat pe Ceausescu si ne-au lasat fara aparare pentru ca acum nimeni nu ne mai apara.
Iar vorbiti neinformat. Dupa razboiul Israelului din 1967 contra tarilor arabe, Ceausescu a fost singurul dintre toti conducatorii comunisti care a continuat sa intretina legaturi de prietenie cu Israelul. De ce ? Pentru ca era agent al Israelului si cercurilor sioniste, datorita sotiei sale "odioasa" , care era jidauca de origine. Apoi nu trebuie scapat din vedere ca fara apa grea data de Ceausescu Israelului, jidanii n'ar fi putut construi peste 200 de rachete nucleare, cu care ameninta stergerea tarilor arabe de pe suprafata pamantului, pentru a deveni ei stapanii aurului negru. Ceausescu a fost cel care s-a dat drept prieten al lui Arafat, pentru a-l trage de limba, iar informatiile le preda Israelului. Disparand Ceausescu, Arafat a inceput sa-si atinga scopul in ce priveste existenta si drepturile Palestinei, asa ca, nu numai romanii, au scapat de un monstru comunist care i-a tradat, ci si palestinenii.
Dvs. care sunteti in SUA si nu traiti mizeria de aici nu aveti cum sa stiti.
Va fi un erou national acela care va reusi sa-i mobilizeze pe romani sa se instruiasca, sa se cultive, sa se moralizeze, sa se civilizeze, etc si pe urma mai discutam daca-i cazul sa porneasca cruciada anti-evreiasca.
Cu stima,
Sunt mai bine informat despre situatia din tara decat credeti dvs. Eu am oameni peste tot in tara, care ma tine la curent cu orice se misca acolo. Apoi eu nu sunt crestin, ca sa pornesc o cruciada anti-jidaneasca, eu sunt in primul rand pentru a face ordine si curatenie in casele noastre, in gruparile, organizatiile si partidele noastre, apoi in tara. Jidanii se simt bine acolo unde exista anarhie si haos, iar daca aceste sunt starpite, ei pleaca din tara noastra fara sa tragem un singur cartus asupra lor.
Cu aceiasi stima,
PS-1. Cele mai multe masacre(majoritatea) in comunism au fost faptuite pe vremea lui Dej si nu a lui Ceausescu. Iar cei care v-au facut sa suferiti in epoca ceausista au facut-o cu buna stiinta picurandu-va in urechi cuvintele otravite ca Ceausescu a dat ordin de maltratare. Tot poporul a fost manipulat ca Ceausescu a fost de vina cand de fapt de vina au fost cei ce au subminat regimul ca sa-l prabuseasca si sa ia ei puterea in 1989. Este acelasi scenariu prin care s-a aruncat in carca lui Antonescu faradelegile savarsite asupra unora dintre evrei in timpul regimului Antonescu. Daca sunteti convins ca Antonescu a fost patriot si tradatori au fost destui care l-au sabotat, de ce nu admiteti ca s-ar putea ca si Ceausescu sa nu fie tiranul zugravit de Ion Iliescu cum nu a fost nici Antonescu tiranul zugravit de Dej ?
D-le ............, Ceausescu a fost bine informat de suferintele si necazurile mele si ale familiei mele,de aceia l-a trimis personal pe fratele sau, Gen.Ilie Ceausescu sa vina si sa discute cu mine si parintii mei la locuinta noastra din com.Mihai Eminescu. Apoi pentru a fi la curent cu ce se mai intampla, l-a pus ca prim secretar al judetului Botosani, pe un cumnat al sau. Daca era de partea romanilor si a dreptatii, Ceausescu nu continua sa ne persecute si sa ne faca viata amara, in timp ce jidanii din tara traiau in lux si belsug, aveau magazine speciale in care n'aveau acces romanii si ocupau cele mai inalte pozitii in Securitate,Militie, Procuratura, Truibunale, Partid, Ministere , Ambasade etc.Sub Ceausescu, ca sa-si achite imprumuturile luate cu camata de la bancile jidanersti din strainatate, romanii au ajuns sa roada oase ca cainii, in timp ce imperalistii din NATO, mancau cea mai buna carne din Romania, vanduta de Ceausescu la 10 centi kilogramul.Ceausescu a fost atat de naiv, incat a crezut ca jidanii nu mai pot de dragul lui, de aceia se tot uita la ceas in timpul simulacrului de proces care l-a avut, ca nu mai vin ajutoarele promise din partea jidanilor. El a contat foarte mult pe trei jidani din SUA a caror agent a fost, unul este Kissinger, altul a fost un stranepot al arendasului jidan din Flamanzi, din a carui cauza a pornit rascoala taraneasca din 1907, iar al treilea este un mare miliardar jidan, care s-a imbogatit datorita afecerilor care le-a facut cu Romania. Apoi vad ca nu v-ati prins de figura ca, daca noi, nationalistii am fi impuscat-o pe jidauca Elena Ceausescu-Petrescu, toata presa nu numai din Romania si Israel, dar din intreaga lume ar fi urlat ca am comis o fapta criminala anti-semita, dar daca a fost impuscata prin schimbarea garzii de catre jidanii ei, nimeni nu vorbeste nici un cuvant in aceasta privinta, pentru ca a fost o rafuiala intre jidani. In Statele Unite, am avut un prieten, cunoscut aici ca unul dintre cei mai mari anti-jidani. Ei bine, vazand cum ma zbat sa zdrobesc tirania comunista din tara mea natala, mi-a spus ca comunismul nu va cadea de la putere decat atunci cand vor cadea bancile mondiale jidanesti. Si asa a fost ! Asa ca Ceausescu, n'a contat pentru jidani nici cat este negru sub unghii. Fiind bine informat de tot ce urmeaza sa se intample cu comunismul, i-am scris lui Ceausescu, ce se poate intampla daca nu tine cont de cele mentionate in scrisorile mele, dar a crezut ca-i lucru de gluma si a murit ca un prost cu internationala socialista pe buze. Cred ca o mare vina o are alde Vadim si Paunescu, care i-au bagat in cap ideea ca-i mare mahar in Romania si de neinvins, dar a cazut ca o balega.
PS-2. Eu nu resping apriori ideea ca Zelea a fost un patriot ca si Antonescu. De ce n-as admite ? Dar nu pot accepta ca vina principala o au evreii in general pentru soarta grea a romanilor. Asa pot zice si de turci si de unguri si de bulgari si de rusi care au tot navalit peste noi de mai bine de 2000 de ani. Cauzele sunt mult mai adanci.
Da, nu numai jidanii sunt dusmanii nostri, ci si turcii, ungurii, bulgarii, polonezii, ucrainenii, rusii, tiganii si altii din cele circa 40 de etnii straine care traiesc in Romania si-si fac de cap cum vor ele, iar daca romanii se impotrivesc sunt acuzati si condamnati pentru rasism, xenofobie, blasfamie si anti-semitism. D-le ....................., vina principala in toate necazurile care le-a indurat poporul roman si umanitatea o au in exclusivitate jidanii, pentru ca ei sunt autorii sinagogii satanei, masoneriei, crestinismului, comunismului, socialismului, capitalismului si mai nou a globalismului, cu care este sclavizata si nimicita lumea.
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 10:11:42 A.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 4:19:17 A.M. Eastern Daylight Time, ….@gmail.com writes:
si nu i-a trimis la gazare sau crematorii.
Sunteti sigur ca au fost camere de gazare in Germania, ori va luati dupa propaganda jidaneasca ?
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 7:02:49 P.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 2:47:25 P.M. Eastern Daylight Time, …..@gmail.com writes:
Nu sunt sigur ca au fost camere speciale de gazare pentru gazat evreii de vii. Repet si eu ca un papagal ce au spus altii.
Nu va mai luati dupa speculatii si vorbe'n vant ca acestea nu sunt nici dovezi si nici fapte istorice. Intr-o carte a Dr.David Duck din SUA este scos in evidenta si falsa poveste ca in Romania s-a facut sapun din jidani. Tot in una dintre cartile sale.Dr.Duck, vine cu dovezi ca Al.Capone mare mafiot american era de fapt jidan, dar si-a schimbat numele si s-a dat in fata broscarilor astia de italieni drept mare mafiot italian, iar prosii l-au crezut.De asemenea, tot comertul cu sclavi negrii din SUA a fost facut de marii afaceristi jidani, iar maimutele astea de negrii se razbuna din prostie pe albi, nu pe jidani.
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 10:27:20 A.M. Eastern Daylight Time
From:
DAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 4:19:17 A.M. Eastern Daylight Time, …..@gmail.com writes:
acest criminal de razboi(nu eu l-am catalogat asa ci un tribunal al poporului),
Acel tribunal al poporului era cumva format din jidani ? Dar plutonul de executie al Maresalului din cine a fost format din soldati romani, ori de catre jidani ?
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 10:47:55 A.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 4:19:17 A.M. Eastern Daylight Time, ….@gmail.com writes:
i-a trimis intr-un razboi inutil si barbar,
Vorbiti serios, ori faceti propaganda judeo-bolsevica sovietica ?
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 11:03:50 A.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
…@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 4:19:17 A.M. Eastern Daylight Time, ….@gmail.com writes:
martori oculari,
Apropo de martori oculari. Eu sunt nascut in Romania in anul 1949 si am trait acolo 31 de ani, deci jumatate din viata mea. Ei bine, sa stiti ca, am intalnit o multime de martori oculari in tara, care mi-au vorbit despre primul si al doilea razboi mondial. In primul razboi mondial romanii aveau o parere proasta despre germani, nu acelasi lucru s-a intamplat in cel de-l doilea razboi mondial. Spre exemplu, bunicul meu Gheorghe Burlacu a luptat la Marasesti in pielea goala cu germanii, multi romani au murit acolo, i-ar dupa parerea unora, nu vreau sa dau nume, ar fi luptat si murit inutil. Tatal si unchii mei, majoritatea legionari, au luptat in cel de-al doilea razboi mondial sub comanda Maresalului Ion Antonescu de la bun inceput, nu ca legionarii din puscarii care au fost trimisi pe front in linia intai si in semn de razbunare au sabotat rasboiul. Unichiul meu Ionica Burlacu, fost lider legionar in judetul Botosani, a stat prizonier de razboi la judeo-bolsevicii sovietici in Gulagul Sovietic 9 ani. Tatal meu. legionarul Petru Burlacu, a umblat schiop tot restul vietii lui, din cauza ca a fost grav ranit la un picior pe frontul din est, pentru zdrobirea Imperiului Diabolic Comunist si reintregirea tarii, dar nu l-am auzit niciodata sa regrete ca a plecat voluntar in razboi, din contra daca s-ar mai fi iscat un alt razboi contra intunericului satanic judeo-comunist, ar fi preferat sa plece pe front si sa-si descarce din nou mitraliera in judeo-comunistii sovietici.
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 11:10:42 A.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 4:19:17 A.M. Eastern Daylight Time, ….@gmail.com writes:
Maresalul Ion Antonescu
Maresalul Antonescu si Hitler, au pierdut razboiul, nu din cauza sovieticilor, ci din cauza anglo-americanilor, despre care toata lumea astazi si-a dat seama cat de curve ale omenirii sunt. In cartea mea "Istoria Moldovei" am aratat din documente americane declasificate, cat de uriase au fost ajutoarele americane si engleze date judeo-bolsevicilor sovietici, si acesta poate fi un motiv de mi-au cenzurat cartea. Rusii astazi nu vor sa admita in ruptul capului ca fara ajutoarul anglo-american, vedeau ei Siberia, nu Berlinul.
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 11:35:39 A.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
…@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
Stimate Domnule ………….., va recomand sa cititi cartea "Sfarsitul Europei" de Mihail Sturdza, fost Ministru de Externe in timpul guvernarii legionare. Din aceasta carte documentara, veti intelege ca, daca Guvernul Roman si Monarhia, pana in 1941, nu s-ar fi p**** contra vantului, n'am fi pierdut nici nordul Transilvaniei, nici doua judete din Dobrogea si nici jumatate din Moldova, iar Armata Romana ar fi fost inarmata de Germania cu cele mai bune si puternice arme.
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 7:25:05 P.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
…
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
Stimate Domnule ………….., ce v-a povestit mama dvs. despre jidani asa este cum a spus ea. Jidanii n'au fost dusi pe front din cauza ca s-ar fi predat fara doar si poate fratilor lor judeo-bolsevici si ne-ar fi tradat din fasa, nu ca Antonescu i-ar fi protejat ori iubit, cu toate ca candva la Londra, ca atasat militatar, a avut o amanta jidauca,ca adevarul este cu totul altul, ………… Antonescu fiind cuzist din punct de vedere politic, nu s-a indepartat prea tare de la principiile nationaliste cuziste, decat daca i-ar fi cerut Hitler, dar nici atunci pentru ca Hitler a avut multe de invatat de la cuzisti si avea un mare respect pentru ei, de aceea nici un cuzist n'a fost atins asa cum au fost atinsi legionari. Si nici cu legionarii n'ar fi avut treaba nimeni daca n'ar fi fost agentii conspiratiei internationale judeo-masono-comuniste, deci legionarii s-au lepadat nu numai de cuzisti dar chiar de proprile lor principii, nu ca au fost la cheremul gestapoului ori SS-lul. Din cate stiu au fost si jidanii in Armata Roman. Am 2-3 carti scrise de Moses Rosen, in care povesteste cum a fost luat in armata la un regiment din Dorohoi. In timpul unui antrenament de razboi, s-a prefacut ca-i bolnav si a ramas in urma. La gasit intr-o balta in drum un taran moldovean, care a incercat sa-l ajute. Rosen i-a spus; daca ai sti ca sunt jidan si rabin m-ai ajuta, iar taranul cand a auzit cine este l-a trantit inapoi in balta si i-a spus daca-i jidan sa arda acolo ca un chibrit. Tot rabinul poveste cum a fost protejat de patrulele militare in timpul rebeliunii legionare a lui Sima, iar daca ar fi fost legionar ar fi fost impuscat ca un caine, apoi a venit cu nesimtire cu povestea cu holocaustul sa stoarca miliarde de dolari asa cum au stors jidanii din Germania si SUA, fara ca SUA sa le fi cauzat vreun necaz, dar daca americanii sunt prosti si se lasa manipulati de jidani asa le trebuie.
Cu stima,
C.Burlacu
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 7:50:48 P.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/18/2010 3:53:04 P.M. Eastern Daylight Time, ….@gmail.com writes:
Pe romani ii plang si plang de prostia lor si cat de prosti au fost si inca mai sunt ca acum il cred pe Iliescu salvatorul natiunii.
Intr-o scrisoare ultimatum adresata lui Ceausescu,cu cateva luni inainte de a fi asasinat, am pomenit despre fondarea unui Front al Salvarii Nationale in tara si exil, fatra nici o legatura cu Iliescu si gasca lui de dezidenti comunisti. Iliescu si agentii lui, fiind probabil informati de scrisoarea mea, au furat aceasta titulatura si au venit la putere pe usa din spate, deci idea cu frontul Salvarii Nationale mi-a apartinut mie, nu lui Iliescu-Roman, de aceia pe parcurs, dupa ce binenteles si-au atins scopul au renuntat, la asa ceva si si-au luat alta denumire politica ca sa nu para ca-i nationalista si legionara.
Subject:
Re: Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
Date:
6/18/2010 7:42:30 P.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
Domnule ………, de ce incercati sa va bateti joc din numele lui Codreanu ? Numele lui adevarat a fost Zelea, care vine de la zalele cu care sunt impodobiti caii. Tatal sau fiind nascut in judetul din nordul tarii ocupat de ucraineni, acestia i-au schimbat fortat numele din Zelea, in Zelinschi. Am un foarte bun prieten in SUA, preotul ortodox, caruia ungurii i-au magherizat numele din Deleanu in Chereches, si cazuri dintre acestea sunt mii si zeci de mii, poate sute de mii. Contra cui a incitat legionarii la ura rasiala, cumva contra veneticilor straini din tara care sugeau sangele poporului roman ? Si ce-i rau in asata ? Deci pe de o parte ziceti ca romanii sunt blegi si prostuti si isi merita soarta, iar daca i-au masuri severe de starpirea acestor paraziti ziceti ca-i ura rasiala, nu-i asa ? Din doua una D-le ……. ! Ideea legionara a fost buna, dar a fost prost aplicata dupa moartea lui C.Z.C. Cat despre dosarele cu Antonescu, m-ati facut sa zambesc fara sa vreau. Sunteti departe de a cunoaste adevarul, dar sa retineti un lucru ca nici Cuza,nici Codreanu si nici Antonescu nu i-au iubit pe jidani, ci pe romani si numai pe romani si adevarul va iesi la lumina si va dainui peste veacuri.
2010/6/19
In a message dated 6/18/2010 3:53:04 P.M. Eastern Daylight Time, …..@gmail.com writes:
Imi cer scuze, nu am avut in intentie sa-mi bat joc de numele lui Zelea Codreanu. Am citit de numele Zelinschi nu mai stiu cand, pe internet si m-am gandit ca este de fapt un polonez sau ucrainean romanizat.
Subject:
Re: Completare
Date:
6/21/2010 8:07:16 P.M. Eastern Daylight Time
From:
DACIALAN@aol.com
Reply To:
To:
….@gmail.com
CC:
BCC:
Sent on:
Sent from the Internet (Details)
In a message dated 6/21/2010 6:03:35 P.M. Eastern Daylight Time, ….@gmail.com writes:
Stimate Domnule dr. Constantin Burlacu,
Sa presupunem ca aveti dreptate si ca evreii sunt cei ce ne-au bagat in mocirla de-a lungul zecilor sau sutelor de ani. Chiar daca aveti dreptate eu n-am sa va aprob pentru ca sunt cam las si tin la viata mea. Nu vreau sa ma gaseasca nevasta-mea sau copii gatuit cum a fost gatuit si Zelea cu tovarasii lui. Plus un glont in cap ca sa para fuga de sub escorta.
Subsemnatul am facut multi ani sport de performanta. Nu conteaza disciplina sportiva. Chiar daca nu am ajuns o notorietate in domenie va pot spune ca si in viata este ca si in sport.
Ca sa participi la un meci decisiv sau la un turneu decisiv pentru un titlu, pentru o cupa, etc, un individ, o echipa trebuie sa se pregateasca mult timp, intens, cu abnegatie si cu un tzel anume, sa-si organizeze jocul, tactica, sa se pregateasca dupa ultimele cuceriri ale stiintei si tehnicii, pentru a iesi invingator.
Ii vedeti Dvs pe romani ca s-ar pregati pentru aceasta batalie ? Vedeti Dvs un "antrenor" care sa-i pregateasca pe romani in ruperea lantului sclaviei evreiesti ? Eu ii vad pe romani asa cum sunt pentru ca sunt roman si gandesc romaneste, sunt roman nascut nu facut si nu vad in momentul actual pe nimeni care sa poata sa faca bine romanilor. Ca de vrut vor multi dar una-i dorinta si alta-i putinta. Care se ridica sa vrea binele romanilor sfarseste impuscat(Zelea, Antonescu, Ceausescu,...). Numai Iliescu a scapat neimpuscat. Cum sa te duci la lupta nepregatit ? Si militarii cand pleaca la razboi cate pregatiri fac, cate aplicatii, cate scheme, se inarmeaza, se doteaza, fac o tactica si o strategie. Pana acum n-am vazut si nici auzit la nimeni de o tactica sau de o strategie a actiunii pentru instruirea romanilor. Sau poate sunt unii care vor sa-i duca la un razboi drept carne de tun in care sa piara si ultimii romani care au mai ramas dupa era Antonescu si era comunista. Si atunci cum va fi reusita ? Va fi nula. De aceea am pronuntat cuvantul himera. Pot zice chiar utopie. Or fi niste tactici si niste strategii prin niste sertare, ascunse sa nu le stie "dusmanul". Dar este imposibil ca "dusmanul" sa nu le afle.
S-auzim numai de bine,
………………………..
PS-1. Ma mir ca aveti incredere in "prietenii" din tara care va dau date si va informeaza. Cred ca va "informeaza" ca sa va "dezinformeze". Eu n-as avea incredere. Romanii au avut mereu printre ei turnatori si tradatori, inca de pe vremea lui Decebal. Sa fiti sigur ca cine va da date si va informeaza nu este lucru curat cu el. In Romania nimic nu misca fara ca securitatea sa nu fie informata. Eu as avea curaj sa va dau date sau informatii ? Doamne fereste. Gaia m-ar lua. Toate emailurile pe care vi le-am trimis sunt indosariate pe undeva pe la securitate si la prima miscare sunt aduse ca "probe". Cei ce va informeaza precis sunt sub supravegherea securitatii sau mana in mana cu ea. Cine crede ca este libertate si nu mai exista securitatea in Romania se inseala amarnic.
PS-2. Sper sa nu va supere "contrele" mele. Merg pe principiul ca "Din ciocnirea ideilor tasneste adevarul". Nu stiu cine a spus-o dar a spus-o bine.
Stimate Domnule …………………,
Va multumesc pentru E-mail, dar raman la concluzia ca sunteti un om fricos, care n'aveti curajul sa va bagati in para focului nici pentru dreptul dvs. dar nu mai cu seama pentru interesele nationale ale Rasei,Natiei si Tarii noastre.Si atunci de ce-i acuzati si condamnati pe ceilalti romni ca sunt prosti si nu intreprind nimic ? Daca si eu, ori parintii mei, ori unchii mei, ori ceilalti nationalisti romani,ori legionarii, ori cuzistii, ori anti-comunistii autentici, n'am fi actionat de teama securitatii, ori a sionistilor, comunistii ar fi ranjit si astazi coltii asupra noastra, dar au fost pusi la punct si niciodata, dar niciodata comunismul nu va mai veni la putere in Romania. Si sa tineti bine minte ce v-am spus. Ca unii ca Iliescu si alte epave comuniste, fac haz de necaz, n'are nici o importanta, ca nici numele lor nu ramane in istorie, ci totul dispare ca si cum n'ar fi fost. Intr-adevar este trist ca soldatii nostri in loc sa se pregateasca pentru apararea teritoriilor noastre nationale, pleaca si lupta ca mercenari in cruciadele judeo-masono-crestine din Irak si Afganistan, atragand astfel ura unei mare parti a omenirii asupra tarii noastre. In ce priveste membrii organizatii mele, ei sunt bine instruiti, stiu sa manuiasca pistolul mitraliera si sunt buni tragatori de elita. Personal am facut parte in Statele Unite din armata americana anti-comunista de sub comanda Generalului John K. Singlaub si alti generali americani de elita, mare valoare si prestigiu. Si sa stiti ca noi umblam cu tactici si strategii ascunse prin sertare, ci cand ti-am promis ca ti-o tragem, apoi fi sigur ca nu glumim. A fost un prost Ceausescu ca s-a luat dupa niste casca gura care s-au dat mari zmei securisti, dar cand a fost vorba sa-l apere s-au c*** pe ei cu toata "faimoasa" lor securitate. Apoi sa stiti ca sunt securisti care urasc comunismul si pe jidani mai tare poate ca mine, am intalnit dintre acestia in timpul anchetelor la securitate si pe parcurs, chiar printre spionii romani de aici. Pana si Gen.Iulian Vlad,fiu de taran roman, ca si mine, in discutia avuta cu el, mi-a spus sa nu ma las niciodata batut de nimeni, ca Romania este tara mea natala, tara parintilor si buneilor mei si eu am tot dreptul sa lupt pentru binele si fericirea ei, iar dreptatea a fost si va fi de partea mea. Cam acelasi lucruri mi-a spus si Corneliu Manescu, intr-o discutie avuta cu el in New York de vreo 4-5 ore. Referitor la cei care-mi dau informatii din tara, ei stiu bine ca nu se pot juca cu focul si nu sunt nebuni sa-si bage capul sub evanghele de dragul unor nemernici.,ori a argintilor lui Juda. Apoi eu am oameni care pleaca si vin din tara, asa ca totul este verificat si para verificat. Deci nu va faceti probleme in aceasta privinta, ci documentati-va mai bine ca vad ca de multe ori vorbiti despre lucruri despre care nu numai ca habar n'aveti, dar veniti cu niste aberatii bizare, care ma determina sa-mi schimb impresia despre dvs.
Sa auzim de bine,
C.Burlacu
P.S. In fotografie sunt parintii mei, Petru si Elena Bulacu in Las Vegas, cand si-au sarbatorit nunta de aur.
http://www.jurnalulbtd.ro/articol-Ieri.-la-Cervicesti.-a-fost-inmormantat-Ultimul-legionar-venit-din-America-sa-moara-de-apoplexie-la-Botosani-5-1341.html
P.S. 2 Fara comentarii
State of (Strictly Confidential),USA
Governor (Strictly Confidential)
To All To Whom These Presents Shall Come, Greeting: Know Ye, That
Honorable Constantin Burlacu
Is Commissioned A
COLONEL
I hereby confer this honor with all the rights, privileges and responsibilities thereunto appertaining.
In testimony whereof, I have caused these letters to be made patent, and the seal of the State to be hereunto affixed. Done at (Strictly Confidential), the 19th day of February in the year of our Lord two thousand and three.
By the Governor Secretary of State
Cine este judeo-crestino-comunistul Vadim,jidan ori jidanit ???
http://www.ziarultricolorul.ro/?cmd=displaystory&story_id=239&format=html
iata cu cine tine legatura porcul,si se da de gol singur!
Mesaj din Israel
Domnului dr. Corneliu Vadim Tudor, Preşedintele Partidului România Mare, Parlamentar european, membru al Comisiei pentru Cultură
Doresc să vă informez că, după întîlnirea pe care am avut-o cu dl. primar din Dej, pe 24 august 2009, şi, probabil, după ce dl. Mircea Geoană a vorbit cu dînsul la intervenţia dumneavoastră, am primit din partea d-lui primar, pe data de 2 septembrie 2009, o scrisoare obraznică, despre care eu cred că era scrisă de politrucii FCER şi iscălită doar de dl. primar.
Vă trimit, domnule preşedinte, scrisoarea d-lui primar şi răspunsul meu din 6 septembrie 2009 către dl. primar, pe care l-am transmis şi d-lui deputat de Dej, Cornel Itu. Vă rog, dacă se poate, să ne ajutaţi în acest caz, prin domnii Mircea Geoană şi Cornel Itu.
Cu această ocazie, vă transmit şi articolul meu pe care dl. Alexandru Mirodan l-a publicat în revista sa Minimum", din septembrie 2009, difuzată în Israel, pentru a scăpa de procesul care urma să îi fie intentat.
Vă mulţumesc anticipat şi vă doresc mult succes!
Rabin ELIAHU CAUFMAN
7 septembrie 2009
Mesaj din Israel
Referitor la proiectul cultural pentru sinagoga evreiască din Dej
Domnului ing. Morar Costan, primarul Municipiului Dej
Stimate domnule primar,
Am primit adresa dumneavoastră din 2 septembrie 2009 şi am fost surprins de cîteva din problemele la care v-aţi referit.
Cu ocazia întîlnirii noastre, care a avut loc luni, 24 august 2009, am înţeles de la dumneavoastră că veţi aştepta ca familia Panet să fie invitată la Dej, pentru explicaţii şi înţelegere a proiectului cultural privind sinagoga din Dej.
Din păcate, în adresa din 2 septembrie, aţi revenit la ideea fixă de proiect cultural schematic, care nu ţine cont de religia şi tradiţia evreiască adevărată, ţinută în Dej pînă în anul 1945, cînd a venit comunismul pe tancurile sovietice şi a ras toate moştenirile religioase ale evreilor şi creştinilor.
Familia Panet, importantă în istoria Municipiului Dej, a condus drumul evreiesc religios în Dej mai bine de 100 de ani. Cînd în alte oraşe din Transilvania erau discuţii religioase între evrei, în Dej era numai o conducere evreiască religioasă, cea a familiei Panet, pe drum ultrareligios evreiesc, cum e scris în cărţile sfinte şi vechi ale noastre de 3.000 de ani, fără nici o reformare.
Domnule primar, eu consider, aşa cum consideră întreaga familie Panet, şi cum consideră alte sute de familii evreieşti originare din Dej, care au auzit de ultimul dumneavoastră plan pentru sinagogă, că ar fi mai omenesc şi mai democratic să invitaţi familia Panet în biroul dumneavoastră, să discutaţi şi să-i ascultaţi şi pe ei (nu pe evreii asimilaţi, care nu ştiu ce e sărbătoare sau lege evreiască). Să vedeţi care e soluţia lor pentru schimbarea sau modificarea sinagogii sfinte evreieşti din Dej.
De luni, 24 august 2009, şi pînă acum, familia Panet din Dej nu mai este singură în această problemă. În spatele ei stau sute de familii din Israel, Statele Unite, Canada, Marea Britanie şi din alte ţări din Europa de Vest, America, Africa de Sud şi Australia, care doresc să nu se schimbe scopul sinagogii din Dej fără aprobarea lor.
Stimate domnule primar, cu tot respectul faţă de dumneavoastră, nu puteţi considera că ştiţi care este spiritul evreiesc şi să preferaţi cîţiva evrei asimilaţi, închizînd astfel poarta spirituală a evreilor, care au condus religia evreiască în Dej mai bine de 100 de ani şi care erau respectaţi de regi renumiţi ca Franz Josef din Austria, Regele Carol al II-lea şi Regele Mihai din România. Aşa cum eu nu mă pot gîndi să mă amestec între grupe creştine catolice, protestante sau ortodoxe şi să-mi dau cu părerea care ar avea dreptate, aşa că vă rog şi pe dumneavoastră să vă retrageţi părerea prezentată în adresa dumneavoastră, şi anume care e drumul religios şi cultural pentru întrebuinţarea sinagogii evreieşti din Dej. Lăsaţi-ne pe noi şi pe rabinii noştri adevăraţi (nu asimilaţi sau fără documente de convertire) să decidem care e scopul religios şi cultural al sinagogii noastre, aşa cum e şi dreptul preoţilor creştini să ia altfel de decizii pentru lăcaşurile lor de cult - şi din această cauză nu emiteţi păreri referitoare la scopul religios al sinagogii.
Întrebarea cine este proprietarul sinagogii din Dej şi al clădirilor publice evreieşti din Dej" este o întrebare juridică la care nimeni, nici măcar Primăria din Dej, nu poate da răspunsuri categorice, cum vrea comunitatea evreiască să vă convingă. Întrebarea aceasta nu intra în discuţie dacă comunitatea evreiască nu avea de gînd să facă în Dej un program cultural nou în sinagoga cu o istorie religioasă de mai bine de 100 de ani. Cînd familia Panet (în momentul de faţă şi alte familii religioase evreieşti originare din Dej) a descoperit acest fapt a început să caute şi juridic căi de a proteja proprietatea spirituală, pentru că a înţeles că nu mai poate avea bază în oamenii de la FCER şi în comunitatea evreiască din Dej, deoarece ei nu au nici o legătură cu păstrarea religiei evreieşti. Cine va decide în final dacă proprietatea aceasta e a comunităţii evreieşi sau a familiei Panet e Justiţia română sau poate cea europeană, dar e sigur că primăria, cu tot respectul pe care îl avem faţă de dumneavoastră, nu e o instanţă juridică. În orice caz, nu se va întîmpla în lăcaşurile culturale şi religioase evreieşti din Dej ceea ce s-a întîmplat în alte locuri din România (în sinagogile din Cluj, Bacău, Bistriţa, Timişoara etc.).
În încheiere, domnule primar, povestea că acesta e un plan european" nu ne impresionează. Fiecare plan european poate fi schimbat şi nici un plan nu e sfînt (eu cred că noi toţi ţinem minte cîteva planuri europene" care s-au întîmplat în Europa, acum 70 de ani ...).
Desigur, Comisia de cultură europeană nu ştie detaliile planului pentru sinagoga din Dej şi noi avem destulă forţă rabinică europeană să explicăm că sinagoga din Dej trebuie să rămînă un loc sfînt, cum sînt cele din Paris, Londra, Lijesc (Polonia) sau Macova (Ungaria).
Noi nu am apelat încă la Parlamentul European prin rabinii noştri europeni, pentru că eu am avut impresia, cu ocazia întîlnirii noastre din 24 august 2009, că doriţi înţelegere şi că o să primiţi familia Panet pentru discuţii. Nu vreau să încep să recurg la alte mijloace care au fost luate în considerare, în trecut, în ţările europene, care au vrut să schimbe statutul sfînt al patrimoniului sacru evreiesc.
Din seara de 18 septembrie 2009 pînă la mijlocul lunii octombrie, noi, evreii, intrăm într-o lună de sărbători, prilej cu care vă doresc şi dumneavoastră un an fericit (în noaptea de 18 septembrie începe Anul Nou evreiesc).
Pentru acest motiv, vreau să vă rog să îngheţaţi toate planurile pînă la sfîrşitul lunii octombrie sau chiar începutul lunii noiembrie 2009, deoarece pînă atunci familia Panet şi alte familii din Dej nu pot ajunge în România şi, sigur, va fi un păcat mare pentru religia noastră dacă, ferească Dumnezeu, se va lucra într-o sinagogă evreiască în această perioadă de sărbătoare evreiască.
Ne vom bucura să trimitem reprezentanţii familiei Panet şi ai altor familii evreieşti originare din Dej la sfîrşitul lunii octombrie sau începutul lui noiembrie a.c. pentru o întîlnire cu dumneavoastră şi cu reprezentanţii locali pe care îi veţi alege. Să nu călcăm credinţa noastră şi să nu apelăm la Uniunea Europeană sau, ferească Dumnezeu, să organizăm manifestaţii în întreaga lume unde trăiesc descendenţii evreilor ultrareligioşi din Dej (majoritatea acestora locuind în New York - Statele Unite ale Americii).
Rabin CAUFMAN ELIAHU,
Preşedintele Fundaţiei Evreieşti OEL SARA din România, împuternicit de alţi 19 mari rabini din familia Panet şi de comunităţile evreieşti din lume, originare din Dej
Copyright Tricolorul
Trimite pe email articolul
http://www.ziarultricolorul.ro/?cmd=displaystory&story_id=2983&format=html
Mesaj din Israel:
În atenţia doamnei Emily Wotchik, ofiţer la Departamentul Afacerilor Politice şi Publice, din cadrul Congresului European Evreiesc, Bruxelles Subiect: Invitarea d-lui dr. Corneliu Vadim Tudor, membru al Parlamentului European, la comemorarea, în luna ianuarie 2010, a 65 de ani de la eliberarea supravieţuitorilor din Lagărul de Concentrare Auschwitz - Birkenau.
Vreau să vă transmit aprecierea şi felicitările noastre pentru demersul politic şi spiritual, atît de inspirat, din punctul de vedere al evreilor, de a-l invita pe dl. Corneliu Vadim Tudor la aceste manifestări de la Auschwitz - Birkenau. Aceasta a fost o iniţiativă binecuvîntată, prin care un important membru al Parlamentului European va acţiona şi mai hotărît în lupta împotriva antisemitismului din întreaga lume.
În ultimii ani, dl. Corneliu Vadim Tudor a început să ne susţină, la început în România, iar acum şi în Europa, în rezolvarea problemelor evreilor privind protejarea cimitirelor şi sinagogilor evreieşti; de asemenea, dînsul s-a implicat în păstrarea memoriei lui Yitzhak Rabin în România.
Cu mulţi ani în urmă, cînd dl. Corneliu Vadim Tudor şi-a început cariera politică în România, el a fost considerat de mulţi, din greşeală, antisemit, din cauză că a luat poziţie împotriva mîrşăviilor Federaţiei Comunităţilor Evreieşti din România (de exemplu, voi menţiona că, în mod regretabil, a fost demarat un proces penal împotriva conducătorilor Comunităţii Evreieşti din Iaşi - Dosar Penal nr. 12785/ P/2009 - pentru comerţul cu osemintele evreilor decedaţi în timpul Pogromului, înmormîntaţi în cimitirul de la Podu Iloaiei, din România, oseminte vîndute studenţilor de la Facultatea de Medicină). Poziţia sa nu are nici o legătură cu antisemitismul şi, dacă domnia-sa a fost împotriva unor conducători evrei din România, aceasta s-a datorat unor considerente politice, şi nu etnice.
Cu mai mult de 10 ani în urmă, am fost primul care a transmis Partidului Religios Shas, din Israel, mesajul d-lui Corneliu Vadim Tudor, şi anume că dumnealui este departe de a fi antisemit, iar reprezentanţii partidului au transmis, la rîndul lor, mesajul de prietenie ministrului israelian al Afacerilor Externe. De atunci şi pînă astăzi, şi în special în ultimii 6 ani, această acţiune a fost continuată, iar iudaismul din România a cîştigat un prieten bun. Oameni politici din Israel, precum Michael Ratzon, fost adjunct al ministrului Afacerilor Externe din Israel, s-au întîlnit cu dl. Corneliu Vadim Tudor.
Începînd din 2005, dl. Corneliu Vadim Tudor şi partidul său, România Mare, au fost singurul nostru sprijin în Parlamentul României în protejarea cimitirelor evreieşti din România şi în lupta împotriva comerţului iniţiat de Comunităţile Evreieşti din România, aspecte care au fost dezvăluite şi publicate în ziarele israeliene "Maariv", "Arbu Canfot", "Iom Ashisi", "Atzofe", "Yated Neerman", "Hamodia", "Mispachu" şi în ziarele româneşti "Ziua", "Adevărul", "Adevărul de Vaslui", "Jurnalul Naţional", la Radio Iaşi, la postul de Televiziune OTV, precum în ziarele evreieşti din unele ţări ale lumii: "World Jewish Chronicle", "Der Id" şi "Jewish Tribune".
În acei ani, ca vicepreşedinte al Senatului României, dl. Corneliu Vadim Tudor a elaborat o propunere legislativă privind protejarea cimitirelor evreieşti din România. Ziarele Partidului România Mare, condus de dl. Corneliu Vadim Tudor, şi anume cotidianul "Tricolorul" şi revista săptămînală "România Mare", ne-au fost de un real folos în protejarea lăcaşurilor sfinte evreieşti din România, precum şi în lupta împotriva comerţului cu oseminte, aşa cum a cerut David Kahan, preşedintele Asociaţiei Evreilor Români din Statele Unite.
Ca preşedinte al Federaţiei Evreieşti "OEL SARA" din România şi ca reprezentant al Organizaţiei Mondiale pentru Conservarea Lăcaşurilor Sfinte Evreieşti "Athra Kadisha", care acţionează pentru protejarea şi conservarea caracterului sacru şi a integrităţii cimitirelor evreieşti din întreaga lume, am intermediat o întîlnire între Rabinul David Michael Schmidl, din Bnei Braq, Israel, preşedintele Organizaţiei, şi dl. Corneliu Vadim Tudor. La această întîlnire, care a avut loc în luna octombrie 2009, au participat dl. Corneliu Vadim Tudor, Rabinul David Michael Schmidl, Rabinul Elimelech Stern, preşedintele sucursalei americane a Organizaţiei "Athra Kadisha", Rabinul Chizkiya Kalmanowitz, asistent al Rabinului David Michael Schmidl, şi subsemnatul.
Dl. Corneliu Vadim Tudor şi echipa sa ne-au primit cu foarte multă căldură şi ne-au promis să ne sprijine nu numai în problemele existente în România, dar şi în cele legate de cimitirele evreieşti din Europa. Astfel, în noiembrie 2009, dl. Corneliu Vadim Tudor a făcut primul demers în Parlamentul European pentru crearea unei comisii care să se ocupe de protejarea cimitirelor evreieşti din Europa şi a scos în evidenţă două cazuri speciale: Malta şi Republica Cehă.
Menţionez că dl. Corneliu Vadim Tudor a ajutat familia Panet, descendenţii marelui Rabin din Dej, România, să împiedice ca sinagogile din Dej şi din Alba Iulia să fie transformate în cluburi, aşa cum Federaţia Comunităţilor Evreieşti din România a procedat cu alte sinagogi din Cluj, Bacău, Bistriţa şi cu două sinagogi din Timişoara. De aceea, apreciem invitaţia pe care aţi adresat-o d-lui Corneliu Vadim Tudor, care, în 2004, a făcut o vizită privată la Auschwitz, pentru a-şi exprima repectul faţă de evreii ucişi în Holocaust, dar, în acelaşi timp, ne exprimăm temerile faţă de unii extremişti (şi noi ştim bine cît de mulţi extremişti sînt printre noi), care ar putea fi influenţaţi de propaganda unor organizaţii extremiste evreieşti sau chiar de Federaţia Comunităţilor Evreieşti din România, provocîndu-l pe dl. Corneliu Vadim Tudor şi tulburînd, astfel, manifestările din ianuarie 2010, precum şi întreaga contribuţie a d-lui Corneliu Vadim Tudor în rezolvarea problemelor evreieşti.
Vreau să adaug că dl. Corneliu Vadim Tudor preţuieşte valorile iudaismului şi Biblia evreiască, din punct de vedere istoric şi religios, deoarece a învăţat de la părinţii săi să respecte trecutul sacru al poporului evreu.
Am fi bucuroşi dacă Congresul European Evreiesc ar face tot ce îi stă în putinţă pentru a-i proteja pe oaspeţii neevrei, inclusiv pe dl. Corneliu Vadim Tudor, împotriva acţiunilor provocatoare ale extremiştilor, care reprezintă doar o minoritate.
Vă mulţumesc pentru atenţia acordată şi anexez cîteva dintre documentele care atestă activitatea pozitivă a d-lui Corneliu Vadim Tudor vizavi de problemele evreieşti, precum şi datele mele de contact.
Rabin ELIAHU CAUFMAN
30 decembrie 2009
Copyright Tricolorul
Comments